Die zal wel een goede manager hebben.quote:Op maandag 7 september 2020 13:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom Fajah Lourens op tv blijft komen
Ben vooral benieuwd of er nog besmettingen zijn. Als het renners zijn worden ze uit de koers gehaald. En als het er twee zijn, de hele ploeg.quote:Op maandag 7 september 2020 13:32 schreef Em31 het volgende:
Lees net dat ze nu pas weer getest zijn bij de tour, best lang toch eigenlijk een dikke week wachten?Stel in je team heeft iemand het, dan zou je zeggen dat na een week heel zo'n team wel besmet is.
Ik vind haar vriend die seteeds meer in de media verschijnt ook niet echt meerwaarde hebben of zoquote:Op maandag 7 september 2020 13:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nicolette van Dam past ook wel in dat rijtje
Zou toch wat zijn als het net Jumbo is.quote:Op maandag 7 september 2020 13:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd of er nog besmettingen zijn. Als het renners zijn worden ze uit de koers gehaald. En als het er twee zijn, de hele ploeg.
Ze zijn gisteren getest door de organisatie, ze krijgen zelf vandaag uitslag. Mocht er een positieve test zijn worden ze vandaag weer getest en dan nog voor de rit morgen uitslag om valse positieve test uit te sluiten.quote:Op maandag 7 september 2020 13:32 schreef Em31 het volgende:
Lees net dat ze nu pas weer getest zijn bij de tour, best lang toch eigenlijk een dikke week wachten?Stel in je team heeft iemand het, dan zou je zeggen dat na een week heel zo'n team wel besmet is.
Ohhja, zelf testen kan natuurlijk ook nog. Dan zou je er zelf nog wel sneller bij kunnen zijn eventueel.quote:Op maandag 7 september 2020 13:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze zijn gisteren getest door de organisatie, ze krijgen zelf vandaag uitslag. Mocht er een positieve test zijn worden ze vandaag weer getest en dan nog voor de rit morgen uitslag om valse positieve test uit te sluiten.
Ploegen kunnen zelf ook testen, ben benieuwd of ze dat ook echt doen en zichzelf ook niet in de vingers willen snijden. Fabio Aru is gisteren wel afgestapt omdat hij zich "niet zo lekker voelde". Ben Hermans voelt zich "ziek" maar rijdt vooralsnog verder...
Ik heb geen idee wie dat is.quote:Op maandag 7 september 2020 13:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind haar vriend die seteeds meer in de media verschijnt ook niet echt meerwaarde hebben of zo
Hij verkoopt kerstballen met z'n eigen hoofd eropquote:
Influencer. Oftewel hij doet eigenlijk niks behalve bekend zijn, of zo. Als ik iets een vaag beroep vind is het datquote:
Echt ja, altijd weer zo'n hartje van die twee.quote:Op maandag 7 september 2020 14:06 schreef Momo het volgende:
Die Bas Smit en Nicolette reageren ook op elke BN-er post.![]()
Of ze leven op instagram of ze hebben iemand in dienst
Ik denk dat ze het zelf doen hoor. Wat zouden ze anders de hele dag doenquote:Op maandag 7 september 2020 14:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt ja, altijd weer zo'n hartje van die twee.Zou me inderdaad niet verbazen dat iemand dat voor hun doet.
Dat is waarquote:Op maandag 7 september 2020 14:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het zelf doen hoor. Wat zouden ze anders de hele dag doen
Bijpassende TT dus voor jouquote:Op maandag 7 september 2020 14:25 schreef Arizona het volgende:
Ik had een overheerlijke roombotercroissant als verlate lunch. Met hagelslag.
En toen beet ik op de zijkant van mijn tong en werd de hele smaak van die geweldige croissant met pure chcolade, verpest door de weeïge smaak van mijn bloed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |