Deze links stond er onder, leuk man.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:34 schreef DaMook het volgende:
Onze wereldverbeteraar.
https://gp33.nl/video-lew(...)R3F2653fhsAfm37y7nZA
quote:Op vrijdag 11 september 2020 22:28 schreef mikieu het volgende:
[..]
Deze links stond er onder, leuk man.
https://gp33.nl/charles-l(...)pen-hij-is-een-grap/
Ja wie is de grap nuquote:“Hij is een grap, net als deze uitspraak om eerlijk te zijn. Hij heeft geen enkel idee. Hij zit niet in ons team. Wij weten precies wat we doen en ik heb geen idee waarom hij dit soort dingen zegt. Hij weet niks van ons”, aldus Leclerc.
Geitquote:
Schumacher ook, drie jaar op rij.quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:34 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Lewis is verslagen door Rosberg.
I rest my case.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:29 schreef vosss het volgende:
Ow ow ow is volgende week 24h Le Mans of wat lees ik net????
Helemaal gemist dit?!?!?!![]()
![]()
Nopequote:Op vrijdag 11 september 2020 21:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Verstappen is verslagen door Ocon
Nogal!!!quote:
ja sorry, jij was te druk met bier en nootjesquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Nogal!!!
En in plaats van allemaal lachen en met een vinger wijzen en sliep uit sliep uit naar vosss doen had ook iemand me gewoon even bij kunnen praten.
Nee hoor. Door de week drink ik heul geen bier meer.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja sorry, jij was te druk met bier en nootjes
Tijd dat South Park met een aflevering ala Bono komt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:34 schreef DaMook het volgende:
Onze wereldverbeteraar.
https://gp33.nl/video-lew(...)R3F2653fhsAfm37y7nZA
Heb je vrienden dan?quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Nogal!!!
En in plaats van allemaal lachen en met een vinger wijzen en sliep uit sliep uit naar vosss doen had ook iemand me gewoon even bij kunnen praten.
watquote:Op vrijdag 11 september 2020 23:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee hoor. Door de week drink ik heul geen bier meer.
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee hoor. Door de week drink ik heul geen bier meer.
wel eens, het enige wat jammer is bij Hamilton is dat je in tegenstelling tot Schumacher en ook Verstappen nu nooit echt veel hebt kunnen zien hoe zijn racecraft is omdat hij meestal van voren start.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Van zijn generatie sowieso.
Dat staat buiten twijfel.
Hij kwam na Schumacher die de beste in die tijd was en Hamilton is gewoon de beste van de afgelopen jaren en dit moment. En zal dat gok ik nog wel even blijven.
De haters zullen dat niet leuk vinden maar dat is niet anders.
Of Lewis de beste ooit is? Volgens de cijfers (althans zeer binnenkort) wel.
Maar dat is natuurlijk ook lastig te vergelijken.
Heb hem het afgelopen jaar wel 2x zijn racecraft t.o.v. Albon mogen aanschouwen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel eens, het enige wat jammer is bij Hamilton is dat je in tegenstelling tot Schumacher en ook Verstappen nu nooit echt veel hebt kunnen zien hoe zijn racecraft is omdat hij meestal van voren start.
Je had ook gewoon het SPT / [Endurance] World Endurance Championship - LIVE 24H Le Mans (virtueel) topic kunnen volgen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 23:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Nogal!!!
Zeker, maar met heel die corona toestand en afgelast en alles heb ik helemaal niet meegekregen dat het alsnog door zou gaan. Zelfde als met de Indy 500; dat wist ik ook pas een paar dagen van te voren.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je had ook gewoon het SPT / [Endurance] World Endurance Championship - LIVE 24H Le Mans (virtueel) topic kunnen volgen.
Het blijft een driftkikkertje. Ook over de boordradio was hij Stroll alweer aan het uitschelden.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:46 schreef Newone82 het volgende:
Max heeft interview gegeven aan Reuters en neemt echt geen blad voor de mond hier.
-We beginnen met Max die gewoon glashard zegt dat Gasly beter bij AlphaTauri kan blijven als no.1 omdat hij Max niet gaat verslaan in RBR.
-Kampioenschap is gewoon voorbij en dat wist hij aan het begin van het seizoen eigenlijk al. Het gaat om P3. Max verwacht geen overwinningen meer dit seizoen op snelheid.
-Het maakt volgens Max weinig uit wie in de tweede auto zit omdat ze toch niet meedoen voor het kampioenschap.
-McLaren en Renault lijken er ook aan te komen wat zaken moeilijker maakt.
-Max verwacht niet dat Vettel veel sneller zal zijn dan Perez.
https://www.reuters.com/a(...)-gasly-idUKKBN26222A
Dat is onzin natuurlijk. Die coureurs schelden elkaar allemaal de huid vol over de boordradio in the heat of the moment. Allemaal. Zonder uitzondering.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het blijft een driftkikkertje. Ook over de boordradio was hij Stroll alweer aan het uitschelden.
Raikkonen!quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijk. Die coureurs schelden elkaar allemaal de huid vol over de boordradio in the heat of the moment. Allemaal. Zonder uitzondering.
Het hoofd van de GPDA doet zelfs een braketest op Perez.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het blijft een driftkikkertje. Ook over de boordradio was hij Stroll alweer aan het uitschelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |