Het hotel in dit gevalquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon naar duitsland wie kan je tegenhouden ?
Jij stond niet helemaal vooraan toen ze iq's aan het uitdelen warenquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon naar duitsland wie kan je tegenhouden ?
Is je dochter veilig en geland en komt ze snel terug en zo?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:46 schreef chufi het volgende:
Tis wat ... Madrid gaat waarschijnlijk vanaf maadnag ook weer op slot ...
Niets gehoord.. vanochtend geland in Barcelona.. Hoe ze naar huis is gekomen weet ik niet .. vermoed per vliegtuig ..quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:46 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Is je dochter veilig en geland en komt ze snel terug en zo?
Wat moet jij nou weerquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij stond niet helemaal vooraan toen ze iq's aan het uitdelen waren
quote:
Oeh, dat is snel alweer, las gisteren volgens mij dat ze in Zuid Amerika zat?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets gehoord.. vanochtend geland in Barcelona.. Hoe ze naar huis is gekomen weet ik niet .. vermoed per vliegtuig ..
Je moet niet zo dom roeptoeteren, in sommige hotels moet je bewijs van negatieve test meenemenquote:
Klopt.. heen , 1 nacht hotel en de volgende dag weer terug ..quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:50 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Oeh, dat is snel alweer, las gisteren volgens mij dat ze in Zuid Amerika zat?
Dan ga je niet naar die hotelsquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Je moet niet zo dom roeptoeteren, in sommige hotels moet je bewijs van negatieve test meenemen
uitputtend lijkt me.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt.. heen , 1 nacht hotel en de volgende dag weer terug ..
Dan kun je dus niet naar hele provinciesquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dan ga je niet naar die hotels
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan kun je dus niet naar hele provincies
quote:
Vrolijk.quote:
Tis ook Engels, misschien dat mario het weetquote:Op vrijdag 18 september 2020 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kon hem in het Duits niet vinden
tnx, maar no tnx, het was meer een knipoog naar het geneuzel erboven.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis ook Engels, misschien dat mario het weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |