abonnement Unibet Coolblue
pi_195317881
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195318101
En ondertussen breekt de Turkse lira record na record. Negatief dan.
Je krijgt nu voor 1 euro 9,1 lira, een jaar geleden was dit nog 6. Nog even zo door gaan en Turkije is aan de bedelstaf omdat ze de rente op buitenlandse leningen niet kunnen betalen.
pi_195382872
Kogel is door de kerk

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 12 oktober 2020 @ 11:14:04 #104
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_195584688
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:17 schreef Slayage het volgende:
Kogel is door de kerk

[ twitter ]
En verrassing, het Turkse schip gaat weer de zee op.

https://nos.nl/artikel/23(...)kenland-woedend.html
pi_195584795
Waarom gaat Kastellorizo zich niet afscheiden van Griekenland en autonoom verder. Kunnen ze een dealtje sluiten met de Turken en zijn ze ineens een heel stuk rijker.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_195584863
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 11:19 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Waarom gaat Kastellorizo zich niet afscheiden van Griekenland en autonoom verder. Kunnen ze een dealtje sluiten met de Turken en zijn ze ineens een heel stuk rijker.
Alsof de Turken die autonomie op de langere termijn zouden respecteren, die hebben een (militair)conflict met veel van de buren, het is geen Zwitserland en onder Airdronekhan eigenlijk gewoon een regionale bully.
pi_195585015
Jammer dat die boot weer de boel gaat provoceren.

Gaat weer pagina na pagina van Turkse propaganda opleveren hier met een totaal eenzijdige blik op de situatie, zucht, daar gaat de rust.
  maandag 12 oktober 2020 @ 11:35:26 #108
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_195585072
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 11:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Gaat weer pagina na pagina van Turkse propaganda opleveren hier met een totaal eenzijdige blik op de situatie, zucht, daar gaat de rust.
Kan ik weer genieten van post na post met informatie over de Turkse wapenindustrie _O_
  maandag 12 oktober 2020 @ 12:03:51 #109
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_195585523
Cyprus is gewoon Grieks net als dat Köfte Grieks is. :Y
  maandag 12 oktober 2020 @ 12:14:54 #110
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_195585749
quote:
6s.gif Op maandag 12 oktober 2020 11:35 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Kan ik weer genieten van post na post met informatie over de Turkse wapenindustrie _O_
Drönes met tütter _O_
pi_195586513
quote:
6s.gif Op maandag 12 oktober 2020 11:35 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Kan ik weer genieten van post na post met informatie over de Turkse wapenindustrie _O_
Zoveel kennis :9
pi_195586797
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 12:14 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Drönes met tütter _O_
En döner :9
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_195659265
https://www.cnbc.com/2020(...)icies-analysts-.html

Nog even geduld en ze kunnen de brandstof voor het schip niet meer betalen :D
pi_195659539
Ze vinden straks genoeg öl
pi_195696300
Alleen Turkije kan wat langer doorvechten dan Griekenland.
Dus misschien kan Griekenland de eerste slag winnen maar op de langere termijn is Turkije sterker. Veel groter land, meer materiaal, veel groter leger.
pi_195696308
Turkije heeft zn handen toch al vol aan het oosten?
pi_195696636
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 17:23 schreef quirina het volgende:
Alleen Turkije kan wat langer doorvechten dan Griekenland.
Dus misschien kan Griekenland de eerste slag winnen maar op de langere termijn is Turkije sterker. Veel groter land, meer materiaal, veel groter leger.
Dit al 100x gesproken, groot leger, slecht getraind, duurt lang voordat je zoiets kan mobiliseren, weinig schepen.
Tegenover Frankrijk en Griekenland die in principe dankzij de Griekse eilanden, niet te zinken vliegdek schepen / bunkers heeft. (Want dat zijn die eilanden in praktische zin)
Plus meer schepen aan Griekse/Franse zijde.

Bezaaid met afweergeschut van allerlei aard waardoor als Turken al een oversteek zouden wagen, van alle kanten zouden worden bestookt.
Dan is er nog het probleem wat Turkije heeft van een ernstig verzwakt leger door het “zuiveren” van “gulenisten”.
Veel officieren zitten ergens in een cel of in ieder geval niet meer in het leger.

Grieken hebben de beste piloten in de wereld. (niet een mening maar een feit op basis van de officiële wedstrijden die jaarlijks gehouden worden / gehost worden door de navo landen)

Maar al zou niets van bovenstaande kloppen, dan nog is het grootste probleem voor Turkije de gehele EU tegenover ze.

Linksom of rechtsom, ze staan absoluut machteloos.
En nee Russen gaan ze echt niet helpen.
pi_195697040
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 17:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dit al 100x gesproken, groot leger, slecht getraind, duurt lang voordat je zoiets kan mobiliseren, weinig schepen.
Tegenover Frankrijk en Griekenland die in principe dankzij de Griekse eilanden, niet te zinken vliegdek schepen / bunkers heeft. (Want dat zijn die eilanden in praktische zin)
Plus meer schepen aan Griekse/Franse zijde.

Bezaaid met afweergeschut van allerlei aard waardoor als Turken al een oversteek zouden wagen, van alle kanten zouden worden bestookt.
Dan is er nog het probleem wat Turkije heeft van een ernstig verzwakt leger door het “zuiveren” van “gulenisten”.
Veel officieren zitten ergens in een cel of in ieder geval niet meer in het leger.

Grieken hebben de beste piloten in de wereld. (niet een mening maar een feit op basis van de officiële wedstrijden die jaarlijks gehouden worden / gehost worden door de navo landen)

Maar al zou niets van bovenstaande kloppen, dan nog is het grootste probleem voor Turkije de gehele EU tegenover ze.

Linksom of rechtsom, ze staan absoluut machteloos.
En nee Russen gaan ze echt niet helpen.
Als ik een Griek was zou ik mijn hoop niet vestigen op Europese landen die hen zogenaamd militair uit de vuur gaan halen. Volledig onbetrouwbaar en kan ieder moment uit elkaar spatten die unie. Wat ik wel zie gebeuren is (zware) economische sancties op Turkije.
pi_195697280
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:05 schreef warwarandwar het volgende:

[..]

Als ik een Griek was zou ik mijn hoop niet vestigen op Europese landen die hen zogenaamd militair uit de vuur gaan halen. Volledig onbetrouwbaar en kan ieder moment uit elkaar spatten die unie. Wat ik wel zie gebeuren is (zware) economische sancties op Turkije.
In deze tijd van crisis zou de EU helemaal geen keus hebben juist door wat je aanhaalt.
De geloofwaardigheid van het hele 1 EU verhaal staat al ter sprake.

Nee, ik zou me juist als Turk meer zorgen maken dat de EU daardoor juist te ver door zal slaan.

Iets met gezamenlijke vijand voor een volk wat meer verdeelt raakt op het moment.
pi_195697444
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

In deze tijd van crisis zou de EU helemaal geen keus hebben juist door wat je aanhaalt.
De geloofwaardigheid van het hele 1 EU verhaal staat al ter sprake.

Nee, ik zou me juist als Turk meer zorgen maken dat de EU daardoor juist te ver door zal slaan.

Iets met gezamenlijke vijand voor een volk wat meer verdeelt raakt op het moment.
Die video daarboven met de titel: Could Greece and France stop Turkey from taking the eastern Mediterranean?

vind ik maar niks. Wanneer de video editor over de Turkse drone industrie praat zou je denken dat het helemaal niks voorstelt terwijl het toch echt die onbemande drones zijn die het meest schade veroorzaken. Zelfs F-16 en andere militaire middelen kunnen niet zoveel schade veroorzaken als die onbemande drones. Die drones schakelen elke soort luchtverdedigingsapparaat uit zonder probleem inclusief S-300 , wat onder andere de beste militaire luchtverdedigingsapparaat is van Griekenland.

Of de EU gezamenlijk Turkije zal aanvallen gaan we nog zien. Wanneer de oorlog tussen Griekenland en Turkije begint zal alles nog meer duidelijker worden.
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 18:31:04 #122
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195697520
welke drone kan 7700 kg aan bommen/raketten meenemen dan?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195697546
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:31 schreef sp3c het volgende:
welke drone kan 7700 kg aan bommen/raketten meenemen dan?
F-16 en andere vliegtuigen is een prooi voor S-300 en andere luchtverdedigingssystemen. Vreemd genoeg , wat ik zelf nog steeds niet kan begrijpen is dat luchtverdedigingssystemen onbemande bayraktar TB2 drones meestal niet kunnen tegenhouden. Dat is nu al onder andere gezien in Libië Syrië en Armenië.
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 18:33:50 #124
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195697567
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:32 schreef warwarandwar het volgende:

[..]

F-16 en andere vliegtuigen is een prooi voor S-300 en andere luchtverdedigingssystemen. Vreemd genoeg , wat ik zelf nog steeds niet kan begrijpen is dat luchtverdedigingssystemen onbemande bayraktar TB2 drones meestal niet kunnen tegenhouden. Dat is nu al onder andere gezien in Libië Syrië en Armenië.
hoe kom je aan deze onzin?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195697572
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:27 schreef warwarandwar het volgende:

[..]

Die video daarboven met de titel: Could Greece and France stop Turkey from taking the eastern Mediterranean?

vind ik maar niks. Wanneer de video editor over de Turkse drone industrie praat zou je denken dat het helemaal niks voorstelt terwijl het toch echt die onbemande drones zijn die het meest schade veroorzaken. Zelfs F-16 en andere militaire middelen kunnen niet zoveel schade veroorzaken als die onbemande drones. Die drones schakelen elke soort luchtverdedigingsapparaat uit zonder probleem inclusief S-300 , wat onder andere de beste militaire luchtverdedigingsapparaat is van Griekenland.

Of de EU gezamenlijk Turkije zal aanvallen gaan we nog zien. Wanneer de oorlog tussen Griekenland en Turkije begint zal alles nog meer duidelijker worden.
Een s300 is ook niet gemaakt om drones uit te schakelen, daar zijn andere defensieve apparaten voor ontwikkeld.
pi_195697599
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:33 schreef sp3c het volgende:

[..]

hoe kom je aan deze onzin?
Welke onzin? Heb je al die video's niet gezien van luchtverdedigapparaten die constant uitgeschakeld worden door TB2 drones? Inclusief S-300.

S-300 is de meest belangrijkste luchtverdedigapparaat van Griekenland. Ze worden allen uitgeschakeld door drones.
pi_195697609
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Een s300 is ook niet gemaakt om drones uit te schakelen, daar zijn andere defensieve apparaten voor ontwikkeld.
Dan ben ik benieuwd welke defensieve apparaten dat zijn want Armenië Syrië en Libië hebben dat niet. Daardoor zien we een 2de genocide op de armenen plaats vinden nu. Geen luchtverdedingssystemen meer over dus weg is vrij voor grote moordpartijen.

[ Bericht 0% gewijzigd door warwarandwar op 17-10-2020 18:44:23 ]
pi_195697696
Live: Armenian S-125 destroyed by Bayraktar TB-2 drone.
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 18:44:47 #129
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195697718
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:35 schreef warwarandwar het volgende:

[..]

Welke onzin? Heb je al die video's niet gezien van luchtverdedigapparaten die constant uitgeschakeld worden door TB2 drones? Inclusief S-300.

S-300 is de meest belangrijkste luchtverdedigapparaat van Griekenland. Ze worden allen uitgeschakeld door drones.
hoeveel f16's hebben ze uitgeschakeld?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195697771
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:44 schreef sp3c het volgende:

[..]

hoeveel f16's hebben ze uitgeschakeld?
Die worden niet gebruikt. Van ver wat bommen droppen en meer niet. TB-2 drones gaan echt op jacht ''behind enemy lines'' om die luchtverdedigingssystemen op te sporen en op te blazen. F-16 worden snel uit de lucht geknald , wat onder andere in Syrië is gebeurt , terwijl drones door een of ander reden niet zichtbaar zijn voor radars.

Drones = vele malen goedkoper , veiliger (geen piloot) én efficiënter dan F-16 straaljagers.
pi_195697860
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:36 schreef warwarandwar het volgende:

[..]

Dan ben ik benieuwd welke defensieve apparaten dat zijn want Armenië Syrië en Libië hebben dat niet. Daardoor zien we een 2de genocide op de armenen plaats vinden nu. Geen luchtverdedingssystemen meer over dus weg is vrij voor grote moordpartijen.
Zij hebben dat inderdaad niet dat klopt.
pi_195697930
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Zij hebben dat inderdaad niet dat klopt.
Griekenland heeft dat wel? Want ook Putin weet niet wat die moet doen tegen die drones. Russische zooi is totallos geslagen door TB-2 strikes in al die landen.
pi_195697961
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:57 schreef warwarandwar het volgende:

[..]

Griekenland heeft dat wel? Want ook Putin weet niet wat die moet doen tegen die drones. Russische zooi is totallos geslagen door TB-2 strikes in al die landen.
Griekenland bouwt de laatste paar jaar inderdaad aan zulke systemen alleen weet ik niet of dat al klaar voor gebruik is.
pi_195697986
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:57 schreef warwarandwar het volgende:

[..]

Griekenland heeft dat wel? Want ook Putin weet niet wat die moet doen tegen die drones. Russische zooi is totallos geslagen door TB-2 strikes in al die landen.
In al die landen staat niet zulke anti drone materiaal.
Rusland heeft dat gewoon wel, kun je ook YouTube filmpjes van vinden hoor.

Maar ze verkopen niet alles aan het buitenland, dat is vaak de afgedankte zooi.
pi_195697997
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Griekenland bouwt de laatste paar jaar inderdaad aan zulke systemen alleen weet ik niet of dat al klaar voor gebruik is.
Dat zegt genoeg. Drone strikes op Griekse doelen gaan we binnenkort live meemaken met zijn alle. Non-stop drone strikes. Wat de Armenen nu meemaken gaan de Grieken ook meemaken. De nieuwe Akinci drone is al klaar voor gebruik. Massa productie ervan zijn ze nu mee bezig.
pi_195698031
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:00 schreef warwarandwar het volgende:

[..]

Dat zegt genoeg. Drone strikes op Griekse doelen gaan we binnenkort live meemaken met zijn alle. Non-stop drone strikes. Wat de Armenen nu meemaken gaan de Grieken ook meemaken.
Dat zal wel meevallen, ik denk eerder dat er niets gebeurt of tijdelijk zulke aanvallen waarna Turkije opeens een grote parkeerplaats is geworden.

Drones zijn leuk en zo maar nee.
pi_195698049
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dat zal wel meevallen, ik denk eerder dat er niets gebeurt of tijdelijk zulke aanvallen waarna Turkije opeens een grote parkeerplaats is geworden.

Drones zijn leuk en zo maar nee.
Turkije heeft zelf ook kernwapens @incirlik dankzij NATO. Parkeerplaats zal het daardoor niet worden maak je niet druk. En ja wel we gaan live meemaken hoe grieken 24 uur 7 dagen per week gebombardeerd zullen worden door die drones. Let maar op.
pi_195698057
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:02 schreef warwarandwar het volgende:

[..]

Turkije heeft zelf ook kernwapens @:incirlik dankzij NATO. Parkeerplaats zal het daardoor niet worden maak je niet druk.
Die zijn van Amerika en niet van Turkije en uh sinds 2016 al worden die dingen uit Turkije verplaatst naar oekraine.
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:04:49 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195698119
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:48 schreef warwarandwar het volgende:

[..]

Die worden niet gebruikt. Van ver wat bommen droppen en meer niet. TB-2 drones gaan echt op jacht ''behind enemy lines'' om die luchtverdedigingssystemen op te sporen en op te blazen. F-16 worden snel uit de lucht geknald , wat onder andere in Syrië is gebeurt , terwijl drones door een of ander reden niet zichtbaar zijn voor radars.

Drones = vele malen goedkoper , veiliger (geen piloot) én efficiënter dan F-16 straaljagers.
er zit idd geen piloot in, dat klopt wel :Y
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195698120
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:02 schreef warwarandwar het volgende:

[..]

Turkije heeft zelf ook kernwapens @:incirlik dankzij NATO. Parkeerplaats zal het daardoor niet worden maak je niet druk. En ja wel we gaan live meemaken hoe grieken 24 uur 7 dagen per week gebombardeerd zullen worden door die drones. Let maar op.
En jij denkt dat Turkije die zomaar kan gebruiken? Zonder launch codes waardeloze troep.
pi_195698140
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Die zijn van Amerika en niet van Turkije en uh sinds 2016 al worden die dingen uit Turkije verplaatst naar oekraine.
Schept wel enige nuance over de Russische ingreep in Oekraïne.
pi_195698335
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:05 schreef K.Indertent het volgende:

[..]

Schept wel enige nuance over de Russische ingreep in Oekraïne.
Eerder dat Rusland het bij de Krim heeft gelaten inderdaad en het daarna ook toch wel wat kalmer is geworden.
Maar sowieso sinds Turkije die basis had omsingeld van de Amerikanen destijds vanwege gulen was een domme zet.
Begin van het einde wat navo partnerschap betreft op langer termijn, duurt ook niet lang meer denk ik voor ze eruit liggen.

Dat het al niet zo ver is zal te maken hebben met hoop op een regime verandering, maar als het steeds duidelijker word dat dat niet gaat gebeuren is het exit navo voor Turkije.
pi_195698374
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Eerder dat Rusland het bij de Krim heeft gelaten inderdaad en het daarna ook toch wel wat kalmer is geworden.
Maar sowieso sinds Turkije die basis had omsingeld van de Amerikanen destijds vanwege gulen was een domme zet.
Begin van het einde wat navo partnerschap betreft op langer termijn, duurt ook niet lang meer denk ik voor ze eruit liggen.

Dat het al niet zo ver is zal te maken hebben met hoop op een regime verandering, maar als het steeds duidelijker word dat dat niet gaat gebeuren is het exit navo voor Turkije.
Raar verhaal was dat ook ja, ik weet nog dat er zo'n filmpje op internet stond van een Turkse delegatie die in Amerika ff voor politieagent ging spelen.
pi_195698415
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:16 schreef K.Indertent het volgende:

[..]

Raar verhaal was dat ook ja, ik weet nog dat er zo'n filmpje op internet stond van een Turkse delegatie die in Amerika ff voor politieagent ging spelen.
Ja die lijfwachten die door erdolf zelf er op af werd gestuurd, bizar was dat.
Mazzel dat amerikaanse agenten die lijfwachten niet overhoop schoten, dat had radicaal anders kunnen aflopen.
Maar toen hadden we de Turken nog nodig.. nu zijn ze steeds meer en meer een (over)last voor de rest.
Dat loopt zelden goed af.
pi_195698441
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ja die lijfwachten die door erdolf zelf er op af werd gestuurd, bizar was dat.
Mazzel dat amerikaanse agenten die lijfwachten niet overhoop schoten, dat had radicaal anders kunnen aflopen.
Maar toen hadden we de Turken nog nodig.. nu zijn ze steeds meer en meer een (over)last voor de rest.
Dat loopt zelden goed af.
Ik stond er werkelijk van te kijken. Als ze waren neergeknuppeld had ik het meer dan begrepen. Zelfde als in Rotterdam hier destijds, ken je plek en anders huts.
pi_195698723
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Eerder dat Rusland het bij de Krim heeft gelaten inderdaad en het daarna ook toch wel wat kalmer is geworden.
Maar sowieso sinds Turkije die basis had omsingeld van de Amerikanen destijds vanwege gulen was een domme zet.
Begin van het einde wat navo partnerschap betreft op langer termijn, duurt ook niet lang meer denk ik voor ze eruit liggen.

Dat het al niet zo ver is zal te maken hebben met hoop op een regime verandering, maar als het steeds duidelijker word dat dat niet gaat gebeuren is het exit navo voor Turkije.
Maar hoe gaat dat in zijn werking? Gaan ze een nieuw alliantie oprichten en de NATO opdoeken?
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:46:19 #147
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195698940
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Eerder dat Rusland het bij de Krim heeft gelaten inderdaad en het daarna ook toch wel wat kalmer is geworden.
Maar sowieso sinds Turkije die basis had omsingeld van de Amerikanen destijds vanwege gulen was een domme zet.
Begin van het einde wat navo partnerschap betreft op langer termijn, duurt ook niet lang meer denk ik voor ze eruit liggen.

Dat het al niet zo ver is zal te maken hebben met hoop op een regime verandering, maar als het steeds duidelijker word dat dat niet gaat gebeuren is het exit navo voor Turkije.
exit gaat niet zo heel snel gebeuren maar je staat wel buitenspel bij iedere grote beslissing natuurlijk

en dan nog moet je mannen en materiaal leveren bij navo acties
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 17 oktober 2020 @ 19:51:44 #148
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_195699056
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:32 schreef warwarandwar het volgende:

[..]

F-16 en andere vliegtuigen is een prooi voor S-300 en andere luchtverdedigingssystemen. Vreemd genoeg , wat ik zelf nog steeds niet kan begrijpen is dat luchtverdedigingssystemen onbemande bayraktar TB2 drones meestal niet kunnen tegenhouden. Dat is nu al onder andere gezien in Libië Syrië en Armenië.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 20:29:17 #149
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195699738
nou de hi-lo discussie is niet nieuw

F16 en zeker straks F35 is gewoon heel erg duur voor sommige taken, daar zijn simpelere opties voor zoals drones of bv turboprops ed

dat maakt ze niet beter maar in het hele plaatje wel geschikter maar als je dezelfde capaciteiten zoekt in een drone als in F16 dan zijn ze niet goedkoper en aangezien het om dezelfde bommen en doelaanwijzers en weet ik het gaat ook niet effecienter

er zit idd geen piloot in maar dat heeft ook zo zijn nadelen natuurlijk qua awareness in de cockpit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195729791
EUR/ TRY staat nu op 9,30. Ongeveer 3 maanden geleden was dit nog 7,80 dus met dit wanbeleid heeft Erdo de waarde van Turkse valuta met 20% verminderd. In 3 maanden! Lekker bezig Erdo!

Nog even en Turkije kan zijn buitenlandse schulden niet meer betalen en moet het verkocht worden. Het biedt kansen voor China om
Turkije voor een appel en een ei in te lijven (en misschien ook Europa als die de knoflooklanden onder controle houden).
pi_195738443
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 14:33 schreef MisChrartin het volgende:
EUR/ TRY staat nu op 9,30. Ongeveer 3 maanden geleden was dit nog 7,80 dus met dit wanbeleid heeft Erdo de waarde van Turkse valuta met 20% verminderd. In 3 maanden! Lekker bezig Erdo!

Nog even en Turkije kan zijn buitenlandse schulden niet meer betalen en moet het verkocht worden. Het biedt kansen voor China om
Turkije voor een appel en een ei in te lijven (en misschien ook Europa als die de knoflooklanden onder controle houden).
Dat doet Turkije al...zich steeds meer in de Armen van China drijven en het punt is.......China heeft Turkije niet nodig.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_195817323
En de lira zakt door. Nu al 9,45 lira voor een euro.

https://fd.nl/beurs/13620(...)istorisch-dieptepunt

De rente is verhoogd, iets wat Erdo niet populairder maakt. Hoe lang zal het nog duren voordat de situatie helemaal onhoudbaar is.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:44:28 #153
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_195893595
News is emerging of the immediate arrival and inclusion of six F-35 fighters in the arsenal of the Greek Air Force. The most important thing, however, is that six of the F-35s that “will be painted in blue and white” are the ones that were originally for Turkey.

More specifically, according to the newspaper Estia, during the recent visit of U.S. Secretary of State Mike Pompeo to Greece, the supply of 20 F-35s was discussed and agreed, six of which will be purchased in 2022 and will be delivered together with the first six Rafale fighter jets from France.

According to Estia, the U.S. is selling to Greece the F-35s ordered by Turkey with facilitations and with “Goverment to Goverment” processes.

It seems that the purchase and the recent activation of the S-400 from Ankara has turned the tables to favour Greece.

The U.S. reaction is not limited to the delivery of F-35s to Greece but also to the possibility for them to move the NATO nuclear İncirlik base in Turkey to Crete.

The issue is already being officially discussed by the U.S. Senate. The debate will resume as the Greece-U.S. defense agreement expires in a few days, and the government will propose to Parliament its five-year extension.

https://greekcitytimes.com/2020/10/27/pompeo-f-35-greece-turkey/
pi_195893679
De Griekse piloten hebben al getraind met de JSF? Anders heb je er niet veel aan de eerste tijd.
pi_195893965
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 21:44 schreef PluggieOD het volgende:
News is emerging of the immediate arrival and inclusion of six F-35 fighters in the arsenal of the Greek Air Force. The most important thing, however, is that six of the F-35s that “will be painted in blue and white” are the ones that were originally for Turkey.

More specifically, according to the newspaper Estia, during the recent visit of U.S. Secretary of State Mike Pompeo to Greece, the supply of 20 F-35s was discussed and agreed, six of which will be purchased in 2022 and will be delivered together with the first six Rafale fighter jets from France.

According to Estia, the U.S. is selling to Greece the F-35s ordered by Turkey with facilitations and with “Goverment to Goverment” processes.

It seems that the purchase and the recent activation of the S-400 from Ankara has turned the tables to favour Greece.

The U.S. reaction is not limited to the delivery of F-35s to Greece but also to the possibility for them to move the NATO nuclear İncirlik base in Turkey to Crete.

The issue is already being officially discussed by the U.S. Senate. The debate will resume as the Greece-U.S. defense agreement expires in a few days, and the government will propose to Parliament its five-year extension.

https://greekcitytimes.com/2020/10/27/pompeo-f-35-greece-turkey/
_O- _O- ^O^
Misschien is dit wel een stap naar PAC-3. :Y

Gaat wel een logistiek dure puinhoop worden bij de Grieken. De JSF en Rafale gelijktijdig gebruiken en onderhouden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 21:48 schreef WammesWaggel het volgende:
De Griekse piloten hebben al getraind met de JSF? Anders heb je er niet veel aan de eerste tijd.
Simulator waarschijnlijk.
pi_195894964
Als ik het mij goed herinner hebben Nederlandse piloten ook in de VS getraind met de JSF. Zal voor de Grieken ook wel zo zijn?
  woensdag 28 oktober 2020 @ 00:55:32 #157
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_195896759
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:08 schreef MisChrartin het volgende:
En ondertussen breekt de Turkse lira record na record. Negatief dan.
Je krijgt nu voor 1 euro 9,1 lira, een jaar geleden was dit nog 6. Nog even zo door gaan en Turkije is aan de bedelstaf omdat ze de rente op buitenlandse leningen niet kunnen betalen.
8 lira voor een dollar
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_195898107
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 21:48 schreef WammesWaggel het volgende:
De Griekse piloten hebben al getraind met de JSF? Anders heb je er niet veel aan de eerste tijd.
Griekse piloten zijn letterlijk de beste piloten in de wereld, zoals je kan terug zien bij de wedstrijden wat de navo jaarlijks houdt.
  Moderator woensdag 28 oktober 2020 @ 07:04:22 #159
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195898188
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 22:01 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

_O- _O- ^O^
Misschien is dit wel een stap naar PAC-3. :Y

Gaat wel een logistiek dure puinhoop worden bij de Grieken. De JSF en Rafale gelijktijdig gebruiken en onderhouden.
[..]

Simulator waarschijnlijk.
en Mirage en F16 enzo

zolang ze 1 type per vlb houden is het niet zo'n probleem
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195898360
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 21:44 schreef PluggieOD het volgende:

The U.S. reaction is not limited to the delivery of F-35s to Greece but also to the possibility for them to move the NATO nuclear İncirlik base in Turkey to Crete.

Ik snap niet dat de VS dat nog niet gedaan heeft.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_195898380
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 07:35 schreef HSG het volgende:

[..]

Ik snap niet dat de VS dat nog niet gedaan heeft.
Omdat de ligging van de huidige basis veel gunstiger is.
pi_195898388
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 07:38 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Omdat de ligging van de huidige basis veel gunstiger is.
In een compleet onbetrouwbaar land.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  Moderator woensdag 28 oktober 2020 @ 08:06:05 #163
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195898622
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 07:38 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Omdat de ligging van de huidige basis veel gunstiger is.
vroeger wel ja
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195900114
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 06:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Griekse piloten zijn letterlijk de beste piloten in de wereld, zoals je kan terug zien bij de wedstrijden wat de navo jaarlijks houdt.
:')
pi_195900163
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 10:17 schreef SOG het volgende:

[..]

:')
Ja u had een opmerking?
Tot nu toe winnen ze al die wedstrijden.
pi_195900176
Dus hebben ze geen training nodig met een nieuw vliegtuig
pi_195900256
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 08:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

vroeger wel ja
Geografisch nog steeds. Politiek wat minder :)
  Moderator woensdag 28 oktober 2020 @ 10:57:34 #168
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195900692
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 10:27 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Geografisch nog steeds. Politiek wat minder :)
nee joh die tijd is allang voorbij

eigenlijk sinds Dessert Storm al
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195900718
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2020 10:22 schreef SOG het volgende:
Dus hebben ze geen training nodig met een nieuw vliegtuig
Correct, net als de Nederlandse piloten hou je die trainingen in Amerika voor het überhaupt hierheen verscheept word.
  Moderator woensdag 28 oktober 2020 @ 11:01:20 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195900761
natuurlijk hebben ze wel training nodig in een nieuw toestel, ze zijn niet achterlijk daar _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_196337345
Nou nou, de spanning wordt opgevoerd door de EU, dat klaarstaat om alle blaam voor de huidige verhoudingen omtrent Cyprus te plaatsen bij de Turken, surprise, surprise

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_196337819
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 11:19 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Waarom gaat Kastellorizo zich niet afscheiden van Griekenland en autonoom verder. Kunnen ze een dealtje sluiten met de Turken en zijn ze ineens een heel stuk rijker.
Alsof Grieken een deal met Turkije zouden vertrouwen... :)

Sowieso heeft Turkije momenteel zo veel problemen op zo veel fronten, dat geen enkele lange-termijn deal met Turkije te vertrouwen is.

Je kan het zelf ook begrijpen. Ondanks dat Turkije op veel fronten problemen heeft, en de Turken die problemen eerst zouden moeten oplossen voordat ze nieuwe problemen gaan opzoeken, gaan ze gewoon door met opportunistisch allerlei zaken op te pakken, en lopen zo alleen maar nog meer problemen op. Dat kan nooit lang goed gaan. Op zijn minst klapt het land in elkaar wanneer Erdogan sterft. Maar het kon wel eens eerder gebeuren.
pi_196337846
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 13:22 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

En döner :9
Dröner klabam
pi_196337910
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

In deze tijd van crisis zou de EU helemaal geen keus hebben juist door wat je aanhaalt.
De geloofwaardigheid van het hele 1 EU verhaal staat al ter sprake.
Juist. Het zou een UITKOMST voor de EU zijn. Want daarmee kunnen ze bewijzen dat ze wel macht hebben, ergens voor staan, en gezamenlijk tegen een vijand op kunnen treden. De EU heeft dat nog nooit bewezen. En wie weet, faalt de EU wel. Maar met zekerheid zal de EU niet makkelijk falen, want onze individuele legers zijn helemaal nog zo gek niet.

De EU heeft iets te bewijzen, en zit te wachten op een aanleiding om dat te kunnen gaan doen.
pi_196337995
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:02 schreef warwarandwar het volgende:

[..]

Turkije heeft zelf ook kernwapens @:incirlik dankzij NATO. Parkeerplaats zal het daardoor niet worden maak je niet druk. En ja wel we gaan live meemaken hoe grieken 24 uur 7 dagen per week gebombardeerd zullen worden door die drones. Let maar op.
Mja. De vraag is of Turkije ook de sleutels voor die kernwapens heeft, want het zijn Amerikaanse kernwapens.

En de vraag is dan natuurlijk ook nog of die kernwapens niet van een afstandje tot ontploffing te brengen zijn. Bijvoorbeeld terwijl ze daar in Turkije liggen, waar ze momenteel opgeborgen zijn. Het is een simpel idee. Als zo'n idee bij mij opkomt, komt het ook bij een militair strateeg op.

Maar goed, ik weet er niks van, dus het is allemaal speculatie. De vraag is of Turkije zelf er wel iets van weet, of ook net zo goed niet. Ik zou niet bepaald een vijand proberen te maken van degene die zijn atoombommen in mijn achtertuin heeft liggen.
pi_196339673
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 11:19 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Waarom gaat Kastellorizo zich niet afscheiden van Griekenland en autonoom verder. Kunnen ze een dealtje sluiten met de Turken en zijn ze ineens een heel stuk rijker.
Op internet doen heel veel Turken dit soort uitspraken mbt Griekenland en Armenië.
Turkije lijkt zo wel één groot GGZ of zo. Weinigen die helder na kunnen denken. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 20-11-2020 20:16:40 ]
  vrijdag 20 november 2020 @ 20:13:04 #177
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_196339798
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 20:03 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Op internet doen heel veel Turken dit soort uitspraken mbt Griekenland en Armenië.
Turkije lijkt zo wel een groot GGZ of zo. Weinigen die helder na kunnen denken. :')
Het zal wel letterlijk 1 grote familie zijn ;)
pi_196341010
inwoners van Kastellorizo (iets van +-500) zijn net zo Turks als dat ik Nederlands ben.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_196497349
Misschien geeft het artikel Macron te veel credit door hem neer te zetten als een grootse geopolitieke denker, maar het standpunt wordt wel goed onderbouwd.

quote:
In the short term, Macron is calling for a European force that will defend against the supposed Turkish threat. But in the long term, the French president’s goal is grander still. An autonomous European force, he explained in a recent interview, will create a third pole in global affairs, becoming a counterbalance to “the Chinese-American duopoly.” Given France’s strategic culture and military power, Macron views Paris as the natural leader of such a pole.

Et voilà! We arrive at the central goals of Macron’s anti-Turkey campaign: to replace NATO and to detach Europe from the United States.
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_196498645
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 december 2020 12:49 schreef Slayage het volgende:
Misschien geeft het artikel Macron te veel credit door hem neer te zetten als een grootse geopolitieke denker, maar het standpunt wordt wel goed onderbouwd.
[..]

[ twitter ]
Dat is toch niets nieuws? Dat willen de Fransen al sinds De Gaulle.
En er valt iets voor te zeggen zolang het niet de Fransen zijn die het voor het zeggen hebben.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_196535243
Laat ze maar proefboren. Produceren wordt wat anders en dan weet Giekenland ook precies waar dat gas zich bevind. Scheelt weer pegulanten. :)
  donderdag 3 december 2020 @ 18:43:46 #183
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_196536142
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 13:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dat is toch niets nieuws? Dat willen de Fransen al sinds De Gaulle.
En er valt iets voor te zeggen zolang het niet de Fransen zijn die het voor het zeggen hebben.
En de Turken hier van worden buitengesloten. Tevens moet een dergelijk genootschap de banden met Rusland weer aanhalen.
pi_196553072
This is good

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_196558526
De monsters van Assad zitten ook hier in Nederland.

https://nos.nl/artikel/23(...)ng-in-nederland.html
pi_196558534
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 03:06 schreef polderturk het volgende:
De monsters van Assad zitten ook hier in Nederland.

https://nos.nl/artikel/23(...)ng-in-nederland.html
Goeie post om 3 uur nog wat _O_
  zaterdag 5 december 2020 @ 08:14:06 #187
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_196559556
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 december 2020 18:07 schreef Slayage het volgende:
This is good

[ twitter ]
Goeie conclusie inderdaad:

quote:
Certainly, Turkey should stop attacking the West with claims to represent a universal, victimized Islam. And it should stop using refugees as diplomatic leverage with the EU or tampering with the long-stable front line in Cyprus. In short, it should seek to de-escalate tensions rather than fuel them.
  zaterdag 5 december 2020 @ 09:08:14 #188
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_196559949
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 19:02 schreef warwarandwar het volgende:

Turkije heeft zelf ook kernwapens @:incirlik dankzij NATO. Parkeerplaats zal het daardoor niet worden maak je niet druk.
Die zijn al lang weggehaald, denk je dat de Yanken dat spul daar hebben laten liggen?

https://igtds.org/blog/20(...)gions-power-balance/

quote:
En ja wel we gaan live meemaken hoe grieken 24 uur 7 dagen per week gebombardeerd zullen worden door die drones. Let maar op.
In tegenstelling tot Armenie beschikken de Grieken wel over een shitload aan NATO certified luchtverdediging. Dus dat trucje met die drones is heel rap afgelopen dan.
  Moderator zaterdag 5 december 2020 @ 10:13:43 #189
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196560702
das best een late reactie jongons!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:32:04 #190
13456 AchJa
Shut up!!!
  Moderator zaterdag 5 december 2020 @ 11:51:39 #191
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196562243
nou hopelijk leestie het nog en komt hij terug om erop te reageren _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_196562372
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:51 schreef sp3c het volgende:
nou hopelijk leestie het nog en komt hij terug om erop te reageren _O-
Over een maand of twee :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:18:32 #193
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_196562595
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:51 schreef sp3c het volgende:
nou hopelijk leestie het nog en komt hij terug om erop te reageren _O-
Het gaat niet alleen om hem maar om iedereen die denkt dat er nog B61's op Incirlik liggen. Daarbij is Incirlik helemaal niet zo belangrijk als men hier wil doen geloven. Het Allied Land Command in Izmir is veel belangrijker.

https://lc.nato.int/
pi_196562628
Het is idd naïef om te denken dat de VS die niet weg hebben gehaald na dat akkefietje met die dominee en de daarop volgende omsingeling van die basis.

Niet dat de Turken er ook maar in de buurt zouden hebben kunnen komen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator zaterdag 5 december 2020 @ 13:05:48 #195
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196563222
ik snap uberhaupt niet dat er nog NAVO militairen aanwezig zijn in Turkije na dat gedoe met die Duitse ministers die hun eigen militairen die op Turks verzoek daar het luchtruim beveiligden mochten bezoeken

graag of niet hoor :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_196640121
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_196640139
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:05 schreef sp3c het volgende:
ik snap uberhaupt niet dat er nog NAVO militairen aanwezig zijn in Turkije na dat gedoe met die Duitse ministers die hun eigen militairen die op Turks verzoek daar het luchtruim beveiligden mochten bezoeken

graag of niet hoor :')
Met boots on tye ground heb je natuurlijk veel meer invloed in de regio dan zonder, da's natuurlijk geen rocket science ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 17:31:15 #198
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196640299
quote:
10s.gif Op woensdag 9 december 2020 17:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

Met boots on tye ground heb je natuurlijk veel meer invloed in de regio dan zonder, da's natuurlijk geen rocket science ;)
ok mister scientist ... hoe oefenen deze militairen invloed op die regio uit?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_196640958
quote:
83s.gif Op woensdag 9 december 2020 17:31 schreef sp3c het volgende:

[..]

ok mister scientist ... hoe oefenen deze militairen invloed op die regio uit?
Je beweert toch niet dat ze daar zitten voor Jan lul? Ze zitten gewoon euro's door de plee spoelen zeker?

Think, McFly, think.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 18:20:47 #200
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_196640976
quote:
10s.gif Op woensdag 9 december 2020 18:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

Je beweert toch niet dat ze daar zitten voor Jan lul? Ze zitten gewoon euro's door de plee spoelen zeker?

Think, McFly, think.
ja ok dan niet joh
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')