Die van jouw plaatje was niet van Georgequote:Op vrijdag 18 september 2020 21:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Voor 7,50¤ een penis als die van george floyd.
Dat zijn @Zipportal en ik niet nodigquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
https://www.easytoys.nl/zwarte-extender-penissleeve-p-26837/
Racistische website
Ik ben tegen racisme
quote:Yup 06-12-2019
Qua formaat aan de kleine kant. (Heel netjes, mooi formaat hoor)
Voor mijn ego was het een fijne boost, maar bij mij paste het niet. Te kleine opening. Ik vermoed dat dit geschikt is voor iets kleiner geschapen mannen. Dan is het een upgrade zonder extreem te zijn.
Wel jammer dat je de verpakking helemaal moet openen en m na bekijken/passen niet kan retourneren.
Wat zou jij jouw leerlingen zeggen als ze vragen naar EasyToys?quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jan zit nu te vloeken thuis![]()
Je moeder had er een moeten gebruiken dan was jij er niet.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat zou jij jouw leerlingen zeggen als ze vragen naar EasyToys?
Vraag maar aan je moeder, die heeft ze vast in huis liggenquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat zou jij jouw leerlingen zeggen als ze vragen naar EasyToys?
Doet net een dutje..quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jan zit nu te vloeken thuis![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zijn @:zipportal en ik niet nodig
Genotquote:
Zielig voor Jan dat hij zijn pielemans al 14 jaar niet gezien heeftquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Zielig voor Jan dat ie niet naar Feyenoord mag😕.
Eiwitten hoog papa.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
https://www.easytoys.nl/zwarte-extender-penissleeve-p-26837/
Racistische website
Ik ben tegen racisme
Hoe weet jij dit?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zielig voor Jan dat hij zijn pielemans al 14 jaar niet gezien heeft
Sterkte met het verliesquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:43 schreef Ciclon het volgende:
Hele week in rouw, maar dit programma maakt me altijd weer aan het lachen.
Gecondoleerd en sterke mijn beste.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:43 schreef Ciclon het volgende:
Ik kreeg al een zwarte waas van jaloeziequote:Op vrijdag 18 september 2020 21:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat vertelde Gijp zojuist toen het over easy Toys ging
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:43 schreef Ciclon het volgende:
Zo.quote:
Programma is totaal niet meer geloofwaardig.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Boys, wat is Gijp timide de laatste tijd.²
Bepaal jij nietquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Programma is totaal niet meer geloofwaardig.
Wij gaan straks weer gezellig naar het Formule 1 café kijkenquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Programma is totaal niet meer geloofwaardig.
Sterkte! Mijn hond was ook 16 toen het gebeurdequote:Op vrijdag 18 september 2020 21:43 schreef Ciclon het volgende:
Oké manquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wij gaan straks weer gezellig naar het Formule 1 café kijken
Ik kijk nog liever naar een livestream van een crematie.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
@Zipportal en ik worden altijd vrolijk van de dagelijkse otter filmpjes:quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:43 schreef Ciclon het volgende:
Dat is toch ieder seizoen het geval.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:56 schreef De_Kraam het volgende:
Zo lang PSV maar meer uitwedstrijden speelt dan de rest vind ik alles best.
Nu nog niet. Wel als ie wordt aangesteld.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Frank de Boer is het probleem niet"
Oh oké.
Nee, wel van Christine Le Duc en Williequote:Op vrijdag 18 september 2020 21:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij spulletjes van Easytoys? #dtv
Niks. Ik ben PUUR.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:06 schreef Charrell het volgende:
[..]
Nee, wel van Christine Le Duc en Willie.
Jij?
Oh jah, die film waarin al die amerikanen minimaal 16 kogels incasseren en nog steeds lopend doorgaanquote:
Nooit buigen voor dat extreem linkse tuig.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:47 schreef Elan het volgende:
Die doodswens van Derksen lijkt steeds nadrukkelijker te worden. Ruzie zoeken met supporters is één ding, maar die extremisten van BLM zou ik niet boos maken.
Tram rijdt weg. Altijd tegen mij.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beste gifje ooit.
Socioloog Barney aanschouwt hoe de wereld naar de klotuh gaat.
Eens maar het is wel gevaarlijk.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit buigen voor dat extreem linkse tuig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |