quote:Vereniging Omroep Zwart,
KvK 78383420
Wibautstraat 150
1091GR Amsterdam
Rechtspersoon
http://www.omroepzwart.tv/
De onderneming / organisatie wil niet dat haar adresgegevens worden gebruikt voor ongevraagde postreclame en verkoop aan de deur.
Oprichting
24 juni 2020
Rechtsvorm
Vereniging
Status
Actief
KvK-nummer
78383420
Dit klinkt als dat gedoe van vorige week van Clarice Gargard dat op het BNN pand stond.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Volgens de KVK inschrijving is 'Vereniging Omroep Zwart' ingeschreven op "Wibautstraat 150, 1091GR Amsterdam".
Dat is het Volkskrant gebouw. Kan je bij de KVK zomaar een adres invullen zonder daar een simpele check op volgt?
[..]
Hangt af of Margriet van der Linden over gaat stappen denk ik.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:39 schreef Plompzakker het volgende:
Stoppen ze dan op de andere omroepen met deze onzin?
De blanke omroep klinkt beter.quote:
Daarvan sprong echt het glazuur van mijn tanden.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:40 schreef Selqae het volgende:
[..]
Hangt af of Margriet van der Linden over gaat stappen denk ik.
Te land, ter zee en op de vluchtquote:Op dinsdag 22 september 2020 16:43 schreef Poefbank het volgende:
Met programma’s als;
‘Met het mes in de rug’
‘Nederland in beweging voor de popo’
‘Jouw smatje , mijn smatje’
‘Bij ons in de ghetto’
‘Steenarm en nog steenarmer’
‘Help, mijn man is ervandoor’
'Ik hou van Ghana'quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Te land, ter zee en op de vlucht
Met DJ Erik de Zwart ?quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:44 schreef JustinK het volgende:
Eerste programma is nu ook bekend: "Help mijn man is zwart"
Hadden we wel het diepte interview met Pim Fortuyn moeten missen bij ON.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:47 schreef Tarado het volgende:
is wel het teken om definitief de stekker uit de publieke omroep te trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |