Dit soort koppen klinken leuk maar als je de feitelijke quote leest is het altijd een stuk minder spannend:quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:46 schreef Newone82 het volgende:
Max heeft interview gegeven aan Reuters en neemt echt geen blad voor de mond hier.
-We beginnen met Max die gewoon glashard zegt dat Gasly beter bij AlphaTauri kan blijven als no.1 omdat hij Max niet gaat verslaan in RBR.
Niks mis met een beetje zelfvertrouwen.quote:“Anyone can come back and try again but they will not succeed,” the Dutch 22-year-old told Reuters in a video interview at the Tuscan Grand Prix.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:46 schreef Newone82 het volgende:
Max heeft interview gegeven aan Reuters en neemt echt geen blad voor de mond hier.
https://www.reuters.com/a(...)-gasly-idUKKBN26222A
Dit had ik me nooit echt zo gerealiseerd. Iedereen roept altijd dat Red Bull gedurende het seizoen zo een inhaalslag maakt, maar dat komt dus wellicht ook omdat Mercedes minder ontwikkeld 2de helft van het seizoen omdat ze toch ver voor liggen en hun focus al verschuiven naar volgend jaar. Dan hoeft Red Bull dus minder hard zn best te doen om bij te komen.quote:“I think Mercedes, when you are so far ahead you can stop developing a bit earlier in the year and focus on the year ahead,” he said.
“Mercedes has a bit more time developing their new car and we are just not optimising everything we can in starting the season well.”
Dat is een beetje vergelijkbaar met de situatie Verstappen-Bottas nu. Zegt dus niet heul veul.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Verstappen is verslagen door Ocon
Inderdaad ja. En daarom vraag ik mij ook af of de overgang in 2022 naar de nieuwe regelgeving een einde zal maken aan de dominantie van Mercedes. Omdat ze momenteel een straatlengte voorsprong hebben kunnen ze zich al snel volledig gaan focussen op de ontwikkeling van de nieuwe wagen voor 2022.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:59 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Dit had ik me nooit echt zo gerealiseerd. Iedereen roept altijd dat Red Bull gedurende het seizoen zo een inhaalslag maakt, maar dat komt dus wellicht ook omdat Mercedes minder ontwikkeld 2de helft van het seizoen omdat ze toch ver voor liggen en hun focus al verschuiven naar volgend jaar. Dan hoeft Red Bull dus minder hard zn best te doen om bij te komen.
Dat vertekend het beeld wellicht een beetje over de inhaalslag die Red Bull doorgaans maakt in de 2de seizoenshelft
Vooral in het begin was het al wel echt te zien.quote:Op zaterdag 12 september 2020 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel eens, het enige wat jammer is bij Hamilton is dat je in tegenstelling tot Schumacher en ook Verstappen nu nooit echt veel hebt kunnen zien hoe zijn racecraft is omdat hij meestal van voren start.
1x, Brazilië. Oostenrijk was toch echt Albons fout.quote:Op zaterdag 12 september 2020 08:57 schreef opreis het volgende:
[..]
Heb hem het afgelopen jaar wel 2x zijn racecraft t.o.v. Albon mogen aanschouwen.
van Lewis? Ik kan me toch wel wat crashes herinneren in het begin van z'n F1 carriere, voor m'n gevoel meer dan Max bijvoorbeeld, maar gevoel zegt uiteraard weinig, statistisch weet ik het nietquote:Op zaterdag 12 september 2020 10:31 schreef bianconeri het volgende:
Vooral in het begin was het al wel echt te zien.
Met een auto die 1 tot 3 seconden sneller is dan de rest. Knap, hoor. De enige conclusie die je kunt trekken, is dat Bottas het echt niet kan.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:31 schreef bianconeri het volgende:
Je zag in Monza ook het grote gemak van inhalen
Dat is echt bull. Hamilton raakt Albon volledig onnodig op zijn achterwiel.quote:1x, Brazilië. Oostenrijk was toch echt Albons fout.
Als iemand structureel sneller kwalificeert en hoger in een race eindigt. Dan zijn mensen geneigd te zeggen dat die persoon de betere coureur is. Ik ben er ook zo een.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:27 schreef Dauthi het volgende:
En het ongeluk van Perez mrt Raikkonen wordt met de mantel der liefde bedekt, omdat de pitexit zo lang is en Perez op die snelheid Raikkonen niet meer kon ontwijken.
Je negeert 2 blauwe vlaggen luistert niet naar de teamradio en kijkt niet in de spiegel en dan krijg je dit...
En dan vinden mensen Perez beter dan Stroll![]()
https://www.motorsport.co(...)konen-crash/4872843/
Je weet dat Stroll hoger in het klassement staat?quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als iemand structureel sneller kwalificeert en hoger in een race eindigt. Dan zijn mensen geneigd te zeggen dat die persoon de betere coureur is. Ik ben er ook zo een.
Ik heb net gisteravond, in dit topic, geleerd dat cijfertjes niet het hele verhaal vertellen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Je weet dat Stroll hoger in het klassement staat?
Opgebaarde vosss 2-0quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb net gisteravond, in dit topic, geleerd dat cijfertjes niet het hele verhaal vertellen.
Van races dit jaar die ze beiden finishten staat het 4-1 voor Stroll.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb net gisteravond, in dit topic, geleerd dat cijfertjes niet het hele verhaal vertellen.
En even serieus. Perez heeft ook twee races overgeslagen vanwege de positieve corona test.
Vorig jaar heeft Perez Stroll met ik geloof 19-2 in de kwalificaties verlagen waarbij 1 van die 2 kwam door ik geloof een rode vlag. Stroll doet het goed, maar laten we nu niet doen alsof Stroll net zo goed is
Ja en nee, want RedBull maakte niet alleen het verschil met Mercedes kleiner, ze ontwikkelde zich ook t.o.v. de andere teams. Waar in de eerste races van het seizoen de auto vaak slecht te rijden is, werd dat naarmate het seizoen vorderde ook steeds beter.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:59 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Dit had ik me nooit echt zo gerealiseerd. Iedereen roept altijd dat Red Bull gedurende het seizoen zo een inhaalslag maakt, maar dat komt dus wellicht ook omdat Mercedes minder ontwikkeld 2de helft van het seizoen omdat ze toch ver voor liggen en hun focus al verschuiven naar volgend jaar. Dan hoeft Red Bull dus minder hard zn best te doen om bij te komen.
Dat vertekend het beeld wellicht een beetje over de inhaalslag die Red Bull doorgaans maakt in de 2de seizoenshelft
Ja nou ben je weer te vroegquote:
Ik zou een "-" tussen de namen zetten. Nou staat het er wat ongelukkigquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou een "-" tussen de namen zetten. Nou staat het er wat ongelukkig
Ze rijden bijna nooit dezelfde strategie daar wat vergelijken ook lastiger maakt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Van races dit jaar die ze beiden finishten staat het 4-1 voor Stroll.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:31 schreef vosss het volgende:
Goddomme, zit ik nu naar de herhaling van FP1 en FP2 te kijken?!?!
Ik ben er echt niet bij
Je bent in ieder geval ruimschoots op tijd voor VT3.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:31 schreef vosss het volgende:
Goddomme, zit ik nu naar de herhaling van FP1 en FP2 te kijken?!?!
Ik ben er echt niet bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |