Hopelijk met wel meer goals en assists dan Frenkie.quote:
Je kan ze wel redelijk vergelijken door hun dribbels vanaf die controleursposities en af en toe een tegenstander dol draaien.quote:Op zondag 27 september 2020 00:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet echt vergelijkbaar vind ik maar hij is wel goed
Hij is tuurlijk nog niet zo ver als Frenkie. Maar verdedigend en aanvallend zo bepalend zijn en dat tijdens je 2de basisplek, petje af.quote:Op zondag 27 september 2020 00:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet echt vergelijkbaar vind ik maar hij is wel goed
zonder meer is gewoon een topaankoop, wat dat betreft wel 2 keer in de roos met hem en Antonyquote:Op zondag 27 september 2020 00:12 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hij is tuurlijk nog niet zo ver als Frenkie. Maar verdedigend en aanvallend zo bepalend zijn en dat tijdens je 2de basisplek, petje af.
Die is in ieder geval wel een stuk sneller en behendiger.quote:Op zaterdag 26 september 2020 23:23 schreef Ramboetan het volgende:
Doen we voortaan Timber ipv Schuurs?
Mwah, hij plukte m anders prima bij Pasveer weg, afronding was een beetje pech. Promes bij 2-1 miste een grotere kansquote:Op zondag 27 september 2020 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ekkelenkamp had die actie van Antony gewoon moeten verzilveren natuurlijk, daarna één aardige actie gehad maar verder viel het weer niet mee. Heeft gewoon het niveau niet voor Ajax.
quote:Op zondag 27 september 2020 00:34 schreef TheVulture het volgende:
Volgende week Groningen uit wordt wel een potentiële bananenschil, is Robben al weer fit?
We hebben het al jaren lastig in Groningen en toen waren ze ook niet altijd goedquote:
Zou wel genieten zijn richting mijn PSV collega's.quote:Op zondag 27 september 2020 00:41 schreef Poepz0r het volgende:
Volgens Joep Schreuder komt er een verrassende aankoop naar Amsterdam. Ihattaren?
Als Ihattaren komt dan licht ik alvast de selectie in dat ze hun portemonnee niet in de kleedkamer laten liggen genot.
Wat zegtie danquote:Op zondag 27 september 2020 00:22 schreef KingRoland het volgende:
Mooi hoe Bazoer zit te huilen over Tadic en Blind op het einde. Volledig terecht als je zo keihard gaat juichen tegen je vorige club (ook provocerend nog eens)
Maar wat vind jij dan precies prima aan hem?quote:Op zondag 27 september 2020 00:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, hij plukte m anders prima bij Pasveer weg, afronding was een beetje pech. Promes bij 2-1 miste een grotere kans
Ik geloof er niet in dat Schreuder inside information heeft.quote:Op zondag 27 september 2020 00:41 schreef Poepz0r het volgende:
Volgens Joep Schreuder komt er een verrassende aankoop naar Amsterdam. Ihattaren?
Als Ihattaren komt dan licht ik alvast de selectie in dat ze hun portemonnee niet in de kleedkamer laten liggen genot.
Klaassenquote:Op zondag 27 september 2020 00:41 schreef Poepz0r het volgende:
Flikker op met je EL club.quote:Op zondag 27 september 2020 01:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klaassen
Ajax kan Ihattaren niet betalen
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-uit-dat-zegt-genoegquote:
quote:'En na het laatste fluitsignaal kwamen Tadic en Blind naar me toe gerend om te juichen voor mijn neus. Dat zegt genoeg over vandaag', aldus de Vitesse-verdediger annex middenvelder.
Of Blind en Tadic daarmee wraak namen voor het licht provocerende feestje na de 1-1? 'Dat weet ik niet, dat moet je hen vragen. Maar goed, als ze zo reageren… We controleren de wedstrijd volledig. Hun reactie zegt dan genoeg.'
Dat hij werd uitgefloten, doet hem niet zoveel. 'Dat vind ik alleen maar lekker hoor. Dan schiet ik er nog één in. Dat raakt me absoluut niet. Als je je daar wat van aantrekt, ga je niet beter spelen. Iedereen weet dat ik hier mooie jaren heb beleefd, maar we moeten niet overdrijven', zo ging Bazoer in op zijn verleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |