Faeröergodenquote:Op maandag 7 september 2020 20:57 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind die poule D het leukst aan de hele Nations League. Ik heb al meer Faeröer highlights gezien de afgelopen week dan ooit daarvoor.
Als je het niet gezien hebt, zoek die 3-2 even op tegen Malta.
De rivier de waal loopt tegenwoordig door de Arena.quote:Op maandag 7 september 2020 20:57 schreef Lothiriel het volgende:
Dat geruis op de achtergrond is nog vervelender dan doodse stilte
@NoNickOnequote:Op maandag 7 september 2020 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
Ik laat enorme stinkscheten. Heb net Durum Doner op. Het is net of ik de dikke Marokkaanse moeder van @:PSVCL heb opgevreten.
kwakje van Gordon dat is gaan rotten jongens!quote:Op maandag 7 september 2020 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
Ik laat enorme stinkscheten. Heb net Durum Doner op. Het is net of ik de dikke Marokkaanse moeder van @:PSVCL heb opgevreten.
Mag niet meer kosten als 2-3 euro zo te zienquote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef Paul het volgende:
Vanavond ben ik bij Puzziepie. Ik kijk NL elftal, Puzzie wil toch liever knutselen.
Ik zorg voor de wijn en de hapjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Viesdikquote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef Paul het volgende:
Vanavond ben ik bij Puzziepie. Ik kijk NL elftal, Puzzie wil toch liever knutselen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen Nederlandse vlaggetjes in de blokjes kaas?quote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
proostquote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is @puzziepie ?quote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wel wijn uit pak van de ah, herman?quote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alsquote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mag niet meer kosten als 2-3 euro zo te zien
alsquote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mag niet meer kosten als 2-3 euro zo te zien
Zitten wel in een kring genotquote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen Nederlandse vlaggetjes in de blokjes kaas?
Ik zie kurk drijven.quote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rode wijn in een wit wijn glasquote:Op maandag 7 september 2020 20:59 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 september 2020 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |