Aan wie?quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga ik voor mijn verjaardag vragen.
Zou hem voor kerst vragen. Heb je gelijk een toffe piek in de kerstboom.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga ik voor mijn verjaardag vragen.
Voor een vrouw?quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zijn tegenwoordig pilletjes voor he. Amateur.
Strik erom en shinen maarquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zou hem voor kerst vragen. Heb je gelijk een toffe piek in de kerstboom.
Dan ga ik het zelf wel bedenken.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb niks over je genoteerd in mijn Excel
quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zou hem voor kerst vragen. Heb je gelijk een toffe piek in de kerstboom.
Welnee, jij wel?quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Je partner is niet gekrenkt als je een satisfyer vraagt?
Rood met blauwe lampjes en veel kabaal? En dan ook nog wateroverlast.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:00 schreef MCH het volgende:
Ik wilde de lovende recensies wel eens in het echt ziendat ding gaat als de brandweer
quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Rood met blauwe lampjes en veel kabaal? En dan ook nog wateroverlast.
Nee, hou maar..
nee maar ik heb wel een MI van Deisyy's aanstaande kerstboom nuquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb jij de satisfyer wel eens geprobeerd?
Probeer, maar twee tientjes bij bolquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee maar ik heb wel een MI van Deisyy's aanstaande kerstboom nu
Kun je mij wel uitlachen, maar ik word als man niet vervangen door een monotome zoemtoon op zijn tijd.quote:
Het zoemt niet eens domme aapquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kun je mij wel uitlachen, maar ik word als man niet vervangen door een monotome zoemtoon op zijn tijd.
het buzztquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Shit, je hebt me.![]()
Kon ik ook niet weten natuurlijk, er is er hier geen een in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |