Allemaal geboren in januari , even naar de rug kijken hoe oud iemand is .quote:Op donderdag 24 september 2020 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opzich snap ik wel dat ze dit ooit hebben gedaan, Afrika is toch een vrij grote markt en als je daar een serieuze opleiding op touw had gezet had je er vast wel meer uit kunnen halen.
Nee want in Europa is Ajax zelf al die club voor de grootste Europese talenten.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als een satellietclub in Roemenië omdat "Europa" zo'n grote markt is.
En waarom zou Zuid-Afrika zoveel beter zijn voor iemand uit Ivoorkust, Kenia of Nigeria dan Nederland?quote:Op donderdag 24 september 2020 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want in Europa is Ajax zelf al die club voor de grootste Europese talenten.
Voor Afrikaanse talenten uit dat hele continent zullen ze beter kunnen aanpassen in een land als Zuid-Afrika dan dat ze op jonge leeftijd al naar Nederland vertrekken (mag dan niet eens volgens mij).
Beter weer, cultureel dichterbij (ja ik weet het, Afrika heeft vele culturen maar toch zal dat allemaal dichter bij elkaar liggen dan hier in ons kikkerlandje)quote:Op donderdag 24 september 2020 16:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
En waarom zou Zuid-Afrika zoveel beter zijn voor iemand uit Ivoorkust, Kenia of Nigeria dan Nederland?
Als je lekker weer wil, dan moet je niet in cape town gaan zitten.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter weer, cultureel dichterbij (ja ik weet het, Afrika heeft vele culturen maar toch zal dat allemaal dichter bij elkaar liggen dan hier in ons kikkerlandje)
daarom, het was gewoon een domme zetquote:Op donderdag 24 september 2020 16:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je lekker weer wil, dan moet je niet in cape town gaan zitten.
En ook voor cultuur geldt dat er nogal grote verschillen tussen de landen zitten. De meeste Europeanen lijken niet veel verder te komen dan "daar wonen toch ook veel negers?"
Raar wel.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://www.ajax.nl/artikelen/transfer-botman-alsnog-afgerond/
Botman schijnbaar alsnog verkocht in plaats van eerst nog een jaar verhuurd.
waarschijnlijk heeft Lille nog een potje gevondenquote:Op donderdag 24 september 2020 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar wel.
Al schijnen ze wel tevreden met hem te zijn.
bovendien flashbacks naar die documentaire over Ajax en hoe het er daar aan toe ging in Afrika... man man man wat was Ajax toen de weg kwijt zeg.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom, het was gewoon een domme zet
Dit was toch ook gewoon een vorm van Internationale scouting?quote:Op donderdag 24 september 2020 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien een vrij grote markt maar logistiek gezien heel moeilijk en dan ga je in een land zitten waar voetbal een b sport is, ik meen dat dit nog onder Van Praag is gestart al weet ik het niet zeker.
Zonde van het geld, kan je beter in de internationale scouting steken.
Een mediterraan klimaat met bijna de helft zoveel zon en een stuk minder regen wordt inderdaad maar door weinig mensen als 'lekker' gezien.quote:Op donderdag 24 september 2020 16:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je lekker weer wil, dan moet je niet in cape town gaan zitten.
Daar hoorden zij engelen zingen, over Ghana?quote:Op vrijdag 25 september 2020 06:13 schreef manny het volgende:
[..]
bovendien flashbacks naar die documentaire over Ajax en hoe het er daar aan toe ging in Afrika... man man man wat was Ajax toen de weg kwijt zeg.
heel inefficiënte vorm danquote:Op vrijdag 25 september 2020 06:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit was toch ook gewoon een vorm van Internationale scouting?
Yes sirquote:Op vrijdag 25 september 2020 07:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar hoorden zij engelen zingen, over Ghana?
Paar maanden terug met een dubbele baco en dubbele tong gezien in een bar hier. Vriendin van mij die aan het werk was zei dat hij strontvervelend was.quote:Op vrijdag 25 september 2020 13:49 schreef Generationalpha het volgende:
Zal Ajax 1 niet halen maar wel een goede jongen.
Het lijkt me nogal een zelfingenomen baasje ja... in de "weet je wel wie ik ben"-categoriequote:Op vrijdag 25 september 2020 14:04 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Paar maanden terug met een dubbele baco en dubbele tong gezien in een bar hier. Vriendin van mij die aan het werk was zei dat hij strontvervelend was.
Ik vind Andy ook erg vervelend, ja.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:04 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Paar maanden terug met een dubbele baco en dubbele tong gezien in een bar hier. Vriendin van mij die aan het werk was zei dat hij strontvervelend was.
Hihiquote:Op vrijdag 25 september 2020 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind Andy ook erg vervelend, ja.
Zijn we allemaal wel eens met een slok op.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:04 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Zulks een dramaquote:Op vrijdag 25 september 2020 14:04 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dat is compensatiegedrag, omdat hij er op het veld niets van kan.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal een zelfingenomen baasje ja... in de "weet je wel wie ik ben"-categorie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |