Schaken wordt natuurlijk verboden, want wit begint.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zwarte Spelen, claim leggen op Zwarte Zee, etc.
Ja maar... wit begint, zwart wint toch? Toch?quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:02 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Schaken wordt natuurlijk verboden, want wit begint.
Er zullen vast veel zwarte censuurbalken door het beeld lopenquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:54 schreef Tmarus het volgende:
Wat een exclusieve naam. Dit zullen SJWers vast niet accepteren!
Ja matuurlijkquote:Op dinsdag 22 september 2020 17:01 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar serieus, dit is toch hartstikke racistisch?
Dat past dan perfect bij black supremacist Akwasi (zie de post boven de jouwe) die op de Dam niet alleen geweld aankondigde maar ook schreeuwde dat het tijd zou zijn voor black privilege.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:01 schreef ootjekatootje het volgende:
Vooral als die 50.000 leden niet gehaald worden.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:01 schreef ootjekatootje het volgende:
Misschien kan omroep Zwart/Top Notch @Danny inschakelen, net als Omroep POWNED destijds.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vooral als die 50.000 leden niet gehaald worden.
Volgens mij is dat officieel al zo’n 60 jaar verboden...quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:04 schreef possetje het volgende:
Ik vind zwarte zender prima, je hebt toch ook gewoon zwarte en witte cafes?
Dus eigenlijk willen ze terug naar die goeie ouwe tijd.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat officieel al zo’n 60 jaar verboden...
Ik zal eens beter opletten of ik bordjes zie waar zwarte mensen niet zijn toegestaan.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:04 schreef possetje het volgende:
Ik vind zwarte zender prima, je hebt toch ook gewoon zwarte en witte cafes?
ja ok maar ik mag gewoon wel een zwart cafe in, alleen net zoals de meeste hollanders kies ik dan voor een wit cafequote:Op dinsdag 22 september 2020 17:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waar dan? In Zuid-Afrika en de USA heeft segregatie gebaseerd op kleur wat decennia langer geleefd. We zijn hier in Nederland, waar we het nooit gekend hebben.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, alleen witte mensen kunnen racistisch zijn. Zelfs als die onopzettelijk te weinig anderskleurigen laten meedoen is dat smerig racisme. Opzettelijk geen witten laten meedoen is juist heel inclusief.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:01 schreef ootjekatootje het volgende:
https://omroepzwart.nl/algemene-voorwaarden/quote:Leden zijn jaarlijks een contributie van tien euro per jaar verschuldigd.
Bij het aangaan van het lidmaatschap verstrekt het lid Omroep Zwart een machtiging voor het afschrijven van de contributie van het bankrekening van het lid. Indien de contributie voor het eerste jaar via IDEAL wordt betaald stemt het lid ermee in dat de contributie vanaf het tweede jaar per automatische incasso wordt geïnd. Bij betaling via acceptgiro wordt een toeslag berekend van ¤10 euro.
Als Omroep Zwart niet in 2021 een voorlopige erkenning als omroepvereniging verkrijgt, zal zij gerechtigd zijn om de ontvangen contributie te gebruiken voor de daarvoor in de plaats komende doelstellingen van Omroep Zwart zonder dat daardoor een restitutierecht ontstaat. Die in de plaats komende doelstellingen zullen niet wezenlijk afwijken van haar huidige doel content te verzorgen waarin de maatschappelijke en (inter-)culturele stromingen van haar leden worden vertegenwoordigd.
Jij hebt makkelijk praten, jij kunt gewoon wijn drinken en pizza eten bij het scheepvaartmuseum.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Waar dan? In Zuid-Afrika en de USA heeft segregatie wat decennia langer geleefd. We zijn hier in Nederland, waar we het nooit gekend hebben.
Ik wil wel weer eens fatsoenlijk in de bus voorin kunnen zitten.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:07 schreef possetje het volgende:
[..]
ja ok maar ik mag gewoon wel een zwart cafe in, alleen net zoals de meeste hollanders kies ik dan voor een wit cafe
Dus je krijgt je geld niet terug. Oplichting inderdaad.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://omroepzwart.nl/algemene-voorwaarden/
Pure oplichting.
Nee, “Als wit start, verliest zwart”.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja maar... wit begint, zwart wint toch? Toch?
Vergis je niet. De man weet precies hoe hij het systeem kan uitmelken.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:10 schreef El_Thijs het volgende:
Soms denk ik echt dat bij figuren als Akwasi het vermogen om intelligentie te kunnen toepassen enkele generaties heeft overgeslagen.
Vorige week nog op een terrasje gezeten in Utrecht. Binnenkort weer, als m'n witteprivilegespaarkaart vol is.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, jij kunt gewoon wijn drinken en pizza eten bij het scheepvaartmuseum.
Sowieso 10 euro vragen. Beetje omroep vraagt 5,20 euro of zo.quote:Op dinsdag 22 september 2020 17:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dus je krijgt je geld niet terug. Oplichting inderdaad.
Die kende ik nog nietquote:Op dinsdag 22 september 2020 17:11 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Nee, “Als wit start, verliest zwart”.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |