Dat is erg!quote:Op vrijdag 18 september 2020 05:51 schreef Uhmmpie het volgende:
@:barreltje: “kick out zwarte mensen” nu in die titelbar...
Mja @Barreltje vroeg zich af waarom ik vond dat ik het nogal negatief vond voor het fok-imago.quote:Op vrijdag 18 september 2020 06:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja die balk laat het niveau wel weer goed zien hé
Euh.. zwarte piet bestaat niet?quote:Op vrijdag 18 september 2020 06:37 schreef Barreltje het volgende:
Die opmerking is nu weg , maar was de opmerking niet "KOZM kick out zwarte mensen, ik bied mn excuses aan , oh nee toch niet, oh wel"? Ik las dat dus als een semi- sarcastische opmerking tov dat gedoe met akwasi.. iets wat toch best een discussie punt is geweest afgelopen week, zo begrijp ik.
Daarnaast zou je dus de discussie kunnen hebben waarom "kick-out zwarte piet" wel mag en "kick-out zwarte mensen" niet zou mogen als term..
Aan de andere kant zat mijn hoofd al te denken aan " KOZV koekenpan op zacht vuur" en nu heb ik zin in een biefstuk met uitjes en champignonnen saus
Het was iets met het er wel/niet mee eens zijn. Maar ik vind kick out zwarte piet ook vervelend.. dat scheelt. En de BLM-statements van vandeweek ook maar daar mag je natuurlijk niks van zeggen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 06:37 schreef Barreltje het volgende:
Die opmerking is nu weg , maar was de opmerking niet "KOZM kick out zwarte mensen, ik bied mn excuses aan , oh nee toch niet, oh wel"? Ik las dat dus als een semi- sarcastische opmerking tov dat gedoe met akwasi.. iets wat toch best een discussie punt is geweest afgelopen week, zo begrijp ik.
Daarnaast zou je dus de discussie kunnen hebben waarom "kick-out zwarte piet" wel mag en "kick-out zwarte mensen" niet zou mogen als term..
Aan de andere kant zat mijn hoofd al te denken aan " KOZV koekenpan op zacht vuur" en nu heb ik zin in een biefstuk met uitjes en champignonnen saus
Ehhh whut?quote:Op vrijdag 18 september 2020 07:08 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik moest overigens wel erg lachen om de tiny aliens in de broccoli.
En stiekem ook om de flabbergasted firefighters.
DAT staat dan ook weer in de balk..quote:
Uh, dat lijkt me een hele korte discussie.quote:Op vrijdag 18 september 2020 06:37 schreef Barreltje het volgende:
Dat stond dan ook weer in diezelfde balk...quote:
Mja met mij wel.. maar daar denkt de rest van de wereld anders over.quote:Op vrijdag 18 september 2020 07:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uh, dat lijkt me een hele korte discussie.
Waarom?quote:Op vrijdag 18 september 2020 07:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uh, dat lijkt me een hele korte discussie.
Nee, je hebt gelijk. Mensen die niet inzien dat een uitspraak tegen zwarte piet niet hetzelfde is als een uitspraak tegen zwarte mensen, zijn over het algemeen niet van de korte discussies.quote:
Oh.quote:Op vrijdag 18 september 2020 07:46 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat stond dan ook weer in diezelfde balk...
het is dus niet alleen kom en kwel
Iets met dat broccoli eigenlijk een verzameling mini aliens is.
En “tree stuck in cat. Firefighters flabbergasted”
Beiden triggert mijn vermogen tot het zien van dingen in plaatjes nogal.
Nee coronaquote:
Juh. Herkenbaar. Totale gekte.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:05 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon elke 3 maanden van de apotheek meenemen en weggooien...
Nee, er was een medicijnonderzoek waar ze eerst aan mee mocht doen waarbij een 3e medicijn werd getest, maar uiteindelijk vonden ze een gehandicapte toch te lastigquote:Op vrijdag 18 september 2020 09:08 schreef Barreltje het volgende:
En er is ook niet een 3e middel wat gewoon werkt en je moeder geen last van krijgt?
Dat is vast te makkelijk
Ja gezien!quote:Op vrijdag 18 september 2020 08:55 schreef fietsie het volgende:
@:Barreltje had je nog gezien waar het was, je luchtfoto? (zie vorige topic)
herkenbaar...quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:05 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!
Ik wilde jullie nog informeren over de hilarische constructies in ons zorgverzekeringsstelsel. Wat ons allemaal dus heel veel geld kost. We kennen allemaal de medicijnverspilling. Hoe veel medicatie (thuis, ziekenhuis etc) gewoon de vuilnisbak in gaat. Maar daar zit ook een deel bij wat echt nérgens voor nodig lijkt te zijn.
Mijn moeder heeft een te hoog cholesterol. Maar kan absoluut niet tegen statines en ook niet tegen een ander middel met de naam ezetimibe. Inmiddels heeft ze al 3 statines uitgeprobeerd en het resultaat is desastreus. Ze krijgt namelijk heftige spierpijnen en kan niet meer op de benen staan of iets vast pakken. Maar goed, er bleek een oplossing te zijn! Een twee wekelijkse injectie met antistoffen. Kosten: enorm. Gelukkig zijn we hier in Nederland goed verzekerd en wordt het vergoed, mits de indicatie duidelijk is en je al minstens 3 statines hebt geprobeerd.
Maar nu komt het. Naast die injecties moet ze ook etezimibe afnemen anders worden de injecties niet vergoed. Maar daar kan ze dus niet tegen. Cardioloog: ja, geen probleem. Gewoon elke 3 maanden van de apotheek meenemen en weggooien...
Ingeleverde medicijnen, ook al zijn alle doosjes duidelijk ongeopend, gaan ook de prullenbak inquote:Op vrijdag 18 september 2020 09:14 schreef Uhmmpie het volgende:
herkenbaar...
iets minder drastisch want geen injecties...
maar wel cholestrol medicatie die stelselmatig "de prullenbak in" verdwijnt omdat ze bij de apotheek het niet nuttig vinden om de juiste hoeveelheden mee te geven maar wel te eisen dat je de nieuwe voorraad komt ophalen.
mijn moeder heeft laatst 3 verschillende merken maar weer ingeleverd bij de apotheek... want het is ook steeds weer wat anders. Soms poeder, soms pil.. net wat de zorgverzekering blieft als we de apotheek moeten geloven.
en natuurlijk steeds met subtiel andere gebruiksaanwijzing over wanneer je het moet nemen.
maakt het eigenlijk nog uit of je dat zelf doet of de apotheek dat doet?quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ingeleverde medicijnen, ook al zijn alle doosjes duidelijk ongeopend, gaan ook de prullenbak in
Was wel leuke route he, van Joure naar Terherne binnendoorquote:
Ja superleuk!quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Was wel leuke route he, van Joure naar Terherne binnendoor![]()
Langs de Jouster Goudkust. ("Broek")
ik heb nog niks gespot eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:27 schreef fietsie het volgende:
Uhmmp, merk jij ook iets van de Rattenplaag waarover de kranten gewag maken? Zouden in speeltuinen enzo overdag gewoon buiten rondlopen..
Wij gaan altijd graag ergens aan de Lijkvaart aan de linkeroever liggen 's zomers; een heerlijk rustige routequote:Op vrijdag 18 september 2020 09:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja superleuk!
Wij zagen idd de Bloemendalers van Friesland![]()
![]()
Die lijkvaart was wel een dingetje met die werkzaamheden onder dat bruggetje![]()
Maar schipper g kan inmiddels geweldig varen
Echt he! Vorige week/begin deze week reed ik echt 3/4 dagen op rij langs een complete huisraad op straat! Je kunt zeggen van Zuid wat je wil, maar daar reden volgens mij 24/7 grofvuiloppikkers rond. Heeft dus ook z'n voordelen als iedereen zomaar alles op straat dondert.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:38 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
ik heb nog niks gespot eerlijk gezegd.
maar begreep vanochtend van onze burgerblauwman dat het afval met 25% (containers en zwerfafval) is gestegen terwijl de gemeente 10% minder mensen heeft om afval op te ruimen.
en het is inderdaad een stuk viezer op straat.. dat was me ook al opgevallen.
ook rondom de containers valt ook erg op dat er minder vaak opgehaald word.... want als het vol is gooien mensen hun afval er gewoon naast.
(not to mention dat grof vuil er ook nog weleens wordt gedumpt en dat dat de laatste tijd gewoon nog dagen blijft staan ipv dat ze het ophalen zodra je er melding van maakt)
dus ja dat er meer ratten zijn... geloof ik zo.
ondanks dat ik ze nog niet gespot heb.
Godsamme, wat een idiotie.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:05 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!
Ik wilde jullie nog informeren over de hilarische constructies in ons zorgverzekeringsstelsel. Wat ons allemaal dus heel veel geld kost. We kennen allemaal de medicijnverspilling. Hoe veel medicatie (thuis, ziekenhuis etc) gewoon de vuilnisbak in gaat. Maar daar zit ook een deel bij wat echt nérgens voor nodig lijkt te zijn.
Mijn moeder heeft een te hoog cholesterol. Maar kan absoluut niet tegen statines en ook niet tegen een ander middel met de naam ezetimibe. Inmiddels heeft ze al 3 statines uitgeprobeerd en het resultaat is desastreus. Ze krijgt namelijk heftige spierpijnen en kan niet meer op de benen staan of iets vast pakken. Maar goed, er bleek een oplossing te zijn! Een twee wekelijkse injectie met antistoffen. Kosten: enorm. Gelukkig zijn we hier in Nederland goed verzekerd en wordt het vergoed, mits de indicatie duidelijk is en je al minstens 3 statines hebt geprobeerd.
Maar nu komt het. Naast die injecties moet ze ook etezimibe afnemen anders worden de injecties niet vergoed. Maar daar kan ze dus niet tegen. Cardioloog: ja, geen probleem. Gewoon elke 3 maanden van de apotheek meenemen en weggooien...
Ik zie het voor me.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nog net geen kratje bier een een boombox bij
quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:38 schreef fietsie het volgende:
Wij gaan altijd graag ergens aan de Lijkvaart aan de linkeroever liggen 's zomers; een heerlijk rustige route
ik heb ook weleens grof vuil buiten gezet inderdaadquote:Op vrijdag 18 september 2020 09:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Echt he! Vorige week/begin deze week reed ik echt 3/4 dagen op rij langs een complete huisraad op straat! Je kunt zeggen van Zuid wat je wil, maar daar reden volgens mij 24/7 grofvuiloppikkers rond. Heeft dus ook z'n voordelen als iedereen zomaar alles op straat dondert.
Overdag heb ik nog geen ratten gezien, nou ja, op die paar bij rioleringswerkzaamheden na. Ze zagen er weldoorvoed en niet bijzonder opgejaagd uit zal ik maar zeggenNog net geen kratje bier een een boombox bij
Bij de evenementen die ik doe zie je er elke avond wel een paar schieten. Sommige zijn wat schichtiger dan anderen, maar over het algemeen hebben ze schijt aan alles en iedereen
Ja tenzij ie in het portiek staat en pubers er een megarookoven van makenquote:Op vrijdag 18 september 2020 09:51 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
ik heb ook weleens grof vuil buiten gezet inderdaad
en vervolgens de hele avond met een kop thee op de vensterbank gezeten..
eerst komen er mensen met de fiets.. even later met de auto.. en nog iets later kwam er iemand met een busje... nog een busje..
ik denk dat echt best wel wat mensen blij zijn geworden van dat wij hier met het portiek in 1x de berging hebben leeggehaald.
(iemand had bij het verhuizen zn halve huisraad niet op straat gezet maar gewoon in de berging achter gelaten)
Maar laatst stond er nog een stapel zooi bij de container..
dus na een paar dagen maar eens fotootje gedropt bij burgerblauw.
Die bellen dan de gemeente en normaal is het een dag later dan wel weg.
Stond echter ook een jerrycan met de tekst "anti congelantie" zonder dop.
die heeft er uiteidnelijk bijna 2 weken gestaan zonder dop...
De mannen van het grofvuil mogen die niet meenemen want dat is chemisch afval...
Ze hadden wel met karton en elastiek een soort van afsluiting gemaakt... maar die jerrycan heeft daar al die tijd in de volle zon en 30+ graden op de stoep gestaan.
ik vind dat echt wel een dingetje toch.....
doe me dan maar een bankstel.. daar weet je tenminste zeker van dat er niks gebeurd als het te warm word
Ik kijk eigenlijk nooit tv en vandeweek stond 1vandaag toevallig op.quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja tenzij ie in het portiek staat en pubers er een megarookoven van maken
Nah!quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben gisteren The Social Dilemma gezien. Docu op Netflix over social media. Ondanks dat ik er niets nieuws van heb geleerd, zet het me wel aan het denken. Ik ga maar eens ernstig nadenken over mijn gebruik van social media. Ik ben begonnen met het opruimen van mijn Facebook. Iedereen die ik hier of via app ook spreek is per direct geen Facebookvriendje meer. Sorry halve SC, het zij zo![]()
@:AnneX, gezien de situatie in de VS, is die docu zeker voor jou een aanrader.
Nu ben ik spontaan wel benieuwdquote:Op vrijdag 18 september 2020 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben gisteren The Social Dilemma gezien. Docu op Netflix over social media. Ondanks dat ik er niets nieuws van heb geleerd, zet het me wel aan het denken. Ik ga maar eens ernstig nadenken over mijn gebruik van social media. Ik ben begonnen met het opruimen van mijn Facebook. Iedereen die ik hier of via app ook spreek is per direct geen Facebookvriendje meer. Sorry halve SC, het zij zo![]()
hehe.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
ik heb niet het idee dat SM me beinvloedt
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh natuurlijk. Maar al dat spul is er wel op ontworpen om je zo lang mogelijk bezig te houden. Ik zie er gewoon het nut niet van in om hier over de trip van golfer en Blues te lezen en het ook op Facebook tegen te komen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:13 schreef Kreator het volgende:
Google, Microsoft en Facebook weten hel veel van je. Ook al heb je geen facebook, er is data van je. Whatsapp e.d. tellen dan ook mee, want dat is ook gewoon van Mark Z.
Ik denk dat het geen enkele zin heeft om te proberen om dat te voorkomen. Je kunt hooguit nadenken over wat je online zet. Wat er niet is, kan ook niet bewaard worden.
Ik denk niet dat LS bedoelt dat ze bang is voor alle gegevens die over haar bekend zijn. Er zijn ook mensen die denken dat je ongelukkiger wordt van social media.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:13 schreef Kreator het volgende:
Google, Microsoft en Facebook weten hel veel van je. Ook al heb je geen facebook, er is data van je. Whatsapp e.d. tellen dan ook mee, want dat is ook gewoon van Mark Z.
Ik denk dat het geen enkele zin heeft om te proberen om dat te voorkomen. Je kunt hooguit nadenken over wat je online zet. Wat er niet is, kan ook niet bewaard worden.
quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja sinds the fappening maak ik alleen nog analoge foto's als ik mezelf rectaal bevredig met een krultang
Dan eh, scroll je verder?quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh natuurlijk. Maar al dat spul is er wel op ontworpen om je zo lang mogelijk bezig te houden. Ik zie er gewoon het nut niet van in om hier over de trip van golfer en Blues te lezen en het ook op Facebook tegen te komen.
Nee, daar ben ik niet bang voor. Als het nodig is, is het nodig. Maar jij zet bijvoorbeeld nooit iets op je FB. Ik ook niet. We spreken elkaar hier, en af en toe via Whatsapp en in het echt. Facebook is dan gewoon overbodig.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk niet dat LS bedoelt dat ze bang is voor alle gegevens die over haar bekend zijn. Er zijn ook mensen die denken dat je ongelukkiger wordt van social media.
Maar nu zakt straks mn vriendjesteller onder de 100. Dat is een ongewenst neven-effect....quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik niet bang voor. Als het nodig is, is het nodig. Maar jij zet bijvoorbeeld nooit iets op je FB. Ik ook niet. We spreken elkaar hier, en af en toe via Whatsapp en in het echt. Facebook is dan gewoon overbodig.
Ja, absoluutquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee, daar ben ik niet bang voor. Als het nodig is, is het nodig. Maar jij zet bijvoorbeeld nooit iets op je FB. Ik ook niet. We spreken elkaar hier, en af en toe via Whatsapp en in het echt. Facebook is dan gewoon overbodig.
Nee, ik snap het nietquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil gewoon een beetje digitaal opruimen, snap dat dan mensen.
Hier ook vooral datquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:24 schreef Myraela het volgende:
Ik vind FB juist fijn als een soort back-up. Als ik eens iemand wil spreken maar het telefoonnummer (of mijn eigen telefoon) kwijt ben. Verder wel leuk om soms wat random dingen te lezen. Maar ik heb eigenlijk amper vrienden die nog iets posten, dus daar heb ik geen last van. Ik zie vooral de posts van verschillende websites, restaurants en wat groepen die ik volg.
Je kunt natuurlijk altijd JRoss in allerlei verschillende houdingen op z'n gamestoel fotograferen en dat kunstig gemonteerd gaan publiceren daar.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook niks te delen, ik maak ook niks meeGeen hond, geen peuter, geen vakantie.
Ik geloof niet dat hij dat heel erg zou waarderenquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:27 schreef fietsie het volgende:
Je kunt natuurlijk altijd JRoss in allerlei verschillende houdingen op z'n gamestoel fotograferen en dat kunstig gemonteerd gaan publiceren daar.
SEX is verderop fietsquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk altijd JRoss in allerlei verschillende houdingen op z'n gamestoel fotograferen en dat kunstig gemonteerd gaan publiceren daar.
Terminaal dus. Eerst een rouwperiode doormaken of maar direct vervanging regelen?quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nouals de laatste der Witgoed Mohikanen, is de koelkast nu ook aan het overlijden waar wij bij staan. RIP aan de nabestaanden
Gamen doen mensen ook in allerlei standjes heurquote:
Een witte!quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nouals de laatste der Witgoed Mohikanen, is de koelkast nu ook aan het overlijden waar wij bij staan. RIP aan de nabestaanden
Iemand tips voor een nieuwe
IK hoop er nog wel een weekje mee voort te kunnen, dus rustig uitzoeken wat we willen. Hoef nu niet de goedkoopste te kopen, zoals toen ik de huidige aanschafte.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Terminaal dus. Eerst een rouwperiode doormaken of maar direct vervanging regelen?
Daarnaast is het veel te stil daar; kom maar eens met een mooi topic met flink wat diepgang.quote:
Ja, zo zat ik ookquote:
Ik wil mijn peuter niet delen op Facebookquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook niks te delen, ik maak ook niks meeGeen hond, geen peuter, geen vakantie.
...quote:Duizenden Chinezen besmet met dierziekte door lek bij bedrijf
Daar ben ik het ook helemaal mee eensquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:37 schreef Anthraxx het volgende:
Ik wil mijn peuter niet delen op Facebook. Hij mag later de keus hebben om zijn hele leven er op te zetten. Dat is zijn eigen keus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook helemaal mee eensAi, ik kijk zelfs wel een beetje uit welke foto's ik naar familie stuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar mijn peuter staat wel een klein beetje op Facebook (volgens mij op mijn profielfoto) en hij staat een beetje veel op Instagramdie laatste is wel prive.
Maar ze zijn zo fijnquote:Op vrijdag 18 september 2020 12:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik word wel hebberig van die grote amerikaanse koelkastenMaar jaaa maar jaaaa, halve keuken gelijk vol... Keuzes Keuzes Keuzes.
Ja an sich heb ik een ruime keuken, maar er zit ook een leuk zithoekje wat dan misschien weg moet. Die die ik nu heb is wel te klein voor met zn 2 vind ik.quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar ze zijn zo fijn
Helpt wel dat hij hier in de bijkeuken staat, want ze zijn wel huge.
Was ook even een dingetje om hem binnen te krijgen
Mij lijkt de ruimte en zo'n ijstap wel fijn, maar ik vind het jammer dat het altijd van die lelijke dingen zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik word wel hebberig van die grote amerikaanse koelkastenMaar jaaa maar jaaaa, halve keuken gelijk vol... Keuzes Keuzes Keuzes.
flightradar24.com geeft ook wat hints met het zoeken van een bepaald dorp waar je overheen vloog.quote:Op vrijdag 18 september 2020 08:55 schreef fietsie het volgende:
@:Barreltje had je nog gezien waar het was, je luchtfoto? (zie vorige topic)
Dan zou ik het toch wel aanraden. Na 9 maanden ben ik nog steeds erg blij als ik de deuren open doe en alle ruimte ziequote:Op vrijdag 18 september 2020 12:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja an sich heb ik een ruime keuken, maar er zit ook een leuk zithoekje wat dan misschien weg moet. Die die ik nu heb is wel te klein voor met zn 2 vind ik.
Mooie kleurquote:Op vrijdag 18 september 2020 12:28 schreef sigme het volgende:
Voor. Dit is mijn eigen kleur, het is nooit heel egaal.
[ afbeelding ]
Na 1 dag ofzo:
[ afbeelding ]
Na een dag of 4:
[ afbeelding ]
Wij kunnen echt heelheelheelheeeeel veel geld besparen door wat afhaal/bezorgalternatieven in de vriezer op te gaan slaan, maar met 3 smalle laatjes loont dat gewoon alle moeite niet. Een goed geordende doomsday vriezer lijkt me ook een veradming.quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan zou ik het toch wel aanraden. Na 9 maanden ben ik nog steeds erg blij als ik de deuren open doe en alle ruimte zie
Goh wat lijkt me dat heerlijk, zulk weer, in alle rust rond kunnen struinen, zaligquote:Op vrijdag 18 september 2020 12:28 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Na 1 dag ofzo:
[ afbeelding ]
Na een dag of 4:
[ afbeelding ]
Hier zo'n grote aso amerikaan in de keuken: ideaal.quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wij kunnen echt heelheelheelheeeeel veel geld besparen door wat afhaal/bezorgalternatieven in de vriezer op te gaan slaan, maar met 3 smalle laatjes loont dat gewoon alle moeite niet. Een goed geordende doomsday vriezer lijkt me ook een veradming.
Welke en waarom die?quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier zo'n grote aso amerikaan in de keuken: ideaal.
De voorganger van deze:quote:
Ik doe dit regelmatigquote:Op vrijdag 18 september 2020 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Inbouw? kiezen voor een model met de scharnieren aan de koelkast. Dus de kastdeur zit aan de koelkast vast.quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
IK hoop er nog wel een weekje mee voort te kunnen, dus rustig uitzoeken wat we willen. Hoef nu niet de goedkoopste te kopen, zoals toen ik de huidige aanschafte.
Done!quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:03 schreef golfer het volgende:
Nog even een verslagje van ons etentje van gisteravond in elkaar flansen en dan verder relaxen.
Dan is hangry weer een lieve poezz?quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mn kat is zoveel schattiger als dr brokjes op zijn
Nee andersom juist, als ze brokken wil is ze knuffelig en koerig. Heeft mevrouw dr pens volgevreten gaat ze liggen en blijft ze liggen. Tot ze moet piesen of trek krijgtquote:Op vrijdag 18 september 2020 12:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Dan is hangry weer een lieve poezz?
?quote:
Ik loop ook hopeloos achter, maar zit wel op mijn gemakkie terug te lezen op laptoppie thuis in mijn grote woonbootquote:Op vrijdag 18 september 2020 11:25 schreef Candaasje het volgende:
Oooh fuck, andere redenen. jullie waren al verder.
Ik moest lachen om het plaatje, hebben ze een lade voor vlees/vis/pizza, liggen de pizza's op een plankje opgestapeld.quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
De voorganger van deze:
https://www.coolblue.nl/p(...)-rs66n8101s9-ef.html
Waarom:
- GEEN ijsmachines erin; die nemen enorm veel van de binnenruimte, en gedoe met of vullen of leidingen er naar toe.
- Stil, heel stil
- RVS: ziet er gewoon goed uit
- Goede koelkastruimte
Voorheen hadden we echter een -nog- grotereMaar da was gewoon een koelkast en een vrieskast van ieder 60cm breed en 180 hoog aan elkaar geschroefd.
Chinese fabriek heeft een ziekte geloosd in oppervlaktewaterquote:Op vrijdag 18 september 2020 12:51 schreef z80 het volgende:
[..]
?
Nog niet verder dan fok gekomen. Dus dit zecht me nog helemaal niets.
Tijd voor Timehop oidquote:Op vrijdag 18 september 2020 13:00 schreef Blues het volgende:
Nog even over SM-gebruik:
ik ben dol op de herinneringen van fb. Vind dat een leuke tool en g ook.
Dus maken we daar ook vaak een dagboek en/of linken we naar eigen site.
We hebben veel (buitenlandse-) familie/vrienden waarvan we weten (die zeggen dat ook) dat ze het leuk vinden om onze verslagen te lezen.
Maar eerst en vooral doen we het voor onszelf. Zó fijn om dingen terug te kunnen kijken
Nu vraag ik me af wat FB hanteert als het minimaal aantal vrienden om niet meer zielig te zijnquote:Op vrijdag 18 september 2020 12:23 schreef sigme het volgende:
Toen ik nog facebook had kregen mijn 'vrienden' oproepjes om mij te gaan helpen omdat ik zo weinig vrienden had. En de meeste van mijn faceboekvrienden waren dan ook nog fokkers
![]()
Nou ja zegquote:Op vrijdag 18 september 2020 12:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik werk op SM met groepen. In die groepen gooi ik mensen waarvan ik wil dat ze mijn post zien. Groep is genummerd. Eens in de zoveel tijd maak ik een nieuwe groep met een hoger nummer, dan vul ik die opnieuw met de mensen waar ik wel shit mee wil delen. De lagere groep trek ik dan helemaal leeg op mn moeder na. Dus mn moeder is de enige die al mn FB posts kan zien en die snapt het niet. Primaaaaaaaaa.
Zo eentje wil ik mijn nieuwe garagequote:Op vrijdag 18 september 2020 12:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
De voorganger van deze:
https://www.coolblue.nl/p(...)-rs66n8101s9-ef.html
Waarom:
- GEEN ijsmachines erin; die nemen enorm veel van de binnenruimte, en gedoe met of vullen of leidingen er naar toe.
- Stil, heel stil
- RVS: ziet er gewoon goed uit
- Goede koelkastruimte
Voorheen hadden we echter een -nog- grotereMaar da was gewoon een koelkast en een vrieskast van ieder 60cm breed en 180 hoog aan elkaar geschroefd.
Wat meer highlights door de zon bij 4.quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:28 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Na 1 dag ofzo:
[ afbeelding ]
Na een dag of 4:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:02 schreef fietsie het volgende:
Kunnen jullie aub een andere afkorting gebruiken?
Waar vind ik die info? Bron?quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Chinese fabriek heeft een ziekte geloosd in oppervlaktewater
quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook helemaal mee eensOh dat is echt niet oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pijpleiding van die fabriek naar een rivierquote:
Druk geweest al met al!quote:Op vrijdag 18 september 2020 12:54 schreef z80 het volgende:
Keuken is wel zo goed als klaar. Enkel de plintjes moeten nog tegen de muur en een tafel moet nog leeggeruimt en schoongemaakt worden.
Behang er woensdag weer tegenaan geplakt. Net een pot verf er tegen aan, en direct ook wat meer plakken die beschadigd waren bijgewerkt. En een dweil door de hut gehaald. Bouwstof zat overal.
???quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pijpleiding van die fabriek naar een rivier
[/quote]quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op vrijdag 18 september 2020 13:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik was helemaal van de leg dat iemand dat had gedaanquote:
https://www.telegraaf.nl/(...)door-lek-bij-bedrijfquote:Op vrijdag 18 september 2020 13:06 schreef z80 het volgende:
[..]
???
LEZEN. BRON vermelding. Niet iets roeptoeteren.
Komkommertijd. Dit is nieuws van december vorig jaar.quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)door-lek-bij-bedrijf
Ja hoorquote:Op vrijdag 18 september 2020 13:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik wil ook zo'n koelkast met nul graden zone. Geen idee of die inbouw te verkrijgen zijn.
Bewijst dus maar weer eens de onbetrouwbaarheid van de berichtgeving van de Telegraaf.quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:15 schreef z80 het volgende:
Komkommertijd. Dit is nieuws van december vorig jaar.
http://outbreaknewstoday.(...)hou-institute-97881/
Ja hoor, dat doen ze allemaal (en nemen de oude mee) maar ik ga, nu ik nog een goedwerkende heb, geen nieuwe kopen. Ik vind de indeling van de koelkast niet handig, maar dat heeft ook met de bouw van de keuken te maken of eigenlijk met de bouw van het huis.quote:Op vrijdag 18 september 2020 13:45 schreef AnneX het volgende:
Oh zeg... koelvriescombi’s..inbouw en passend en deur op deur.
Stel ik al even uit. Liebherr heeft een tool waarmee je inbouwmaat kunt vaststellen.
En ik bewaar alles en kan nergens de manual terugvinden.![]()
Want ik weet het huidige typenr. niet. Was nog handiger geweest.
Vijftien jaar oud.
@:kaatje1 ...Coolblue brengt toch boven.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |