Dat doen we allemaal nog steedsquote:Op maandag 21 september 2020 20:14 schreef Prisha het volgende:
ik zie nu pas dat het HamLapjes is... ik las steeds HamFlapjes
Het is wel eens frustrerend inderdaad.quote:Op maandag 21 september 2020 20:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Helaas moeten we dat altijd weer uitleggen aan mensen die fan zijn van een sport waar nauwelijks wordt getest
quote:Op maandag 21 september 2020 20:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat doen we allemaal nog steeds
quote:Op maandag 21 september 2020 20:14 schreef Prisha het volgende:
ik zie nu pas dat het HamLapjes is... ik las steeds HamFlapjes
sorryquote:
Ja, die schakers willen maar niet luisteren hequote:Op maandag 21 september 2020 20:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is wel eens frustrerend inderdaad.
quote:Op maandag 21 september 2020 20:16 schreef Hamlapjes het volgende:
TT dus gebaseerd op deze reactie
[ twitter ]
quote:
quote:denzo_officieell
Eerlijk je hebt zwaar gelijk man toch 1 iemand die het ziet en duft zeggen love man mss dat mensen het nu wel gaan zien dat het boelchittttt is
quote:miss.flowerpowerpeacetothemaxx
geloof niet alles wat in je smoel geworpen wordt en kijk vooral geen journaal en lees geen krant...brainwash to the maxx!!!! 99.98% overleeft die shizzle 2% lichte verschijnselen 0,35% van de 2% komt op de IC duzzzzzz waar hebben we het over.. LIES big Pharma LIES!!! zodat we allemaal gevaccineerd kunnen worden voor saus!!!
quote:janinemeijering
@timdouwsma klopt helemaal maar men ziet dit als een aanval denk ik , terwijl mensen gewoon de oogkleppen af moeten doen en verder kijken ....... luister Indd ook eens naar de podcast van lange Frans met goeie interviews .......
quote:bent dus nog niet wakker genoeg. Ben blij dat het aantal bekende Nederlanders met de dag stijgt tegen de maatregelen! Want het klopt gewoon niet! Daarom ben ik dankbaar voor een @timdouwsma @bizzey @langefrans dat die allemaal hun mond open doen en kritische vragen durven te stellen tegen dit kabinet!
boelchitt! shizzel!!!to the maxx!!quote:Op maandag 21 september 2020 20:26 schreef Momo het volgende:
Die reacties onder een #freethepiepel berichten van die "rappers" en "zangers"
Allemaal naar Lange Frans luisteren over de illuminatie, graancirkel en chips in vaccins.quote:Op maandag 21 september 2020 20:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
boelchitt! shizzel!!!to the maxx!!
Die reacties zijn sowieso bizar. Maar dat er mensen zijn die zeggen dat we meer naar Lange Frans moeten gaan luisteren is toch wel het toppuntquote:Op maandag 21 september 2020 20:26 schreef Momo het volgende:
Die reacties onder een #freethepiepel berichten van die "rappers" en "zangers"
[..]
[..]
[..]
[..]
Gouden fragmentjequote:
is dat niet zo danquote:Op maandag 21 september 2020 20:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Allemaal naar Lange Frans luisteren over de illuminatie, graancirkel en chips in vaccins.
Ja, Lange Frans geloofd dat dit allemaal een plan is van Bill Gates om bij ons een chip in te brengen.
Soms denk ik, wij verdíenen gewoon Corona, met zulke mensen in onze samenlevingquote:Op maandag 21 september 2020 20:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Allemaal naar Lange Frans luisteren over de illuminatie, graancirkel en chips in vaccins.
Ja, Lange Frans geloofd dat dit allemaal een plan is van Bill Gates om bij ons een chip in te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |