Bedankt voor deze non-tip.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:26 schreef Gooddeal het volgende:
Ik kijk voor het eerst The Voice senior.
Wat erg.
Ik ben in het huis van mijn dochter, met 2 ragdolls, ik vermaak me wel.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk! Zal je zien, die week vliegt voorbij.
Geen idee waar je het over hebt.quote:
Even in een andere omgeving is helemaal vakantie. Pas je op haar huis?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:30 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ben in het huis van mijn dochter, met 2 ragdolls, ik vermaak me wel.
Zodra ik bij @yvonne wat knopjes heb kunnen bietsen ga ik hierop reageren.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
Volgens mij blijft het nog wel even nazomeren
Ja, ze gaat een week naar Zantvoort.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even in een andere omgeving is helemaal vakantie. Pas je op haar huis?
Ja, ga overschakelen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijkt ze geen VI daar ... Daar gaat Jeroen van de Boom weer afgezeken worden
Heeft Yvonne mooiweerknopjes?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zodra ik bij @:yvonne wat knopjes heb kunnen bietsen ga ik hierop reageren.
Lekker aan zee, maar wel in de danger zonequote:Op vrijdag 18 september 2020 20:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, ze gaat een week naar Zantvoort.
Zandvoortquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, ze gaat een week naar Zantvoort.
What else is new?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben het er allemaal niet mee eens
Met dat je het typt krijg ik een app dat ze gaan annuleren.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker aan zee, maar wel in de danger zone
oopsquote:Op vrijdag 18 september 2020 20:36 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Met dat je het typt krijg ik een app dat ze gaan annuleren.
Jammer voor ze, maar wel verstandig. Gaat jouw weekje daar dan wel door?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:36 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Met dat je het typt krijg ik een app dat ze gaan annuleren.
Gaat het voor jou niet door dan?quote:
Je kan toch gewoon naar duitsland wie kan je tegenhouden ?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer voor ze, maar wel verstandig. Gaat jouw weekje daar dan wel door?
Vrienden van ons zouden volgende week naar Duitsland gaan, maar mochten niet komen omdat ze uit Zuid-Holland komen.
ze zijn aan het kijken voor iets anders.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer voor ze, maar wel verstandig. Gaat jouw weekje daar dan wel door?
Vrienden van ons zouden volgende week naar Duitsland gaan, maar mochten niet komen omdat ze uit Zuid-Holland komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |