SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 17-09-2020 09:26:41 ]Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Wie?quote:Op woensdag 16 september 2020 22:13 schreef Momo het volgende:
Dus die willen alleen waarschijnlijk testen zodat mensen een vinkje kunnen zetten als ze op reis willen maar oh wee als ze echt klachten hebben
ja, heel stomquote:Op woensdag 16 september 2020 22:13 schreef Momo het volgende:
Dus die willen alleen waarschijnlijk testen zodat mensen een vinkje kunnen zetten als ze op reis willen maar oh wee als ze echt klachten hebben
Nee, en ik besef me nu pas wat ik al die tijd gemist heb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
Om een deur mee te delen?quote:Op woensdag 16 september 2020 22:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er zijn zo veel prominentere Jack-alternatieven!
Ik zou mijn vlot alleen maar met Jack Russell willen delenquote:Op woensdag 16 september 2020 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Om een deur mee te delen?Ik zou zeggen, noem er eens een!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 september 2020 22:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zou mijn vlot alleen maar met Jack Russell willen delenOhh nou die mag er ook wel bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik hoorde op het nieuws dat je de GGD niet meer kunt bellen, omdat het overal vol zitquote:Op woensdag 16 september 2020 22:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ja, heel stom![]()
Wat moet je nu, GeorgeM? Toch maar via de reguliere weg laten testen en hopen dat je daar binnen 3 dagen terecht kan?
dat is alleen in Rotterdam toch? Naja, morgen weer een kans.quote:Op woensdag 16 september 2020 22:25 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik hoorde op het nieuws dat je de GGD niet meer kunt bellen, omdat het overal vol zit
Jack the Ripper?quote:Op woensdag 16 september 2020 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Om een deur mee te delen?Ik zou zeggen, noem er eens een!
Wilde ik ook al doenquote:
Oh, is dat zo? Dan heb ik niet alles meegekregenquote:Op woensdag 16 september 2020 22:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
dat is alleen in Rotterdam toch? Naja, morgen weer een kans.
is het geen deepfake?quote:Op woensdag 16 september 2020 22:32 schreef Momo het volgende:
Ok ik zit op twitter en er komt ineens een filmpje voorbij van Kanye die plast over zijn grammy.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |