Dat hebben trainers wel vaker.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:21 schreef Monolith het volgende:
Ten Hag heeft altijd een paar wedstrijden nodig om in te zien wat iedereen ziet.
Die hersendooie die Stengs wil hebben snapt er dan ook geen zak van.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:33 schreef Pedroso het volgende:
Wat een koopjes die Kudus en Anthony
AZ is echt wanhopig als ze op deze manier de spelers uit vorm willen lozen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:52 schreef fantasyboy het volgende:
Er is geen speler meer die het verschil maakt in de creativiteit. Frenkie en Zyech zijn weg. Het is allemaal balletje breed spelers. Geen extre kwaliteit. Daarom zeg ik: Overmars doe is gek en haal Stengs voor 20 miljoen.
Stengs was een hype en ik ben er ook ingetrapt.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die hersendooie die Stengs wil hebben snapt er dan ook geen zak van.
Correct.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:37 schreef Scorpie het volgende:
Kudus en Antony zijn nu al 2x zo goed als Stengs en Boadu.
Hij leek mij toch vrij lastig die kans.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:39 schreef manny het volgende:
Promes speelt ook beter dan de eerste 2 wedstrijden trouwens, had alsnog erin gemogen die laatste kans.
Mjah, achteraf lichaam gebruiken en stapje doorlopen, maar was ook goeie redding van Pasveer.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij leek mij toch vrij lastig die kans.
Ja, ik vind dat soort acties echt spelbederf, maar volgens de regels is het slechts geel helaas.quote:Op zaterdag 26 september 2020 22:43 schreef Saekerhett het volgende:
Eigenlijk moet je hier ook gewoon rood voor geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |