Dat hopen en roepen we allemaal waarna het geen fluit uit blijkt te maken. Zoals altijd.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:42 schreef Rianne84 het volgende:
Zondag bloedheet. Nadelig voor Mercedes?
inhalen is alleen lastigquote:Op donderdag 10 september 2020 12:42 schreef Rianne84 het volgende:
Dat was natuurlijk de GP van Vietnam.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:40 schreef vosss het volgende:
Zin in. Al weer een tijdje geleden dat we op een, voor de F1, nieuwe baan gereden hebben.
Wanneer was de laatste? Korea of iets?
En het circuit is zwaar voor de banden. Dus hopen op een vervolg van de 70th Anniversary Grand Prixquote:Op donderdag 10 september 2020 12:42 schreef Rianne84 het volgende:
welke banden gebruiken ze hier? heb het inmiddels gevonden maar dat is dus de hardste variantquote:Op donderdag 10 september 2020 15:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En het circuit is zwaar voor de banden. Dus hopen op een vervolg van de 70th Anniversary Grand Prix
quote:Op donderdag 10 september 2020 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
welke banden gebruiken ze hier? heb het inmiddels gevonden maar dat is dus de hardste variant
Let vooral op linksvoorquote:Op donderdag 10 september 2020 15:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En het circuit is zwaar voor de banden. Dus hopen op een vervolg van de 70th Anniversary Grand Prix
Op Silverstone 1 ontploften ze, dus helemaal prima.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
welke banden gebruiken ze hier? heb het inmiddels gevonden maar dat is dus de hardste variant
Ditquote:Op donderdag 10 september 2020 14:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat hopen en roepen we allemaal waarna het geen fluit uit blijkt te maken. Zoals altijd.
Monza is na 2000 slechts aangepast met extra uitloopstroken.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:11 schreef VacaLoca het volgende:
Monza is nog hetzelfde circuit als in 2004 toch? Of nog aanpassingen geweest die de baan langzamer maken?
Anders was de F2004 die Mick gaat rijden namelijk sneller toen dan Leclerc afgelopen weekend
helaas zonder het kippenvel door de V10quote:Op donderdag 10 september 2020 16:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Monza is na 2000 slechts aangepast met extra uitloopstroken.
Dat een F2004 zich op Monza kan meten met de huidige auto's is niet verrassend. Die V10 kon op het rechte stuk de 360 km/h en sneller aantikken. De huidige auto's halen maar 343 km/h, maar zijn sneller in de bochten.
F2004 is wat mij betreft wel het summum van F1 wagensquote:Op donderdag 10 september 2020 16:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Monza is na 2000 slechts aangepast met extra uitloopstroken.
Dat een F2004 zich op Monza kan meten met de huidige auto's is niet verrassend. Die V10 kon op het rechte stuk de 360 km/h en sneller aantikken. De huidige auto's halen maar 343 km/h, maar zijn sneller in de bochten.
Alleen hebben we Monza al gehad en is dit Mugelloquote:Op donderdag 10 september 2020 16:11 schreef VacaLoca het volgende:
Monza is nog hetzelfde circuit als in 2004 toch? Of nog aanpassingen geweest die de baan langzamer maken?
Anders was de F2004 die Mick gaat rijden namelijk sneller toen dan Leclerc afgelopen weekend
Dan kijk je toch een dames tenniswedstrijd die gillen minstens zo hard.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
helaas zonder het kippenvel door de V10
dan heb je het nooit live meegemaakt waarschijnlijkquote:Op donderdag 10 september 2020 18:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan kijk je toch een dames tenniswedstrijd die gillen minstens zo hard.
Waarom weer iets over Monza? Dit topic gaat over Mugelloquote:
We zullen zien wat Leclerc voor tijd in de kwalificatie neerzet. Het ronderecord staat op naam van Barrichello in de F2004 met 1:18.704.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:11 schreef VacaLoca het volgende:
Stimmt, maar het geluid van de V10 is zo mooi.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom weer iets over Monza? Dit topic gaat over Mugello
Alleen die knallen tijdens het terugschakelen zijn niet goed voor je hart.quote:Op donderdag 10 september 2020 18:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Stimmt, maar het geluid van de V10 is zo mooi.
Je weet dat we Monza al gehad hebbenquote:Op donderdag 10 september 2020 18:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
We zullen zien wat Leclerc voor tijd in de kwalificatie neerzet. Het ronderecord staat op naam van Barrichello in de F2004 met 1:18.704.
Hij heeft het over Mugello.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:12 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Je weet dat we Monza al gehad hebben![]()
En Leclerc reed een 1.20,273
Ik heb het over Mugello.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:12 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Je weet dat we Monza al gehad hebben![]()
En Leclerc reed een 1.20,273
Haha, welke race was dat ook alweer, dat hij erover zat te klagen?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:15 schreef Tijger_m het volgende:
Heh, Bottas zal het niet naar zijn zin hebben in zijn zwarte overall met die temperaturen
De eerste race op Silverstone, dacht ik?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Haha, welke race was dat ook alweer, dat hij erover zat te klagen?
Barcelonaquote:Op donderdag 10 september 2020 19:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De eerste race op Silverstone, dacht ik?
Hoe wist je dat BAR het record op zijn naam heeft staan trouwens? Op de Engelse wiki staat dat het onofficiële record op Grosjeans naam staat. (lol) Maar ergens anders gevonden dat het inderdaad die 1:18 is.quote:
Dan heb jij nooit een grapje kunnen herkennen op internetquote:Op donderdag 10 september 2020 18:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan heb je het nooit live meegemaakt waarschijnlijk
https://www.racefans.net/(...)t-tuscan-grand-prix/quote:Op donderdag 10 september 2020 19:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe wist je dat BAR het record op zijn naam heeft staan trouwens? Op de Engelse wiki staat dat het onofficiële record op Grosjeans naam staat. (lol) Maar ergens anders gevonden dat het inderdaad die 1:18 is.
quote:
Ja. Het weekend kan afgevlagd worden: Max P1.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:36 schreef theclansman het volgende:
verstappen op de harde band toch met die snelste ronde tot nu toe ? rest op medium >?
Toen ik foto's zag gister dacht ik dat het een mooie kleur zou zijn. Echter op de baan vindt ik het echt spuuglelijk. Al helemaal met die gele letters.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind 'm eigenlijk spuuglelijk in die kleur.
ja ze hadden er wel wat meer tijd in mogen steken maar na al die mat auto's is het wel leuk om weer eens een glans te zienquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:43 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Toen ik foto's zag gister dacht ik dat het een mooie kleur zou zijn. Echter op de baan vindt ik het echt spuuglelijk. Al helemaal met die gele letters.
Giallo Modena, zoals de kleur geel van Ferrari heet, is de prototype kleur van Ferrari. Iedere eerste auto van een nieuw model wordt gebouwd in geel.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:43 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Toen ik foto's zag gister dacht ik dat het een mooie kleur zou zijn. Echter op de baan vindt ik het echt spuuglelijk. Al helemaal met die gele letters.
Ik verwacht alleen niet dat er veel ingehaald kan worden.quote:
Ik zeg: halverwege de race een stop-and-go voor beide Mercedessen. Voor asociaal hard rijden of zo.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik verwacht alleen niet dat er veel ingehaald kan worden.
Leclerc is op dit circuit nu al sneller dan de F2004quote:Op donderdag 10 september 2020 16:11 schreef VacaLoca het volgende:
Of Ferrari denkt: liever valsspelen op ons eigen circuit dan achteraan rijdenquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:14 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Leclerc zit nu best ver van voren. Nietszeggende training? Heeft Ferrari zich ineens dramatisch verbeterd? Of ligt dit circuit Ferrari zo veel beter?
Het is nog maar vrijdag. En Spa en Monza waren wel de circuits waar de problemen van Ferrari het meest extreem zichtbaar zouden zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:14 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Leclerc zit nu best ver van voren. Nietszeggende training? Heeft Ferrari zich ineens dramatisch verbeterd? Of ligt dit circuit Ferrari zo veel beter?
Ziet er tof uit ja, erg benieuwd. Iets teveel snelle bochtenquote:
Dat sowieso. Maar met Leclerc op drie tienden vraag ik me wel af wat het zegt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:32 schreef beantherio het volgende:
Veel beter begin van het weekend dan vorige week voor Verstappen.
Qua tijden zegt het nog niks nee. Maar veel ronden kunnen rijden, geen zichtbare problemen en een P2 is bij elkaar wel een positief begin. Monza was vanaf het begin direct een rampenplan.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar met Leclerc op drie tienden vraag ik me wel af wat het zegt.
Volgens sky heeft ferrari de auto van vorig jaar een nieuwe laagje verf gegevenquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar met Leclerc op drie tienden vraag ik me wel af wat het zegt.
Op een akkoordje gegooid met de FIA om eenmalig vals te spelen zoals vorig jaar omwille van de duizendste racequote:Op vrijdag 11 september 2020 12:37 schreef theclansman het volgende:
[..]
Volgens sky heeft ferrari de auto van vorig jaar een nieuwe laagje verf gegeven
Jawel. Die is net voorbij. Nieuwe kansen om 15:00 uurquote:
Ik kan wel zien waarom de coureurs hier enthousiast van worden ja.quote:
Absorbeert meer warmte van de zon door de kleur waardoor de auto beter op temperatuur is.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Auto is aerodynamischer dankzij de glanzende verflaag
Neus van de Ferrari is ook flink wat breder dan bij andere auto’s viel me op in Spaquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Absorbeert meer warmte van de zon door de kleur waardoor de auto beter op temperatuur is.
Ik vind de normale kleur juist saai, vooral als het mat is.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:17 schreef bianconeri het volgende:
Ik vind de normale keur bij Ferrari toch wel flink wat mooier dan dit saaie kleurtje.
Waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:16 schreef Symphonic het volgende:
Mooie baan wel. Ben benieuwd hoe dat gaat met inhalen
Karun Chandhok is het niet met je eens.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik denk dat er wel gebattled kan worden op Mugello als ik het zo zie
Dat dacht ik eerst ook maar ik dacht dat het circuit smaller was dan dat het daadwerkelijk is voor de F1 auto’s. Dus ik denk dat het wel meevaltquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Karun Chandhok is het niet met je eens.
[ twitter ]
ze hebben de normale kleur al een keer aangepast in de jaren 90 door Marlboro dus sindsdien rijden ze eigenlijk niet meer met het traditionele roodquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:17 schreef bianconeri het volgende:
Ik vind de normale keur bij Ferrari toch wel flink wat mooier dan dit saaie kleurtje.
op 4:54quote:George_NETTAP
Can you go a bit slower please
ik denk het helaas van nietquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook maar ik dacht dat het circuit smaller was dan dat het daadwerkelijk is voor de F1 auto’s. Dus ik denk dat het wel meevalt
Ik vrees ook dat inhalen lastig is.quote:
Je ziet behoorlijke vleugels, dan doet DRS veel meer dan op Monza. Volgens mij vlieg je er daarmee zo voorbij.quote:
Maar daarvoor kijken we natuurlijk niet. Zit niet te wachten op alleen maar DRS inhaalacties.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:32 schreef mikieu het volgende:
[..]
Je ziet behoorlijke vleugels, dan doet DRS veel meer dan op Monza. Volgens mij vlieg je er daarmee zo voorbij.
Klopt, maar de bune wel.. anders krijg je weer dat je wel kunt verdedigen en dat is ook weer niet goed.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:36 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Maar daarvoor kijken we natuurlijk niet. Zit niet te wachten op alleen maar DRS inhaalacties.
Daarnaast is de DRS zone volgens mij maar 800meter. Dat is niet heel veel.
De rest van het circuit is redelijk smal en hoef je helemaal niks aan inhaalacties te verwachten.
rossa corsa!quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:17 schreef bianconeri het volgende:
Sowieso op zondagquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hamilton gaat Bottas kapotstoempen morgen
Zag Bottas net 312 halenquote:
Dit is de 1000ste Grand Prix dat er een Ferrari aan de start staat, dus dat klopt wel.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:34 schreef Tinos85 het volgende:
Ferrari speelt dus zelfs met de telling van het aantal Grand Prix vals
Da's toch altijd in de vrije training? Waarom zou je tijdens de vrije training meer risico nemen?quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:39 schreef Tarado het volgende:
Amerikaanse toestanden weer, rode vlag
quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Da's toch altijd in de vrije training? Waarom zou je tijdens de vrije training meer risico nemen?
Je hebt anti stall toch?quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:41 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Misschien kreeg ie m niet meer aan?
Weer niet of die met zo’n klein tikje olie was gaan lekkenquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:43 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
en dan een heel oliespoor over de track smeren... of erger. Nee, dit is veel sneller!
It's bwoken!quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je hebt anti stall toch?
[..]
Weer niet of die met zo’n klein tikje olie was gaan lekken
Verstappen ging er ook hard af vorige week en kon ook gewoon terugrijden. Ook alleen vleugel eraf.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Da's toch altijd in de vrije training? Waarom zou je tijdens de vrije training meer risico nemen?
Het is een nieuw circuit, dus ja: in de vrije trainingen de limiet zoeken is normaal.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Juist goed gedaan. Slimme crash, goed dat ie de limiet opzoekt.
Aldus Verstappen fans
Dat is Imola toch?quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:15 schreef fathank het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat het een 2daags event was met 1 training op zaterdag en direct kwalificatie
Imola. Dit is Mugello.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:15 schreef fathank het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat het een 2daags event was met 1 training op zaterdag en direct kwalificatie
Ja.quote:
quote:
Dat is bij Imolaquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:15 schreef fathank het volgende:
Oneens. Toffe kleur.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind die Ferrari’s iets te donkerrood.
Einde bericht.
Gaat van zijn salaris afquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:17 schreef beantherio het volgende:
Dom van Perez om een auto van zijn volgende werkgever van de baan te ketsen.
Controversiële meningquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:09 schreef Also-von-Oder het volgende:
Die Ferrari ziet er prachtig uit, met die wat donkerder kleur (bordeaux rood).
Ik heb gehoord dat dat bij Imola is.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:15 schreef fathank het volgende:
Past in ieder geval prima bij Seb z'n helm dit weekend.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:20 schreef beantherio het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk geen beige F1-auto's? Dat past bijna overal bij.
Iets met taxi’s, oubollig etcquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:20 schreef beantherio het volgende:
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dat bij Imola.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:15 schreef fathank het volgende:
Ja zou fijn als iemand het nog kan verifiëren. Bij voorkeur Hulkenberg in het Nederlands.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dat bij Imola.
Misschien dat iemand anders hier op kan antwoorden?
Spreekt Hülkenberg Nederlands?!quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja zou fijn als iemand het nog kan verifiëren. Bij voorkeur Hulkenberg in het Nederlands.
bij die Nederlandse virologequote:Op vrijdag 11 september 2020 16:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
waar koop je zo'n bezem. er zijn vrouwen die er op kunnen wegvliegen.
Dat is Imola toch?quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:15 schreef fathank het volgende:
Die zijn er wel geweest. Bleek toch minder mooi in het echt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:20 schreef beantherio het volgende:
Wacht jij maar tot Q3.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:00 schreef mikieu het volgende:
Waarom staat de GOAT niet ruim voor zijn teamgenoot? Zeker op een ‘nieuwe’ baan moet zo iemand het direct laten zien.
We wachten de kwalificatie wel af. Schumacher stond ook niet altijd op pole natuurlijk. Zeg niet dat Hamilton de GOAT is, overigens.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:00 schreef mikieu het volgende:
Waarom staat de GOAT niet ruim voor zijn teamgenoot? Zeker op een ‘nieuwe’ baan moet zo iemand het direct laten zien.
Sowieso is het GOAT verhaal altijd een heel subjectief iets, racen uit de jaren 50 of 60 vergelijken met nu is al enorm mank maar Hamilton kan met gemak nog 2 wereldtitels winnen en dan hoort hij wel bij een zeer klein groepje van uitermate succesvolle F1 coureurs.quote:
Het is sowieso al lastig om in een seizoen aan te geven wie nou de beste coureur is. Binnen een team kun je dat nog wel stellen, maar ben je beter als je met een superieure Mercedes kampioen wordt en Bottas achter je laat dan wanneer je met een Williams nog wat punten weet te sprokkelen?quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sowieso is het GOAT verhaal altijd een heel subjectief iets, racen uit de jaren 50 of 60 vergelijken met nu is al enorm mank maar Hamilton kan met gemak nog 2 wereldtitels winnen en dan hoort hij wel bij een zeer klein groepje van uitermate succesvolle F1 coureurs.
90% de Mercedes die het werk doetquote:Op vrijdag 11 september 2020 19:44 schreef opreis het volgende:
Ik twijfel uberhaupt of Lewis de beste van zn generatie is, laat staan de beste ooit.
Daarom. Scheelt natuurlijk een hoop als je ondanks wanneer je op 95% kwalificeert je nog steeds 80% van de tijd vanaf de eerste rij start en vervolgens op 95% naar een gegarandeerd podium rijdt in de meest betrouwbare auto van het veld. En dan ook nog een middenmoter als teamgenoot hebt die je nauwelijks onder druk zet en wanneer die dat wel doet door zijn team wordt teruggevloten.quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
90% de Mercedes die het werk doet
Lewis is verslagen door Rosberg.quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:44 schreef opreis het volgende:
Ik twijfel uberhaupt of Lewis de beste van zn generatie is, laat staan de beste ooit.
Dankzij een DNF van Lewis in Maleisië.quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:34 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Lewis is verslagen door Rosberg.
I rest my case.
Als ie de GOAT was dan had slechts 1 uitvalbeurtje hem natuurlijk niet de titel gekost hequote:Op vrijdag 11 september 2020 20:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dankzij een DNF van Lewis in Maleisië.
Verstappen is verslagen door Oconquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:34 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
I rest my case.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:34 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
I rest my case.
Jaquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:29 schreef vosss het volgende:
Ow ow ow is volgende week 24h Le Mans of wat lees ik net????
Helemaal gemist dit?!?!?!![]()
![]()
Nee hoor, Verstappen had duidelijk de overHAND.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Verstappen is verslagen door Ocon
Niks aan gelogen anders. Zoals ik eerder al zei, als Lewis de GOAT was (wat hij dus NIET is!) dan had 1 uitvalbeurt hem niet de nek om gedaan.quote:
Las dat Beitske mee doet.quote:
Nee hoor. Verstappen had dat jaar meer overwinningen dan Ocon; dit terwijl Ocon bij een veel beter team zat dan Max en Max ook nog eens 3 wedstrijden op rij een gridstraf van 10 plekken kreeg omdat zijn motor 1x (!!!!) stuk gegaan was. Waar Max zelf niets aan kon doen. En wat dus een belachelijke straf was.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Niks aan gelogen anders. Zoals ik eerder al zei, als Lewis de GOAT was (wat hij dus NIET is!) dan had 1 uitvalbeurt hem niet de nek om gedaan.
Komop, als Lewis zo goed was dan had 1 uitvalbeurtje hem echt niet de nek om gedaan tegenover een marginale flutcoureur als Rosberg die van angst zn eigen auto niet meer onder controle kan houden als Max eraan komt.quote:
Van zijn generatie sowieso.quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:44 schreef opreis het volgende:
Want zijn concurrenten hebben nooit pech gehad? Alleen het niet plaatsvinden van de twee uitvalbeurten van Max dit jaar hadden het al spannend kunnen maken. Dus zeuren dat hij zo'n pech had met 1 uitvalbeurtje is wel wat flauw.quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dankzij een DNF van Lewis in Maleisië.
Fixedquote:Op vrijdag 11 september 2020 21:47 schreef bianconeri het volgende:
Hij kwam na Schumacher die de beste auto in die tijd had en Hamilton heeft gewoon de beste van de afgelopen jaren en dit moment.
Yeah I know. Goed post trouwens.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee hoor. Verstappen had dat jaar meer overwinningen dan Ocon; dit terwijl Ocon bij een veel beter team zat dan Max en Max ook nog eens 3 wedstrijden op rij een gridstraf van 10 plekken kreeg omdat zijn motor 1x (!!!!) stuk gegaan was. Waar Max zelf niets aan kon doen. En wat dus een belachelijke straf was.
Zonder die straf had Max dat kampioenschap gewoon opgerold hoor; maak je daar maar geen illusies over.
1 DNF meer dan Britney.quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:04 schreef opgebaarde het volgende:
Alleen Hamilton had in 2016, het jaar dat Rosberg hem op punten versloeg, enorm veel pech.
Kostte hem wel 25 punten.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ie de GOAT was dan had slechts 1 uitvalbeurtje hem natuurlijk niet de titel gekost he
quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als we nog even doorgaan ontdekt Weltschmerz zometeen ook dit topic en onderwerp, dan kunnen we allemaal weer een week in therapie.
Mwa hij is niet eens zoveel beter dan Bottas en dat is een cuck.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Van zijn generatie sowieso.
Dat staat buiten twijfel.
Hij kwam na Schumacher die de beste in die tijd was en Hamilton is gewoon de beste van de afgelopen jaren en dit moment. En zal dat gok ik nog wel even blijven.
De haters zullen dat niet leuk vinden maar dat is niet anders.
Of Lewis de beste ooit is? Volgens de cijfers (althans zeer binnenkort) wel.
Maar dat is natuurlijk ook lastig te vergelijken.
Rosberg heeft dat jaar inderdaad geen (Motor)pech gehad.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Want zijn concurrenten hebben nooit pech gehad? Alleen het niet plaatsvinden van de twee uitvalbeurten van Max dit jaar hadden het al spannend kunnen maken. Dus zeuren dat hij zo'n pech had met 1 uitvalbeurtje is wel wat flauw.
HET WAS GROSJEAN ZIJN SCHULD!!! HOE VAAK MOET IK DAT NOG ZEGGEN!!!!quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:17 schreef Peterselieman het volgende:
Gaan we het nu weer over tig jaar geleden hebben?
Dit zijn altijd prettige postingsquote:Op vrijdag 11 september 2020 22:17 schreef Peterselieman het volgende:
Gaan we het nu weer over tig jaar geleden hebben?
Oude koeien uit de sloot halen ...
Maar als je de GOAT bent dan kan je dat wel veroorloven t.o.v. een coureur van het kaliber Rosberg.quote:
Deze links stond er onder, leuk man.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:34 schreef DaMook het volgende:
Onze wereldverbeteraar.
https://gp33.nl/video-lew(...)R3F2653fhsAfm37y7nZA
quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:28 schreef mikieu het volgende:
[..]
Deze links stond er onder, leuk man.
https://gp33.nl/charles-l(...)pen-hij-is-een-grap/
Ja wie is de grap nuquote:“Hij is een grap, net als deze uitspraak om eerlijk te zijn. Hij heeft geen enkel idee. Hij zit niet in ons team. Wij weten precies wat we doen en ik heb geen idee waarom hij dit soort dingen zegt. Hij weet niks van ons”, aldus Leclerc.
Geitquote:
Schumacher ook, drie jaar op rij.quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:34 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
I rest my case.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:29 schreef vosss het volgende:
Ow ow ow is volgende week 24h Le Mans of wat lees ik net????
Helemaal gemist dit?!?!?!![]()
![]()
Nopequote:Op vrijdag 11 september 2020 21:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nogal!!!quote:
ja sorry, jij was te druk met bier en nootjesquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Nogal!!!
En in plaats van allemaal lachen en met een vinger wijzen en sliep uit sliep uit naar vosss doen had ook iemand me gewoon even bij kunnen praten.
Nee hoor. Door de week drink ik heul geen bier meer.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja sorry, jij was te druk met bier en nootjes
Tijd dat South Park met een aflevering ala Bono komt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:34 schreef DaMook het volgende:
Onze wereldverbeteraar.
https://gp33.nl/video-lew(...)R3F2653fhsAfm37y7nZA
Heb je vrienden dan?quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Nogal!!!
En in plaats van allemaal lachen en met een vinger wijzen en sliep uit sliep uit naar vosss doen had ook iemand me gewoon even bij kunnen praten.
watquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee hoor. Door de week drink ik heul geen bier meer.
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee hoor. Door de week drink ik heul geen bier meer.
wel eens, het enige wat jammer is bij Hamilton is dat je in tegenstelling tot Schumacher en ook Verstappen nu nooit echt veel hebt kunnen zien hoe zijn racecraft is omdat hij meestal van voren start.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Van zijn generatie sowieso.
Dat staat buiten twijfel.
Hij kwam na Schumacher die de beste in die tijd was en Hamilton is gewoon de beste van de afgelopen jaren en dit moment. En zal dat gok ik nog wel even blijven.
De haters zullen dat niet leuk vinden maar dat is niet anders.
Of Lewis de beste ooit is? Volgens de cijfers (althans zeer binnenkort) wel.
Maar dat is natuurlijk ook lastig te vergelijken.
Heb hem het afgelopen jaar wel 2x zijn racecraft t.o.v. Albon mogen aanschouwen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel eens, het enige wat jammer is bij Hamilton is dat je in tegenstelling tot Schumacher en ook Verstappen nu nooit echt veel hebt kunnen zien hoe zijn racecraft is omdat hij meestal van voren start.
Je had ook gewoon het SPT / [Endurance] World Endurance Championship - LIVE 24H Le Mans (virtueel) topic kunnen volgen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Nogal!!!
Zeker, maar met heel die corona toestand en afgelast en alles heb ik helemaal niet meegekregen dat het alsnog door zou gaan. Zelfde als met de Indy 500; dat wist ik ook pas een paar dagen van te voren.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je had ook gewoon het SPT / [Endurance] World Endurance Championship - LIVE 24H Le Mans (virtueel) topic kunnen volgen.
Het blijft een driftkikkertje. Ook over de boordradio was hij Stroll alweer aan het uitschelden.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:46 schreef Newone82 het volgende:
Max heeft interview gegeven aan Reuters en neemt echt geen blad voor de mond hier.
-We beginnen met Max die gewoon glashard zegt dat Gasly beter bij AlphaTauri kan blijven als no.1 omdat hij Max niet gaat verslaan in RBR.
-Kampioenschap is gewoon voorbij en dat wist hij aan het begin van het seizoen eigenlijk al. Het gaat om P3. Max verwacht geen overwinningen meer dit seizoen op snelheid.
-Het maakt volgens Max weinig uit wie in de tweede auto zit omdat ze toch niet meedoen voor het kampioenschap.
-McLaren en Renault lijken er ook aan te komen wat zaken moeilijker maakt.
-Max verwacht niet dat Vettel veel sneller zal zijn dan Perez.
https://www.reuters.com/a(...)-gasly-idUKKBN26222A
Dat is onzin natuurlijk. Die coureurs schelden elkaar allemaal de huid vol over de boordradio in the heat of the moment. Allemaal. Zonder uitzondering.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het blijft een driftkikkertje. Ook over de boordradio was hij Stroll alweer aan het uitschelden.
Raikkonen!quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk. Die coureurs schelden elkaar allemaal de huid vol over de boordradio in the heat of the moment. Allemaal. Zonder uitzondering.
Het hoofd van de GPDA doet zelfs een braketest op Perez.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het blijft een driftkikkertje. Ook over de boordradio was hij Stroll alweer aan het uitschelden.
Dit soort koppen klinken leuk maar als je de feitelijke quote leest is het altijd een stuk minder spannend:quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:46 schreef Newone82 het volgende:
Max heeft interview gegeven aan Reuters en neemt echt geen blad voor de mond hier.
-We beginnen met Max die gewoon glashard zegt dat Gasly beter bij AlphaTauri kan blijven als no.1 omdat hij Max niet gaat verslaan in RBR.
Niks mis met een beetje zelfvertrouwen.quote:“Anyone can come back and try again but they will not succeed,” the Dutch 22-year-old told Reuters in a video interview at the Tuscan Grand Prix.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:46 schreef Newone82 het volgende:
https://www.reuters.com/a(...)-gasly-idUKKBN26222A
Dit had ik me nooit echt zo gerealiseerd. Iedereen roept altijd dat Red Bull gedurende het seizoen zo een inhaalslag maakt, maar dat komt dus wellicht ook omdat Mercedes minder ontwikkeld 2de helft van het seizoen omdat ze toch ver voor liggen en hun focus al verschuiven naar volgend jaar. Dan hoeft Red Bull dus minder hard zn best te doen om bij te komen.quote:“I think Mercedes, when you are so far ahead you can stop developing a bit earlier in the year and focus on the year ahead,” he said.
“Mercedes has a bit more time developing their new car and we are just not optimising everything we can in starting the season well.”
Dat is een beetje vergelijkbaar met de situatie Verstappen-Bottas nu. Zegt dus niet heul veul.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Inderdaad ja. En daarom vraag ik mij ook af of de overgang in 2022 naar de nieuwe regelgeving een einde zal maken aan de dominantie van Mercedes. Omdat ze momenteel een straatlengte voorsprong hebben kunnen ze zich al snel volledig gaan focussen op de ontwikkeling van de nieuwe wagen voor 2022.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:59 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Dit had ik me nooit echt zo gerealiseerd. Iedereen roept altijd dat Red Bull gedurende het seizoen zo een inhaalslag maakt, maar dat komt dus wellicht ook omdat Mercedes minder ontwikkeld 2de helft van het seizoen omdat ze toch ver voor liggen en hun focus al verschuiven naar volgend jaar. Dan hoeft Red Bull dus minder hard zn best te doen om bij te komen.
Dat vertekend het beeld wellicht een beetje over de inhaalslag die Red Bull doorgaans maakt in de 2de seizoenshelft
Vooral in het begin was het al wel echt te zien.quote:Op zaterdag 12 september 2020 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel eens, het enige wat jammer is bij Hamilton is dat je in tegenstelling tot Schumacher en ook Verstappen nu nooit echt veel hebt kunnen zien hoe zijn racecraft is omdat hij meestal van voren start.
1x, Brazilië. Oostenrijk was toch echt Albons fout.quote:Op zaterdag 12 september 2020 08:57 schreef opreis het volgende:
[..]
Heb hem het afgelopen jaar wel 2x zijn racecraft t.o.v. Albon mogen aanschouwen.
van Lewis? Ik kan me toch wel wat crashes herinneren in het begin van z'n F1 carriere, voor m'n gevoel meer dan Max bijvoorbeeld, maar gevoel zegt uiteraard weinig, statistisch weet ik het nietquote:Op zaterdag 12 september 2020 10:31 schreef bianconeri het volgende:
Vooral in het begin was het al wel echt te zien.
Met een auto die 1 tot 3 seconden sneller is dan de rest. Knap, hoor. De enige conclusie die je kunt trekken, is dat Bottas het echt niet kan.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:31 schreef bianconeri het volgende:
Je zag in Monza ook het grote gemak van inhalen
Dat is echt bull. Hamilton raakt Albon volledig onnodig op zijn achterwiel.quote:1x, Brazilië. Oostenrijk was toch echt Albons fout.
Als iemand structureel sneller kwalificeert en hoger in een race eindigt. Dan zijn mensen geneigd te zeggen dat die persoon de betere coureur is. Ik ben er ook zo een.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:27 schreef Dauthi het volgende:
En het ongeluk van Perez mrt Raikkonen wordt met de mantel der liefde bedekt, omdat de pitexit zo lang is en Perez op die snelheid Raikkonen niet meer kon ontwijken.
Je negeert 2 blauwe vlaggen luistert niet naar de teamradio en kijkt niet in de spiegel en dan krijg je dit...
En dan vinden mensen Perez beter dan Stroll![]()
https://www.motorsport.co(...)konen-crash/4872843/
Je weet dat Stroll hoger in het klassement staat?quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als iemand structureel sneller kwalificeert en hoger in een race eindigt. Dan zijn mensen geneigd te zeggen dat die persoon de betere coureur is. Ik ben er ook zo een.
Ik heb net gisteravond, in dit topic, geleerd dat cijfertjes niet het hele verhaal vertellen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Je weet dat Stroll hoger in het klassement staat?
Opgebaarde vosss 2-0quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb net gisteravond, in dit topic, geleerd dat cijfertjes niet het hele verhaal vertellen.
Van races dit jaar die ze beiden finishten staat het 4-1 voor Stroll.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb net gisteravond, in dit topic, geleerd dat cijfertjes niet het hele verhaal vertellen.
En even serieus. Perez heeft ook twee races overgeslagen vanwege de positieve corona test.
Vorig jaar heeft Perez Stroll met ik geloof 19-2 in de kwalificaties verlagen waarbij 1 van die 2 kwam door ik geloof een rode vlag. Stroll doet het goed, maar laten we nu niet doen alsof Stroll net zo goed is
Ja en nee, want RedBull maakte niet alleen het verschil met Mercedes kleiner, ze ontwikkelde zich ook t.o.v. de andere teams. Waar in de eerste races van het seizoen de auto vaak slecht te rijden is, werd dat naarmate het seizoen vorderde ook steeds beter.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:59 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Dit had ik me nooit echt zo gerealiseerd. Iedereen roept altijd dat Red Bull gedurende het seizoen zo een inhaalslag maakt, maar dat komt dus wellicht ook omdat Mercedes minder ontwikkeld 2de helft van het seizoen omdat ze toch ver voor liggen en hun focus al verschuiven naar volgend jaar. Dan hoeft Red Bull dus minder hard zn best te doen om bij te komen.
Dat vertekend het beeld wellicht een beetje over de inhaalslag die Red Bull doorgaans maakt in de 2de seizoenshelft
Ja nou ben je weer te vroegquote:
Ik zou een "-" tussen de namen zetten. Nou staat het er wat ongelukkigquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou een "-" tussen de namen zetten. Nou staat het er wat ongelukkig
Ze rijden bijna nooit dezelfde strategie daar wat vergelijken ook lastiger maakt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Van races dit jaar die ze beiden finishten staat het 4-1 voor Stroll.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:31 schreef vosss het volgende:
Goddomme, zit ik nu naar de herhaling van FP1 en FP2 te kijken?!?!
Ik ben er echt niet bij
Je bent in ieder geval ruimschoots op tijd voor VT3.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:31 schreef vosss het volgende:
Goddomme, zit ik nu naar de herhaling van FP1 en FP2 te kijken?!?!
Ik ben er echt niet bij
Alleen tijdens de race, vanavond een of ander VIP all inclusive gebeuren met onbeperkt drank en eten. Dus als ik daar al kachel begin dan haal ik de kosten er niet uitquote:Op zaterdag 12 september 2020 11:43 schreef tja77 het volgende:
Nu ook nootjes en bier? Of alleen tijdens de race?
Ja zag het. Hier kom ik op terug, nu helaas geen tijdquote:Op zaterdag 12 september 2020 11:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
1maal een hele rare strategie voor Perez(niet stoppen tijdens sc) en vorige race heeft Stroll mazzel gehad met de rode vlag.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
quote:
Dit seizoen rijdt Stroll beter dan Perez...quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als iemand structureel sneller kwalificeert en hoger in een race eindigt. Dan zijn mensen geneigd te zeggen dat die persoon de betere coureur is. Ik ben er ook zo een.
Weer wat geleerd. Wie nog twijfelt of Raikonnen of Vettel de snelste was in de Ferrari. Kunnen we daar eindelijk een streep onder zetten. Dat is Raikonnen omdat Vettel Hamilton ramde in Baku 2017
Zelfs als je al het geluk er uithaalt scoort Stroll meer punten dan Perez...quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
1maal een hele rare strategie voor Perez(niet stoppen tijdens sc) en vorige race heeft Stroll mazzel gehad met de rode vlag.
Schandalig inderdaad. Deze sport is doodziek.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:43 schreef Nattekat het volgende:
Dus RB is niet harder op de mediums dan Mercedes op de softs, balen.
Of ze moeten die RB gewoon eens fixen. Albon schijnt echt geen langzame chauffeur te zijn maar in deze RB (en de vorige) lukt het hem gewoon niet.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:44 schreef VacaLoca het volgende:
Albon, waardeloze zak hooi. Net ff onboard z'n rondje en hij kan gewoon niet sturen. En dan dat calimero stemmetje over de radio..
Commentator haalde eerder aan dat ie op Monza er wel beter bij zat. Tja daar zaten alle teamgenoten binnen twee tienden, behalve Stroll en Albon, zij op drie tienden. Monza maakt de rijder wat minder het verschil.
Paar bochtjes en hij hobbelt weer seconde er achter.
Genoeg geweest, hoef hem volgend jaar echt niet in de RB te zien.
/rant
Lees eens goedquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad. Deze sport is doodziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |