Kijk nou maar even een review op YouTube, het werkt als een soort box die je op je clit zet en die beweegt danquote:
Nah, vanaf dinsdag is het over met de nazomer geloof ik.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lekker. Even de tijd helemaal voorjezelf.
En het weer schijnt ook mee te helpen geloof ik.
Ik heb die persconferentie gemist, maar de maatregelen gelden vooral voor Noord en Zuid holland begreep ik.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:21 schreef chufi het volgende:
Hier de maatregelingen voor Amsterdam
https://www.at5.nl/artike(...)arken-s-nachts-dicht
quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:21 schreef chufi het volgende:
Hier de maatregelingen voor Amsterdam
https://www.at5.nl/artike(...)arken-s-nachts-dicht
bladiablaquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:20 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nah, vanaf dinsdag is het over met de nazomer geloof ik.
Ik negeer deze post.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Veel regen zie ik vanaf woensdag. Misschien valt het mee.
We zien wel. Lekker niet op de klok leven, dat is al fijn.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Veel regen zie ik vanaf woensdag. Misschien valt het mee.
Heb jij onder een steen geleefd dommerd? Wij zijn een koppig kutland wat het altijd beter weet.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:24 schreef Deisyy het volgende:
Waarom komt er geen mondkapjesplicht voor winkels en andere openbare ruimtes?
Dat alleen is inderdaad al lekker.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:25 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
We zien wel. Lekker niet op de klok leven, dat is al fijn.
Ja ik had beter moeten weten dan deze vraag te stellen, waarom zouden wij het ook doen als alle andere landen het al doenquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb jij onder een steen geleefd dommerd? Wij zijn een koppig kutland wat het altijd beter weet.
Heerlijk! Zal je zien, die week vliegt voorbij.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:25 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
We zien wel. Lekker niet op de klok leven, dat is al fijn.
Goed hequote:Op vrijdag 18 september 2020 20:26 schreef Gooddeal het volgende:
Ik kijk voor het eerst The Voice senior.
Wat erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |