SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Was toen in 18/19 wel leuk die voorrondes om het elftal in elkaar te zien vallen.quote:Op donderdag 24 september 2020 11:21 schreef Tarado het volgende:
toch wel een verademing zo'n seizoen met een normale voorbereiding zonder voorrondes CL of erger
Ben nu wel nog meer benieuwd naar de CL, die Eredivisiepotjes tot nu toe gaan echt nergens over.Oh.![]()
toen viel het toch pas in elkaar eenmaal in de CL?quote:Op donderdag 24 september 2020 11:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was toen in 18/19 wel leuk die voorrondes om het elftal in elkaar te zien vallen.
Ben nu wel nog meer benieuwd naar de CL, die Eredivisiepotjes tot nu toe gaan echt nergens over.
Vitesse is wel een serieuze tegenstander, kijken hoe het dan staat en gaat![]()
Nee in die voorrondes begon het spel al wel steeds beter te lopen, al was toen de echte bevestiging uit tegen Bayern natuurlijk. Wat een tijden.quote:Op donderdag 24 september 2020 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
toen viel het toch pas in elkaar eenmaal in de CL?
Vitesse is wel een serieuze tegenstander, kijken hoe het dan staat en gaatOh.![]()
ik vergeet dat soort dingen altijd snel maar ik dacht echt veel geluk tegen Paokquote:Op donderdag 24 september 2020 11:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee in die voorrondes begon het spel al wel steeds beter te lopen, al was toen de echte bevestiging uit tegen Bayern natuurlijk. Wat een tijden.![]()
Inderdaad, zoveel relaxter dit... Zowel sportief als financieelquote:Op donderdag 24 september 2020 11:21 schreef Tarado het volgende:
toch wel een verademing zo'n seizoen met een normale voorbereiding zonder voorrondes CL of ergerOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dat was seizoen 19/20.quote:Op donderdag 24 september 2020 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vergeet dat soort dingen altijd snel maar ik dacht echt veel geluk tegen Paok
18/19 was het traject Sturm Graz, Standard Luik en Kiev. Toen Tadic en Blind er net bij kwamen.Oh.![]()
Kudus is één persoon, Frenkie en Ziyech zijn er twee. Dat gat kan hij dus never nooit opvullen. Wat ik tot nu toe heb gezien is Kudus wel mooie mix van die twee spelers. Tuurlijk nog lang niet dat niveau, maar kijkend naar zijn speelstijl wel. Hij is wel beter met zijn zwakke been dan Frenkie en Ziyech denk ik.quote:![]()
het is ook veel te vroeg om te beoordelen, eerst maar even afwachten tegen betere tegenstanders en dat galleryplay moet eruit, ik heb wel het idee dat hij verder is dan Gravenberch maar hij zou ook op 10 kunnen spelen en dan Promes weer op links met Tadic Neres/Antony of Promes banken.quote:Op donderdag 24 september 2020 12:21 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Kudus is één persoon, Frenkie en Ziyech zijn er twee. Dat gat kan hij dus never nooit opvullen. Wat ik tot nu toe heb gezien is Kudus wel mooie mix van die twee spelers. Tuurlijk nog lang niet dat niveau, maar kijkend naar zijn speelstijl wel. Hij is wel beter met zijn zwakke been dan Frenkie en Ziyech denk ik.![]()
Labyad eruit en Tadic in de spits. Is gewoon het beste voor het team natuurlijk. Op de vleugels kan je dan kiezen uit Anthony, Neres en Promes en dan Kudus op 10 inderdaad.quote:Op donderdag 24 september 2020 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is ook veel te vroeg om te beoordelen, eerst maar even afwachten tegen betere tegenstanders en dat galleryplay moet eruit, ik heb wel het idee dat hij verder is dan Gravenberch maar hij zou ook op 10 kunnen spelen en dan Promes weer op links met Tadic Neres/Antony of Promes banken.
Zal waarschijnlijk wel een wedstrijd of 8 duren voordat ten Hag erachter komt dat dat het beste is.![]()
Ben wel benieuwd wie ze als rechtsback halen, een jong talent achter Mazraoui of gewoon een duidelijke upgrade op die positie.Oh.![]()
lijkt me moeilijk die upgrade als clubs als Bayern en Barca achter een speler als Dest aanzittenquote:Op donderdag 24 september 2020 12:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben wel benieuwd wie ze als rechtsback halen, een jong talent achter Mazraoui of gewoon een duidelijke upgrade op die positie.![]()
Dacht meer aan een Tagliafico-achtige speler die toen ook behoorlijk onder de radar zat en relatief oud was toen hij naar Nederland kwam. Als dat een stabielere speler is is het wel een duidelijke upgrade.quote:Op donderdag 24 september 2020 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me moeilijk die upgrade als clubs als Bayern en Barca achter een speler als Dest aanzittenOh.![]()
zou kunnen, nog 11 dagenquote:Op donderdag 24 september 2020 12:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dacht meer aan een Tagliafico-achtige speler die toen ook behoorlijk onder de radar zat en relatief oud was toen hij naar Nederland kwam. Als dat een stabielere speler is is het wel een duidelijke upgrade.![]()
Ik denk toch echt dat Ajax niemand meer gaat halen zodra Tagliafico en Onana blijven. Wat hebben we eigenlijk in de jeugd op rechtsback rondlopen?![]()
Dat vroeg ik me vorige week ook af, maar behalve Timber dus blijkbaar geen backup voor Mazraoui. Er is gezegd dat ze er iemand voor gaan halen als Dest vertrekt.quote:Op donderdag 24 september 2020 13:18 schreef Simmertje het volgende:
Ik denk toch echt dat Ajax niemand meer gaat halen zodra Tagliafico en Onana blijven. Wat hebben we eigenlijk in de jeugd op rechtsback rondlopen?
Eerlijk gezegd geloof ik niet meer in een vertrek van Nico of Onana, zo kort op de deadline laat Ajax ze denk ik niet meer gaan...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Denk het inderdaad ook niet, zal nu wel gaan om nieuwe afspraken en eventuele verbetering van het contract. Benieuwd met wie ze gaan komen dan, maar daarvoor lopen er scouts rond.quote:Op donderdag 24 september 2020 13:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me vorige week ook af, maar behalve Timber dus blijkbaar geen backup voor Mazraoui. Er is gezegd dat ze er iemand voor gaan halen als Dest vertrekt.
Eerlijk gezegd geloof ik niet meer in een vertrek van Nico of Onana, zo kort op de deadline laat Ajax ze denk ik niet meer gaan...![]()
geen idee verder maar Zuid Afrika is niet echt een voetballand, hadden ze dit Brazilië gedaan waren de resultaten waarschijnlijk beter geweestquote:Op donderdag 24 september 2020 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooi, er is een boel narigheid gekomen van die Afrikaantjes.![]()
Opzich snap ik wel dat ze dit ooit hebben gedaan, Afrika is toch een vrij grote markt en als je daar een serieuze opleiding op touw had gezet had je er vast wel meer uit kunnen halen.quote:Oh.![]()
Misschien een vrij grote markt maar logistiek gezien heel moeilijk en dan ga je in een land zitten waar voetbal een b sport is, ik meen dat dit nog onder Van Praag is gestart al weet ik het niet zeker.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opzich snap ik wel dat ze dit ooit hebben gedaan, Afrika is toch een vrij grote markt en als je daar een serieuze opleiding op touw had gezet had je er vast wel meer uit kunnen halen.
Zonde van het geld, kan je beter in de internationale scouting steken.![]()
Dat is net zoiets als een satellietclub in Roemenië omdat "Europa" zo'n grote markt is.quote:Op donderdag 24 september 2020 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opzich snap ik wel dat ze dit ooit hebben gedaan, Afrika is toch een vrij grote markt en als je daar een serieuze opleiding op touw had gezet had je er vast wel meer uit kunnen halen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Allemaal geboren in januari , even naar de rug kijken hoe oud iemand is .quote:Op donderdag 24 september 2020 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opzich snap ik wel dat ze dit ooit hebben gedaan, Afrika is toch een vrij grote markt en als je daar een serieuze opleiding op touw had gezet had je er vast wel meer uit kunnen halen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nee want in Europa is Ajax zelf al die club voor de grootste Europese talenten.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als een satellietclub in Roemenië omdat "Europa" zo'n grote markt is.
Voor Afrikaanse talenten uit dat hele continent zullen ze beter kunnen aanpassen in een land als Zuid-Afrika dan dat ze op jonge leeftijd al naar Nederland vertrekken (mag dan niet eens volgens mij).Oh.![]()
En waarom zou Zuid-Afrika zoveel beter zijn voor iemand uit Ivoorkust, Kenia of Nigeria dan Nederland?quote:Op donderdag 24 september 2020 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want in Europa is Ajax zelf al die club voor de grootste Europese talenten.
Voor Afrikaanse talenten uit dat hele continent zullen ze beter kunnen aanpassen in een land als Zuid-Afrika dan dat ze op jonge leeftijd al naar Nederland vertrekken (mag dan niet eens volgens mij).Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Beter weer, cultureel dichterbij (ja ik weet het, Afrika heeft vele culturen maar toch zal dat allemaal dichter bij elkaar liggen dan hier in ons kikkerlandje)quote:Op donderdag 24 september 2020 16:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
En waarom zou Zuid-Afrika zoveel beter zijn voor iemand uit Ivoorkust, Kenia of Nigeria dan Nederland?Oh.![]()
Als je lekker weer wil, dan moet je niet in cape town gaan zitten.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter weer, cultureel dichterbij (ja ik weet het, Afrika heeft vele culturen maar toch zal dat allemaal dichter bij elkaar liggen dan hier in ons kikkerlandje)
En ook voor cultuur geldt dat er nogal grote verschillen tussen de landen zitten. De meeste Europeanen lijken niet veel verder te komen dan "daar wonen toch ook veel negers?"Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
daarom, het was gewoon een domme zetquote:Op donderdag 24 september 2020 16:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je lekker weer wil, dan moet je niet in cape town gaan zitten.
En ook voor cultuur geldt dat er nogal grote verschillen tussen de landen zitten. De meeste Europeanen lijken niet veel verder te komen dan "daar wonen toch ook veel negers?"![]()
https://www.ajax.nl/artikelen/transfer-botman-alsnog-afgerond/
Botman schijnbaar alsnog verkocht in plaats van eerst nog een jaar verhuurd.![]()
Raar wel.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://www.ajax.nl/artikelen/transfer-botman-alsnog-afgerond/
Botman schijnbaar alsnog verkocht in plaats van eerst nog een jaar verhuurd.
Al schijnen ze wel tevreden met hem te zijn.Oh.![]()
waarschijnlijk heeft Lille nog een potje gevondenquote:Op donderdag 24 september 2020 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar wel.
Al schijnen ze wel tevreden met hem te zijn.![]()
bovendien flashbacks naar die documentaire over Ajax en hoe het er daar aan toe ging in Afrika... man man man wat was Ajax toen de weg kwijt zeg.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom, het was gewoon een domme zetproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Dit was toch ook gewoon een vorm van Internationale scouting?quote:Op donderdag 24 september 2020 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien een vrij grote markt maar logistiek gezien heel moeilijk en dan ga je in een land zitten waar voetbal een b sport is, ik meen dat dit nog onder Van Praag is gestart al weet ik het niet zeker.
Zonde van het geld, kan je beter in de internationale scouting steken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Een mediterraan klimaat met bijna de helft zoveel zon en een stuk minder regen wordt inderdaad maar door weinig mensen als 'lekker' gezien.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je lekker weer wil, dan moet je niet in cape town gaan zitten."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Daar hoorden zij engelen zingen, over Ghana?quote:Op vrijdag 25 september 2020 06:13 schreef manny het volgende:
[..]
bovendien flashbacks naar die documentaire over Ajax en hoe het er daar aan toe ging in Afrika... man man man wat was Ajax toen de weg kwijt zeg."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
heel inefficiënte vorm danquote:Op vrijdag 25 september 2020 06:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit was toch ook gewoon een vorm van Internationale scouting?![]()
Yes sirquote:Op vrijdag 25 september 2020 07:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar hoorden zij engelen zingen, over Ghana?proberen is de eerste stap naar falen
Paar maanden terug met een dubbele baco en dubbele tong gezien in een bar hier. Vriendin van mij die aan het werk was zei dat hij strontvervelend was.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:49 schreef Generationalpha het volgende:
Zal Ajax 1 niet halen maar wel een goede jongen.![]()
Het lijkt me nogal een zelfingenomen baasje ja... in de "weet je wel wie ik ben"-categoriequote:Op vrijdag 25 september 2020 14:04 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Paar maanden terug met een dubbele baco en dubbele tong gezien in een bar hier. Vriendin van mij die aan het werk was zei dat hij strontvervelend was.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik vind Andy ook erg vervelend, ja.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:04 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Paar maanden terug met een dubbele baco en dubbele tong gezien in een bar hier. Vriendin van mij die aan het werk was zei dat hij strontvervelend was.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hihiquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind Andy ook erg vervelend, ja.![]()
Zijn we allemaal wel eens met een slok op.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:04 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Paar maanden terug met een dubbele baco en dubbele tong gezien in een bar hier. Vriendin van mij die aan het werk was zei dat hij strontvervelend was.![]()
Zulks een dramaquote:Op vrijdag 25 september 2020 14:04 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Paar maanden terug met een dubbele baco en dubbele tong gezien in een bar hier. Vriendin van mij die aan het werk was zei dat hij strontvervelend was.
Kan echt niet als profvoetballer moet je op tijd naar bed en op tijd je proteïnenshake pakken anders ga je het nooit halen. Baco's zijn echt not dunnBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Dat is compensatiegedrag, omdat hij er op het veld niets van kan.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal een zelfingenomen baasje ja... in de "weet je wel wie ik ben"-categorieOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Matchday. Op naar glorie, maar wel pas om 21.00proberen is de eerste stap naar falen
Ik las net een artikel over Schmidt met opmerkingen over de ontwikkeling van Ihattaren. Ik zou bijna tegen Overmars willen zeggen: Leg een bod van 20/25 miljoen neer bij PSV en verlos 'm...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: