Ik kijk nog liever naar een livestream van een crematie.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wij gaan straks weer gezellig naar het Formule 1 caf kijken
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wij gaan straks weer gezellig naar het Formule 1 caf kijken
@Zipportal en ik worden altijd vrolijk van de dagelijkse otter filmpjes:quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:43 schreef Ciclon het volgende:
Hele week in rouw, maar dit programma maakt me altijd weer aan het lachen.
Dat is toch ieder seizoen het geval.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:56 schreef De_Kraam het volgende:
Zo lang PSV maar meer uitwedstrijden speelt dan de rest vind ik alles best.
Nu nog niet. Wel als ie wordt aangesteld.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Frank de Boer is het probleem niet"
Oh ok.
Nee, wel van Christine Le Duc en Williequote:Op vrijdag 18 september 2020 21:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij spulletjes van Easytoys? #dtv
Niks. Ik ben PUUR.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:06 schreef Charrell het volgende:
[..]
Nee, wel van Christine Le Duc en Willie.
Jij?
Oh jah, die film waarin al die amerikanen minimaal 16 kogels incasseren en nog steeds lopend doorgaanquote:
Nooit buigen voor dat extreem linkse tuig.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:47 schreef Elan het volgende:
Die doodswens van Derksen lijkt steeds nadrukkelijker te worden. Ruzie zoeken met supporters is n ding, maar die extremisten van BLM zou ik niet boos maken.
Tram rijdt weg. Altijd tegen mij.quote:Op vrijdag 18 september 2020 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beste gifje ooit.
Socioloog Barney aanschouwt hoe de wereld naar de klotuh gaat.
Eens maar het is wel gevaarlijk.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit buigen voor dat extreem linkse tuig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |