Haar eerste album is echt geweldig! LA, Let's Start a band, Run en dan nog een paar klassiekersquote:Op woensdag 23 september 2020 19:07 schreef usagi414 het volgende:
Ik ging door naar Amy Macdonald. Ook niet slecht,
Me too !!. Bij toeval via iemand erover gehoord. Maar deze uitvoering, Wow.quote:Op woensdag 23 september 2020 19:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die had ik gisteren ook opgezochtOok een dankje aan @:Meridiaan en @:Momo . Ik kende ze niet en heb Distant Satellites gedownload. Me like!!
oh die is machtig! Luister nu naar de originele versie van de album. Ook mooi. Heel anders weer.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Me too !!. Bij toeval via iemand erover gehoord. Maar deze uitvoering, Wow.
Weather Systems is misschien nog een beter beginpunt.
Door de stad lopen, rondkijken, wat drinken.quote:Op woensdag 23 september 2020 20:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Familiebezoek? Leuke dingen? Eten?
quote:Op woensdag 23 september 2020 20:21 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft Youtube suggesties, deze kwam bij mij voorbij![]()
Gaat het nog @Prisha ?quote:Op woensdag 23 september 2020 20:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nice, ik krijg echt een awesome music overload momentje nu
Ja @Redefine Meer van dit;quote:Op woensdag 23 september 2020 20:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je weet waar ik nu naar aan het luisteren ben he![]()
![]()
@:Redefine I like it!
oh shit dat zou nog jaquote:Op woensdag 23 september 2020 20:41 schreef Hamlapjes het volgende:
@:Prisha, had je trouwens nog die foto's van de Halloweenversiering?
Neem je tijd, hoor!quote:Op woensdag 23 september 2020 20:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh shit dat zou nog ja. Effe kieken.
Edit: het zijn heel veel foto'seven kijken welke ik moet kiezen
Allemaaaaalquote:Op woensdag 23 september 2020 20:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh shit dat zou nog ja. Effe kieken.
Edit: het zijn heel veel foto'seven kijken welke ik moet kiezen
quote:Op woensdag 23 september 2020 16:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ha! Welke artiest en lied was dit?
Niet gedaan! En ook niet de soepquote:
Als je je cursor boven de link houdt krijg je een preview van de gelikete postquote:Op woensdag 23 september 2020 21:16 schreef usagi414 het volgende:
Toch een voordeel van mod zijn. Je kan gewoon likes geven in een gesloten topic.
En ik was al aan het kijken in dit topic wat like waardig zou kunnen zijn.
Benieuwd naar de Greview!quote:Op woensdag 23 september 2020 20:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Door de stad lopen, rondkijken, wat drinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |