quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij gebruikt ook heel zijn ERS niet. Is dit geen filmpje uit 2019? Het is niet F1 2020 in ieder geval
quote:Op vrijdag 25 september 2020 10:03 schreef TagForce het volgende:
[..]
Maar dan blijft ie niet op 100% staan en loopt ie terug op elk recht stuk.
Is wel 2020. In Time Trial staat je ERS sowieso aan, automatische mapping.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:38 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Zijn ERS staat automatisch aan. Zo ziet het er iig uit als ik op amateurstand een kwalificatie rij
zouden ze ze alle drie in de F1 gooien volgend seizoen?quote:
Ik denk twee. Schumacher sowieso wel bij Alfa vrees ik. Wellicht Illot of Schwarzman bij Haas. Afhankelijk van de licentiepuntenquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zouden ze ze alle drie in de F1 gooien volgend seizoen?
Schumacher bij AR. Ilott development/reserve bij Haas en Schwarzman nog een jaartje F2quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zouden ze ze alle drie in de F1 gooien volgend seizoen?
Shwartzman heeft al genoeg punten. Ilott moet minimaal vierde in de F2 worden om in aanmerking te komen. Al lijkt dat er voorlopig wel in te zitten.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik denk twee. Schumacher sowieso wel bij Alfa vrees ik. Wellicht Illot of Schwarzman bij Haas. Afhankelijk van de licentiepunten
Goedkoop mischien?quote:Op woensdag 30 september 2020 19:53 schreef Lionheaad het volgende:
Steiner is niet blij meer met Grosjean en vice versa. Als je teammaat 12e wordt en jij 17e, moet je het eerst bij jezelf zoeken, denk ik.
Link
Vond het toch al verwonderlijk hoe lang hij het bij Haas heeft uitgehouden.
Etc etcquote:HAMILTON PAID FOR A ‘SIMPLE ERROR’ – SO WHY DIDN’T LECLERC?
Lewis Hamilton had two five-second penalties in the Russian Grand Prix for doing a practice start out of position, a punishment that fit a black-and-white crime according to the FIA. So why didn’t Charles Leclerc get the same at the Belgian Grand Prix?
Just three races ago, Leclerc was under investigation for a pre-race reconnaissance lap infringement at Spa. That was known at the time. The investigation concerned a reconnaissance lap that was too slow. The stewards looked into it, they spoke to the team, the team said the reason for this was that Leclerc had gone beyond the Safety Car 2 line and triggered the timing beam for the lap but was stopped for approximately 12 seconds for a practice start. The stewards checked it, saw that Leclerc did the start as Ferrari said, and cleared Leclerc of any wrongdoing on his reconnaissance lap because it was only too slow because of a practice start.
But what seemed to be universally missed at the time – and a post-Sochi article elsewhere drew the initial comparison – and is now creating confusion is that Leclerc shouldn’t have been doing a practice started beyond the SC2 line.
De crash met Stroll was direct na de start. Dan zijn de stewards over het algemeen wat soepeler in hun beoordelingen. Bottas en Norris werden ook niet bestraft voor het zich niet aan de regels houden bij bocht twee, terwijl dit later wel het geval was bij Ricciardo en Albon.quote:Op woensdag 30 september 2020 21:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Etc etc
https://the-race.com/form(...)o-why-didnt-leclerc/
Tof artikel. Ook hoe Leclerc dit weekenden mazzelde nadat hij in de auto van Stroll crashte. Ferrari mag net iets meer dan de concurrenten?
Lees dan ook het hele artikelquote:Op woensdag 30 september 2020 21:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Etc etc
https://the-race.com/form(...)o-why-didnt-leclerc/
Tof artikel. Ook hoe Leclerc dit weekenden mazzelde nadat hij in de auto van Stroll crashte. Ferrari mag net iets meer dan de concurrenten?
Het gaat erom dat er geen transparantie in de besluitvorming is.quote:This issue should not be reduced to accusations of conspiracy or bias. Instead, it’s a concern that the stewards are not as on top of matters as they should be, and a lack of transparency is exacerbating the issue. Given it governs elite competition, that’s not a great deal better.
Aj dat is wel een hele grote klap voor Red Bull en Toro Rosso.quote:
quote:Honda Motor Co., Ltd. today announced that it has decided to conclude its participation in the FIA*1 Formula One (F1) World Championship as a power unit supplier at the end of the 2021 season.
In 2015, Honda resumed competition in F1, the most prestigious automobile racing series in the world, with the goal to win using its own energy management technologies. Initially, Honda experienced a number of difficulties; however, by demonstrating the collective strength of “All Honda,” including the utilization of its aircraft engine technologies, Honda has realized a high level of competitiveness.
Moreover, as a result of the growth Honda achieved together with Red Bull Racing and Scuderia AlphaTauri under a strong partnership with both teams, Honda was able to attain its goal of earning victories with three wins last season and two wins* so far in the 2020 season.
In the meantime, as the automobile industry undergoes a once-in-one-hundred-years period of great transformation, Honda has decided to strive for the “realization of carbon neutrality by 2050.” This goal will be pursued as part of Honda’s environmental initiatives which is one of the top priorities of Honda as a mobility manufacturer.
Toward this end, Honda needs to funnel its corporate resources in research and development into the areas of future power unit and energy technologies, including fuel cell vehicle (FCV) and battery EV (BEV) technologies, which will be the core of carbon-free technologies. As a part of this move, in April of this year, Honda created a new center called Innovative Research Excellence, Power Unit & Energy. Honda will allocate its energy management and fuel technologies as well as knowledge amassed through F1 activities to this area of power unit and energy technologies and take initiatives while focusing on the future realization of carbon neutrality. Toward this end, Honda made the decision to conclude its participation in F1.
Motorsports activities are in Honda’s DNA, and therefore Honda will continue to be passionate about taking on challenges and striving to become No. 1 in all categories of racing in which Honda participates.
In F1, in order to fulfill the expectations of its fans, Honda will work together with Red Bull Racing and Scuderia AlphaTauri to continue competing with its utmost effort and strive for more victories all the way to the end of the 2021 season.
With its “challenging spirit” cultivated through motorsports activities, Honda will take on the new challenge of the future realization of carbon neutrality.
Honda will appreciate the continuous understanding and support for its motorsports activities and for the new challenge of Honda.
bronquote:Honda Set To Withdraw From Formula One At The End Of 2021
Red Bull Racing acknowledges the decision by the Honda Motor Company to withdraw from Formula One at the end of the 2021 season.
Written by Red Bull RacingPublished on 02.10.2020 · 10:00 CEST
Red Bull Racing acknowledges the decision by the Honda Motor Company to withdraw from Formula One at the end of the 2021 season and would like to thank the company for its exceptional efforts as power unit supplier to both Red Bull Racing and Scuderia AlphaTauri.
Our Team partnership provided immediate success with Max Verstappen scoring Honda’s first victory since 2006 at the 2019 Austrian Grand Prix, followed by three further victories and 13 podium finishes in just 31 race starts.
Additionally, Scuderia AlphaTauri’s victory at this year’s Italian Grand Prix saw Honda become the only power unit manufacturer to win with two different teams since the start of Formula One’s hybrid era in 2014.
This decision does not affect Honda’s commitment to achieving our shared goals during the remainder of our partnership as we aim to build on our joint success until the end of 2021.
Commenting on today’s announcement, Team Principal Christian Horner, said: “As a Team we understand how difficult it has been for Honda Motor Company to reach the decision to step back from Formula One at the end of the 2021 season. The shifting focus within the automotive industry has led to Honda’s decision to re-deploy their resources and we understand and respect the reasoning behind this. Their decision presents obvious challenges for us as a Team but we have been here before and with our strength in depth we are well prepared and equipped to respond effectively, as we have proven in the past.
“Whilst we are disappointed not to continue our partnership with Honda, we are enormously proud of our joint success, delivering five wins and 15 podiums for both Red Bull owned teams and we thank everyone at Honda for their extraordinary efforts and commitment.
“Our joint focus for the remainder of the 2020 and 2021 seasons are unchanged, to fight for victories and challenge for the championship. As a signatory to Formula One’s latest Concorde Agreement, Red Bull Racing remains committed to the sport in the long term and we look forward to embarking on a new era of innovation, development and success. As a group, we will now take the time afforded to us to further evaluate and find the most competitive power unit solution for 2022 and beyond.”
Die Franse knoeiers doen het anders op dit moment zo slecht niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:16 schreef ShaoliN het volgende:
Ik hoop dat ze met de grote veranderingen in 2020 een nieuwe (Duitse) leverancier kunnen vinden. Terug naar die Franse knoeiers moet je niet willen.
Dan een Red Bull Ferrari?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:25 schreef VacaLoca het volgende:
Ze hadden nog beter bij Renault kunnen blijven, wiens motor ook echt niet slecht meer is.
Renault wil ze niet meer, Ferrari waarschijnlijk ook niet.. Hebben al twee klantenteams en voelen zich misschien nog beledigd door Max, en Mercedes zal ook niet staan te popelen.
quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:21 schreef Lionheaad het volgende:
Als Mercedes lef heeft en omdat het graag competitie wil, moeten ze RedBull nu een motor geven
[..]
Die Franse knoeiers doen het anders op dit moment zo slecht niet.
wat dat betret zijn de Jappanners nu even de knoeiers.
McLaren en Renault staan nu gewoon 3e en 4e in de stand.
Dus zo slecht gaat het daar niet.
Nooit geen = altijd welquote:
Ze zijn WK geworden met die knoeiers....quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:16 schreef ShaoliN het volgende:
Ik hoop dat ze met de grote veranderingen in 2020 een nieuwe (Duitse) leverancier kunnen vinden. Terug naar die Franse knoeiers moet je niet willen.
Ondanks* die knoeiers.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze zijn WK geworden met die knoeiers....
Wil niemand leveren, verlies je twee teams. Zou ook zonde zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
haha tijd om mijn gelijk te halen. Ik zei al dat je beter bij Renault kunt zitten dan RBR. Het zou me niks verbazen als Mateschitz zijn enthousiasme voor de sport nu helemaal verliest. Hopelijk geeft Renault hun de middelvinger.![]()
Kan niet, verplicht leveren als ze geen andere motorleverancier kan worden gevondenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
haha tijd om mijn gelijk te halen. Ik zei al dat je beter bij Renault kunt zitten dan RBR. Het zou me niks verbazen als Mateschitz zijn enthousiasme voor de sport nu helemaal verliest. Hopelijk geeft Renault hun de middelvinger.![]()
Nog niet. Maar hun interesse in de F1 is toegenomen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Aston Martin heeft geen eigen motoren toch?
Laatste keer in 2009. Toen nam Brawn het team over en werd het wereldkampioen. In 2010 nam Mercedes het team weer over en de rest is historyquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:39 schreef 4-elements het volgende:
Ongelofelijk. Zoveel geïnvesteerd en nu een motor die races wint. En toch stoppen...![]()
En het is niet de eerste keer dat Honda zich weer terugtrekt uit de F1. De vierde keer denk ik?
Ik bedoel voor hun straat auto's. Er zit geen kennis daar.(op motoren ontwikkeling)quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nog niet. Maar hun interesse in de F1 is toegenomen.
Voor 2022 was hij sowieso vrij, volgens mij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:26 schreef Tinos85 het volgende:
Gaat volgend jaar dus ook niks meer worden helaas.
Clausule in het contract van Verstappen zal ook wel gelden nu.
Misschien geluk voor Kvyat want je hoeft Tsunoda niet perse in de auto te zetten om Honda te pleasen.
Ik denk dat het Red Bull-Ferrari en Alpha Tauri-Renault gaat worden. Volgens mij kun je niet weigeren als je minder dan vier teams levert. Als RBR wel met Renault gaat rijden dan zullen ze denk ik niet meer een gelijkwaardige behandeling krijgen zoals in het verleden bij Renault het geval was.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:38 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Wil niemand leveren, verlies je twee teams. Zou ook zonde zijn.
Die gaat dan naar Mercedes hoor, Hamilton zit daar ook niet meer voor jaren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voor 2022 was hij sowieso vrij, volgens mij.
Sowieso is het de vraag waar Max dan heen moet. Afgezien van Mercedes, zie ik nog niet echt betere mogelijkheden als ze een andere motor krijgen.
Dat staat in de huidige reglementen, maar het is de vraag of dat ook in de reglementen van 2022 staat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan niet, verplicht leveren als ze geen andere motorleverancier kan worden gevonden
Hij zou volgens de geruchten voor nog eens drie jaar bijtekenenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gaat dan naar Mercedes hoor, Hamilton zit daar ook niet meer voor jaren.
En waarom niet? Dit is verplicht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als RBR wel met Renault gaat rijden dan zullen ze denk ik niet meer een gelijkwaardige behandeling krijgen zoals in het verleden bij Renault het geval was.
RB stapt nog eerder op dan dat ze die Ferrari nemen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik denk dat het Red Bull-Ferrari en Alpha Tauri-Renault gaat worden. Volgens mij kun je niet weigeren als je minder dan vier teams levert. Als RBR wel met Renault gaat rijden dan zullen ze denk ik niet meer een gelijkwaardige behandeling krijgen zoals in het verleden bij Renault het geval was.
Zo mooi om te zien dat dit stuitend arrogante team het deksel zo hard op de neus krijgt. Heerlijk.
Ze zijn nu verplicht om dezelfde motor en software te leveren aan klantenteams. Sterker nog, ze moeten volgens de huidige regels ook in dezelfde engine mode rijden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik denk dat het Red Bull-Ferrari en Alpha Tauri-Renault gaat worden. Volgens mij kun je niet weigeren als je minder dan vier teams levert. Als RBR wel met Renault gaat rijden dan zullen ze denk ik niet meer een gelijkwaardige behandeling krijgen zoals in het verleden bij Renault het geval was.
Zo mooi om te zien dat dit stuitend arrogante team het deksel zo hard op de neus krijgt. Heerlijk.
Zo'n enorm watje is het ook wel. Ik moet ook niet geloven dat hij zich misschien nog ergens anders wil bewijzenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij zou volgens de geruchten voor nog eens drie jaar bijtekenen
Onzin, want Renault moet gelijkwaardige motoren leveren aan hun klantenteamsquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik denk dat het Red Bull-Ferrari en Alpha Tauri-Renault gaat worden. Volgens mij kun je niet weigeren als je minder dan vier teams levert. Als RBR wel met Renault gaat rijden dan zullen ze denk ik niet meer een gelijkwaardige behandeling krijgen zoals in het verleden bij Renault het geval was.
Zo mooi om te zien dat dit stuitend arrogante team het deksel zo hard op de neus krijgt. Heerlijk.
Achter? Juist.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:21 schreef Lionheaad het volgende:
Als Mercedes lef heeft en omdat het graag competitie wil, moeten ze RedBull nu een motor geven
[..]
Die Franse knoeiers doen het anders op dit moment zo slecht niet.
wat dat betret zijn de Jappanners nu even de knoeiers.
McLaren en Renault staan nu gewoon 3e en 4e in de stand.
Dus zo slecht gaat het daar niet.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Onzin, want Renault moet gelijkwaardige motoren leveren aan hun klantenteams
Maar voor feiten is geen plaats in dit subforumquote:
In het verleden kwam het weleens voor dat Renault drie motoren met updates beschikbaar had en die netjes verdeelde over Renault, RBR en Toro Rosso. Alsnog leverde dit enkel gezeik op vanuit Red Bull. Ze zullen wel gek zijn om RBR nu weer de red carpet treatment te geven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
En waarom niet? Dit is verplicht.
Ook grappig om te zien hoe snel mensen zijn vergeten hoe Renault zich zelf gedroeg terwijl hun motor véél uitviel.
Zo werkt het in de praktijk natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Onzin, want Renault moet gelijkwaardige motoren leveren aan hun klantenteams
Wat ben jij voor sneu mannetje? En hoe is RB arrogant? Christian Horner is een buitengewoon sympathieke man.quote:[b]Op vrijdag 2 oktober 2020 10:43 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile
Zo mooi om te zien dat dit stuitend arrogante team het deksel zo hard op de neus krijgt. Heerlijk.
Ga even de regels opzoeken in de FIA regelboek voordat je onzin uitkraamt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zo werkt het in de praktijk natuurlijk niet.
Je bent naïef.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga even de regels opzoeken in de FIA regelboek voordat je onzin uitkraamt.
https://www.gptoday.net/n(...)enteams-exact-gelijk
Jij bent blind om dingen niet te lezen en begrijpen.quote:
Ja Bottas naar Red Bull en Verstappen naar Mercedes. Tenminste weer vuurwerk en een spannend seizoenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:58 schreef VacaLoca het volgende:
De hele populariteit van F1 is te redden door Max naast Lewis te zetten volgend jaar al.
Zelf F1 motoren ontwikkelen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:59 schreef Faraday01 het volgende:
Ik zie geen simpele oplossing voor Red Bull en Torro RossoZal stressen zijn in Milton Keynes
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:59 schreef Faraday01 het volgende:
Ik zie geen simpele oplossing voor Red Bull en Torro RossoZal stressen zijn in Milton Keynes
Een Ferrarimotor wil je niet en het is de vraag of Renault of Mercedes willen leveren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:59 schreef Faraday01 het volgende:
Ik zie geen simpele oplossing voor Red Bull en Torro RossoZal stressen zijn in Milton Keynes
Dat is het directe probleem inderdaad maar wat al gezegd wordt: als er geen goede oplossing komt kun je niet uit sluiten dat Red Bull andere sponsoring prioriteiten gaat stellen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:01 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
[..]
Een Ferrarimotor wil je niet en het is de vraag of Renault of Mercedes willen leveren.
Renault zal eerder gedwongen worden te moeten leveren dan Mercedes aangezien Renault straks geen klantenteams meer heeft.
Dan ben je zeker 5 jaar verder voor je in de buurt komt...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zelf F1 motoren ontwikkelen.
Als er straks maar 16 deelnemers op de grond staan is de F1 ook ten dode opgeschreven.
Tja, ik denk dat Max toen al meer wist toen hij zulke gefrustreerde uitspraken deed.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:08 schreef VacaLoca het volgende:
We moeten wel waken dat hele sport niet aan z'n einde raakt of vergane glorie wordt.
Lijkt ook kwestie van tijd, zij het misschien 5 a 10 jaar voordat een Mercedes zich ook terugtrekt.
Vooral besloten in wat boardrooms waar een pipo een PowerPoint presentatie houd dat hun brand image niet past in huidige consumenten trend waarbij duurzame mobiliteit key is.
Hoewel ik boardroom bij Honda eerder voorstel dat na Max over de boordradio riep "This ***** Engine" er twee uit het raam sprongen en de ander bevel heeft gegeven om te stoppen met project voor hun honor.
Synthetische brandstoffen waar de F1 aan werkt valt daar ook onder.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:08 schreef VacaLoca het volgende:
We moeten wel waken dat hele sport niet aan z'n einde raakt of vergane glorie wordt.
Lijkt ook kwestie van tijd, zij het misschien 5 a 10 jaar, voordat een Mercedes zich ook terugtrekt.
Vooral besloten in wat boardrooms waar een pipo een PowerPoint presentatie houd dat hun brand image niet past in huidige consumenten trend waarbij duurzame mobiliteit key is.
Hoewel ik boardroom bij Honda eerder voorstel dat na Max over de boordradio riep "This ***** Engine" er twee uit het raam sprongen en de ander bevel heeft gegeven om te stoppen met project voor hun honor.
Tuurlijk niet. Daar is F1 een veel te waardevol merk voor. Als ze de techniek versimpelen dan staan motorleveranciers in de rij om mee te mogen doen.quote:
Ja I know, maar er worden geen auto's op synthetische brandstof massaal op de markt gebracht door de fabrikanten. Als het niet aansluit op hun wagenpark is het minder interessant voor ze. Dan ben je echt alleen een raceteam in de F1 en geen boegbeeld meer voor je producten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Synthetische brandstoffen waar de F1 aan werkt valt daar ook onder.
Waarmee het vergane glorie wordtquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Daar is F1 een veel te waardevol merk voor. Als ze de techniek versimpelen dan staan motorleveranciers in de rij om mee te mogen doen.
Bottas heeft toch een contract voor een jaar?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die gaat dan naar Mercedes hoor, Hamilton zit daar ook niet meer voor jaren.
Kom je bij een elektromotor terecht, die zijn veel simpeler.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Daar is F1 een veel te waardevol merk voor. Als ze de techniek versimpelen dan staan motorleveranciers in de rij om mee te mogen doen.
Nee, naast Russell. Maar toen bedacht ik me dat Hamilton nooit iets gaat doen om zichzelf te bewijzen, zo'n watje is het ook wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:15 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Bottas heeft toch een contract voor een jaar?
Zou mooi zijn Verstappen en Hamilton in '22 een jaar in een team, daarna Hamilton met pensioen.
Nu zullen ze toch ook wel beginnen te denken bij Merc, toch.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij zou volgens de geruchten voor nog eens drie jaar bijtekenen
Nee die MC die altijd door een set van een dj schreeuwtquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe vrouwenteam van Claire?
Een goede optiequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 11:15 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Bottas heeft toch een contract voor een jaar?
Zou mooi zijn Verstappen en Hamilton in '22 een jaar in een team, daarna Hamilton met pensioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |