Ben er ook aan toe. Zit nog een presentatie in elkaar te zetten voor maandagochtend. Totaal geen motivatie meer.quote:
Vanavond even zuipen, morgen misschien even een dagje weg met mijn vriendin als het lekker weer blijft. En zondag voetballen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Naast voetbal kijken geen plannen. Heerlijk dus. Jij dan?
Is ook niet de leukste klus denk ik zoquote:Op vrijdag 18 september 2020 16:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben er ook aan toe. Zit nog een presentatie in elkaar te zetten voor maandagochtend. Totaal geen motivatie meer.
Veel plezier alvastquote:Op vrijdag 18 september 2020 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanavond even zuipen, morgen misschien even een dagje weg met mijn vriendin als het lekker weer blijft. En zondag voetballen.
Zal wel een dagje naar een Waddeneiland worden.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Veel plezier alvast. Waar naar toe met je vriendin?
quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanavond even zuipen, morgen misschien even een dagje weg met mijn vriendin als het lekker weer blijft. En zondag voetballen.
Sowquote:Op vrijdag 18 september 2020 16:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Is ook niet de leukste klus denk ik zo
Even volhouden nog ouwe reus.
Ken alleen Texel van 25 jaar terug, dus geen idee of dat leuk is. Desondanks veel plezier gewenst!quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal wel een dagje naar een Waddeneiland worden.
Bedankt ouwe reus, ja is niks mis mee hoor. Beetje fietsen, terrasje pakken. Even de zee in.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ken alleen Texel van 25 jaar terug, dus geen idee of dat leuk is. Desondanks veel plezier gewenst!
Ik besteed dat vaak ook uit, maar had daar iets eerder aan moeten denken. Op vrijdagmiddag gaat dat hem niet meer worden.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Is ook niet de leukste klus denk ik zo
Even volhouden nog ouwe reus.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:21 schreef Zipportal het volgende:
Grapperhaus krijgt toch coronaboete, ook aantekening op strafblad
https://www.nu.nl/politie(...)ng-op-strafblad.html
Strafblad genot.
[ afbeelding ]
En wat heb je erbij gedronken? Vis moet zwemmen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:20 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb kibbeling gegeten.
Volgens Braddie is dit gezond, want het is vis.
Glaasje Lipton allen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En wat heb je erbij gedronken? Vis moet zwemmen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |