Sowieso bro ,we zijn wakker !quote:Op maandag 7 september 2020 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
GELUKKIG BEN JIJ WAKKER VRIEND! COVID-19 ACT
Die grap had ik vorige wedstrijd al gemaakt.quote:Op maandag 7 september 2020 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Zie ik daar nou Ruud Gullit op het veld voor Oranje?
Nelson Mandelaquote:Op maandag 7 september 2020 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Zie ik daar nou Ruud Gullit op het veld voor Oranje?
Veltman kan het ook niet bolwerken tegen de linksbuiten van RKCquote:Op maandag 7 september 2020 21:03 schreef LordVoldermort het volgende:
Veltman en Hateboer kunnen een linksbackje niet aan
quote:Op maandag 7 september 2020 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die zat met Arjen op Robben eiland genot.
Volgens @Poepz0r wordt hij basisspeler bij United.quote:Op maandag 7 september 2020 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
Van de Beek kan er ook niet zo veel meer van
Wie gaat er uit danquote:Op maandag 7 september 2020 21:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Volgens @:poepz0r wordt hij basisspeler bij United.
Uiteraard. Pogba mag koffie rond gaan brengen.quote:Op maandag 7 september 2020 21:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
pre corona inderdaadquote:Op maandag 7 september 2020 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
Voor corona, rot lekker op met die teksten
Die speelt over 3 jaar gewoon bij Vitessequote:Op maandag 7 september 2020 21:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
en koopt vervolgens een hoed en de bijbelquote:Op maandag 7 september 2020 21:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Donny wordt straks doorverkocht aan Lyon
5-0 zou wel lekker zijnquote:Op maandag 7 september 2020 21:04 schreef T3hTommay het volgende:
Goede aanname Depay. Barcelona heeft mazzel als 'ie er vijf maakt.
niet mijn probleemquote:Op maandag 7 september 2020 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind Johan Bernard Ak geen City materiaal.
quote:Op maandag 7 september 2020 21:06 schreef JanCees het volgende:
ah nee @:bansheeboy is hier met die smiley act
Nu nog onze @Belgquote:Op maandag 7 september 2020 21:06 schreef JanCees het volgende:
Heb je een schoonmaker nodig?quote:Op maandag 7 september 2020 21:06 schreef TLC het volgende:
Waar is Henk ten Cate als je em nodig hebt![]()
![]()
Hangt ongetwijfeld ergens rond bij de Oudezijds Voorburgwal.quote:Op maandag 7 september 2020 21:06 schreef TLC het volgende:
![]()
Showpikkiequote:Op maandag 7 september 2020 21:06 schreef JanCees het volgende:
pEoPlEsMaNaGeR, oNe Of tHe GuYs. wArMe mAnquote:Op maandag 7 september 2020 21:06 schreef TLC het volgende:
![]()
Gnabry niet goed genoeg voor een subtopclub als Azzenalquote:Op maandag 7 september 2020 21:07 schreef TLC het volgende:
Sane of Gnabry had die bal al 5 keer in t doel gekregen of zo
Die zijn niet speelgerechtigd voor Itali.quote:Op maandag 7 september 2020 21:07 schreef TLC het volgende:
Sane of Gnabry had die bal al 5 keer in t doel gekregen of zo
Post gezet.quote:Op maandag 7 september 2020 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gereageerd met een passend gifje maat
Snoek Franks.quote:Op maandag 7 september 2020 21:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoe heet deze mongolen commentator?
Kees Jansmaquote:Op maandag 7 september 2020 21:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoe heet deze mongolen commentator?
Daar heeft hij de verkeerde nationaliteit voor.quote:Op maandag 7 september 2020 21:10 schreef Keukendrol het volgende:
Chiellini ziet eruit alsof ie na de wedstrijd nog een ramkraak gaat plegen.
Berghuis is pas net weer fit.quote:Op maandag 7 september 2020 21:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom is Berghuis niet de rechtsbuiten maar een matige CDM wel?
Het tactisch vernuft van Dwightquote:Op maandag 7 september 2020 21:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik dwight 't ook niet.quote:Op maandag 7 september 2020 21:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Je neus is niet bedekt🤔quote:Op maandag 7 september 2020 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
Ik draag nu dit trouwens. COVID KRIJGT MIJ NIET KLEIN.
[ afbeelding ]
Chiellini MScquote:Op maandag 7 september 2020 21:10 schreef Keukendrol het volgende:
Minder.quote:Op maandag 7 september 2020 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Roeland Memphis gaat vandaag zijn transfer afdwingen naar Barca.
Weet wel alles van de geldstromen bij Juve.quote:
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7537
kaap genot
Chris heeft een punt.quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 21:10 schreef Keukendrol het volgende:
Eensquote:Op maandag 7 september 2020 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
Iedereen die Chris heet vind ik een lul.
Chris Klompaidsquote:Op maandag 7 september 2020 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
Iedereen die Chris heet vind ik een lul.
dit jaquote:Op maandag 7 september 2020 21:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Depay liep daar de ruimte ook wel dom dicht. Alleen maar met zichzelf bezig
Alsof Lodeweges iets bepaaldquote:Op maandag 7 september 2020 21:19 schreef PSVCL het volgende:
Lodeweges is nog laffer dan Frank de boer
Lijkt je moeder wel.quote:Op maandag 7 september 2020 21:21 schreef JanCees het volgende:
die linksback komt er wel heel makkelijk overheen steeds
Memphis wordt de ondergang van De Koe. Eens.quote:
Hateboer en Veltman tegenover zich, dus bij elkaar opgeteld nog geen halve verdediger bij NL op rechts.quote:Op maandag 7 september 2020 21:21 schreef JanCees het volgende:
die linksback komt er wel heel makkelijk overheen steeds
Ideale dertiende man. Qua breedte missen ze een boel, dat kan hij deels gaan opvullenquote:Op maandag 7 september 2020 21:21 schreef Coco. het volgende:
[..]
Benieuwd naar de reactie van @:bolasie
Lolquote:Op maandag 7 september 2020 21:22 schreef Lothiriel het volgende:
Wel matig zover tegen die overbejaarde Italianen
Vanuit Barcelona zit Ronald te whatsappen met Lodewegesquote:
Memphis en ''denken''quote:Op maandag 7 september 2020 21:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ja, en dan denkt Memphis: "Goed verhaal Dwight, gaan we doen"?
Mooi geweest weer paul.quote:Op maandag 7 september 2020 21:22 schreef Paul het volgende:
Het loopt uit de hand!!!!
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7537
[ afbeelding ]
Ben jij een racist?quote:Op maandag 7 september 2020 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Eerlijk is eerlijk. De creativiteit moet van de welse ngers komen.
Negers?quote:Op maandag 7 september 2020 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Niet mijn probleemquote:Op maandag 7 september 2020 21:23 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Evagodin is ook hier aanwezig allen
Die verwachtte ik alquote:Op maandag 7 september 2020 21:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Rafael doet dan ook niet meer mee
De vader van Ryan Giggs, dat is een welshe neger.quote:Op maandag 7 september 2020 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Jij wou zeggen dat de voorgaande wedstrijden zo goed warenquote:Op maandag 7 september 2020 21:24 schreef Generationalpha het volgende:
Dit is niet normaal slecht. Dwight pak je koffers maar.
ik zat te denken, die staat steeds stilquote:Op maandag 7 september 2020 21:26 schreef wolfrolf het volgende:
Ik moest lachen om de naam Immobile.
Die heeft zijn rijbewijs nog niet?
Ik hoop dat hier beelden van zijnquote:Op maandag 7 september 2020 21:27 schreef T3hTommay het volgende:
Een aanwezige verslaggever van de Volkskrant schrijft op Twitter dat Baudet de zaal uit rende.
Mietje
Louis had toen ook een berg narigheid in de vorm van NEDERLANDERS binnengehaald.quote:Op maandag 7 september 2020 21:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Memphis wordt de ondergang van De Koe. Eens.
quote:Op maandag 7 september 2020 21:27 schreef T3hTommay het volgende:
Een aanwezige verslaggever van de Volkskrant schrijft op Twitter dat Baudet de zaal uit rende.
Mietje
Held op sokken.quote:Op maandag 7 september 2020 21:27 schreef T3hTommay het volgende:
Mietje
Toeval of niet, nu een politie heli hier boven de wijkquote:Op maandag 7 september 2020 21:27 schreef T3hTommay het volgende:
Mietje
spannenddddquote:Op maandag 7 september 2020 21:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Toeval of niet, nu een politie heli hier boven de wijk
Ik woon in centrum van Arnhem waar die bijeenkomst ook in de buurt is.
Wat is er aan de hand dan?quote:Op maandag 7 september 2020 21:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 september 2020 21:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vertel ons ALLESquote:Op maandag 7 september 2020 21:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Sowieso gewoon een linksgekkie die wat kwam dreigenquote:Op maandag 7 september 2020 21:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Padtquote:Op maandag 7 september 2020 21:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Cillessen staat er ook al jaren alleen maar in omdat we geen fatsoenlijke keeper hebben
Bewoog in ieder geval meer dan Ake.quote:
De laatste lodeweges het zwaarst.quote:Op maandag 7 september 2020 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
Stadion bestormen, dan is Dwight zo weg.
@GGMMquote:Op maandag 7 september 2020 21:32 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=FFWmjkOZrVQ
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
1.8quote:Op maandag 7 september 2020 21:32 schreef LordVoldermort het volgende:
Een linksbackje van 1.72 ofzo kan ook niet.
de hangjongerenquote:Op maandag 7 september 2020 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
De nieuwe All Stars lol.
Wie gaat dat kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |