Dat is erg!quote:Op vrijdag 18 september 2020 05:51 schreef Uhmmpie het volgende:
@:barreltje: “kick out zwarte mensen” nu in die titelbar...
Mja @Barreltje vroeg zich af waarom ik vond dat ik het nogal negatief vond voor het fok-imago.quote:Op vrijdag 18 september 2020 06:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja die balk laat het niveau wel weer goed zien hé
Euh.. zwarte piet bestaat niet?quote:Op vrijdag 18 september 2020 06:37 schreef Barreltje het volgende:
Die opmerking is nu weg , maar was de opmerking niet "KOZM kick out zwarte mensen, ik bied mn excuses aan , oh nee toch niet, oh wel"? Ik las dat dus als een semi- sarcastische opmerking tov dat gedoe met akwasi.. iets wat toch best een discussie punt is geweest afgelopen week, zo begrijp ik.
Daarnaast zou je dus de discussie kunnen hebben waarom "kick-out zwarte piet" wel mag en "kick-out zwarte mensen" niet zou mogen als term..
Aan de andere kant zat mijn hoofd al te denken aan " KOZV koekenpan op zacht vuur" en nu heb ik zin in een biefstuk met uitjes en champignonnen saus
Het was iets met het er wel/niet mee eens zijn. Maar ik vind kick out zwarte piet ook vervelend.. dat scheelt. En de BLM-statements van vandeweek ook maar daar mag je natuurlijk niks van zeggen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 06:37 schreef Barreltje het volgende:
Die opmerking is nu weg , maar was de opmerking niet "KOZM kick out zwarte mensen, ik bied mn excuses aan , oh nee toch niet, oh wel"? Ik las dat dus als een semi- sarcastische opmerking tov dat gedoe met akwasi.. iets wat toch best een discussie punt is geweest afgelopen week, zo begrijp ik.
Daarnaast zou je dus de discussie kunnen hebben waarom "kick-out zwarte piet" wel mag en "kick-out zwarte mensen" niet zou mogen als term..
Aan de andere kant zat mijn hoofd al te denken aan " KOZV koekenpan op zacht vuur" en nu heb ik zin in een biefstuk met uitjes en champignonnen saus
Ehhh whut?quote:Op vrijdag 18 september 2020 07:08 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik moest overigens wel erg lachen om de tiny aliens in de broccoli.
En stiekem ook om de flabbergasted firefighters.
DAT staat dan ook weer in de balk..quote:
Uh, dat lijkt me een hele korte discussie.quote:Op vrijdag 18 september 2020 06:37 schreef Barreltje het volgende:
Dat stond dan ook weer in diezelfde balk...quote:
Mja met mij wel.. maar daar denkt de rest van de wereld anders over.quote:Op vrijdag 18 september 2020 07:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uh, dat lijkt me een hele korte discussie.
Waarom?quote:Op vrijdag 18 september 2020 07:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uh, dat lijkt me een hele korte discussie.
Nee, je hebt gelijk. Mensen die niet inzien dat een uitspraak tegen zwarte piet niet hetzelfde is als een uitspraak tegen zwarte mensen, zijn over het algemeen niet van de korte discussies.quote:
Oh.quote:Op vrijdag 18 september 2020 07:46 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat stond dan ook weer in diezelfde balk...
het is dus niet alleen kom en kwel
Iets met dat broccoli eigenlijk een verzameling mini aliens is.
En “tree stuck in cat. Firefighters flabbergasted”
Beiden triggert mijn vermogen tot het zien van dingen in plaatjes nogal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |