Er zijn dan altijd users die graven in de archieven.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:00 schreef R-woud93 het volgende:
Ik herinner mij ook niet altijd wat ik hier post
Hallo act.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Boys, wat is Gijp timide de laatste tijd.²
Genotquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een bijzonder voetbal programma isd it toch.
Daar heb ik al zoveel onzin over gehoord binnen een halfuur dat ze het beter over andere zaken kunnen hebben.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een bijzonder voetbal programma is dit toch.
Behalve als directeurtje een bakje kibbeling bij hem thuis komt brengen, dan kruipt hij achter de bank.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:03 schreef RensAjacied het volgende:
Gijp trekt zich nergens wat van aan hoor
Jaaaaaaaaaa hoor
GijpActquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Behalve als directeurtje een bakje kibbeling bij hem thuis komt brengen, dan kruipt hij achter de bank.
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die anoniem op Twitter zitten
Lijkt me zo kut om koning te zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:05 schreef MC-Morgan het volgende:
Willy heeft hier toch helemaal geen zin in.
Teringactquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Facebook, Twitter, Instagram, Tiktok, aids van de huidige tijd.²
Van een oud vrouwtje geweestquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:07 schreef Zorro het volgende:
Marktplaats:"Koets, zo goed als nieuw. Altijd binnengestaan"
moeten zij weten.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:07 schreef Evertjan het volgende:
In Korea krijg je hier de doodstraf voor
Het blijft een smeerlap. Een vos kan wel zijn haren verliezen maar niet zijn streken.quote:
Ja, behoorlijk romig geweest voor een periode.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Booh dat is lang geleden Banshee. Ik heb je gemist
Germanisme Genotquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:09 schreef RensAjacied het volgende:
dit hebben wij allemaal al gehoord
Nog een willekeurig woord voor mij zodat ik met een tevreden gevoel kan gaan slapen?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk romig geweest voor een periode.²
Nou vooruit > kastanjeboom. Kan je ff vooruit.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog een willekeurig woord voor mij zodat ik met een tevreden gevoel kan gaan slapen?
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:11 schreef 3rr0r het volgende:
'hoge bomen' hoor je meestal als men het over ' aan de hoogste boom opknopen' heeft
Ik vond het niet erg woke van hem dat hij het over witte toetsen in plaats van blanke toetsen had.quote:
Baby sharkquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:11 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Dat liedje wat Jeroen van der Boom voor van Gaal zingt blijft echt in je hoofd zitten tering
Sylvana Simons hangt al aan de lijnquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Zwarte pianotoetsen. Waar hebben ze het over.²
Bedankt mijn makker. Hopelijk staat pizzadag morgen weer op het menu en kan je genieten als een ware smulpaap.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou vooruit > kastanjeboom. Kan je ff vooruit.²
Voor mij was het nooit begonnen. Hoor het voor het eerst.quote:
Okequote:Op vrijdag 18 september 2020 21:13 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuke potjes op dinsdag
FC Krasnodar-PAOK
Maccabi Tel Aviv-Red Bull Salzburg
Slavia Praha-FC Midtjylland
Welke clubs kent Johan niet?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:13 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuke potjes op dinsdag
FC Krasnodar-PAOK
Maccabi Tel Aviv-Red Bull Salzburg
Slavia Praha-FC Midtjylland
Och, ze hangt. Dat is het belangrijkste.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Sylvana Simons hangt al aan de lijn²
Nou nou nouquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och, ze hangt. Dat is het belangrijkste.
Verkeerde topicquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:16 schreef Paul het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAA ALWAYS HARDCORE!quote:
Dit voelt aan als een depressie. Als je een luisterend oor nodig hebt dan kun je altijd bij mij terechtquote:
Hypocriete jodenhoerquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:23 schreef Evertjan het volgende:
Fresia die kotst op types als Genee en Derksen
allemaal astmaquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:24 schreef Caland het volgende:
Een Nederlandse ploeg die de rest kapot rijdt
Dan moet er wel doping in het spel zijn
Ja die eerste en die laatste ja.quote:
Zo raar is de naam niet tochquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:26 schreef 3rr0r het volgende:
gaat puur om de naam, niet het soort bedrijf toch?
Wat is er raar aan die naam?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:26 schreef 3rr0r het volgende:
gaat puur om de naam, niet het soort bedrijf toch?
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat kinderen dan gaan vragen welke speelgoedwinkel dat is. Zoiets.
Dan zeg je dat is speelgoed voor mama en papa en zijn vriendin.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
"Dat is speelgoed voor volwassenen"quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En dan?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb jij ook sjieke balletjes om in je hol te stoppen?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Easytoys is alleen al blij met de gratis reclame nu.
Neequote:Op vrijdag 18 september 2020 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb jij ook sjieke balletjes om in je hol te stoppen?
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Holly vriendin van de show genot
Ik denk dat haar kut stinktquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wil daar niet aan denken bij Angela de Jong.
Ik voel me prima, maar toch bedankt!quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit voelt aan als een depressie. Als je een luisterend oor nodig hebt dan kun je altijd bij mij terecht
Houd van jouquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik voel me prima, maar toch bedankt!
extender nodig hebbenquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
https://www.easytoys.nl/zwarte-extender-penissleeve-p-26837/
Racistische website
Ik ben tegen racisme
WOWquote:
Voor 7,50¤ een penis als die van george floyd.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
Racistische website
Ik ben tegen racisme
Die van jouw plaatje was niet van Georgequote:Op vrijdag 18 september 2020 21:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Voor 7,50¤ een penis als die van george floyd.
Dat zijn @Zipportal en ik niet nodigquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
Racistische website
Ik ben tegen racisme
quote:Yup 06-12-2019
Qua formaat aan de kleine kant. (Heel netjes, mooi formaat hoor)
Voor mijn ego was het een fijne boost, maar bij mij paste het niet. Te kleine opening. Ik vermoed dat dit geschikt is voor iets kleiner geschapen mannen. Dan is het een upgrade zonder extreem te zijn.
Wel jammer dat je de verpakking helemaal moet openen en m na bekijken/passen niet kan retourneren.
Wat zou jij jouw leerlingen zeggen als ze vragen naar EasyToys?quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jan zit nu te vloeken thuis![]()
Je moeder had er een moeten gebruiken dan was jij er niet.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat zou jij jouw leerlingen zeggen als ze vragen naar EasyToys?
Vraag maar aan je moeder, die heeft ze vast in huis liggenquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat zou jij jouw leerlingen zeggen als ze vragen naar EasyToys?
Doet net een dutje..quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jan zit nu te vloeken thuis![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zijn @:zipportal en ik niet nodig
Genotquote:
Zielig voor Jan dat hij zijn pielemans al 14 jaar niet gezien heeftquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Zielig voor Jan dat ie niet naar Feyenoord mag😕.
Eiwitten hoog papa.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
Racistische website
Ik ben tegen racisme
Hoe weet jij dit?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zielig voor Jan dat hij zijn pielemans al 14 jaar niet gezien heeft
Sterkte met het verliesquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:43 schreef Ciclon het volgende:
Hele week in rouw, maar dit programma maakt me altijd weer aan het lachen.
Gecondoleerd en sterke mijn beste.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:43 schreef Ciclon het volgende:
Ik kreeg al een zwarte waas van jaloeziequote:Op vrijdag 18 september 2020 21:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat vertelde Gijp zojuist toen het over easy Toys ging
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:43 schreef Ciclon het volgende:
Zo.quote:
Programma is totaal niet meer geloofwaardig.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Boys, wat is Gijp timide de laatste tijd.²
Bepaal jij nietquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Programma is totaal niet meer geloofwaardig.
Wij gaan straks weer gezellig naar het Formule 1 café kijkenquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Programma is totaal niet meer geloofwaardig.
Sterkte! Mijn hond was ook 16 toen het gebeurdequote:Op vrijdag 18 september 2020 21:43 schreef Ciclon het volgende:
Oké manquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wij gaan straks weer gezellig naar het Formule 1 café kijken
Ik kijk nog liever naar een livestream van een crematie.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
@Zipportal en ik worden altijd vrolijk van de dagelijkse otter filmpjes:quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:43 schreef Ciclon het volgende:
Dat is toch ieder seizoen het geval.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:56 schreef De_Kraam het volgende:
Zo lang PSV maar meer uitwedstrijden speelt dan de rest vind ik alles best.
Nu nog niet. Wel als ie wordt aangesteld.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Frank de Boer is het probleem niet"
Oh oké.
Nee, wel van Christine Le Duc en Williequote:Op vrijdag 18 september 2020 21:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij spulletjes van Easytoys? #dtv
Niks. Ik ben PUUR.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:06 schreef Charrell het volgende:
[..]
Nee, wel van Christine Le Duc en Willie.
Jij?
Oh jah, die film waarin al die amerikanen minimaal 16 kogels incasseren en nog steeds lopend doorgaanquote:
Nooit buigen voor dat extreem linkse tuig.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:47 schreef Elan het volgende:
Die doodswens van Derksen lijkt steeds nadrukkelijker te worden. Ruzie zoeken met supporters is één ding, maar die extremisten van BLM zou ik niet boos maken.
Tram rijdt weg. Altijd tegen mij.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beste gifje ooit.
Socioloog Barney aanschouwt hoe de wereld naar de klotuh gaat.
Eens maar het is wel gevaarlijk.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit buigen voor dat extreem linkse tuig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |