Matige troll 3/10 voor de moeitequote:Op zaterdag 26 september 2020 20:53 schreef fantasyboy het volgende:
Ik ben niet zo blij met het huidige beleid van Ajax. Ik heb er niet zo een goed gevoel over.
Ajax had met het geld van Zyech gewoon Stengs bij AZ weg moeten kopen om op hetzelfde nivo te blijven.
#overmarsout
Je moeder is een troll */10quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Matige troll 3/10 voor de moeite
Ben jij het, Klaas?quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:53 schreef fantasyboy het volgende:
Ik ben niet zo blij met het huidige beleid van Ajax. Ik heb er niet zo een goed gevoel over.
Ajax had met het geld van Zyech gewoon Stengs bij AZ weg moeten kopen om op hetzelfde nivo te blijven.
#overmarsout
Ik kreeg even een flashback.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Denk het niet, om Klaas kon ik altijd wel lachen
Klaas is lachen. Figuren als klopkoek zijn matig.quote:Op zaterdag 26 september 2020 20:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Denk het niet, om Klaas kon ik altijd wel lachen
Begint sowieso erg sterk aan dit seizoenquote:Op zaterdag 26 september 2020 21:17 schreef TheArt het volgende:
Mazraoui is voorlopig iedereens fouten aan het herstellen.
En dan ook gewoon 3 seconden gaan staan kijken, terwijl hij alle tijd had om nog achter die bal aan te gaan.quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:11 schreef Heeinz het volgende:
Bijzonder begin. Ben er niet gerust op
Er staan er ook teveel niet op hun positie.quote:Op zaterdag 26 september 2020 21:28 schreef TheArt het volgende:
Het is echt enorm los zand. En dat komt omdat Alvarez drama is, Schuurs zijn minste wedstrijd van het seizoen tot nu toe speelt en Blind enorm twijfelachtig is voor zijn doen. Dat is dus gewoon je complete defensieve blok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |