Een van de sterke punten van Rutte is dat hij m.i. altijd duidelijk is en nooit om de hete brei heen draait.quote:
Ach dan kan zo’n kind de ouder toch prima begeleiden?quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Gezellig en dan je kind ophalen van de naschoolse opvang
Ja zij is veruit de leukste.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal tijd worden, altijd leuk met Irma
Niet met de auto dus.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Gezellig en dan je kind ophalen van de naschoolse opvang
Vind ik ook hoor, dat negatieve gezanik op hem altijd gaat vaak nergens over.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een van de sterke punten van Rutte is dat hij m.i. altijd duidelijk is en nooit om de hete brei heen draait.
Hij hamert inderdaad altijd op het naleven van de maatregelen. Maar hij was ook altijd wel concreet.
Hoop het niet. Maar zoals ik het nu hoor gaat er meer op regionale maatregelen gestuurd worden.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Komt er nog een lockdown voor eind van het jaar? Of zal het niet zo erg zijn
Ze gaan de veilige regio's afzonderenquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Net als al het geld wat er vrij gemaakt word om bedrijven en banen behoud.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, dat negatieve gezanik op hem altijd gaat vaak nergens over.
Okquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hoop het niet. Maar zoals ik het nu hoor gaat er meer op regionale maatregelen gestuurd worden.
Neh ik denk dat dat echt het laatste middel is om in te zetten, denk wel dat ze van het eerste lockdowntje hebben geleerd.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Je weet het niet, is te hopen van nietquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh ik denk dat dat echt het laatste middel is om in te zetten, denk wel dat ze van het eerste lockdowntje hebben geleerd.
Ook ja, de gevolgen van veel faillissementen en dus banenverlies is niet te overzien, dat gaat nog meer geld kosten.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:27 schreef notturna het volgende:
[..]
Net als al het geld wat er vrij gemaakt word om bedrijven en banen behoud.
Precies.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, dat negatieve gezanik op hem altijd gaat vaak nergens over.
Ach, allemaal een helmpje op en gaan.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zou er wel zijwieltjes op zetten dan. Better safe than sorry.
Hips!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |