Wat wil je daarmee zeggen? Dat Hitler ook uitstekende ideeën had?quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hitler wilde ook mensen centreren.
Hitler was heel lief voor zijn hondje.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Dat Hitler ook uitstekende ideeën had?
Er is al gelijk een post verwijderd daar.quote:
Man man man.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er is al gelijk een post verwijderd daar.
Ik ga nu ook een omroep beginnen. WOEDEND. @:lenny_leonard
Geen kaart kunnen bemachtigenquote:Op dinsdag 22 september 2020 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was ook echt heerlijk in de Kuip zondag (ook aangezien jij er weer eens niet was)
Aankomende zondag winterjas aan denk ik
Waarom heeft ie zo'n gek pakje aan?quote:
Zo'n hesje is verplicht bij bouwvakkers.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom heeft ie zo'n gek pakje aan?
Over 50 jaar ben ik doodquote:
'Ik ga naar Feyenoord'. Nou, is dat ook weer opgelost!quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen kaart kunnen bemachtigen
Zondag mag ik weer. Heb wel 2 kinderverjaardagen zondag. Daar moet ik me eerst nog onderuit lullen
'Vrijgenomen, het werkt toch nooit het zooitje rapaille. Moet je kijken hoe het eruit ziet, dat werkt toch nooit'?quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo'n hesje is verplicht bij bouwvakkers.
Qua sfeer maakt het niet uit, bij beiden is het; zitten en gewoon je bek houdenquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'Ik ga naar Feyenoord'. Nou, is dat ook weer opgelost!
Vrij beangstigend maar een herkenbaar probleemquote:Op dinsdag 22 september 2020 17:14 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Possetje is uit!!
NWS / Akwasi start ’Omroep Zwart’
Dat is toch die verlopen junk van dat Haags Kwartiertje filmpje?quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:14 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Possetje is uit!!
NWS / Akwasi start ’Omroep Zwart’
Ik ken hem van zijn prachtige content op zijn YouTube-kanaal: https://www.youtube.com/user/emsky2000possequote:Op dinsdag 22 september 2020 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is toch die verlopen junk van dat Haags Kwartiertje filmpje?
Ja.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is toch die verlopen junk van dat Haags Kwartiertje filmpje?
Ze zitten al primetime bij de publieken.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:33 schreef Zipportal het volgende:
https://www.mediacourant.(...)bestel-omroep-zwart/
CourantGod met een artikel. @:wereldgozer
Gevaarlijk dom. Ze weet ook niet wat Jimek is.quote:
Walgelijk wijf.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gevaarlijk dom. Ze weet ook niet wat Jimek is.
De views van al die filmpjes samen komt nog niet in de buurt van een bedrag goed genoeg voor een overdosis.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ken hem van zijn prachtige content op zijn YouTube-kanaal: https://www.youtube.com/user/emsky2000posse
Hij heeft dit zelf gedeeld op FOK! voor views dus ik doe hier niets verkeerd gr gr
Nee volgens mij is ze daadwerkelijk verstandelijk beperkt. En dat meen ik serieus.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
Walgelijk wijf.
Zal wel weer een act zijn.
Wat een haat zeg maar nee ze is echt wat minder bedeelt en bijzonder beïnvloedbaar. Al zit er verder helemaal niks slechts in haar.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
Walgelijk wijf.
Het zou me niks verbazen. Ze heeft wel een goed bodyguard.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee volgens mij is ze daadwerkelijk verstandelijk beperkt. En dat meen ik serieus.
Ik haat haar niet.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een haat zeg maar nee ze is echt wat minder bedeelt en bijzonder beïnvloedbaar. Al zit er verder helemaal niks slechts in haar.
Ik help hem graag een handje, possetje staat de hele middag bij mij al op repeat:quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De views van al die filmpjes samen komt nog niet in de buurt van een bedrag goed genoeg voor een overdosis.
Ongediagnosticeerde vorm van down.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
Walgelijk wijf.
Je noemt haar een walgelijk wijf. Als zo'n GeenStijl ballen heeft ga je naar een bizzey of de 538 DJ op de lijst in plaats van makkelijk scoren bij Famke.quote:
GeenStijl is ook niet mijn stijl.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je noemt haar een walgelijk wijf. Als zo'n GeenStijl ballen heeft ga je naar een bizzey of de 538 DJ op de lijst in plaats van makkelijk scoren bij Famke.
Het zal nooit mijn vorm van vermaak worden
Filmpje gaat wel hard. 881 reacties.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gevaarlijk dom. Ze weet ook niet wat Jimek is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |