Gefeliciteerd en veel plezier ermee!quote:
Ik hou van dierenquote:
Aantal weken terug al gezienquote:
-niet doen-quote:Op zondag 20 september 2020 12:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lekker bezig pik
bedankt elan voor de mention
Ja, doe gewoon normaalquote:Op zondag 20 september 2020 12:52 schreef fetX het volgende:
Bericht 16% gewijzigd door onlogisch op 20-09-2020 12:50:59
Goede post pikquote:
13 miljoen views.quote:
Hallo maatquote:Op zondag 20 september 2020 12:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lekker bezig pik
bedankt elan voor de mention
Er stond niks schokkends, maar was wel een terechte belediging.quote:Op zondag 20 september 2020 13:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goede post pik![]()
Weet niet wat er stond maar het is hoogstwaarschijnlijk een terechte belediging geweest
quote:Op zondag 20 september 2020 11:34 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Al die moeite.@:Caland Die Bas is dubbel verneukt.
scriptie begint goedquote:
Lekkerquote:Op zondag 20 september 2020 14:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net uitstekend gepoept.
Ja zag hem voorbij komen. Prachtig.quote:Op zondag 20 september 2020 18:09 schreef onlogisch het volgende:
https://m.hln.be/wetensch(...)4WL33TlLM9UM2HbARjCY
@:Scrummie2.1
Pokbowl. Matige zondagmaaltijd.quote:Op zondag 20 september 2020 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Net spinazie op!quote:Op zondag 20 september 2020 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Welkom terug maat!quote:
bedankt grote vriend Caland maatquote:Op zondag 20 september 2020 21:26 schreef Caland het volgende:
Welkom terug van je zeer onterechte ban maat
4-3 verloren maar zelfs voor kelderklasse zelden zo’n bizarre scheids meegemaaktquote:Op zondag 20 september 2020 21:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
bedankt grote vriend Caland maat
nog gewonnen
godverdomme kutzooiquote:Op zondag 20 september 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
4-3 verloren maar zelfs voor kelderklasse zelden zo’n bizarre scheids meegemaakt
Stonden aan het eind van de wedstrijd met 7 man
oei niet goed maatquote:Op zondag 20 september 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
En hamstring afgescheurd dus lig er wel weer een maandje uit gok ik
Karel Anker zooi
quote:Op zondag 20 september 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
4-3 verloren maar zelfs voor kelderklasse zelden zo’n bizarre scheids meegemaakt
Stonden aan het eind van de wedstrijd met 7 man
Het is hoog tijd dat ze in de lagere divisies ook een VAR invoeren.quote:Op zondag 20 september 2020 21:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
godverdomme kutzooi
wij hadden ook extreme kutscheids
terwijl we thuis speelden
was gestaakt bij 1-0
Wat kost een biertje bij jullie?quote:Op zondag 20 september 2020 21:32 schreef JanCees het volgende:
dus waren op tijd klaar
en nu ben ik kk lam
2quote:Op zondag 20 september 2020 21:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat kost een biertje bij jullie?
Voel je je nu net Arjen Robben?quote:Op zondag 20 september 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
Karel Anker zooi
Bij ons kreeg dus iemand geel, dus die gaat er 10 minuten uit en wil het veld weer inquote:
Dat is nog een beetje betaalbaar dronken worden.quote:
Ja, vooral omdat ik eerst zat te sukkelen met mijn knie gister nergens last van en dan knapt je hamstring.quote:
quote:Op zondag 20 september 2020 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij ons kreeg dus iemand geel, dus die gaat er 10 minuten uit en wil het veld weer in
Scheids: oh, ik wist niet eens dat je er dan 10 minuten uit moest
Geeft vervolgens voor elke overtreding van ons geel
echt leuk als de scheids de regels niet weetquote:Op zondag 20 september 2020 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij ons kreeg dus iemand geel, dus die gaat er 10 minuten uit en wil het veld weer in
Scheids: oh, ik wist niet eens dat je er dan 10 minuten uit moest
Geeft vervolgens voor elke overtreding van ons geel
Meestal zie je dat toch wel bij grensrechters.quote:Op zondag 20 september 2020 21:37 schreef JanCees het volgende:
maar die scheids bij ons denk ik wel 20 opzichtige fouten gemaakt ofzo
ging nergens over
ja die vlaggen altijdquote:Op zondag 20 september 2020 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Meestal zie je dat toch wel bij grensrechters.
Lekker pik.quote:Op zondag 20 september 2020 21:32 schreef JanCees het volgende:
dus waren op tijd klaar
en nu ben ik kk lam
Dan kun je als scheidsrechter toch beter iets anders gaan doen. Het lijkt me voor zo'n gast zelf ook helemaal niet leuk om zo te moeten fluiten.quote:Op zondag 20 september 2020 21:37 schreef Caland het volgende:
Bal komt tegen scheids aan en zij halen daar voordeel uit
Scheids. Dan moet je een scheidsrechtersbal geven, nieuwe regel
Letterlijke woorden: ‘Oh, dat hoeft in deze klasse toch helemaal niet joh’
Het was ook echt een hele verwarde man op leeftijd die het uiteindelijk nog compleet liet ontsporen terwijl er onderling tussen de spelers echt niks aan de hand wasquote:Op zondag 20 september 2020 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan kun je als scheidsrechter toch beter iets anders gaan doen. Het lijkt me voor zo'n gast zelf ook helemaal niet leuk om zo te moeten fluiten.
Afgescheurd? Dat is wel heftigquote:Op zondag 20 september 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
Karel Anker zooi
Klein scheurtje denk ik. Loop een beetje als een mongool maar verder niet extreem veel pijn bij wandelen.quote:Op zondag 20 september 2020 21:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Afgescheurd? Dat is wel heftigRobben wannabe
Dat deed je zonder scheurtje ook wel. Niemand zal het verschil merken.quote:Op zondag 20 september 2020 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Klein scheurtje denk ik. Loop een beetje als een mongool maar verder niet extreem veel pijn bij wandelen.
Aha ok, niet helemaal afgescheurd, dacht al dat is wel mega klote.quote:Op zondag 20 september 2020 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Klein scheurtje denk ik. Loop een beetje als een mongool maar verder niet extreem veel pijn bij wandelen.
Ik neem aan dat je nog wel hebt genoten van de PSVkeeper gisteren. #NEGERSKUNNENNIETKEEPENquote:Op zondag 20 september 2020 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb de wedstrijd niet gezien maar zag het voorbij komen op twitter jaquote:Op zondag 20 september 2020 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je nog wel hebt genoten van de PSVkeeper gisteren. #NEGERSKUNNENNIETKEEPEN
Zoals we hem kennen. Genuanceerd en relativerend. Jammer, want @JanCees is een leuke user.quote:Op zondag 20 september 2020 21:59 schreef Buitendam het volgende:
Ah @:JanCees neemt zijn ban heel rustig, zie ik.
quote:Op zondag 20 september 2020 21:59 schreef Buitendam het volgende:
Ah @:JanCees neemt zijn ban heel rustig, zie ik.
Bans worden niet besproken.quote:
Dat wordt dan een beste enqute.quote:Op zondag 20 september 2020 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken.
JanCees is vast prima in staat zelf vragen te stellen als hij iets niet snapt.
Walgelijke gang van zaken. Zeker nu het een uiterst genuanceerd user betreft.quote:Op zondag 20 september 2020 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken.
JanCees is vast prima in staat zelf vragen te stellen als hij iets niet snapt.
moet ik toevallig ook fixen voor mijn scriptiequote:Op zondag 20 september 2020 22:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat wordt dan een beste enqute.
Ga jij je nou maar eerst focussen op begripsvaliditeit tijdens het ontwerpen van die vragenlijst, dan komt je zorgen maken over je aantal respondenten later wel.quote:Op zondag 20 september 2020 22:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
moet ik toevallig ook fixen voor mijn scriptie
ik snap alleen niet hoeveel mensen ik nodig heb voor validiteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |