Dat is het !!quote:
quote:
Gezelligquote:
Ckahquote:
Ik ben multilinguaalquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben maar een simpele Deventerse
quote:
dan is niet haagsquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:38 schreef engine het volgende:
[..]
Als je het uitspreekt hoor je het vast wel
Goed nieuws over je schildklier! Een kleinkind en een schildklier die doet wat jij wilquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben maar een simpele Deventerse
Ja!!quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Goed nieuws over je schildklier! Een kleinkind en een schildklier die doet wat jij wil
Beste gee!quote:
Ja duhhquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:45 schreef Sodeknetters het volgende:
Met groot genoegen kan ik u melden dat draadjesvlees uit de slowcooker smerig lekker is.
Ik snap het nietquote:
quote:
Gee je weet welquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:56 schreef chufi het volgende:
Hoe is het nu wel dan .. ben de weg kwijt
Gee...n idéequote:
Wat jij wil, je bent de baasquote:
Geen probleemquote:
Sex neuken pijpen beffen lekkerquote:Op vrijdag 18 september 2020 18:11 schreef chufi het volgende:
Kunnen we verder ... waar ging het ook al weer over
Het lijkt wel alsof je dat nooit krijgt.quote:
Die gozer is wat simpel dus laten we niet gemeen doenquote:
Ik zou niet durven.quote:Op vrijdag 18 september 2020 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gozer is wat simpel dus laten we niet gemeen doen
Mch is cool, als ie ......quote:
Jij doet geen 69?quote:Op vrijdag 18 september 2020 18:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Tegelijk? Daar zou ik wel moe van worden.
Hij is ook niet deskundig op dat vlakquote:
Lol, ik dacht dat delsey dit zeiquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:08 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee ik heb ze liever wat jonger.
Hij deed vooral een appel op het zich houden aan de coronamaatregelen door mensen. Dat verslapt nogal.quote:
Luister je wel?quote:
Een van de sterke punten van Rutte is dat hij m.i. altijd duidelijk is en nooit om de hete brei heen draait.quote:
Ach dan kan zo’n kind de ouder toch prima begeleiden?quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Gezellig en dan je kind ophalen van de naschoolse opvang
Ja zij is veruit de leukste.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal tijd worden, altijd leuk met Irma
Niet met de auto dus.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Gezellig en dan je kind ophalen van de naschoolse opvang
Vind ik ook hoor, dat negatieve gezanik op hem altijd gaat vaak nergens over.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een van de sterke punten van Rutte is dat hij m.i. altijd duidelijk is en nooit om de hete brei heen draait.
Hij hamert inderdaad altijd op het naleven van de maatregelen. Maar hij was ook altijd wel concreet.
Hoop het niet. Maar zoals ik het nu hoor gaat er meer op regionale maatregelen gestuurd worden.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Komt er nog een lockdown voor eind van het jaar? Of zal het niet zo erg zijn
Ze gaan de veilige regio's afzonderenquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Net als al het geld wat er vrij gemaakt word om bedrijven en banen behoud.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, dat negatieve gezanik op hem altijd gaat vaak nergens over.
Okquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hoop het niet. Maar zoals ik het nu hoor gaat er meer op regionale maatregelen gestuurd worden.
Neh ik denk dat dat echt het laatste middel is om in te zetten, denk wel dat ze van het eerste lockdowntje hebben geleerd.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Je weet het niet, is te hopen van nietquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh ik denk dat dat echt het laatste middel is om in te zetten, denk wel dat ze van het eerste lockdowntje hebben geleerd.
Ook ja, de gevolgen van veel faillissementen en dus banenverlies is niet te overzien, dat gaat nog meer geld kosten.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:27 schreef notturna het volgende:
[..]
Net als al het geld wat er vrij gemaakt word om bedrijven en banen behoud.
Precies.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, dat negatieve gezanik op hem altijd gaat vaak nergens over.
Ach, allemaal een helmpje op en gaan.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zou er wel zijwieltjes op zetten dan. Better safe than sorry.
Hips!
Uiteindelijk gaan we het zelf ophoesten. Maar ja, op de knip gaan zitten helpt ook niet denk ik.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook ja, de gevolgen van veel faillissementen en dus banenverlies is niet te overzien, dat gaat nog meer geld kosten.
Vind ik ook, ga er maar aan staan hoor, hij doet het prima.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Precies.
Hij doet het naar mijn mening gewoon echt goed als premier.
Ik ook. Maar er mag wel iets aan het gedrag van veel mensen veranderen volgens mij.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ok
Nou ben benieuwd hoe dat dan gaat verlopen
quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze gaan de veilige regio's afzonderen
Nee, jij wel?quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je de satisfyer 2 wel eens geprobeerd?
Yep, maar mensen heb er genoeg van en gaan dan gewoon weer hun eigen gang etcquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik ook. Maar er mag wel iets aan het gedrag van veel mensen veranderen volgens mij.
Daar stort de economie helemaal van in, geld moet rollen. Als veel mensen hun baan verliezen kan er nog minder uitgegeven worden, komen veel mensen in psychische nood, etc. etcquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan we het zelf ophoesten. Maar ja, op de knip gaan zitten helpt ook niet denk ik.
Klopt. Afgelopen weekend was ik in Sneek. Overal borden met 1,5 meter. Je kon er over de hoofden lopen. Mensen hebben collectief schijt blijkbaar.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, maar mensen heb er genoeg van en gaan dan gewoon weer hun eigen gang etc
Beetje dom en kortzichtig.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, maar mensen heb er genoeg van en gaan dan gewoon weer hun eigen gang etc
quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Bevalt hier goed, een super vervanger als ik eens moe ben
Vziw is alleen Schiermonnikoog nog veilig (coronavrij).quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze gaan de veilige regio's afzonderen
Gaan we daar de meet doenquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vziw is alleen Schiermonnikoog nog veilig (coronavrij).
Zijn tegenwoordig pilletjes voor he. Amateur.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Bevalt hier goed, een super vervanger als ik eens moe ben
Studiepunten moeten gevierd worden.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:39 schreef chufi het volgende:
Dan gaan ze geen feestjes in parken houden
In ons eigen stadsie is dat niet anders.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt. Afgelopen weekend was ik in Sneek. Overal borden met 1,5 meter. Je kon er over de hoofden lopen. Mensen hebben collectief schijt blijkbaar.
Harstikke waor, helaos.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In ons eigen stadsie is dat niet anders.
Ja dus dat doet het kabinet goed.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar stort de economie helemaal van in, geld moet rollen. Als veel mensen hun baan verliezen kan er nog minder uitgegeven worden, komen veel mensen in psychische nood, etc. etc
Ga ik voor mijn verjaardag vragen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Probeer ook dan, het is een heel ander systeem
Aan wie?quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga ik voor mijn verjaardag vragen.
Zou hem voor kerst vragen. Heb je gelijk een toffe piek in de kerstboom.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga ik voor mijn verjaardag vragen.
Voor een vrouw?quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zijn tegenwoordig pilletjes voor he. Amateur.
Strik erom en shinen maarquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zou hem voor kerst vragen. Heb je gelijk een toffe piek in de kerstboom.
Dan ga ik het zelf wel bedenken.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb niks over je genoteerd in mijn Excel
quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zou hem voor kerst vragen. Heb je gelijk een toffe piek in de kerstboom.
Welnee, jij wel?quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Je partner is niet gekrenkt als je een satisfyer vraagt?
Rood met blauwe lampjes en veel kabaal? En dan ook nog wateroverlast.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:00 schreef MCH het volgende:
Ik wilde de lovende recensies wel eens in het echt ziendat ding gaat als de brandweer
quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Rood met blauwe lampjes en veel kabaal? En dan ook nog wateroverlast.
Nee, hou maar..
nee maar ik heb wel een MI van Deisyy's aanstaande kerstboom nuquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb jij de satisfyer wel eens geprobeerd?
Probeer, maar twee tientjes bij bolquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee maar ik heb wel een MI van Deisyy's aanstaande kerstboom nu
Kun je mij wel uitlachen, maar ik word als man niet vervangen door een monotome zoemtoon op zijn tijd.quote:
Het zoemt niet eens domme aapquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kun je mij wel uitlachen, maar ik word als man niet vervangen door een monotome zoemtoon op zijn tijd.
het buzztquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Shit, je hebt me.![]()
Kon ik ook niet weten natuurlijk, er is er hier geen een in huis.
Kijk nou maar even een review op YouTube, het werkt als een soort box die je op je clit zet en die beweegt danquote:
Nah, vanaf dinsdag is het over met de nazomer geloof ik.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lekker. Even de tijd helemaal voorjezelf.
En het weer schijnt ook mee te helpen geloof ik.
Ik heb die persconferentie gemist, maar de maatregelen gelden vooral voor Noord en Zuid holland begreep ik.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:21 schreef chufi het volgende:
Hier de maatregelingen voor Amsterdam
https://www.at5.nl/artike(...)arken-s-nachts-dicht
quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:21 schreef chufi het volgende:
Hier de maatregelingen voor Amsterdam
https://www.at5.nl/artike(...)arken-s-nachts-dicht
bladiablaquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:20 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nah, vanaf dinsdag is het over met de nazomer geloof ik.
Ik negeer deze post.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Veel regen zie ik vanaf woensdag. Misschien valt het mee.
We zien wel. Lekker niet op de klok leven, dat is al fijn.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Veel regen zie ik vanaf woensdag. Misschien valt het mee.
Heb jij onder een steen geleefd dommerd? Wij zijn een koppig kutland wat het altijd beter weet.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:24 schreef Deisyy het volgende:
Waarom komt er geen mondkapjesplicht voor winkels en andere openbare ruimtes?
Dat alleen is inderdaad al lekker.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:25 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
We zien wel. Lekker niet op de klok leven, dat is al fijn.
Ja ik had beter moeten weten dan deze vraag te stellen, waarom zouden wij het ook doen als alle andere landen het al doenquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb jij onder een steen geleefd dommerd? Wij zijn een koppig kutland wat het altijd beter weet.
Heerlijk! Zal je zien, die week vliegt voorbij.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:25 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
We zien wel. Lekker niet op de klok leven, dat is al fijn.
Goed hequote:Op vrijdag 18 september 2020 20:26 schreef Gooddeal het volgende:
Ik kijk voor het eerst The Voice senior.
Wat erg.
quote:
Bedankt voor deze non-tip.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:26 schreef Gooddeal het volgende:
Ik kijk voor het eerst The Voice senior.
Wat erg.
Ik ben in het huis van mijn dochter, met 2 ragdolls, ik vermaak me wel.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk! Zal je zien, die week vliegt voorbij.
Geen idee waar je het over hebt.quote:
Even in een andere omgeving is helemaal vakantie. Pas je op haar huis?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:30 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ben in het huis van mijn dochter, met 2 ragdolls, ik vermaak me wel.
Zodra ik bij @yvonne wat knopjes heb kunnen bietsen ga ik hierop reageren.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
Volgens mij blijft het nog wel even nazomeren
Ja, ze gaat een week naar Zantvoort.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even in een andere omgeving is helemaal vakantie. Pas je op haar huis?
Ja, ga overschakelen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijkt ze geen VI daar ... Daar gaat Jeroen van de Boom weer afgezeken worden
Heeft Yvonne mooiweerknopjes?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zodra ik bij @:yvonne wat knopjes heb kunnen bietsen ga ik hierop reageren.
Lekker aan zee, maar wel in de danger zonequote:Op vrijdag 18 september 2020 20:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, ze gaat een week naar Zantvoort.
Zandvoortquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, ze gaat een week naar Zantvoort.
What else is new?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben het er allemaal niet mee eens
Met dat je het typt krijg ik een app dat ze gaan annuleren.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker aan zee, maar wel in de danger zone
oopsquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:36 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Met dat je het typt krijg ik een app dat ze gaan annuleren.
Jammer voor ze, maar wel verstandig. Gaat jouw weekje daar dan wel door?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:36 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Met dat je het typt krijg ik een app dat ze gaan annuleren.
Gaat het voor jou niet door dan?quote:
Je kan toch gewoon naar duitsland wie kan je tegenhouden ?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer voor ze, maar wel verstandig. Gaat jouw weekje daar dan wel door?
Vrienden van ons zouden volgende week naar Duitsland gaan, maar mochten niet komen omdat ze uit Zuid-Holland komen.
ze zijn aan het kijken voor iets anders.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer voor ze, maar wel verstandig. Gaat jouw weekje daar dan wel door?
Vrienden van ons zouden volgende week naar Duitsland gaan, maar mochten niet komen omdat ze uit Zuid-Holland komen.
Het hotel in dit gevalquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon naar duitsland wie kan je tegenhouden ?
Jij stond niet helemaal vooraan toen ze iq's aan het uitdelen warenquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon naar duitsland wie kan je tegenhouden ?
Is je dochter veilig en geland en komt ze snel terug en zo?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:46 schreef chufi het volgende:
Tis wat ... Madrid gaat waarschijnlijk vanaf maadnag ook weer op slot ...
Niets gehoord.. vanochtend geland in Barcelona.. Hoe ze naar huis is gekomen weet ik niet .. vermoed per vliegtuig ..quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:46 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Is je dochter veilig en geland en komt ze snel terug en zo?
Wat moet jij nou weerquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij stond niet helemaal vooraan toen ze iq's aan het uitdelen waren
quote:
Oeh, dat is snel alweer, las gisteren volgens mij dat ze in Zuid Amerika zat?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets gehoord.. vanochtend geland in Barcelona.. Hoe ze naar huis is gekomen weet ik niet .. vermoed per vliegtuig ..
Je moet niet zo dom roeptoeteren, in sommige hotels moet je bewijs van negatieve test meenemenquote:
Klopt.. heen , 1 nacht hotel en de volgende dag weer terug ..quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:50 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Oeh, dat is snel alweer, las gisteren volgens mij dat ze in Zuid Amerika zat?
Dan ga je niet naar die hotelsquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Je moet niet zo dom roeptoeteren, in sommige hotels moet je bewijs van negatieve test meenemen
uitputtend lijkt me.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt.. heen , 1 nacht hotel en de volgende dag weer terug ..
Dan kun je dus niet naar hele provinciesquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dan ga je niet naar die hotels
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan kun je dus niet naar hele provincies
quote:
Vrolijk.quote:
Tis ook Engels, misschien dat mario het weetquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kon hem in het Duits niet vinden
tnx, maar no tnx, het was meer een knipoog naar het geneuzel erboven.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis ook Engels, misschien dat mario het weet
nagesynchroniseerdquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kon hem in het Duits niet vinden
Je kijkt bij je dochter toch?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:04 schreef Gooddeal het volgende:
Nou VI is ook niks. Vraag me af waarom ik nog voor t.v. betaal.
Dat vraag ik me ook af, waarom jij daar nog voor betaaldquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:04 schreef Gooddeal het volgende:
Nou VI is ook niks. Vraag me af waarom ik nog voor t.v. betaal.
Daar betaal je ook voor?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:07 schreef Gooddeal het volgende:
Oja, leuke nieuwe serie op Netflix. Ratched.
Nee. Ik kijk via mijn ex.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar betaal je ook voor?
Ah, beter. Anders had ik nog wel een linkje voor jequote:Op vrijdag 18 september 2020 21:09 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee. Ik kijk via mijn ex.![]()
Die vind dat prima.
Ik heb gratis Netflix via mijn broerquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Daar betaal je ook voor?
Mijn dochter heeft videoland, maar heb ik nog niet gebruikt.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, beter. Anders had ik nog wel een linkje voor je
Nothing beats gratisch bij de Bronquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb gratis Netflix via mijn broer
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nothing beats gratisch bij de Bron
Gratiesquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nothing beats gratisch bij de Bron
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat rustig hier.... Eens kijken of we wat kunnen lokken.
< Zet fles rum op tafel
Ik heb een droge witte wijn.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zet fles rum op tafel
Ik heb de tv nooit aanstaan meer. Mis het ook niet.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:17 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb sinds ik Mo kende geen t.v. meer aangehad. Had genoeg aan hem.![]()
IK betaal 18 euro per maand aan digitenne. En ik merk nu dat ik het wel fijn vind om iets op de achtergrond aan te hebben, maar kijk eigenlijk niets echt bewust.
Misschien kan ik beter een radio of een geluidsinstallatie iets aanschaffen.
Nog even over nadenken, of laten bezinken.
Je hebt toch internet. Alle zenders .. Gratisch.. NPO 123 Gratisch.. en nog vééééél meer.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:17 schreef Gooddeal het volgende:
IK betaal 18 euro per maand aan digitenne. En ik merk nu dat ik het wel fijn vind om iets op de achtergrond aan te hebben, maar kijk eigenlijk niets echt bewust.
Ja, via laptop, heel veel.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb de tv nooit aanstaan meer. Mis het ook niet.
Luister je wel nog naar muziek?
Ja, en alles is terug te kijken. Heb die tv eigenlijk niet nodig.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je hebt toch internet. Alle zenders .. Gratisch.. NPO 123 Gratisch.. en nog vééééél meer.
Dat denk ik, en vooral die reclames nietquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:20 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, en alles is terug te kijken. Heb die tv eigenlijk niet nodig.
ha ja samequote:
Het zit tussen de oren hoor. Het idee dat er dan iets leeft in je huis. Onzin eigenlijkquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat denk ik, en vooral die reclames niet
Na, snap je welquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:22 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het zit tussen de oren hoor. Het idee dat er dan iets leeft in je huis. Onzin eigenlijk
Wat leuk.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja sameKan niet zonder eigenlijk.
Ik heb zelfs wat liedjes van Mo op de playlist staan die hij hier ooit tipte.
Nee even de spieren wat rust gunnen. Is effe nodig. Wel binnenkort iets anders gevaarlijks....voor de tegenstander danquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En Pris? Morgen kruisboogschieten?
Die pak ik straks als slaapmuts.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zet fles rum op tafel
Leeft @Prisha nog in berenvelletjes?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En Pris? Morgen kruisboogschieten?
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee even de spieren wat rust gunnen. Is effe nodig. Wel binnenkort iets anders gevaarlijks....voor de tegenstander dan![]()
Buikdansen!
De satisfyer 2 is ook een goede slaapmutsquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die pak ik straks als slaapmuts.
Of OP.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Leeft @:prisha nog in berenvelletjes?
Dat mag hoor, er is genoeg voor iedereen!quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die pak ik straks als slaapmuts.
Nog even over nadenken, of laten bezinken.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:17 schreef Gooddeal het volgende:
Ze mocht willen dat ze bij mij voor de open haard in lingerie een beetje leuk mocht doen op een berenvelquote:
ongetwijfeldquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:23 schreef MCH het volgende:
[..]
De satisfyer 2 is ook een goede slaapmuts
30 liter zekerquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat mag hoor, er is genoeg voor iedereen!
Ja, klopt. Ik merk ook dat ik heel erg een huisdier mis. Ik had me zo verheugd op Iggy.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou.. ik voel me geflest.. of beter gezegd.. geëmmerd!quote:
Je had al wel een klimpaal voor hem met hutquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:27 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik merk ook dat ik heel erg een huisdier mis. Ik had me zo verheugd op Iggy.
Het doet me echt zeer.
Maar moet nu niet halsoverkop dingen gaan willen.
Wat is gebeurd dan?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou.. ik voel me geflest.. of beter gezegd.. geëmmerd!
Heb ik 24 liter emmers... en een recept voor 24 liter... Dat lijkt ok
Maar wat denk je.. 24 liter en geen druppel meerDe bubbeleaa en verplaatsen is plots wat minder leuk
Even laten bezinken inderdaad. Je voelt zelf denk ik het beste aan waar je aan toe bent.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:27 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik merk ook dat ik heel erg een huisdier mis. Ik had me zo verheugd op Iggy.
Het doet me echt zeer.
Maar moet nu niet halsoverkop dingen gaan willen.
Nou.. als ik mijn recept volg.. zit de emmer tot de rand vol.. Dan gaat de turbo werken... en schuimt en borrelt het de pan bubbelaar uit.quote:
schuimt nog welquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou.. als ik mijn recept volg.. zit de emmer tot de rand vol.. Dan gaat de turbo werken... en schuimt en borrelt het de pan bubbelaar uit.
Ja, die staat hier. Echt pijnlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Je had al wel een klimpaal voor hem met hut
Klopt. Ik ben ook niet in mijn beste doen nog.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Even laten bezinken inderdaad. Je voelt zelf denk ik het beste aan waar je aan toe bent.
hoe op...mega faalquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En ohja.. dat was ook nog wel ff een dingetje.. zet ik de nieuwe bubbelaar er op.. .. denk na een paar uur... waarom bubbelt het toch niet.. ??
Kijk ik nog eens goed.. staat de hele emmer bol... Zat dat ding verstopt .. bijna 24 liter explosie .
Maar daar weet jij dan weer alles van
En dat is ook helemaal niet gek. Daar zal tijd overheen moeten gaan.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben ook niet in mijn beste doen nog.
Geeft niets, lekker blijven posten en niet gaan verstoppenquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
wacht waar zat ie mee verstopt dan?quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kijk ik nog eens goed.. staat de hele emmer bol... Zat dat ding verstopt .. bijna 24 liter explosie .
Ik sta altijd op scherpquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
En dat is ook helemaal niet gek. Daar zal tijd overheen moeten gaan.
Geen idee eigenlijk.. het was wat paniek.. want ik trok hem er af.. en toen spoot het omhoog.. daarna wat geport en snel er weer op.. en toen was het goed.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
wacht waar zat ie mee verstopt dan?
Ja die kan nu gedronken worden...maar heb wat koudwatervrees. Durf bijna niet meer, Flessen zijn nog heel in elk gevalquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En hoe gaat het met de driedubbele ... dat moet toch bijna tijd zijn
That's a nice changequote:Op vrijdag 18 september 2020 21:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja die kan nu gedronken worden...maar heb wat koudwatervrees. Durf bijna niet meer, Flessen zijn nog heel in elk geval
ik weet wat je bedoelt maar het klinkt een beetje fout zoquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.. het was wat paniek.. want ik trok hem er af.. en toen spoot het omhoog.. daarna wat geport en snel er weer op.. en toen was het goed.
Misschien nog wat plastic resten van de het fabricageproces?
Ook dáár is niets fouts aanquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik weet wat je bedoelt maar het klinkt een beetje fout zo![]()
vechtenquote:
Ik heb een mooi liedje voor je, van de week deze zanger ontdekt, weet alleen niet of je die aankan, er zit behoorlijk wat rauwe emotie in, vooral op het eind. Wel prachtig, heb hem denk ik nu 7 x achter elkaar beluisterd. In het donker.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Als GD het goed vind wil ik hem ook wel horenquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een mooi liedje voor je, van de week deze zanger ontdekt, weet alleen niet of je die aankan, er zit behoorlijk wat rauwe emotie in, vooral op het eind. Wel prachtig, heb hem denk ik nu 7 x achter elkaar beluisterd. In het donker.
Zal ik hem dm'en? Misschien vind je het ook niks hoor
Ze prikt je lek hoorquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Neh lijkt me niet verstandig
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze prikt je lek hoor
quote:
doe maar gewoon hier. Luister wel.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb een mooi liedje voor je, van de week deze zanger ontdekt, weet alleen niet of je die aankan, er zit behoorlijk wat rauwe emotie in, vooral op het eind. Wel prachtig, heb hem denk ik nu 7 x achter elkaar beluisterd. In het donker.
Zal ik hem dm'en? Misschien vind je het ook niks hoor
quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
doe maar gewoon hier. Luister wel.
Het buikdansen is al een goed wapen...dan is de rest niet eens meer nodigquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En daarna spuugt ze vuur over je...
En dat is nog maar het begin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |