abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_196339673
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 11:19 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Waarom gaat Kastellorizo zich niet afscheiden van Griekenland en autonoom verder. Kunnen ze een dealtje sluiten met de Turken en zijn ze ineens een heel stuk rijker.
Op internet doen heel veel Turken dit soort uitspraken mbt Griekenland en Armeni.
Turkije lijkt zo wel n groot GGZ of zo. Weinigen die helder na kunnen denken. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 20-11-2020 20:16:40 ]
  vrijdag 20 november 2020 @ 20:13:04 #177
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_196339798
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 20:03 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Op internet doen heel veel Turken dit soort uitspraken mbt Griekenland en Armeni.
Turkije lijkt zo wel een groot GGZ of zo. Weinigen die helder na kunnen denken. :')
Het zal wel letterlijk 1 grote familie zijn ;)
pi_196341010
inwoners van Kastellorizo (iets van +-500) zijn net zo Turks als dat ik Nederlands ben.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_196497349
Misschien geeft het artikel Macron te veel credit door hem neer te zetten als een grootse geopolitieke denker, maar het standpunt wordt wel goed onderbouwd.

quote:
In the short term, Macron is calling for a European force that will defend against the supposed Turkish threat. But in the long term, the French president’s goal is grander still. An autonomous European force, he explained in a recent interview, will create a third pole in global affairs, becoming a counterbalance to “the Chinese-American duopoly.” Given France’s strategic culture and military power, Macron views Paris as the natural leader of such a pole.

Et voil! We arrive at the central goals of Macron’s anti-Turkey campaign: to replace NATO and to detach Europe from the United States.
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
pi_196498645
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 december 2020 12:49 schreef Slayage het volgende:
Misschien geeft het artikel Macron te veel credit door hem neer te zetten als een grootse geopolitieke denker, maar het standpunt wordt wel goed onderbouwd.
[..]

[ twitter ]
Dat is toch niets nieuws? Dat willen de Fransen al sinds De Gaulle.
En er valt iets voor te zeggen zolang het niet de Fransen zijn die het voor het zeggen hebben.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')