quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik las net een artikel over Schmidt met opmerkingen over de ontwikkeling van Ihattaren. Ik zou bijna tegen Overmars willen zeggen: Leg een bod van 20/25 miljoen neer bij PSV en verlos 'm...
Vraag me sterk af of die Ihattaren het gaat redden.quote:Op zaterdag 26 september 2020 08:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik las net een artikel over Schmidt met opmerkingen over de ontwikkeling van Ihattaren. Ik zou bijna tegen Overmars willen zeggen: Leg een bod van 20/25 miljoen neer bij PSV en verlos 'm...
Op zich is het geen verkeerd idee oom een satellietclub in Afrika te hebben, alleen dan is Zuid-Afrika net niet het goede land. Zuid-Afrika heeft nog nooit een talentvolle voetballer voortgebracht. Waar dat aan ligt weet ik niet, maar mijn vermoeden is dat die Afrikanen daar gemiddeld niet zo atletisch gebouwd zijn (denk aan het fysiek van Thulani Serero) of in ieder geval anders gebouwd dan Afrikanen van de bantoe-etniciteit die je in centraal- en west-Afrika vindt. Dus ja dit was pure geldverspilling.quote:
zou wel zonde zijn maar Raiola kan hem nog wel ergens op niveau wegzetten denk ikquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Vraag me sterk af of die Ihattaren het gaat redden.
En het zal wel niet Pröpper zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens de T wil Ajax nog een middenvelder halen. Davy wordt weer genoemd.
dan toch liever Ihattarenquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Te duur volgens Verweij.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:32 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
En het zal wel niet Pröpper zijn.
Vermoed dat hij de mentaliteit niet heeft.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou wel zonde zijn maar Raiola kan hem nog wel ergens op niveau wegzetten denk ik
Raiola drukt de prijs wel, hij is tenslotte not wanted op dit moment, niet dat ik het zie gebeuren hoorquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Denk dat Overmars spontaan flauwvalt als ie hoort wat hij moet kosten.
valt ook niet mee als je net 18 bent en veel te belangrijk gemaakt daar afgelopen seizoen, zelfs zodanig dat hij met veel overgewicht aan de eerste training dacht te kunnen beginnen, dat is gebrek aan professionalisme bij hem maar ook bij de club.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Vermoed dat hij de mentaliteit niet heeft.
Voetballend is het ook bij momenten vooral goed geweest. En op ‘t laatst werd dat ook steeds minder en minder. Laten we hopen voor NL dat hij het niveau weer op gaat pakken.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
valt ook niet mee als je net 18 bent en veel te belangrijk gemaakt daar afgelopen seizoen, zelfs zodanig dat je met veel overgewicht aan de eerste training dacht te kunnen beginnen, dat is gebrek aan professionalisme bij hem maar ook bij de club.
Kieft zei het wel goed, hij begint pas te voetballen als hij de bal heeftquote:Op zaterdag 26 september 2020 10:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Voetballend is het ook bij momenten vooral goed geweest. En op ‘t laatst werd dat ook steeds minder en minder. Laten we hopen voor NL dat hij het niveau weer op gaat pakken.
Dat heeft lang geduurd voor ze tot dat inzicht kwamen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Had Ziyech ook voor hij naar Ajax kwam.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kieft zei het wel goed, hij begint pas te voetballen als hij de bal heeft
Als jij aan kan wijzen waar ik zeg dat het niet kan krijg jij een baco van me.quote:Op vrijdag 25 september 2020 18:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Zulks een drama
Kan echt niet als profvoetballer moet je op tijd naar bed en op tijd je proteïnenshake pakken anders ga je het nooit halen. Baco's zijn echt not dunn
Dat zal wel puur zijn vanwege zijn fitheid.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom moet Neres steeds op de bank zitten ten faveure van zijn Utrechtvriendje ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |