Ik zeg: halverwege de race een stop-and-go voor beide Mercedessen. Voor asociaal hard rijden of zo.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik verwacht alleen niet dat er veel ingehaald kan worden.
Leclerc is op dit circuit nu al sneller dan de F2004quote:Op donderdag 10 september 2020 16:11 schreef VacaLoca het volgende:
Monza is nog hetzelfde circuit als in 2004 toch? Of nog aanpassingen geweest die de baan langzamer maken?
Anders was de F2004 die Mick gaat rijden namelijk sneller toen dan Leclerc afgelopen weekend
Of Ferrari denkt: liever valsspelen op ons eigen circuit dan achteraan rijdenquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:14 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Leclerc zit nu best ver van voren. Nietszeggende training? Heeft Ferrari zich ineens dramatisch verbeterd? Of ligt dit circuit Ferrari zo veel beter?
Het is nog maar vrijdag. En Spa en Monza waren wel de circuits waar de problemen van Ferrari het meest extreem zichtbaar zouden zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:14 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Leclerc zit nu best ver van voren. Nietszeggende training? Heeft Ferrari zich ineens dramatisch verbeterd? Of ligt dit circuit Ferrari zo veel beter?
Ziet er tof uit ja, erg benieuwd. Iets teveel snelle bochtenquote:
Dat sowieso. Maar met Leclerc op drie tienden vraag ik me wel af wat het zegt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:32 schreef beantherio het volgende:
Veel beter begin van het weekend dan vorige week voor Verstappen.
Qua tijden zegt het nog niks nee. Maar veel ronden kunnen rijden, geen zichtbare problemen en een P2 is bij elkaar wel een positief begin. Monza was vanaf het begin direct een rampenplan.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar met Leclerc op drie tienden vraag ik me wel af wat het zegt.
Volgens sky heeft ferrari de auto van vorig jaar een nieuwe laagje verf gegevenquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar met Leclerc op drie tienden vraag ik me wel af wat het zegt.
Op een akkoordje gegooid met de FIA om eenmalig vals te spelen zoals vorig jaar omwille van de duizendste racequote:Op vrijdag 11 september 2020 12:37 schreef theclansman het volgende:
[..]
Volgens sky heeft ferrari de auto van vorig jaar een nieuwe laagje verf gegeven
Jawel. Die is net voorbij. Nieuwe kansen om 15:00 uurquote:
Ik kan wel zien waarom de coureurs hier enthousiast van worden ja.quote:
Absorbeert meer warmte van de zon door de kleur waardoor de auto beter op temperatuur is.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Auto is aerodynamischer dankzij de glanzende verflaag
Neus van de Ferrari is ook flink wat breder dan bij andere auto’s viel me op in Spaquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Absorbeert meer warmte van de zon door de kleur waardoor de auto beter op temperatuur is.
Ik vind de normale kleur juist saai, vooral als het mat is.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:17 schreef bianconeri het volgende:
Ik vind de normale keur bij Ferrari toch wel flink wat mooier dan dit saaie kleurtje.
Waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:16 schreef Symphonic het volgende:
Mooie baan wel. Ben benieuwd hoe dat gaat met inhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |