SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Was toen in 18/19 wel leuk die voorrondes om het elftal in elkaar te zien vallen.quote:Op donderdag 24 september 2020 11:21 schreef Tarado het volgende:
toch wel een verademing zo'n seizoen met een normale voorbereiding zonder voorrondes CL of erger
Ben nu wel nog meer benieuwd naar de CL, die Eredivisiepotjes tot nu toe gaan echt nergens over.Oh.![]()
toen viel het toch pas in elkaar eenmaal in de CL?quote:Op donderdag 24 september 2020 11:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was toen in 18/19 wel leuk die voorrondes om het elftal in elkaar te zien vallen.
Ben nu wel nog meer benieuwd naar de CL, die Eredivisiepotjes tot nu toe gaan echt nergens over.
Vitesse is wel een serieuze tegenstander, kijken hoe het dan staat en gaat![]()
Nee in die voorrondes begon het spel al wel steeds beter te lopen, al was toen de echte bevestiging uit tegen Bayern natuurlijk. Wat een tijden.quote:Op donderdag 24 september 2020 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
toen viel het toch pas in elkaar eenmaal in de CL?
Vitesse is wel een serieuze tegenstander, kijken hoe het dan staat en gaatOh.![]()
ik vergeet dat soort dingen altijd snel maar ik dacht echt veel geluk tegen Paokquote:Op donderdag 24 september 2020 11:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee in die voorrondes begon het spel al wel steeds beter te lopen, al was toen de echte bevestiging uit tegen Bayern natuurlijk. Wat een tijden.![]()
Inderdaad, zoveel relaxter dit... Zowel sportief als financieelquote:Op donderdag 24 september 2020 11:21 schreef Tarado het volgende:
toch wel een verademing zo'n seizoen met een normale voorbereiding zonder voorrondes CL of ergerOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dat was seizoen 19/20.quote:Op donderdag 24 september 2020 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vergeet dat soort dingen altijd snel maar ik dacht echt veel geluk tegen Paok
18/19 was het traject Sturm Graz, Standard Luik en Kiev. Toen Tadic en Blind er net bij kwamen.Oh.![]()
Kudus is één persoon, Frenkie en Ziyech zijn er twee. Dat gat kan hij dus never nooit opvullen. Wat ik tot nu toe heb gezien is Kudus wel mooie mix van die twee spelers. Tuurlijk nog lang niet dat niveau, maar kijkend naar zijn speelstijl wel. Hij is wel beter met zijn zwakke been dan Frenkie en Ziyech denk ik.quote:![]()
het is ook veel te vroeg om te beoordelen, eerst maar even afwachten tegen betere tegenstanders en dat galleryplay moet eruit, ik heb wel het idee dat hij verder is dan Gravenberch maar hij zou ook op 10 kunnen spelen en dan Promes weer op links met Tadic Neres/Antony of Promes banken.quote:Op donderdag 24 september 2020 12:21 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Kudus is één persoon, Frenkie en Ziyech zijn er twee. Dat gat kan hij dus never nooit opvullen. Wat ik tot nu toe heb gezien is Kudus wel mooie mix van die twee spelers. Tuurlijk nog lang niet dat niveau, maar kijkend naar zijn speelstijl wel. Hij is wel beter met zijn zwakke been dan Frenkie en Ziyech denk ik.![]()
Labyad eruit en Tadic in de spits. Is gewoon het beste voor het team natuurlijk. Op de vleugels kan je dan kiezen uit Anthony, Neres en Promes en dan Kudus op 10 inderdaad.quote:Op donderdag 24 september 2020 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is ook veel te vroeg om te beoordelen, eerst maar even afwachten tegen betere tegenstanders en dat galleryplay moet eruit, ik heb wel het idee dat hij verder is dan Gravenberch maar hij zou ook op 10 kunnen spelen en dan Promes weer op links met Tadic Neres/Antony of Promes banken.
Zal waarschijnlijk wel een wedstrijd of 8 duren voordat ten Hag erachter komt dat dat het beste is.![]()
Ben wel benieuwd wie ze als rechtsback halen, een jong talent achter Mazraoui of gewoon een duidelijke upgrade op die positie.Oh.![]()
lijkt me moeilijk die upgrade als clubs als Bayern en Barca achter een speler als Dest aanzittenquote:Op donderdag 24 september 2020 12:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben wel benieuwd wie ze als rechtsback halen, een jong talent achter Mazraoui of gewoon een duidelijke upgrade op die positie.![]()
Dacht meer aan een Tagliafico-achtige speler die toen ook behoorlijk onder de radar zat en relatief oud was toen hij naar Nederland kwam. Als dat een stabielere speler is is het wel een duidelijke upgrade.quote:Op donderdag 24 september 2020 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me moeilijk die upgrade als clubs als Bayern en Barca achter een speler als Dest aanzittenOh.![]()
zou kunnen, nog 11 dagenquote:Op donderdag 24 september 2020 12:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dacht meer aan een Tagliafico-achtige speler die toen ook behoorlijk onder de radar zat en relatief oud was toen hij naar Nederland kwam. Als dat een stabielere speler is is het wel een duidelijke upgrade.![]()
Ik denk toch echt dat Ajax niemand meer gaat halen zodra Tagliafico en Onana blijven. Wat hebben we eigenlijk in de jeugd op rechtsback rondlopen?![]()
Dat vroeg ik me vorige week ook af, maar behalve Timber dus blijkbaar geen backup voor Mazraoui. Er is gezegd dat ze er iemand voor gaan halen als Dest vertrekt.quote:Op donderdag 24 september 2020 13:18 schreef Simmertje het volgende:
Ik denk toch echt dat Ajax niemand meer gaat halen zodra Tagliafico en Onana blijven. Wat hebben we eigenlijk in de jeugd op rechtsback rondlopen?
Eerlijk gezegd geloof ik niet meer in een vertrek van Nico of Onana, zo kort op de deadline laat Ajax ze denk ik niet meer gaan...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Denk het inderdaad ook niet, zal nu wel gaan om nieuwe afspraken en eventuele verbetering van het contract. Benieuwd met wie ze gaan komen dan, maar daarvoor lopen er scouts rond.quote:Op donderdag 24 september 2020 13:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me vorige week ook af, maar behalve Timber dus blijkbaar geen backup voor Mazraoui. Er is gezegd dat ze er iemand voor gaan halen als Dest vertrekt.
Eerlijk gezegd geloof ik niet meer in een vertrek van Nico of Onana, zo kort op de deadline laat Ajax ze denk ik niet meer gaan...![]()
geen idee verder maar Zuid Afrika is niet echt een voetballand, hadden ze dit Brazilië gedaan waren de resultaten waarschijnlijk beter geweestquote:Op donderdag 24 september 2020 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooi, er is een boel narigheid gekomen van die Afrikaantjes.![]()
Opzich snap ik wel dat ze dit ooit hebben gedaan, Afrika is toch een vrij grote markt en als je daar een serieuze opleiding op touw had gezet had je er vast wel meer uit kunnen halen.quote:Oh.![]()
Misschien een vrij grote markt maar logistiek gezien heel moeilijk en dan ga je in een land zitten waar voetbal een b sport is, ik meen dat dit nog onder Van Praag is gestart al weet ik het niet zeker.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opzich snap ik wel dat ze dit ooit hebben gedaan, Afrika is toch een vrij grote markt en als je daar een serieuze opleiding op touw had gezet had je er vast wel meer uit kunnen halen.
Zonde van het geld, kan je beter in de internationale scouting steken.![]()
Dat is net zoiets als een satellietclub in Roemenië omdat "Europa" zo'n grote markt is.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opzich snap ik wel dat ze dit ooit hebben gedaan, Afrika is toch een vrij grote markt en als je daar een serieuze opleiding op touw had gezet had je er vast wel meer uit kunnen halen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Allemaal geboren in januari , even naar de rug kijken hoe oud iemand is .quote:Op donderdag 24 september 2020 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opzich snap ik wel dat ze dit ooit hebben gedaan, Afrika is toch een vrij grote markt en als je daar een serieuze opleiding op touw had gezet had je er vast wel meer uit kunnen halen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nee want in Europa is Ajax zelf al die club voor de grootste Europese talenten.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als een satellietclub in Roemenië omdat "Europa" zo'n grote markt is.
Voor Afrikaanse talenten uit dat hele continent zullen ze beter kunnen aanpassen in een land als Zuid-Afrika dan dat ze op jonge leeftijd al naar Nederland vertrekken (mag dan niet eens volgens mij).Oh.![]()
En waarom zou Zuid-Afrika zoveel beter zijn voor iemand uit Ivoorkust, Kenia of Nigeria dan Nederland?quote:Op donderdag 24 september 2020 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want in Europa is Ajax zelf al die club voor de grootste Europese talenten.
Voor Afrikaanse talenten uit dat hele continent zullen ze beter kunnen aanpassen in een land als Zuid-Afrika dan dat ze op jonge leeftijd al naar Nederland vertrekken (mag dan niet eens volgens mij).Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Beter weer, cultureel dichterbij (ja ik weet het, Afrika heeft vele culturen maar toch zal dat allemaal dichter bij elkaar liggen dan hier in ons kikkerlandje)quote:Op donderdag 24 september 2020 16:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
En waarom zou Zuid-Afrika zoveel beter zijn voor iemand uit Ivoorkust, Kenia of Nigeria dan Nederland?Oh.![]()
Als je lekker weer wil, dan moet je niet in cape town gaan zitten.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter weer, cultureel dichterbij (ja ik weet het, Afrika heeft vele culturen maar toch zal dat allemaal dichter bij elkaar liggen dan hier in ons kikkerlandje)
En ook voor cultuur geldt dat er nogal grote verschillen tussen de landen zitten. De meeste Europeanen lijken niet veel verder te komen dan "daar wonen toch ook veel negers?"Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
daarom, het was gewoon een domme zetquote:Op donderdag 24 september 2020 16:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je lekker weer wil, dan moet je niet in cape town gaan zitten.
En ook voor cultuur geldt dat er nogal grote verschillen tussen de landen zitten. De meeste Europeanen lijken niet veel verder te komen dan "daar wonen toch ook veel negers?"![]()
https://www.ajax.nl/artikelen/transfer-botman-alsnog-afgerond/
Botman schijnbaar alsnog verkocht in plaats van eerst nog een jaar verhuurd.![]()
Raar wel.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://www.ajax.nl/artikelen/transfer-botman-alsnog-afgerond/
Botman schijnbaar alsnog verkocht in plaats van eerst nog een jaar verhuurd.
Al schijnen ze wel tevreden met hem te zijn.Oh.![]()
waarschijnlijk heeft Lille nog een potje gevondenquote:Op donderdag 24 september 2020 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar wel.
Al schijnen ze wel tevreden met hem te zijn.![]()
bovendien flashbacks naar die documentaire over Ajax en hoe het er daar aan toe ging in Afrika... man man man wat was Ajax toen de weg kwijt zeg.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom, het was gewoon een domme zetproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Dit was toch ook gewoon een vorm van Internationale scouting?quote:Op donderdag 24 september 2020 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien een vrij grote markt maar logistiek gezien heel moeilijk en dan ga je in een land zitten waar voetbal een b sport is, ik meen dat dit nog onder Van Praag is gestart al weet ik het niet zeker.
Zonde van het geld, kan je beter in de internationale scouting steken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Een mediterraan klimaat met bijna de helft zoveel zon en een stuk minder regen wordt inderdaad maar door weinig mensen als 'lekker' gezien.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je lekker weer wil, dan moet je niet in cape town gaan zitten."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Daar hoorden zij engelen zingen, over Ghana?quote:Op vrijdag 25 september 2020 06:13 schreef manny het volgende:
[..]
bovendien flashbacks naar die documentaire over Ajax en hoe het er daar aan toe ging in Afrika... man man man wat was Ajax toen de weg kwijt zeg."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
heel inefficiënte vorm danquote:Op vrijdag 25 september 2020 06:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit was toch ook gewoon een vorm van Internationale scouting?![]()
Yes sirquote:Op vrijdag 25 september 2020 07:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar hoorden zij engelen zingen, over Ghana?proberen is de eerste stap naar falen
Paar maanden terug met een dubbele baco en dubbele tong gezien in een bar hier. Vriendin van mij die aan het werk was zei dat hij strontvervelend was.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:49 schreef Generationalpha het volgende:
Zal Ajax 1 niet halen maar wel een goede jongen.![]()
Het lijkt me nogal een zelfingenomen baasje ja... in de "weet je wel wie ik ben"-categoriequote:Op vrijdag 25 september 2020 14:04 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Paar maanden terug met een dubbele baco en dubbele tong gezien in een bar hier. Vriendin van mij die aan het werk was zei dat hij strontvervelend was.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik vind Andy ook erg vervelend, ja.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:04 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Paar maanden terug met een dubbele baco en dubbele tong gezien in een bar hier. Vriendin van mij die aan het werk was zei dat hij strontvervelend was.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hihiquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind Andy ook erg vervelend, ja.![]()
Zijn we allemaal wel eens met een slok op.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:04 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Paar maanden terug met een dubbele baco en dubbele tong gezien in een bar hier. Vriendin van mij die aan het werk was zei dat hij strontvervelend was.![]()
Zulks een dramaquote:Op vrijdag 25 september 2020 14:04 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Paar maanden terug met een dubbele baco en dubbele tong gezien in een bar hier. Vriendin van mij die aan het werk was zei dat hij strontvervelend was.
Kan echt niet als profvoetballer moet je op tijd naar bed en op tijd je proteïnenshake pakken anders ga je het nooit halen. Baco's zijn echt not dunnBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Dat is compensatiegedrag, omdat hij er op het veld niets van kan.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal een zelfingenomen baasje ja... in de "weet je wel wie ik ben"-categorieOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Matchday. Op naar glorie, maar wel pas om 21.00proberen is de eerste stap naar falen
Ik las net een artikel over Schmidt met opmerkingen over de ontwikkeling van Ihattaren. Ik zou bijna tegen Overmars willen zeggen: Leg een bod van 20/25 miljoen neer bij PSV en verlos 'm...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik las net een artikel over Schmidt met opmerkingen over de ontwikkeling van Ihattaren. Ik zou bijna tegen Overmars willen zeggen: Leg een bod van 20/25 miljoen neer bij PSV en verlos 'm...![]()
Vraag me sterk af of die Ihattaren het gaat redden.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik las net een artikel over Schmidt met opmerkingen over de ontwikkeling van Ihattaren. Ik zou bijna tegen Overmars willen zeggen: Leg een bod van 20/25 miljoen neer bij PSV en verlos 'm...![]()
Op zich is het geen verkeerd idee oom een satellietclub in Afrika te hebben, alleen dan is Zuid-Afrika net niet het goede land. Zuid-Afrika heeft nog nooit een talentvolle voetballer voortgebracht. Waar dat aan ligt weet ik niet, maar mijn vermoeden is dat die Afrikanen daar gemiddeld niet zo atletisch gebouwd zijn (denk aan het fysiek van Thulani Serero) of in ieder geval anders gebouwd dan Afrikanen van de bantoe-etniciteit die je in centraal- en west-Afrika vindt. Dus ja dit was pure geldverspilling.quote:![]()
zou wel zonde zijn maar Raiola kan hem nog wel ergens op niveau wegzetten denk ikquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Vraag me sterk af of die Ihattaren het gaat redden.![]()
En het zal wel niet Pröpper zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens de T wil Ajax nog een middenvelder halen. Davy wordt weer genoemd.![]()
dan toch liever Ihattarenquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens de T wil Ajax nog een middenvelder halen. Davy wordt weer genoemd.![]()
Te duur volgens Verweij.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:32 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
En het zal wel niet Pröpper zijn.![]()
Vermoed dat hij de mentaliteit niet heeft.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou wel zonde zijn maar Raiola kan hem nog wel ergens op niveau wegzetten denk ik![]()
Raiola drukt de prijs wel, hij is tenslotte not wanted op dit moment, niet dat ik het zie gebeuren hoorquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Denk dat Overmars spontaan flauwvalt als ie hoort wat hij moet kosten.![]()
valt ook niet mee als je net 18 bent en veel te belangrijk gemaakt daar afgelopen seizoen, zelfs zodanig dat hij met veel overgewicht aan de eerste training dacht te kunnen beginnen, dat is gebrek aan professionalisme bij hem maar ook bij de club.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Vermoed dat hij de mentaliteit niet heeft.![]()
Voetballend is het ook bij momenten vooral goed geweest. En op ‘t laatst werd dat ook steeds minder en minder. Laten we hopen voor NL dat hij het niveau weer op gaat pakken.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
valt ook niet mee als je net 18 bent en veel te belangrijk gemaakt daar afgelopen seizoen, zelfs zodanig dat je met veel overgewicht aan de eerste training dacht te kunnen beginnen, dat is gebrek aan professionalisme bij hem maar ook bij de club.![]()
Kieft zei het wel goed, hij begint pas te voetballen als hij de bal heeftquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Voetballend is het ook bij momenten vooral goed geweest. En op ‘t laatst werd dat ook steeds minder en minder. Laten we hopen voor NL dat hij het niveau weer op gaat pakken.![]()
Dat heeft lang geduurd voor ze tot dat inzicht kwamen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens de T wil Ajax nog een middenvelder halen. Davy wordt weer genoemd.
AUB geen Klaassen.Oh.![]()
Had Ziyech ook voor hij naar Ajax kwam.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kieft zei het wel goed, hij begint pas te voetballen als hij de bal heeftOh.![]()
Als jij aan kan wijzen waar ik zeg dat het niet kan krijg jij een baco van me.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Zulks een drama
Kan echt niet als profvoetballer moet je op tijd naar bed en op tijd je proteïnenshake pakken anders ga je het nooit halen. Baco's zijn echt not dunn![]()
Dat zal wel puur zijn vanwege zijn fitheid.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom moet Neres steeds op de bank zitten ten faveure van zijn Utrechtvriendje ?Oh.![]()
Labyad heeft het tot nu toe zeker niet verkeerd gedaan als spits, snap wel dat ie 'm nog blijft opstellen.
Seizoen begint net, kans voor Neres komt nog wel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik ben niet zo blij met het huidige beleid van Ajax. Ik heb er niet zo een goed gevoel over.
Ajax had met het geld van Zyech gewoon Stengs bij AZ weg moeten kopen om op hetzelfde nivo te blijven.
#overmarsoutAjax is mijn leven!![]()
Matige troll 3/10 voor de moeitequote:Op zaterdag 26 september 2020 20:53 schreef fantasyboy het volgende:
Ik ben niet zo blij met het huidige beleid van Ajax. Ik heb er niet zo een goed gevoel over.
Ajax had met het geld van Zyech gewoon Stengs bij AZ weg moeten kopen om op hetzelfde nivo te blijven.
#overmarsout![]()
Je moeder is een troll */10quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Matige troll 3/10 voor de moeiteAjax is mijn leven!![]()
Ben jij het, Klaas?quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:53 schreef fantasyboy het volgende:
#overmarsoutOh.![]()
Ik kreeg even een flashback.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Denk het niet, om Klaas kon ik altijd wel lachenOh.![]()
Klaas is lachen. Figuren als klopkoek zijn matig.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Denk het niet, om Klaas kon ik altijd wel lachen![]()
Wat is er gaande. Onbalans.proberen is de eerste stap naar falen
Begint sowieso erg sterk aan dit seizoenquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:17 schreef TheArt het volgende:
Mazraoui is voorlopig iedereens fouten aan het herstellen.![]()
En dan ook gewoon 3 seconden gaan staan kijken, terwijl hij alle tijd had om nog achter die bal aan te gaan.quote:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:11 schreef Heeinz het volgende:
Bijzonder begin. Ben er niet gerust op![]()
![]()
Ja dit kan echt niet. En dan heb je Martinez op de bankquote:
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Kudus is verdedigend nog niet zo sterk.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Het is echt enorm los zand. En dat komt omdat Alvarez drama is, Schuurs zijn minste wedstrijd van het seizoen tot nu toe speelt en Blind enorm twijfelachtig is voor zijn doen. Dat is dus gewoon je complete defensieve blok.![]()
Er staan er ook teveel niet op hun positie.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:28 schreef TheArt het volgende:
Het is echt enorm los zand. En dat komt omdat Alvarez drama is, Schuurs zijn minste wedstrijd van het seizoen tot nu toe speelt en Blind enorm twijfelachtig is voor zijn doen. Dat is dus gewoon je complete defensieve blok.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Moet je eens opletten als Vitesse omschakelt , Alvarez komt altijd als laatste aankakken omdat die het niet kan belopenRED ONS HENNIEGOD![]()
Dat domme appelleren iedere keer. Als er iets aan de hand is dan kijkt de VAR er wel naar. Let nou maar gewoon op het spel![]()
Ja, lekker laten staan. Ook als Gravenberch weer fit is. Zet Alvarez lekker op de bank.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja die kermis opstellingen met mensen uit hun positie moeten echt eens stoppen. Zelfs het spelen zonder spits is gewoon raar...quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Er staan er ook teveel niet op hun positie.Jack does it in real time...![]()
SLOT OP DE DEURquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Moet je eens opletten als Vitesse omschakelt , Alvarez komt altijd als laatste aankakken omdat die het niet kan belopen![]()
Kudus is veel meer een 10. Tadic in de spits en promes op links.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, lekker laten staan. Ook als Gravenberch weer fit is. Zet Alvarez lekker op de bank.
Tadic, promes, Neres en Antoni lekker rouleren.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Belachelijke rode kaart natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Slot op Openda's been
Hopelijk tot nooit meer![]()
Volgens mij al de 3e keer dat ie op een been gaat staan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Of negen maanden.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:44 schreef Monolith het volgende:
Nou, doe maar vijf weken schorsing.Oh.![]()
Hoe meer naar boven komt dat de selectie uit balans is , hoe beter.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Belachelijke rode kaart natuurlijk.RED ONS HENNIEGOD![]()
Alvarez kan er echt geen kut van en is gewoon kneiter onhandig. Hij wil de bal wegschieten die toevallig op het been van die speler van Vitesse rolt. Tsja.![]()
Ja, eens hoor. Maar ook Labyad kan niets verkeerd doen bij ten Hag helaas.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Kudus is veel meer een 10. Tadic in de spits en promes op links.
Tadic, promes, Neres en Antoni lekker rouleren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Welnee, Labyad moest vaak genoeg banken of op de tribune zitten de voorgaande seizoenen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, eens hoor. Maar ook Labyad kan niets verkeerd doen bij ten Hag helaas.Oh.![]()
3 Wedstrijden, 2 rode kaarten. Niet echt lekker.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja toen wel. Maar toen kon hij toch ook niet echt meer droge ogen Labyad de voorkeur geven.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welnee, Labyad moest vaak genoeg banken of op de tribune zitten de voorgaande seizoenen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Waanzinquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:49 schreef Pedroso het volgende:
3 Wedstrijden, 2 rode kaarten. Niet echt lekker.![]()
Dramatische arbitrage natuurlijk. Ach ja ze willen het spannend houden in Zeist.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:49 schreef Pedroso het volgende:
3 Wedstrijden, 2 rode kaarten. Niet echt lekker.![]()
Deze kon je geven, ging eerder ook al op een been staan.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:50 schreef franske19 het volgende:
[..]
Dramatische arbitrage natuurlijk. Ach ja ze willen het spannend houden in Zeist.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Er is geen speler meer die het verschil maakt in de creativiteit. Frenkie en Zyech zijn weg. Het is allemaal balletje breed spelers. Geen extre kwaliteit. Daarom zeg ik: Overmars doe is gek en haal Stengs voor 20 miljoen.Ajax is mijn leven!![]()
2 rode kaarten 2 keer onterecht het is ongelooflijk. Kap gewoon met die tyfus var want het gaat werkelijk nergens meer over het is voetbal geen ballet dansen![]()
Tja als het geen direct rood werd dan was het wachten op een tweede gele bij Alvarez.
Labyad er maar uit voor Martinez. Aan die eerste heb je niks gehad de eerste helft.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Rot toch op met je Stengs. Leuke speler maar die gaat het verschil ook niet maken. Sowieso zijn AZ aankopen altijd kut.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:52 schreef fantasyboy het volgende:
Er is geen soeler meer die het verschil maakt in de creativiteit. Frenkie en Zyech zijn weg. Het is allemaal balletje breed spelers. Geen extre kwaliteit. Daarom zeg ik: Overmars doe is gek en haal Stengs voor 20 miljoen.
Overigens 2 top aankopen met Kudus en AnthonyAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Leuke spelers maar missen gewoon de intelligentie van Stengs. Ajax kan stengs over 2 jaar voor 40-50 miljoen verkopen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Rot toch op met je Stengs. Leuke speler maar die gaat het verschil ook niet maken. Sowieso zijn AZ aankopen altijd kut.
Overigens 2 top aankopen met Kudus en AnthonyAjax is mijn leven!![]()
Jij kijkt geen voetbal of wel?quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:52 schreef fantasyboy het volgende:
Er is geen speler meer die het verschil maakt in de creativiteit. Frenkie en Zyech zijn weg. Het is allemaal balletje breed spelers. Geen extre kwaliteit. Daarom zeg ik: Overmars doe is gek en haal Stengs voor 20 miljoen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Om een tweede gele kaart te krijgen moet je wel eerst eentje hebbenquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Tja als het geen direct rood werd dan was het wachten op een tweede gele bij Alvarez.![]()
Oke oke. WIe gaat dit seizoen het verschil maken voor Ajax? Ik zie het namelijk niet in deze spelersgroep.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij kijkt geen voetbal of wel?Ajax is mijn leven!![]()
Geen lekker gevoel voor Schuurs dat ie al vroeg gewisseld werd maar wel terecht, veel te link met al een gele kaart op zak.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Brede selectiegenotquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:05 schreef TheArt het volgende:
Ekkelenkamp erin, nee joh hou op hoorRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik vloekte hier ook al even.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:05 schreef TheArt het volgende:
Ekkelenkamp erin, nee joh hou op hoor
Ik vraag me echt af waarom Martinez ineens zo gedaald is in de hierarchie.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:05 schreef Heeinz het volgende:
Martinez inbrengen zou ook veel te logisch zijn. Doe maar Ekkelenkamp joh
Natuurlijk was hij ook niet de perfecte speler op het middenveld, maar deed het toch ook vaak zat prima en zeker beter dan onze Mexicaanse vriend.Oh.![]()
Dit is waarquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ekkelenkamp is geen voetballer.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Voert z'n taken uit.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
eR zULleN alTiJd sPelErS oPsTaAn![]()
Gewoon lekker met tien man spelen voortaan.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Alle gevaar komt overigens wel van Tanane, lekker voetballer.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Elke Fok!er wel , die hebben allemaal minimaal 30cmquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:16 schreef fantasyboy het volgende:
GODVERDOMME die bal had ik met mijn piemel in het doel gekregenIk ben inmiddels overleden![]()
Ten Hag heeft altijd een paar wedstrijden nodig om in te zien wat iedereen ziet.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat hebben trainers wel vaker.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:21 schreef Monolith het volgende:
Ten Hag heeft altijd een paar wedstrijden nodig om in te zien wat iedereen ziet.Oh.![]()
Die hersendooie die Stengs wil hebben snapt er dan ook geen zak van.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:33 schreef Pedroso het volgende:
Wat een koopjes die Kudus en Anthony
AZ is echt wanhopig als ze op deze manier de spelers uit vorm willen lozen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:52 schreef fantasyboy het volgende:
Er is geen speler meer die het verschil maakt in de creativiteit. Frenkie en Zyech zijn weg. Het is allemaal balletje breed spelers. Geen extre kwaliteit. Daarom zeg ik: Overmars doe is gek en haal Stengs voor 20 miljoen.![]()
Stengs was een hype en ik ben er ook ingetrapt.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die hersendooie die Stengs wil hebben snapt er dan ook geen zak van.
Maar gelukkig is die tijd van Eredivisiespelers voor teveel geld wel voorbij, liever deze tropische verrassingen.Oh.![]()
Correct.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:37 schreef Scorpie het volgende:
Kudus en Antony zijn nu al 2x zo goed als Stengs en Boadu.![]()
Promes speelt ook beter dan de eerste 2 wedstrijden trouwens, had alsnog erin gemogen die laatste kans.proberen is de eerste stap naar falen
Hij leek mij toch vrij lastig die kans.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:39 schreef manny het volgende:
Promes speelt ook beter dan de eerste 2 wedstrijden trouwens, had alsnog erin gemogen die laatste kans.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Mjah, achteraf lichaam gebruiken en stapje doorlopen, maar was ook goeie redding van Pasveer.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij leek mij toch vrij lastig die kans.![]()
Ja, ik vind dat soort acties echt spelbederf, maar volgens de regels is het slechts geel helaas.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:43 schreef Saekerhett het volgende:
Eigenlijk moet je hier ook gewoon rood voor gevenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wel een leuke ploeg dat Vitesse, gaat hoger eindigen dan AZ dit seizoen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoppa. Punten binnen. En daar gaat het om.
Erik mag door puzzelen.proberen is de eerste stap naar falen
Doe Promes maar niet meer op 10 en Labyad niet meer in de spits graag.
En heeft Kudus toevallig nog 2 broers voor op het middenveld?![]()
Dus.
Labyad => bank.
Tadic => spits.
Promes => links.
Kudus => 10.
Dan 2 nieuwe middenvelders kopen..
Alvarez en Traoré verkopen.![]()
Lekker hoor zo'n complete rasvoetballer als Kudus. Duurt een jaar, maar dan toch iemand die Frenkie enigszins kan opvolgen.![]()
Mensen die 'hè' zeggen als ze Engels praten moeten sowieso een corrigerende tik krijgenquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die zinloze vragen van Jan Jood![]()
Mazraoui is ook wel echt heel sterk begonnen aan dit seizoen, zowel verdedigend als aanvallend. Had ik niet verwacht om eerlijk te zijn![]()
Ook altijd zo ontzettend popi jopi meelullen alsof het zijn vrienden zijn. Doe is objectief man.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mensen die 'hè' zeggen als ze Engels praten moeten sowieso een corrigerende tik krijgen![]()
eensquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ook altijd zo ontzettend popi jopi meelullen alsof het zijn vrienden zijn. Doe is objectief man.
doe eens![]()
je hebt Neres ook nogquote:Op zaterdag 26 september 2020 23:05 schreef Vriezzer het volgende:
Dus.
Labyad => bank.
Tadic => spits.
Promes => links.
Kudus => 10.
Dan 2 nieuwe middenvelders kopen..
Alvarez en Traoré verkopen.![]()
Goddomme wat zijn Kudus en Antony heerlijke aankopen
Ik krijg echt een beetje Frenkie-vibes bij Kudus.
En ik weet dat JR dit niet leuk vindt maar Ekkelenkamp viel ook nuttig in. Timber ook prima trouwens.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Die was een dikke 8,5 vanavond jaquote:Op zaterdag 26 september 2020 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mazraoui speelt goed dit seizoen.heerlijke tackles
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Onana
Mazraoui - Schuurs - Blind - Tagliafico
aankoop - Kudus
Antony - Promes - Neres
Tadic
Stekelenburg
aankoop - Timber - Martinez - Rensch
Taylor - Gravenberch
Labyad - Ekkelenkamp - Lang
Traoré
Opzich wel aardig, al is de tweede keuze in de aanval wel wat mager.Oh.![]()
Ekkelenkamp had die actie van Antony gewoon moeten verzilveren natuurlijk, daarna één aardige actie gehad maar verder viel het weer niet mee. Heeft gewoon het niveau niet voor Ajax.quote:Op zondag 27 september 2020 00:00 schreef TheVulture het volgende:
Goddomme wat zijn Kudus en Antony heerlijke aankopen
Ik krijg echt een beetje Frenkie-vibes bij Kudus.
En ik weet dat JR dit niet leuk vindt maar Ekkelenkamp viel ook nuttig in. Timber ook prima trouwens.Oh.![]()
Hopelijk met wel meer goals en assists dan Frenkie.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je kan ze wel redelijk vergelijken door hun dribbels vanaf die controleursposities en af en toe een tegenstander dol draaien.quote:Op zondag 27 september 2020 00:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet echt vergelijkbaar vind ik maar hij is wel goed
Natuurlijk is het nooit één op één vergelijking maar ik zie het ook wel.Oh.![]()
Hij is tuurlijk nog niet zo ver als Frenkie. Maar verdedigend en aanvallend zo bepalend zijn en dat tijdens je 2de basisplek, petje af.quote:Op zondag 27 september 2020 00:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet echt vergelijkbaar vind ik maar hij is wel goed![]()
zonder meer is gewoon een topaankoop, wat dat betreft wel 2 keer in de roos met hem en Antonyquote:Op zondag 27 september 2020 00:12 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hij is tuurlijk nog niet zo ver als Frenkie. Maar verdedigend en aanvallend zo bepalend zijn en dat tijdens je 2de basisplek, petje af.![]()
Mooi hoe Bazoer zit te huilen over Tadic en Blind op het einde. Volledig terecht als je zo keihard gaat juichen tegen je vorige club (ook provocerend nog eens)graag op anoniem![]()
Die is in ieder geval wel een stuk sneller en behendiger.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:23 schreef Ramboetan het volgende:
Doen we voortaan Timber ipv Schuurs?![]()
Mwah, hij plukte m anders prima bij Pasveer weg, afronding was een beetje pech. Promes bij 2-1 miste een grotere kansquote:Op zondag 27 september 2020 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ekkelenkamp had die actie van Antony gewoon moeten verzilveren natuurlijk, daarna één aardige actie gehad maar verder viel het weer niet mee. Heeft gewoon het niveau niet voor Ajax.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Volgende week Groningen uit wordt wel een potentiële bananenschil, is Robben al weer fit?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:Op zondag 27 september 2020 00:34 schreef TheVulture het volgende:
Volgende week Groningen uit wordt wel een potentiële bananenschil, is Robben al weer fit?Groningen kan er geen klote van
![]()
We hebben het al jaren lastig in Groningen en toen waren ze ook niet altijd goedquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Volgens Joep Schreuder komt er een verrassende aankoop naar Amsterdam. Ihattaren?
Als Ihattaren komt dan licht ik alvast de selectie in dat ze hun portemonnee niet in de kleedkamer laten liggen genot.![]()
Zou wel genieten zijn richting mijn PSV collega's.quote:Op zondag 27 september 2020 00:41 schreef Poepz0r het volgende:
Volgens Joep Schreuder komt er een verrassende aankoop naar Amsterdam. Ihattaren?
Als Ihattaren komt dan licht ik alvast de selectie in dat ze hun portemonnee niet in de kleedkamer laten liggen genot.![]()
Wat zegtie danquote:Op zondag 27 september 2020 00:22 schreef KingRoland het volgende:
Mooi hoe Bazoer zit te huilen over Tadic en Blind op het einde. Volledig terecht als je zo keihard gaat juichen tegen je vorige club (ook provocerend nog eens)![]()
Maar wat vind jij dan precies prima aan hem?quote:Op zondag 27 september 2020 00:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, hij plukte m anders prima bij Pasveer weg, afronding was een beetje pech. Promes bij 2-1 miste een grotere kansOh.![]()
Ik geloof er niet in dat Schreuder inside information heeft.quote:Op zondag 27 september 2020 00:41 schreef Poepz0r het volgende:
Als Ihattaren komt dan licht ik alvast de selectie in dat ze hun portemonnee niet in de kleedkamer laten liggen genot.
En Ihattaren komt natuurlijk nooit.Oh.![]()
Klaassenquote:Op zondag 27 september 2020 00:41 schreef Poepz0r het volgende:
Als Ihattaren komt dan licht ik alvast de selectie in dat ze hun portemonnee niet in de kleedkamer laten liggen genot.
Ajax kan Ihattaren niet betalen![]()
Flikker op met je EL club.quote:Op zondag 27 september 2020 01:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klaassen
Ajax kan Ihattaren niet betalen![]()
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-uit-dat-zegt-genoegquote:quote:'En na het laatste fluitsignaal kwamen Tadic en Blind naar me toe gerend om te juichen voor mijn neus. Dat zegt genoeg over vandaag', aldus de Vitesse-verdediger annex middenvelder.
Of Blind en Tadic daarmee wraak namen voor het licht provocerende feestje na de 1-1? 'Dat weet ik niet, dat moet je hen vragen. Maar goed, als ze zo reageren… We controleren de wedstrijd volledig. Hun reactie zegt dan genoeg.'
Dat hij werd uitgefloten, doet hem niet zoveel. 'Dat vind ik alleen maar lekker hoor. Dan schiet ik er nog één in. Dat raakt me absoluut niet. Als je je daar wat van aantrekt, ga je niet beter spelen. Iedereen weet dat ik hier mooie jaren heb beleefd, maar we moeten niet overdrijven', zo ging Bazoer in op zijn verleden.graag op anoniem![]()
Dest volgens VI naar Barcelona, benieuwd wie de vervanger wordt,"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Het blijft me verbazen hoe Ajax het steeds weer voor elkaar krijgt om een thuiswedstrijd (tegen Vitesse) zo dramatisch te beginnen. De verdediging is lachwekkend, gewoon gatenkaas. Elke speler van Vitesse kon de eerst twintig minuten zo 2-3 man passeren. Dit kan niet meer worden weggelachen, het is gewoon triest hoe door onze verdediging wordt heen gewandeld. Als er geen versterking komt gaat PSV en zelfs Feyenoord gewoon boven Ajax eindigen.
Na de goal zie je het gelukkig iets beter gaan. Tot de rode kaart. Beschamend eigenlijk dat je als grootste club van Nederland in drie wedstrijden twee rode kaarten pakt. En nee, we gaan niet zoals in Rotterdam zeiken over de scheidsrechter of VAR, dit moet je bij jezelf zoeken. Twee rode kaarten is het maximale wat een club als Ajax in een heel seizoen zou moeten pakken, niet in drie wedstrijden.
In de tweede helft verkloot Ekkelenkamp de kans op 2-0. Wat een treurnis dat deze Keukenkampioen divisie speler het beste is wat je op de bank hebt zitten om die gelegenheidsspits Labyad, die we de hele eerste helft niet gezien hebben, te vervangen. Maar wel 200 miljoen euro op de bank hebben. Dit gaat nergens meer over.
Daarna zie je dat je op basis van individuele klasse van Onana, Kudus en Anthony toch de wedstrijd wint. Dat is dan ook het enige positieve aan vandaag. Kudus en Anthony lijken nu al hun waarde te bewijzen, topaankopen, dat mag ook wel eens gezegd worden.
Laten we hopen dat Alvarez, Ekkelenkamp en Labyad net als Magallan, Eiting en Marin spoeding vertrekken naar een andere club en dat er op het middenveld en in de verdediging nog een topaankoop bij komt. Als het even kan ook nog een echte spits erbij.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Zal er nog ergens een club zijn die er intrapt om Alvarez te kopen voor een leuk bedrag ?
Mexicaans international dus ook extra TV inkomsten uit Mexico. Laten we het hopen/Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Misschien vind JR ook wel dat Promes het niveau niet aan kan.quote:Op zondag 27 september 2020 00:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, hij plukte m anders prima bij Pasveer weg, afronding was een beetje pech. Promes bij 2-1 miste een grotere kansI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
quote:Op zondag 27 september 2020 02:48 schreef Shreyas het volgende:
Als er geen versterking komt gaat PSV en zelfs Feyenoord gewoon boven Ajax eindigen.![]()
Ekkelengod had ook met zijn beperkte inzicht best moeten kunnen zien dat zowel Tadic als Prommes 'm voor het inlopen hadden. Dan had je een wereldgoal gezien, nu een kansloze misser.quote:Op zondag 27 september 2020 00:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, hij plukte m anders prima bij Pasveer weg, afronding was een beetje pech. Promes bij 2-1 miste een grotere kans![]()
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/quote:Op zondag 27 september 2020 00:34 schreef TheVulture het volgende:
Volgende week Groningen uit wordt wel een potentiële bananenschil, is Robben al weer fit?![]()
TRIPLE POST
Maar Schuurs zie ik 't ook niet meer worden. De logheid waarmee hij draait gaat niet verbeteren lijkt en gaat er voor zorgen dat met de afstanden in z'n rug, tegenstanders regelmatig makkelijk bij 'm wegdraaien en een vrije doortocht hebben.![]()
Ik vind hem technisch heel vaardig met een goed spelinzicht om in de 16 op te duiken op de juiste momenten. Hij hangt qua type een beetje tussen Klaassen en Donny in. Hij heeft alleen de uitstraling van een junior-registeraccountant.quote:Op zondag 27 september 2020 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar wat vind jij dan precies prima aan hem?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Speelde in de voorbereiding en de eerste twee potten gewoon sterk, een keer wat minder spelen kan gebeurenquote:Op zondag 27 september 2020 08:17 schreef Bugno3 het volgende:
TRIPLE POST
Maar Schuurs zie ik 't ook niet meer worden. De logheid waarmee hij draait gaat niet verbeteren lijkt en gaat er voor zorgen dat met de afstanden in z'n rug, tegenstanders regelmatig makkelijk bij 'm wegdraaien en een vrije doortocht hebben.![]()
Hij zal best af en toe goed spelen, maar zijn (beperkte) beweeglijkheid lijkt niet te verbeteren. Tegen beweeglijke spitsen van niveau gaat dit echt een probleem worden.quote:Op zondag 27 september 2020 08:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Speelde in de voorbereiding en de eerste twee potten gewoon sterk, een keer wat minder spelen kan gebeuren![]()
Het is natuurlijk maar net hoe je daarmee omgaat, kijk naar Blindquote:Op zondag 27 september 2020 08:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hij zal best af en toe goed spelen, maar zijn (beperkte) beweeglijkheid lijkt niet te verbeteren. Tegen beweeglijke spitsen van niveau gaat dit echt een probleem worden.![]()
Kudus Onana en Antony enige voldoendes.
Rest allemaal een vier of minder, met Alvarez als absoluut dieptepunt.![]()
Ik drink geen kinderdrankjes.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:10 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als jij aan kan wijzen waar ik zeg dat het niet kan krijg jij een baco van me.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Veregeleken met Perr is Blind een ballerina blakend van lichtvoetigheid.quote:Op zondag 27 september 2020 09:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is natuurlijk maar net hoe je daarmee omgaat, kijk naar Blind![]()
Je vergeet even de beste man op het veld Mazraoui. En Timber speelde ook gewoon prima.quote:Op zondag 27 september 2020 09:05 schreef Scorpie het volgende:
Kudus Onana en Antony enige voldoendes.
Rest allemaal een vier of minder, met Alvarez als absoluut dieptepunt.![]()
Onana deed het ook prima.quote:Op zondag 27 september 2020 09:25 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Je vergeet even de beste man op het veld Mazraoui. En Timber speelde ook gewoon prima.I love music |Ajax forever
Dest lijkt naar Barca te gaan.
Tevens zou een optimist kunnen denken dat wat Ajax gisteren deed tegen Vitesse precies is wat topploegen doen. Beetje wat halve kansen weggeven, zelf scoren en zelfs met 10 man de overwinning eigenlijk nog vrij makkelijk binnenhalen en gewoon ongehavend uit zo een avond komen.
De realist vreest wellicht dat dit in Nederland nog net genoeg kan zijn, maar dat er versterking nodig is voor een fijn Europees seizoen.
Tja, ik ben van nature al een doemdenker als het op Ajax aankomt, dus ik vrees het ergste met dit middenveld / centrum in Europa.proberen is de eerste stap naar falen
Had vast weer een slokkie of twee te veel opquote:
Maar goed, als er zogenaamd een paar voldoendes maar voornamelijk zware onvoldoendes zijn weet je natuurlijk al hoe laat het is. Tijd om te dramaqueenen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ow ja idd.quote:Op zondag 27 september 2020 09:35 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Ja die staat wel in zijn lijstje.
I love music |Ajax forever
voor een fijn Europees seizoen moet je echt een topper binnenhalen op 6 en is de selectie sowieso wat te smal qua kwaliteit, maar dat kan ook niet altijd, je moet eigenlijk nu al die Antony en Kudus een contractverbetering aanbieden zodat je ze niet na dit jaar al kwijt bentquote:Op zondag 27 september 2020 09:31 schreef manny het volgende:
Dest lijkt naar Barca te gaan.
Tevens zou een optimist kunnen denken dat wat Ajax gisteren deed tegen Vitesse precies is wat topploegen doen. Beetje wat halve kansen weggeven, zelf scoren en zelfs met 10 man de overwinning eigenlijk nog vrij makkelijk binnenhalen en gewoon ongehavend uit zo een avond komen.
De realist vreest wellicht dat dit in Nederland nog net genoeg kan zijn, maar dat er versterking nodig is voor een fijn Europees seizoen.
Tja, ik ben van nature al een doemdenker als het op Ajax aankomt, dus ik vrees het ergste met dit middenveld / centrum in Europa.![]()
Hopelijk trekt Mazraoui zijn goede spel door nu de transfer van Dest rond lijkt te zijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dale__Cooper op 27-09-2020 10:06:19 ]![]()
Stel je niet zo aan man. Dit Vitesse had als men tegen PSV of Feye noord speelde met een man meer gewoon gewonnen. Nu laat je het net lijken of Ajax heel slecht was, maar was Vitesse niet gewoon goed en had Ajax daar moeite mee? En ja, bij Ajax spelen een paar jongens die duidelijk tekort komen voor de echte top, maar met spelers als Kudus, Anthony en Onana word je gewoon kampioen.quote:Op zondag 27 september 2020 02:48 schreef Shreyas het volgende:
Het blijft me verbazen hoe Ajax het steeds weer voor elkaar krijgt om een thuiswedstrijd (tegen Vitesse) zo dramatisch te beginnen. De verdediging is lachwekkend, gewoon gatenkaas. Elke speler van Vitesse kon de eerst twintig minuten zo 2-3 man passeren. Dit kan niet meer worden weggelachen, het is gewoon triest hoe door onze verdediging wordt heen gewandeld. Als er geen versterking komt gaat PSV en zelfs Feyenoord gewoon boven Ajax eindigen.
Na de goal zie je het gelukkig iets beter gaan. Tot de rode kaart. Beschamend eigenlijk dat je als grootste club van Nederland in drie wedstrijden twee rode kaarten pakt. En nee, we gaan niet zoals in Rotterdam zeiken over de scheidsrechter of VAR, dit moet je bij jezelf zoeken. Twee rode kaarten is het maximale wat een club als Ajax in een heel seizoen zou moeten pakken, niet in drie wedstrijden.
In de tweede helft verkloot Ekkelenkamp de kans op 2-0. Wat een treurnis dat deze Keukenkampioen divisie speler het beste is wat je op de bank hebt zitten om die gelegenheidsspits Labyad, die we de hele eerste helft niet gezien hebben, te vervangen. Maar wel 200 miljoen euro op de bank hebben. Dit gaat nergens meer over.
Daarna zie je dat je op basis van individuele klasse van Onana, Kudus en Anthony toch de wedstrijd wint. Dat is dan ook het enige positieve aan vandaag. Kudus en Anthony lijken nu al hun waarde te bewijzen, topaankopen, dat mag ook wel eens gezegd worden.
Laten we hopen dat Alvarez, Ekkelenkamp en Labyad net als Magallan, Eiting en Marin spoeding vertrekken naar een andere club en dat er op het middenveld en in de verdediging nog een topaankoop bij komt. Als het even kan ook nog een echte spits erbij.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]![]()
hij is dan ook een dramaqueen, Vitesse was zeker goed maar het individuele klasseverschil gaf de doorslagquote:Op zondag 27 september 2020 10:16 schreef yats het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man. Dit Vitesse had als men tegen PSV of Feye noord speelde met een man meer gewoon gewonnen. Nu laat je het net lijken of Ajax heel slecht was, maar was Vitesse niet gewoon goed en had Ajax daar moeite mee? En ja, bij Ajax spelen een paar jongens die duidelijk tekort komen voor de echte top, maar met spelers als Kudus, Anthony en Onana word je gewoon kampioen.![]()
Laten we realistisch zijn VItesse was gewoon slecht. Ajax was nog slechter. Eigenlijk moeten we de conclusie trekken dat Ajax gewoon opnieuw moet beginnen. Vorig seizoen was er al een groot verval en dat trekt zich nu door. Iedereen zit Marc Overmars te bejubbelen maar al zijn grote aankopen de laatste jaren breken niet echt door. Tadic was de enige aankoop die het gelijk liet zien. Maar met Tadic is het eigenlijk ook afgelopen. Die moet ook doorgeselecteerd worden.quote:Op zondag 27 september 2020 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij is dan ook een dramaqueen, Vitesse was zeker goed maar het individuele klasseverschil gaf de doorslag
De vraag is durft Ten Hag dat aan? De vraag is ook of het Ten Hag effect ten einde is? Hebben we niet een nieuwe trainer nodig?Ajax is mijn leven!![]()
Het lijkt erop dat Alvarez alleen nuttig is bij aanvallende en verdedigende standaardsituaties.
Misschien om in te vallen om de wedstrijd dicht te gooien, maar ja echt goed verdedigen kan hij nou ook weer niet.
Martinez of Gravenbergh daar lekker neerzetten. Kunnen aanvallend en verdedigend meer.![]()
quote:Op zondag 27 september 2020 10:22 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Laten we realistisch zijn VItesse was gewoon slecht. Ajax was nog slechter. Eigenlijk moeten we de conclusie trekken dat Ajax gewoon opnieuw moet beginnen. Vorig seizoen was er al een groot verval en dat trekt zich nu door. Iedereen zit Marc Overmars te bejubbelen maar al zijn grote aankopen de laatste jaren breken niet echt door. Tadic was de enige aankoop die het gelijk liet zien. Maar met Tadic is het eigenlijk ook afgelopen. Die moet ook doorgeselecteerd worden.
De vraag is durft Ten Hag dat aan? De vraag is ook of het Ten Hag effect ten einde is? Hebben we niet een nieuwe trainer nodig?je doet je naam wel eer aan
![]()
Zit je nog in een k-hole?quote:Op zondag 27 september 2020 10:22 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Laten we realistisch zijn VItesse was gewoon slecht. Ajax was nog slechter. Eigenlijk moeten we de conclusie trekken dat Ajax gewoon opnieuw moet beginnen. Vorig seizoen was er al een groot verval en dat trekt zich nu door. Iedereen zit Marc Overmars te bejubbelen maar al zijn grote aankopen de laatste jaren breken niet echt door. Tadic was de enige aankoop die het gelijk liet zien. Maar met Tadic is het eigenlijk ook afgelopen. Die moet ook doorgeselecteerd worden.
De vraag is durft Ten Hag dat aan? De vraag is ook of het Ten Hag effect ten einde is? Hebben we niet een nieuwe trainer nodig?![]()
aanvallend wel maar verdedigend niet, punt is wel dat alleen verdedigen op die positie niet kan en tegenstanders zijn ook niet achterlijk die laten hem de bal.quote:Op zondag 27 september 2020 10:25 schreef Ramboetan het volgende:
Het lijkt erop dat Alvarez alleen nuttig is bij aanvallende en verdedigende standaardsituaties.
Misschien om in te vallen om de wedstrijd dicht te gooien, maar ja echt goed verdedigen kan hij nou ook weer niet.
Martinez of Gravenbergh daar lekker neerzetten. Kunnen aanvallend en verdedigend meer.
Misschien dat Martinez Kudus een beter combinatie is al vond ik Martinez ook geen topper op die positie kan hij wel meer in balbezit dan Alvarez![]()
Het probleem is vooral dat de enige reden dat hij daar staat, het uitvoeren van zijn verdedigende taken is en juist dat kan hij totaal niet. Hij wordt aan alle kanten voorbijgelopen, waardoor verdedigers constant moeten uitstappen en er gaten in de verdediging ontstaan. En dat zagen we vorig jaar ook direct al, dus het is niet nieuw. Vind het onbegrijpelijk dat hem opnieuw een kans is gegeven.quote:Op zondag 27 september 2020 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
aanvallend wel maar verdedigend niet, punt is wel dat alleen verdedigen op die positie niet kan en tegenstanders zijn ook niet achterlijk die laten hem de bal.
Misschien dat Martinez Kudus een beter combinatie is al vond ik Martinez ook geen topper op die positie kan hij wel meer in balbezit dan Alvarez![]()
Krijgt Overmars vast wel voor elkaar. En in een defensief ingestelde ploeg kan die Alvarez ook best wel renderen.quote:Op zondag 27 september 2020 06:13 schreef Pedroso het volgende:
Zal er nog ergens een club zijn die er intrapt om Alvarez te kopen voor een leuk bedrag ?
Mexicaans international dus ook extra TV inkomsten uit Mexico. Laten we het hopen/![]()
maar dat ligt niet altijd aan hem, het is een dubbel 6 en Promes is meer een aanvallende/schaduwspits10 dan een middenvelder, dus dan krijg je al snel ruimtes in de omschakeling.quote:Op zondag 27 september 2020 10:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het probleem is vooral dat de enige reden dat hij daar staat, het uitvoeren van zijn verdedigende taken is en juist dat kan hij totaal niet. Hij wordt aan alle kanten voorbijgelopen, waardoor verdedigers constant moeten uitstappen en er gaten in de verdediging ontstaan. En dat zagen we vorig jaar ook direct al, dus het is niet nieuw. Vind het onbegrijpelijk dat hem opnieuw een kans is gegeven.![]()
Op basis van welke kwaliteiten?quote:Op zondag 27 september 2020 10:41 schreef franske19 het volgende:
[..]
Krijgt Overmars vast wel voor elkaar. En in een defensief ingestelde ploeg kan die Alvarez ook best wel renderen.![]()
Martinez vind ik sowieso een baas en tien klassen beter dan Alvarez, Gravenberch niet zo'n fan van maar ook hem zie ik lieverquote:Op zondag 27 september 2020 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
aanvallend wel maar verdedigend niet, punt is wel dat alleen verdedigen op die positie niet kan en tegenstanders zijn ook niet achterlijk die laten hem de bal.
quote:Is goed joh. Laten we de CL wedstrijden maar afwachten. Kijken wie er gelijk krijgt.quote:Ajax is mijn leven!![]()
volgende week zal 1 van die 2 spelen tenzij Ten Hag Ekkelenkamp opstelt, dan kunnen we meteen zien of het dan beter gaat.quote:Op zondag 27 september 2020 10:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Martinez vind ik sowieso een baas en tien klassen beter dan Alvarez, Gravenberch niet zo'n fan van maar ook hem zie ik liever![]()
Dat zal Martinez wel niet zijn gok ik, anders was hij gisteren wel gebrachtquote:Op zondag 27 september 2020 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
volgende week zal 1 van die 2 spelen tenzij Ten Hag Ekkelenkamp opstelt, dan kunnen we meteen zien of het dan beter gaat.![]()
Iemand die fan is van Baumgartl en Bruma moet je ook niet zo serieus nemen.quote:Op zondag 27 september 2020 10:16 schreef yats het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man. Dit Vitesse had als men tegen PSV of Feye noord speelde met een man meer gewoon gewonnen. Nu laat je het net lijken of Ajax heel slecht was, maar was Vitesse niet gewoon goed en had Ajax daar moeite mee? En ja, bij Ajax spelen een paar jongens die duidelijk tekort komen voor de echte top, maar met spelers als Kudus, Anthony en Onana word je gewoon kampioen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Shreyas is toch gewoon voor Ajax?quote:Op zondag 27 september 2020 10:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Iemand die fan is van Baumgartl en Bruma moet je ook niet zo serieus nemen.![]()
CL? Daar verwacht ik heel weinig van hoor, overwinteren zou al top zijn maar realistischer is overwinteren in de EL, na de loting kunnen we daar iets meer over zeggen. Als jij denkt dat Ajax ieder seizoen een CL waardig team neer kan zetten dan zal dit niet het eerste seizoen zijn dat je teleurgesteld raakt.quote:Op zondag 27 september 2020 10:48 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
[..]
Is goed joh. Laten we de CL wedstrijden maar afwachten. Kijken wie er gelijk krijgt.![]()
Het schijnt zo. Maar hij is erg gecharmeerd van Baumgartl en Bruma, grote fout van Overmars dat hij ze niet gehaald heeft.quote:Op zondag 27 september 2020 11:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Shreyas is toch gewoon voor Ajax?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
ja maar hij is op een gegeven moment in trollact geraakt en er nooit meer uit gekomenquote:Op zondag 27 september 2020 11:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Shreyas is toch gewoon voor Ajax?![]()
quote:Op zondag 27 september 2020 11:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het schijnt zo. Maar hij is erg gecharmeerd van Baumgartl en Bruma, grote fout van Overmars dat hij ze niet gehaald heeft.
Baumgartl wil ik nog wel even aankijken, maar als jullie Bruma willen dan kom ik hem NU nog brengen.![]()
had toch 2? assists donderdag?quote:Op zondag 27 september 2020 11:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Baumgartl wil ik nog wel even aankijken, maar als jullie Bruma willen dan kom ik hem NU nog brengen.![]()
Vreemde gedachtegang,quote:Op zondag 27 september 2020 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
CL? Daar verwacht ik heel weinig van hoor, overwinteren zou al top zijn maar realistischer is overwinteren in de EL, na de loting kunnen we daar iets meer over zeggen. Als jij denkt dat Ajax ieder seizoen een CL waardig team neer kan zetten dan zal dit niet het eerste seizoen zijn dat je teleurgesteld raakt.
Ajax koopt de afgelopen jaren met regelmaat spelers tussen 10 -20 miljoen euro. Doen we dat nu om kampioen te worden in de eredivisie? Om wedstrijdjes te winnen tegen FC Emmen?
Ik dacht dat heel het beleid er op was gericht om mee te doen in CL en Europa. We kunnen toch ook wel kampioen in Nederland woren zonder die spelers van 10 - 20 miljoen?Ajax is mijn leven!![]()
wat is er vreemd aan dat als je een kleintje bent in een topcompetitie als de CL je moeite hebt om je staande te houden laat staan ver te komen.quote:Op zondag 27 september 2020 11:09 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Vreemde gedachtegang,
Ajax koopt de afgelopen jaren met regelmaat spelers tussen 10 -20 euro. Doen we dat nu om kampioen te worden in de eredivisie? Om wedstrijdjes te winnen tegen FC Emmen?
Ik dacht dat heel het beleid er op was gericht om mee te doen in CL en Europa. We kunnen toch ook wel kampioen in Nederland woren zonder die spelers van 10 - 20 miljoen?
Kijk naar Juventus, die pompen er jaarlijks tig meer in en hebben net zoveel halve finales als Ajax de laatste 10 jaar.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: