Sowieso op zondagquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hamilton gaat Bottas kapotstoempen morgen
Zag Bottas net 312 halenquote:
Dit is de 1000ste Grand Prix dat er een Ferrari aan de start staat, dus dat klopt wel.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:34 schreef Tinos85 het volgende:
Ferrari speelt dus zelfs met de telling van het aantal Grand Prix vals
Da's toch altijd in de vrije training? Waarom zou je tijdens de vrije training meer risico nemen?quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:39 schreef Tarado het volgende:
Amerikaanse toestanden weer, rode vlag
quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Da's toch altijd in de vrije training? Waarom zou je tijdens de vrije training meer risico nemen?
Je hebt anti stall toch?quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:41 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Misschien kreeg ie m niet meer aan?
Weer niet of die met zo’n klein tikje olie was gaan lekkenquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:43 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
en dan een heel oliespoor over de track smeren... of erger. Nee, dit is veel sneller!
It's bwoken!quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je hebt anti stall toch?
[..]
Weer niet of die met zo’n klein tikje olie was gaan lekken
Verstappen ging er ook hard af vorige week en kon ook gewoon terugrijden. Ook alleen vleugel eraf.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Da's toch altijd in de vrije training? Waarom zou je tijdens de vrije training meer risico nemen?
Het is een nieuw circuit, dus ja: in de vrije trainingen de limiet zoeken is normaal.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:00 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Juist goed gedaan. Slimme crash, goed dat ie de limiet opzoekt.
Aldus Verstappen fans
Dat is Imola toch?quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:15 schreef fathank het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat het een 2daags event was met 1 training op zaterdag en direct kwalificatie
Imola. Dit is Mugello.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:15 schreef fathank het volgende:
Ik was in de veronderstelling dat het een 2daags event was met 1 training op zaterdag en direct kwalificatie
Ja.quote:
quote:
Dat is bij Imolaquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:15 schreef fathank het volgende:
Oneens. Toffe kleur.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind die Ferrari’s iets te donkerrood.
Einde bericht.
Gaat van zijn salaris afquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:17 schreef beantherio het volgende:
Dom van Perez om een auto van zijn volgende werkgever van de baan te ketsen.
Controversiële meningquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:09 schreef Also-von-Oder het volgende:
Die Ferrari ziet er prachtig uit, met die wat donkerder kleur (bordeaux rood).
Ik heb gehoord dat dat bij Imola is.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:15 schreef fathank het volgende:
Past in ieder geval prima bij Seb z'n helm dit weekend.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:20 schreef beantherio het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk geen beige F1-auto's? Dat past bijna overal bij.
Iets met taxi’s, oubollig etcquote:Op vrijdag 11 september 2020 16:20 schreef beantherio het volgende:
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dat bij Imola.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:15 schreef fathank het volgende:
Ja zou fijn als iemand het nog kan verifiëren. Bij voorkeur Hulkenberg in het Nederlands.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dat bij Imola.
Misschien dat iemand anders hier op kan antwoorden?
Spreekt Hülkenberg Nederlands?!quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja zou fijn als iemand het nog kan verifiëren. Bij voorkeur Hulkenberg in het Nederlands.
bij die Nederlandse virologequote:Op vrijdag 11 september 2020 16:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
waar koop je zo'n bezem. er zijn vrouwen die er op kunnen wegvliegen.
Dat is Imola toch?quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:15 schreef fathank het volgende:
Die zijn er wel geweest. Bleek toch minder mooi in het echt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 16:20 schreef beantherio het volgende:
Wacht jij maar tot Q3.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:00 schreef mikieu het volgende:
Waarom staat de GOAT niet ruim voor zijn teamgenoot? Zeker op een ‘nieuwe’ baan moet zo iemand het direct laten zien.
We wachten de kwalificatie wel af. Schumacher stond ook niet altijd op pole natuurlijk. Zeg niet dat Hamilton de GOAT is, overigens.quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:00 schreef mikieu het volgende:
Waarom staat de GOAT niet ruim voor zijn teamgenoot? Zeker op een ‘nieuwe’ baan moet zo iemand het direct laten zien.
Sowieso is het GOAT verhaal altijd een heel subjectief iets, racen uit de jaren 50 of 60 vergelijken met nu is al enorm mank maar Hamilton kan met gemak nog 2 wereldtitels winnen en dan hoort hij wel bij een zeer klein groepje van uitermate succesvolle F1 coureurs.quote:
Het is sowieso al lastig om in een seizoen aan te geven wie nou de beste coureur is. Binnen een team kun je dat nog wel stellen, maar ben je beter als je met een superieure Mercedes kampioen wordt en Bottas achter je laat dan wanneer je met een Williams nog wat punten weet te sprokkelen?quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sowieso is het GOAT verhaal altijd een heel subjectief iets, racen uit de jaren 50 of 60 vergelijken met nu is al enorm mank maar Hamilton kan met gemak nog 2 wereldtitels winnen en dan hoort hij wel bij een zeer klein groepje van uitermate succesvolle F1 coureurs.
90% de Mercedes die het werk doetquote:Op vrijdag 11 september 2020 19:44 schreef opreis het volgende:
Ik twijfel uberhaupt of Lewis de beste van zn generatie is, laat staan de beste ooit.
Daarom. Scheelt natuurlijk een hoop als je ondanks wanneer je op 95% kwalificeert je nog steeds 80% van de tijd vanaf de eerste rij start en vervolgens op 95% naar een gegarandeerd podium rijdt in de meest betrouwbare auto van het veld. En dan ook nog een middenmoter als teamgenoot hebt die je nauwelijks onder druk zet en wanneer die dat wel doet door zijn team wordt teruggevloten.quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
90% de Mercedes die het werk doet
Lewis is verslagen door Rosberg.quote:Op vrijdag 11 september 2020 19:44 schreef opreis het volgende:
Ik twijfel uberhaupt of Lewis de beste van zn generatie is, laat staan de beste ooit.
Dankzij een DNF van Lewis in Maleisië.quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:34 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Lewis is verslagen door Rosberg.
I rest my case.
Als ie de GOAT was dan had slechts 1 uitvalbeurtje hem natuurlijk niet de titel gekost hequote:Op vrijdag 11 september 2020 20:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dankzij een DNF van Lewis in Maleisië.
Verstappen is verslagen door Oconquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:34 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Lewis is verslagen door Rosberg.
I rest my case.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |