Nou zegquote:Op vrijdag 18 september 2020 13:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hopelijk slaan ze ze helemaal de tering.
Heb ook nooit begrepen dat Ajax ze als club zoveel privileges heeft gegeven.quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wat zijn dat toch ook een stelletje trieste mongolen bij elkaar.
Las laatst nog een stuk over het staafincident dat ze het toen flink wilden aanpakken maar geen idee hoe dat zich uiteindelijk in de loop der tijd allemaal heeft ontwikkeld.quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb ook nooit begrepen dat Ajax ze als club zoveel privileges heeft gegeven.
Bij Feyenoord is het dan soms wel de hele andere kant op wat ook niet altijd even goed werkt, maar dat lijkt me dan een stuk logischer.
Ik moet dit even verwerken.quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Zouden ze ook in COR posten.quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Geen pics?quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:59 schreef Caland het volgende:
Broodje haring en een broodje pepermakreel
Ter info
.quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Er wordt gemod in POL!
@:tijger_m
Chocolade kruidnoten wegspoelen met een Wicky zonder suikerquote:Op vrijdag 18 september 2020 10:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je mag altijd foto's maken.
Kinderhanden met een pakje Wicky dus. @:3rr0r
Ik heb nog nooit in mijn leven een Wicky gehad.quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Chocolade kruidnoten wegspoelen met een Wicky zonder suiker
quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij zei dat je moeder een hoer is.
Zal hij wel weten aangezien hij de hele dag met een zit opgescheept.quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij zei dat je moeder een hoer is.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal hij wel weten aangezien hij de hele dag met een zit opgescheept.
@:Anneloos
Jammer dat @Lenny_Leonard zit te stoken tussen ons.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Dubbele mention ontvangen. Erg teleurgesteld in dit besluit.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jammer dat @:lenny_leonard zit te stoken tussen ons.
Vanaf nu staat @:lenny_leonard op mijn lijst vijanden en is tennis een hobby.
Draagt @Lenny_Leonard tijdens het tennissen een omgekeerde pet denk je?quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jammer dat @:lenny_leonard zit te stoken tussen ons.
Vanaf nu staat @:lenny_leonard op mijn lijst vijanden en is tennis een hobby.
Alsnog geen hond in de ziekenhuizen dusquote:
Overdreven gedoe de hele tijd met die paniekerige koppen en teksten, en dan in een bijzinnetje vaak zeggen dat er nog steeds geen hond in het ziekenhuis ligt.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsnog geen hond in de ziekenhuizen dus
Paniek om niks. Laat dat virus lekker rondgaan onder jongeren
Herd immunity genot
In Spanje of Italie was dat al wel weer aan het veranderen kreeg ik zo half mee gisteravond, Nieuwsuur denk ik. Men zag dat als een voorbode voor hier. Weet niet of het gedrag vergelijkbaar is.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Overdreven gedoe de hele tijd met die paniekerige koppen en teksten, en dan in een bijzinnetje vaak zeggen dat er nog steeds geen hond in het ziekenhuis ligt.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
We hebben een minister van justitie met een strafblad. (lol)
Aha, iedereen is gelijk maar vrouwen iets gelijker dan mannenquote:Alleen de minister heeft overigens een boete gekregen, zijn vrouw niet. Dat is omdat Grapperhaus een "bijzondere positie" inneemt als boegbeeld van het ministerie, zegt een woordvoerder van het OM.
Je ruikt de klassenjustitie!quote:Het besluit om de bewindsman te beboeten, liet volgens het OM relatief lang op zich wachten vanwege zijn positie. "Het is geen dagelijkse kost om aan ministers boetes op te leggen", zegt de woordvoerder. Volgens justitie is er nu een "zorgvuldige afweging" gemaakt.
Het zou wat zijnquote:Het bedrag dat Grapperhaus en zijn vrouw aan het Rode Kruis hadden betaald, gaat hij niet terugvragen.
En dan?quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Nog 45 minuten!!!!!!! Nog 45 minuten!!!!!!! Nog 45 minuten!!!!!!! Nog 45 minuten!!!!!!! Nog 45 minuten!!!!!!! Nog 45 minuten!!!!!!! Nog 45 minuten!!!!!!! Nog 45 minuten!!!!!!! Nog 45 minuten!!!!!!! Nog 45 minuten!!!!!!! Nog 45 minuten!!!!!!! Nog 45 minuten!!!!!!! Nog 45 minuten!!!!!!! Nog 45 minuten!!!!!!! Nog 45 minuten!!!!!!! Nog 45 minuten!!!!!!! Nog 45 minuten!!!!!!! Nog 45 minuten!!!!!!! Nog 45 minuten!!!!!!! Nog 45 minuten!!!!!!! Nog 45 minuten!!!!!!! Nog 45 minuten!!!!!!! Nog 45 minuten!!!!!!! Nog 45 minuten!!!!!!! Nog 45 minuten!!!!!!! Nog 45 minuten!!!!!!! Nog 45 minuten!!!!!!! Nog 45 minuten!!!!!!! Nog 45 minuten!!!!!!! Nog 45 minuten!!!!!!! Nog 45 minuten!!!!!!!
Ben er ook aan toe. Zit nog een presentatie in elkaar te zetten voor maandagochtend. Totaal geen motivatie meer.quote:
Vanavond even zuipen, morgen misschien even een dagje weg met mijn vriendin als het lekker weer blijft. En zondag voetballen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Naast voetbal kijken geen plannen. Heerlijk dus. Jij dan?
Is ook niet de leukste klus denk ik zoquote:Op vrijdag 18 september 2020 16:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben er ook aan toe. Zit nog een presentatie in elkaar te zetten voor maandagochtend. Totaal geen motivatie meer.
Veel plezier alvastquote:Op vrijdag 18 september 2020 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanavond even zuipen, morgen misschien even een dagje weg met mijn vriendin als het lekker weer blijft. En zondag voetballen.
Zal wel een dagje naar een Waddeneiland worden.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Veel plezier alvast. Waar naar toe met je vriendin?
quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanavond even zuipen, morgen misschien even een dagje weg met mijn vriendin als het lekker weer blijft. En zondag voetballen.
Sowquote:Op vrijdag 18 september 2020 16:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Is ook niet de leukste klus denk ik zo
Even volhouden nog ouwe reus.
Ken alleen Texel van 25 jaar terug, dus geen idee of dat leuk is. Desondanks veel plezier gewenst!quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal wel een dagje naar een Waddeneiland worden.
Bedankt ouwe reus, ja is niks mis mee hoor. Beetje fietsen, terrasje pakken. Even de zee in.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ken alleen Texel van 25 jaar terug, dus geen idee of dat leuk is. Desondanks veel plezier gewenst!
Ik besteed dat vaak ook uit, maar had daar iets eerder aan moeten denken. Op vrijdagmiddag gaat dat hem niet meer worden.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Is ook niet de leukste klus denk ik zo
Even volhouden nog ouwe reus.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:21 schreef Zipportal het volgende:
Grapperhaus krijgt toch coronaboete, ook aantekening op strafblad
https://www.nu.nl/politie(...)ng-op-strafblad.html
Strafblad genot.
[ afbeelding ]
En wat heb je erbij gedronken? Vis moet zwemmen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:20 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb kibbeling gegeten.
Volgens Braddie is dit gezond, want het is vis.
Glaasje Lipton allen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En wat heb je erbij gedronken? Vis moet zwemmen.
[ afbeelding ]
quote:
Huurvrij in je HOOFEUDFED. @El-Stinhoquote:Op vrijdag 18 september 2020 16:42 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:3rr0r in je hoofd genot.
En je reed zelf? @PicoMMPquote:Op vrijdag 18 september 2020 17:09 schreef Caland het volgende:
Vandaag precies een jaar geleden kwam ik aan in Glasgow terwijl ik na een vlucht van een uurtje en autorit van zo’n 6 uur al 40-45 bier achter de kiezen had.
Bedankt voor deze herinnering, facebook.
ter info
Nee gelukkig nietquote:
Pics?quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:09 schreef Caland het volgende:
Vandaag precies een jaar geleden kwam ik aan in Glasgow terwijl ik na een vlucht van een uurtje en autorit van zo’n 6 uur al 40-45 bier achter de kiezen had.
Bedankt voor deze herinnering, facebook.
ter info
Ik ga snacken.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Huize God.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Weten jullie hoe John de telefoon opneemt?
@:zipportal
Zo zo! 😋quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:39 schreef Caland het volgende:
Ik ga (groene) asperges wokken en bak er wat kip en piepers bij.
Gewoon.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:22 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Weten jullie hoe John de telefoon opneemt?
@:zipportal
@GGMMquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:09 schreef Zipportal het volgende:
Kunnen de mods niet eens anticiperen op het reeksen van topics?
Dit is echt waardeloos gebeurt overal op FOK.
Volgens haar had je de beste pik die ze in jaren heeft gehad.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfgemaakte flammkuchen vandaag wegspoelen met een edelweiss witbiertje.
Doe de groeten aan je moeder, en bedank haar voor gisteravond.
Dat is lief.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens haar had je de beste pik die ze in jaren heeft gehad.
Allemaal notoire domoren daar.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
In COR noemen ze me een user uit VBL :$
@:scrummie2.1
Je moet gewoon meehuilen daar.quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is lief.
Wat heb je gegeten?
quote:
VBL. #HogeBomenquote:Op vrijdag 18 september 2020 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
In COR noemen ze me een user uit VBL :$
@:scrummie2.1
Tja, dat krijg je als je al die subsidiesponzen moderator maakt.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet gewoon meehuilen daar.
Als je een griepje maakt krijg je een note. Maar napalm op corona brandhaarden en benen breken van iedereen die buiten komt vinden de mods prima
Dat gaat hij vast opschrijven in zijn boekje.quote:Op vrijdag 18 september 2020 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben meer benieuwd wat Gor ervan vindt
Kunnen zich weer verlekkeren aan de nieuwe regeltjes tegen een boomergriepjequote:Op vrijdag 18 september 2020 21:04 schreef AFCNiels het volgende:
Het is wel weer duidelijk hoe belangrijk mensen corona nog vinden.
[ afbeelding ]
Maar het zijn ook wel de rugzakrakkertjes die Fok draaiende houden hequote:Op vrijdag 18 september 2020 19:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je al die subsidiesponzen moderator maakt.
Sorry dat ik geen maagd ben zoals jij. Mannen zijn wel geïnteresseerd in mij.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen dark mode.quote:Op vrijdag 18 september 2020 21:04 schreef AFCNiels het volgende:
Het is wel weer duidelijk hoe belangrijk mensen corona nog vinden.
[ afbeelding ]
shots fired.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:13 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Sorry dat ik geen maagd ben zoals jij. Mannen zijn wel geïnteresseerd in mij.
Wel 5,5 uur nodig.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:43 schreef Charrell het volgende:
Volgende week dit maar eens maken, vandaag stoofvlees gehaald bij de boer.
https://www.marionsrecepten.nl/recept.php?NID=surinaams-rundvlees
Tijdschrift Hallo Jumbo receptuur Shane Kluivertquote:
Charrell weet mijn mening over die kut familie.quote:Op vrijdag 18 september 2020 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Tijdschrift Hallo Jumbo receptuur Shane Kluivert
MOORDERNAAR
We zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan.quote:Op zaterdag 19 september 2020 10:18 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga een wall of shame beginnen voor dit topic. Later meer hierover.
Jij weet toch van gekkigheid niet meer wat je met je geld moet doen?quote:Op zaterdag 19 september 2020 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Geen bonus voor mij. Weer 1k die ik niet krijg van Rutte.
Walgelijk dit. Ik ben ziedend.
Nou en? Gewoon schuiven met die knaken. Ruttequote:Op zaterdag 19 september 2020 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij weet toch van gekkigheid niet meer wat je met je geld moet doen?
Bepaal jij niet. Vanmiddag feestje en dan gaan we weer.quote:Op zaterdag 19 september 2020 12:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet zoveel drinken Lenny.
Pas goed op je geest en lichaam.
Zit je in je eerste of je tweede jeugd?quote:Op zaterdag 19 september 2020 12:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bepaal jij niet. Vanmiddag feestje en dan gaan we weer.
Lekker likkenquote:Op zaterdag 19 september 2020 14:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ola ijsjes:
[ afbeelding ]
Easy Toys:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weinig diversiteit op deze foto.quote:Op zaterdag 19 september 2020 14:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ola ijsjes:
[ afbeelding ]
Easy Toys:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bestuur tegen de muur.quote:Op zaterdag 19 september 2020 15:22 schreef Caland het volgende:
Nou, ik ga maar eens naar de voetbal
17.00u=KUT
PSV zien blunderen tegen Emmenquote:Op zaterdag 19 september 2020 16:46 schreef Charrell het volgende:
Vandaag de bomen gesnoeid in de tuin.. vanavond verjaardag.
Hoe ziet jullie avond eruit?
Ik ookquote:Op zaterdag 19 september 2020 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga hamburgers kanen #viesdik
Eenzaamquote:Op zaterdag 19 september 2020 16:46 schreef Charrell het volgende:
Voetbal kijken, biertje doen en op tijd erin.quote:Op zaterdag 19 september 2020 16:46 schreef Charrell het volgende:
Ik heb soep met brood en duitse biefstuk gegetenquote:Op zaterdag 19 september 2020 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga hamburgers kanen #viesdik
👍🏿👍🏿👍🏿quote:
?????quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:49 schreef Charrell het volgende:
Zit hier tegen een zure bek aan te kijken, schijtbakkes.
quote:
Moest alleen deze tweet hebben, embed pakt beide.quote:Oke, duidelijk. Dankjewel.
10:35 p.m. · 18 sep. 2020
Twee likes tot nu toe. Dat Engels heeft niet echt geholpen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:24 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
We staan die dikke bij op deze moeilijke dag.
@:Zipportal
@:Lenny_leonard
Befjequote:
Trein zeker?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ha.
Ik kwam nog langs Borne vanmiddag, maar ik lag te slapen.
Kwam je weer eens naar Nederland of ging je terug naar de Heimat?quote:
Terug naar huis, ouders waren jarig deze week.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kwam je weer eens naar Nederland of ging je terug naar de Heimat?
#dorhoutquote:Op zondag 20 september 2020 01:59 schreef Charrell het volgende:
Ja kutverjaardag, zetten ze der volk weg buiten, gaan ze ook nog haardvuur maken. M’n ogen, snotneus, koude poten!!!
IK STINK NAAR BRANDHOUT!!!!
Niet gekliktquote:Op zondag 20 september 2020 01:59 schreef Charrell het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZSa7hH6b/
Renee die koppeling werkt niet
Huilen. Niks mis met een beetje stoken.quote:Op zondag 20 september 2020 01:59 schreef Charrell het volgende:
Ja kutverjaardag, zetten ze der volk weg buiten, gaan ze ook nog haardvuur maken. M’n ogen, snotneus, koude poten!!!
IK STINK NAAR BRANDHOUT!!!!
Tweeling?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Terug naar huis, ouders waren jarig deze week.
Dankzij corona nog nooit zo goedkoop kunnen reizen. Enkeltje voor 32,90. Normaal ben ik spekkoper als ik 79 euro betaal.
Gefeliciteerd en veel plezier ermee!quote:
Ik hou van dierenquote:
Aantal weken terug al gezienquote:
-niet doen-quote:Op zondag 20 september 2020 12:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lekker bezig pik
bedankt elan voor de mention
Ja, doe gewoon normaalquote:Op zondag 20 september 2020 12:52 schreef fetX het volgende:
Bericht 16% gewijzigd door onlogisch op 20-09-2020 12:50:59
Goede post pikquote:
13 miljoen views.quote:
Hallo maatquote:Op zondag 20 september 2020 12:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lekker bezig pik
bedankt elan voor de mention
Er stond niks schokkends, maar was wel een terechte belediging.quote:Op zondag 20 september 2020 13:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goede post pik![]()
Weet niet wat er stond maar het is hoogstwaarschijnlijk een terechte belediging geweest
quote:Op zondag 20 september 2020 11:34 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Al die moeite.@:Caland Die Bas is dubbel verneukt.
scriptie begint goedquote:
Lekkerquote:Op zondag 20 september 2020 14:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net uitstekend gepoept.
Ja zag hem voorbij komen. Prachtig.quote:Op zondag 20 september 2020 18:09 schreef onlogisch het volgende:
https://m.hln.be/wetensch(...)4WL33TlLM9UM2HbARjCY
@:Scrummie2.1
Pokébowl. Matige zondagmaaltijd.quote:Op zondag 20 september 2020 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Net spinazie op!quote:Op zondag 20 september 2020 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Welkom terug maat!quote:
bedankt grote vriend Caland maatquote:Op zondag 20 september 2020 21:26 schreef Caland het volgende:
Welkom terug van je zeer onterechte ban maat
4-3 verloren maar zelfs voor kelderklasse zelden zo’n bizarre scheids meegemaaktquote:Op zondag 20 september 2020 21:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
bedankt grote vriend Caland maat
nog gewonnen
godverdomme kutzooiquote:Op zondag 20 september 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
4-3 verloren maar zelfs voor kelderklasse zelden zo’n bizarre scheids meegemaakt
Stonden aan het eind van de wedstrijd met 7 man
oei niet goed maatquote:Op zondag 20 september 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
En hamstring afgescheurd dus lig er wel weer een maandje uit gok ik
Karel Anker zooi
quote:Op zondag 20 september 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
4-3 verloren maar zelfs voor kelderklasse zelden zo’n bizarre scheids meegemaakt
Stonden aan het eind van de wedstrijd met 7 man
Het is hoog tijd dat ze in de lagere divisies ook een VAR invoeren.quote:Op zondag 20 september 2020 21:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
godverdomme kutzooi
wij hadden ook extreme kutscheids
terwijl we thuis speelden
was gestaakt bij 1-0
Wat kost een biertje bij jullie?quote:Op zondag 20 september 2020 21:32 schreef JanCees het volgende:
dus waren op tijd klaar
en nu ben ik kk lam
2quote:Op zondag 20 september 2020 21:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat kost een biertje bij jullie?
Voel je je nu net Arjen Robben?quote:Op zondag 20 september 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
Karel Anker zooi
Bij ons kreeg dus iemand geel, dus die gaat er 10 minuten uit en wil het veld weer inquote:
Dat is nog een beetje betaalbaar dronken worden.quote:
Ja, vooral omdat ik eerst zat te sukkelen met mijn knie gister nergens last van en dan knapt je hamstring.quote:
quote:Op zondag 20 september 2020 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij ons kreeg dus iemand geel, dus die gaat er 10 minuten uit en wil het veld weer in
Scheids: oh, ik wist niet eens dat je er dan 10 minuten uit moest
Geeft vervolgens voor elke overtreding van ons geel
echt leuk als de scheids de regels niet weetquote:Op zondag 20 september 2020 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij ons kreeg dus iemand geel, dus die gaat er 10 minuten uit en wil het veld weer in
Scheids: oh, ik wist niet eens dat je er dan 10 minuten uit moest
Geeft vervolgens voor elke overtreding van ons geel
Meestal zie je dat toch wel bij grensrechters.quote:Op zondag 20 september 2020 21:37 schreef JanCees het volgende:
maar die scheids bij ons denk ik wel 20 opzichtige fouten gemaakt ofzo
ging nergens over
ja die vlaggen altijdquote:Op zondag 20 september 2020 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Meestal zie je dat toch wel bij grensrechters.
Lekker pik.quote:Op zondag 20 september 2020 21:32 schreef JanCees het volgende:
dus waren op tijd klaar
en nu ben ik kk lam
Dan kun je als scheidsrechter toch beter iets anders gaan doen. Het lijkt me voor zo'n gast zelf ook helemaal niet leuk om zo te moeten fluiten.quote:Op zondag 20 september 2020 21:37 schreef Caland het volgende:
Bal komt tegen scheids aan en zij halen daar voordeel uit
Scheids. Dan moet je een scheidsrechtersbal geven, nieuwe regel
Letterlijke woorden: ‘Oh, dat hoeft in deze klasse toch helemaal niet joh’
Het was ook echt een hele verwarde man op leeftijd die het uiteindelijk nog compleet liet ontsporen terwijl er onderling tussen de spelers echt niks aan de hand wasquote:Op zondag 20 september 2020 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan kun je als scheidsrechter toch beter iets anders gaan doen. Het lijkt me voor zo'n gast zelf ook helemaal niet leuk om zo te moeten fluiten.
Afgescheurd? Dat is wel heftigquote:Op zondag 20 september 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
Karel Anker zooi
Klein scheurtje denk ik. Loop een beetje als een mongool maar verder niet extreem veel pijn bij wandelen.quote:Op zondag 20 september 2020 21:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Afgescheurd? Dat is wel heftigRobben wannabe
Dat deed je zonder scheurtje ook wel. Niemand zal het verschil merken.quote:Op zondag 20 september 2020 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Klein scheurtje denk ik. Loop een beetje als een mongool maar verder niet extreem veel pijn bij wandelen.
Aha ok, niet helemaal afgescheurd, dacht al dat is wel mega klote.quote:Op zondag 20 september 2020 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Klein scheurtje denk ik. Loop een beetje als een mongool maar verder niet extreem veel pijn bij wandelen.
Ik neem aan dat je nog wel hebt genoten van de PSVkeeper gisteren. #NEGERSKUNNENNIETKEEPENquote:Op zondag 20 september 2020 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb de wedstrijd niet gezien maar zag het voorbij komen op twitter jaquote:Op zondag 20 september 2020 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nog wel hebt genoten van de PSVkeeper gisteren. #NEGERSKUNNENNIETKEEPEN
Zoals we hem kennen. Genuanceerd en relativerend. Jammer, want @JanCees is een leuke user.quote:Op zondag 20 september 2020 21:59 schreef Buitendam het volgende:
Ah @:JanCees neemt zijn ban heel rustig, zie ik.
quote:Op zondag 20 september 2020 21:59 schreef Buitendam het volgende:
Ah @:JanCees neemt zijn ban heel rustig, zie ik.
Bans worden niet besproken.quote:
Dat wordt dan een beste enquête.quote:Op zondag 20 september 2020 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken.
JanCees is vast prima in staat zelf vragen te stellen als hij iets niet snapt.
Walgelijke gang van zaken. Zeker nu het een uiterst genuanceerd user betreft.quote:Op zondag 20 september 2020 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken.
JanCees is vast prima in staat zelf vragen te stellen als hij iets niet snapt.
moet ik toevallig ook fixen voor mijn scriptiequote:Op zondag 20 september 2020 22:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat wordt dan een beste enquête.
Ga jij je nou maar eerst focussen op begripsvaliditeit tijdens het ontwerpen van die vragenlijst, dan komt je zorgen maken over je aantal respondenten later wel.quote:Op zondag 20 september 2020 22:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
moet ik toevallig ook fixen voor mijn scriptie
ik snap alleen niet hoeveel mensen ik nodig heb voor validiteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |