Of gebruikt donaties.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sowieso 10 euro vragen. Beetje omroep vraagt 5,20 euro of zo.
Of juist niet natuurlijk iets als omroep Rwanda Zwart past precies in het leugenachtige racistische agressieve straatje van deze vent.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:10 schreef El_Thijs het volgende:
Soms denk ik echt dat bij figuren als Akwasi het vermogen om intelligentie te kunnen toepassen enkele generaties heeft overgeslagen.
quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, jij kunt gewoon wijn drinken en pizza eten bij het scheepvaartmuseum.
Ik denk dat zijn royalty een beetje boven zijn hoofd uitstijgt. Hij voelt zich volgens mij zo'n onderdrukt stamhoofd zoals in Asterix, met als enig verschil dat hij denkt dat hij heel wat is terwijl iedereen hem uitlacht.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Of juist niet natuurlijk iets als omroep Rwanda Zwart past precies in het leugenachtige racistische agressieve straatje van deze vent.
Breng Prem eens niet in verband met dit walgelijke tuig. Prem was/is tof en Premtime ook.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:14 schreef Elan het volgende:
Premtime zal ook wel weer nieuw leven worden ingeblazen.
Je bedoelt 'Premanent'?quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:14 schreef Elan het volgende:
Premtime zal ook wel weer nieuw leven worden ingeblazen. Typisch zo'n narcistisch stuk vreten dat zich permanent miskent voelt zogenaamd omdat ie zwart is.
Doet mij denken aan Kanye West.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn royalty een beetje boven zijn hoofd uitstijgt. Hij voelt zich volgens mij zo'n onderdrukt stamhoofd zoals in Asterix, met als enig verschil dat hij denkt dat hij heel wat is terwijl iedereen hem uitlacht.
Kanye West is de dorpsgek die soms een beetje moet worden teruggefloten, zoals die bard.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:16 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Kanye West.
Jeezus Christus, doe eens even normaal. Kanye is tof, (naast misschien wat geestesziek) zeker geen agressieve racist en een heel wat betere muzikant/artiest dan Akwasi.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:16 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Kanye West.
Let's agree to disagreequote:Op dinsdag 22 september 2020 17:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Jeezus Christus, doe eens even normaal. Kanye is tof, (naast misschien wat geestesziek) zeker geen agressieve racist en een heel wat betere muzikant/artiest dan Akwasi.
ik heb alleen het volgende vetgedrukt in zijn quote "hij denkt dat hij heel wat is terwijl iedereen hem uitlacht." <- doet mij denken aan Kanye West.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Jeezus Christus, doe eens even normaal. Kanye is tof, (naast misschien wat geestesziek) zeker geen agressieve racist en een heel wat betere muzikant/artiest dan Akwasi.
Ik ben bang dat er hele volksstammen zijn die Akwasi fantastisch vinden, maar hadden die in FunX niet al een omroep?quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:22 schreef blackmirror het volgende:
[..]
ik heb alleen het volgende vetgedrukt in zijn quote "hij denkt dat hij heel wat is terwijl iedereen hem uitlacht." <- doet mij denken aan Kanye West.
En ik vind slechts 2 liedjes van Kanye goed, en jah dat is al 2 meer dan bij Akwasi.
Zullen wel zwartkijkers zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:29 schreef Montagui het volgende:
50 duizend betalende leden? Hoe dan?
Amsterdam, wie had dat verwachtquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Volgens de KVK inschrijving is 'Vereniging Omroep Zwart' ingeschreven op "Wibautstraat 150, 1091GR Amsterdam".
Dat is het Volkskrant gebouw. Kan je bij de KVK zomaar een adres invullen zonder daar een simpele check op volgt?
[..]
Stuur Sylvana ook gelijk ff mee aub. 2 vliegen in 1 klap weetjewel.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:31 schreef Vliegbaard het volgende:
Kunnen we die gozer niet gewoon terug sturen naar Ghana. Daar voelt meneer zich thuis en daar is het allemaal zo geweldig.
Pleur dan toch gewoon een eind op man. Wat een gedrocht voor de Nederlandse samenleving die “woordenkunstenaar”.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |