Ze zitten al primetime bij de publieken.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:33 schreef Zipportal het volgende:
https://www.mediacourant.(...)bestel-omroep-zwart/
CourantGod met een artikel. @:wereldgozer
Gevaarlijk dom. Ze weet ook niet wat Jimek is.quote:
Walgelijk wijf.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gevaarlijk dom. Ze weet ook niet wat Jimek is.
De views van al die filmpjes samen komt nog niet in de buurt van een bedrag goed genoeg voor een overdosis.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ken hem van zijn prachtige content op zijn YouTube-kanaal: https://www.youtube.com/user/emsky2000posse
Hij heeft dit zelf gedeeld op FOK! voor views dus ik doe hier niets verkeerd gr gr
Nee volgens mij is ze daadwerkelijk verstandelijk beperkt. En dat meen ik serieus.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
Walgelijk wijf.
Zal wel weer een act zijn.
Wat een haat zeg maar nee ze is echt wat minder bedeelt en bijzonder beïnvloedbaar. Al zit er verder helemaal niks slechts in haar.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
Walgelijk wijf.
Het zou me niks verbazen. Ze heeft wel een goed bodyguard.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee volgens mij is ze daadwerkelijk verstandelijk beperkt. En dat meen ik serieus.
Ik haat haar niet.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een haat zeg maar nee ze is echt wat minder bedeelt en bijzonder beïnvloedbaar. Al zit er verder helemaal niks slechts in haar.
Ik help hem graag een handje, possetje staat de hele middag bij mij al op repeat:quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De views van al die filmpjes samen komt nog niet in de buurt van een bedrag goed genoeg voor een overdosis.
Ongediagnosticeerde vorm van down.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
Walgelijk wijf.
Je noemt haar een walgelijk wijf. Als zo'n GeenStijl ballen heeft ga je naar een bizzey of de 538 DJ op de lijst in plaats van makkelijk scoren bij Famke.quote:
GeenStijl is ook niet mijn stijl.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je noemt haar een walgelijk wijf. Als zo'n GeenStijl ballen heeft ga je naar een bizzey of de 538 DJ op de lijst in plaats van makkelijk scoren bij Famke.
Het zal nooit mijn vorm van vermaak worden
Filmpje gaat wel hard. 881 reacties.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gevaarlijk dom. Ze weet ook niet wat Jimek is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |