"Drugs van Nederland"quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:43 schreef Poefbank het volgende:
Met programma’s als;
‘Met het mes in de rug’
‘Nederland in beweging voor de popo’
‘Jouw smatje , mijn smatje’
‘Bij ons in de ghetto’
‘Steenarm en nog steenarmer’
‘Help, mijn man is ervandoor’
quote:Een aantal programma’s verhuizen mogelijk naar de nieuwe Omroep Zwart
Opsporing verzocht, Sinterklaasjournaal, wedstrijden van PSV en het Nederlands Eltal worden mogelijk overgeheveld naar de vandaag opgerichte omroep Zwart.
Is het al 1 april of zo?quote:
Black to the Future.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:44 schreef Frutsel het volgende:
en uiteraard blockbusters als "zwartboek" en "Black mirror" en "Black Panther"
Ik zie niet in waarom niet. De intentie is er vooral om racisme in stand te houden zo te zien.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:49 schreef JustinK het volgende:
Maar laten we nou niet die omroep al zwart maken voordat er ook maar één minuut is uitgezonden.
Aquasi Cousteau.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:51 schreef thedeedster het volgende:
Aquasi of Sport
What’s tha Aquasi?
Materiaal genoeg
Zo stel je het wel heel zwart wit.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:51 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom niet. De intentie is er vooral om racisme in stand te houden zo te zien.
Ik wil Akwasie verder niet zwart maken maar hij draaft wel een beetje door.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zo stel je het wel heel zwart wit.
Het lijkt een beetje de nieuwe trend te worden, zelfverkozen segragatie. Apartheid uit eigen bewegingquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoop dat we de negers nu kunnen centreren. Sylvana, Akwasi, Jandino, etc. Laat ze lekker op een eigen zender wat doen. Heb ik er ook geen last meer van als ik er per ongeluk langs zap.
Ben je 'm nou de zwartepiet aan het toespelen?quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:54 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik wil Akwasie verder niet zwart maken maar hij draaft wel een beetje door.
Straks nog eigen voetbalclub.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje de nieuwe trend te worden, zelfverkozen segragatie. Apartheid uit eigen beweging
Wel even veranderen naar DNA Bekend.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:58 schreef ootjekatootje het volgende:
DNA onbekend kan ook overstappen
Dat pleit toch eerder voor de commerciëlen. Al die sponsors willen wel gezien worden. Waarom zou het op de npo moeten?quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:48 schreef FreshFruit het volgende:
Er zit al veel geld achter aan de sponsoren te zien.En Akwasi heeft al 2 prijsjes gewonnen.
Dit zou hem weleens kunnen gaan lukken.
Zwarte Spelen, claim leggen op Zwarte Zee, etc.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:59 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Straks nog eigen voetbalclub.
Blacka Rotterdam
ZSV (Zwarte Sport Vereniging)
AZ wordt overgenomen en betekent dan Allemaal Zwart
Etc. Etc.
Tja...quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:42 schreef Vliegbaard het volgende:
Kijk eens op zijn insta. Alleen maar zwarten, de enige foto waar blanke mensen op staan is die op de Dam. En deze man weet dan wat racisme is?
quote:Akwasi blijft trots
De 32-jarige is er ontzettend trots op dat hij een donkere huidskleur heeft en refereert daarbij naar een oude, door hem geschreven, tekst. “In 2008 schreef ik een tekst genaamd ‘Sorry dat ik zwart ben’. Ik bedoelde dat sarcastisch, aangezien je eigenlijk vereerd zou moeten zijn dat ik zwart ben. Je zou vereerd moeten zijn dat je in dezelfde ruimte als mij mag ademen, because I’m black. Want ik kom van excellentie. Ik kom van koningen en koninginnen, daar komt Mitchell (Esajas, red.) ook vandaan, daar komt iedereen die zwart is vandaan. Dat mogen mensen weten, maar op het moment dat dat verzwegen wordt in de geschiedenis en er alleen maar wordt gesproken over een slachtofferrol, dan moet je dat benoemen!” De rapper wil deze boodschap graag overbrengen via zijn kunst en hoopt zo mensen te verbinden.
Verbinden
Akwasi hoopt dat mensen zich in de toekomst niet meer stilhouden en zich uitspreken tegen racisme wanneer zij dit nodig achten. Zelf wil hij dit vooral blijven doen in de vorm van kunst en muziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk hier het hele interview met Akwasi vanaf 27:53.
AXED
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |