chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/![]()
![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
2 keer door het slotje ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb een vest aan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Okquote:Op maandag 7 september 2020 04:17 schreef mario390 het volgende:
restaurant skandal in grekenland
6 keer calamari en salad 813 euroZonder wrijving geen glans![]()
Geil.quote:
Lol.quote:Op maandag 7 september 2020 04:18 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Het is pas koud als je moet neuken met een sok om je lulZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 04:17 schreef mario390 het volgende:
restaurant skandal in grekenland
6 keer calamari en salad 813 euro
Ik vond deze al prijzig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lolquote:Op maandag 7 september 2020 04:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond deze al prijzig.Zonder wrijving geen glans![]()
Betaalde helemaal niks meer dan.quote:Op maandag 7 september 2020 04:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond deze al prijzig.![]()
Ja,het gaat lekker.quote:
welquote:Op maandag 7 september 2020 04:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond deze al prijzig.![]()
Goedemorgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fetisj.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 04:25 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ok. Ik ben drankorgel, missch duetje doen?
quote:Op maandag 7 september 2020 04:25 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ok. Ik ben drankorgel, missch duetje doen?
Zonder wrijving geen glans![]()
Ik ben gewoon vrolijk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo vrolijk was ik nooit.quote:
quote:
Heb je wel een hoed Michael?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En een slingerarm.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was er vannacht helemaal niet.quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 04:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was er vannacht helemaal niet.
Waarom?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Missch druk op werk.quote:Op maandag 7 september 2020 04:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was er vannacht helemaal niet.![]()
Ik wil eerst een goede motivatie lezen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 04:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil eerst een goede motivatie lezen.
Da's vermoeiende muziek manquote:Op maandag 7 september 2020 04:36 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Als hij een dagje komt orgeldraaien op fok vind ik het prima hoorZonder wrijving geen glans![]()
Niet geklikt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ohquote:Op maandag 7 september 2020 04:38 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja, je moet ook niet zelf aan die slinger draaienZonder wrijving geen glans![]()
Ik ga niet vragen welke wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet geklikt.
Weet je nou echt veel van orgels? Zegt café beveren je wat in Antwerpen? Was in jaren 80 mijn stamcafé. Lang terugquote:![]()
Draaiorgels he, niet drankorgelsquote:Op maandag 7 september 2020 04:46 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Weet je nou echt veel van orgels? Zegt café beveren je wat in Antwerpen? Was in jaren 80 mijn stamcafé. Lang terugZonder wrijving geen glans![]()
Is dat van rikkie en slingertje?quote:Op maandag 7 september 2020 04:45 schreef Michael_88 het volgende:
Deze is echt heel mooi staat in my top 6![]()
OELALAquote:Op maandag 7 september 2020 04:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij gaat billenkoek krijgen.![]()
[ afbeelding ]Zonder wrijving geen glans![]()
Orgels in het algemeen. Google maar op café beveren Antwerpen. Heb er wat frankjes ingegooidquote:Op maandag 7 september 2020 04:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Draaiorgels he, niet drankorgels
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2020 04:48:33 ]![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 04:48 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Orgels in het algemeen. Google maar op café beveren Antwerpen. Heb er wat frankjes ingegooid
Geef me gelijk over, ga zo liggenquote:Op maandag 7 september 2020 04:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij gaat billenkoek krijgen.![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Lekker slipe.quote:Op maandag 7 september 2020 04:49 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Geef me gelijk over, ga zo liggen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee ik geloof je zo wel.quote:Op maandag 7 september 2020 04:51 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Heb je nou gekeken? Decap orgel café beverenZonder wrijving geen glans![]()
quote:
Staat met pech, orgel moet ff aangeduwd wordenquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2020 04:54:36 ]![]()
zullen we een handje helpen?quote:Op maandag 7 september 2020 04:54 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Staat met pech, orgel moet ff aangeduid wordenZonder wrijving geen glans![]()
Omgooien.quote:
Zo`n orgel brandt ook wel lekker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij snapt hemquote:Op maandag 7 september 2020 05:01 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Echt wel, daarna die orgelpijpen inleveren mooi schoon koper. Mooi biertje voor halen dan.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 05:01 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Echt wel, daarna die orgelpijpen inleveren mooi schoon koper. Mooi biertje voor halen dan.
Tot zo.quote:
Een kadetje neem ik aan?quote:Op maandag 7 september 2020 05:09 schreef Ferrous het volgende:
Zo ff kadertje zalm gemaakt, heerlijk die blokjes“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had laatst gerookte zalm,veel te zout.quote:
Gerookte lust ik al niet eens nee. Gewoon die zachte heerlijk. Garnalen met beetje peper en mayo ook lekker op kadetquote:Op maandag 7 september 2020 05:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had laatst gerookte zalm,veel te zout.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Garnalen ben ik de laatste tijd helemaal gek op.quote:Op maandag 7 september 2020 05:19 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Gerookte lust ik al niet eens nee. Gewoon die zachte heerlijk. Garnalen met beetje peper en mayo ook lekker op kadet
coupé?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker nummer hoor. Nu weet ik al lekker vroeg weer die kree. Maar het is als meer als 2 uur later als ik normaal zou opstaaam. En tot heel veel later doorwerken.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik had je al veel eerder verwacht.quote:Op maandag 7 september 2020 05:24 schreef kree het volgende:
[..]
Lekker nummer hoor. Nu weet ik al lekker vroeg weer die kree. Maar het is als meer als 2 uur later als ik normaal zou opstaaam. En tot heel veel later doorwerken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
A NIFFO.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
👊quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nah toch ff in slaap gevallen wel.quote:Op maandag 7 september 2020 05:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had je al veel eerder verwacht.Do what you love, love what you do!![]()
Moet soms ook even.quote:
Slaap lekker.quote:Op maandag 7 september 2020 05:36 schreef Ferrous het volgende:
Genoeg puntjes gehaald voor mijn doen. Ga nog ff vlak. Tjuus
Trusten,het was gezellig.quote:Op maandag 7 september 2020 05:36 schreef Ferrous het volgende:
Genoeg puntjes gehaald voor mijn doen. Ga nog ff vlak. Tjuus![]()
Sowieso maar heb chronisch slaap tekort. Wel en door zorgen. Niet leuk dit.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Doe ik.wel.quote:Op maandag 7 september 2020 05:37 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zeer zeker, en geen Orgels in de fik steken hé.![]()
Dat is zeker klote.quote:Op maandag 7 september 2020 05:37 schreef kree het volgende:
[..]
Sowieso maar heb chronisch slaap tekort. Wel en door zorgen. Niet leuk dit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Best wel ja zo. Working 9-5. Niet echt voor mij. Is het beroep he en betaald lekker. Maar soms verlang ik daarnaar.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb als laatste 5 ploegendienst gedaan als operator.Daar ging ik helemaal kapot op.quote:Op maandag 7 september 2020 05:41 schreef kree het volgende:
[..]
Best wel ja zo. Working 9-5. Niet echt voor mij. Is het beroep he en betaald lekker. Maar soms verlang ik daarnaar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja daarom. Nu was het nog niet eens ploegen maar wel dagen van uur of 10 minimaal. Ok liedje om het even op te leukenquote:Op maandag 7 september 2020 05:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb als laatste 5 ploegendienst gedaan als operator.Daar ging ik helemaal kapot op.Do what you love, love what you do!![]()
#haags _kwartiertjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
mogguuuuuuuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Goedemorgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toepasselijk.quote:
Nine to five klinkt als soort van hemel voor mij. Nog nooit meegemaakt trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Dat je neus van voren zit,en niet opzij.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lul *quote:Op maandag 7 september 2020 05:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat je neus van voren zit,en niet opzij.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik heb jaren in een kledingzaak gewerkt,dat waren wel mooie werktijden.quote:Op maandag 7 september 2020 05:46 schreef kree het volgende:
Nine to five klinkt als soort van hemel voor mij. Nog noot meegemaakt trouwens.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik reken niet betaalde reistijd maar ff mee. Anywa het is een leuk liedje.Do what you love, love what you do!![]()
Dat hou je ook niet vol.quote:Op maandag 7 september 2020 05:50 schreef kree het volgende:
Was meer working 4 tot 20:00 enzo laatste tijd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nouja het breekt wel op ja idd. Nu is dat als service monteur wel lastig want sommige dingen moeten echt af kun je niet zeggen het is tijd enzo. Het voordeel is dat het dan wel goed betaald meestal. Maarja is maar zoveel tijd om vol te houden. Want reed heel nl door iiig als het neit België was. Dat ik toch ff eind vd middag dacht nu is het slim om ff een parkeerplaats te pakken.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Niet gekliktquote:Zonder wrijving geen glans![]()
Vertel.quote:
Die was echt geniaal,reactie van Marga Bult was ook mooi.quote:Op maandag 7 september 2020 05:57 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Britt, Akwasi kan een heel aquarium vullen met zijn gejank
Wat dan?quote:Op maandag 7 september 2020 05:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die was echt geniaal,reactie van Marga Bult was ook mooi.Zonder wrijving geen glans![]()
Momentje..quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Anyway ga nog wel ff slapen zo. Voordeel van uitkering trekken he.Do what you love, love what you do!![]()
Slaapzequote:Op maandag 7 september 2020 05:59 schreef kree het volgende:
Anyway ga nog wel ff slapen zo. Voordeel van uitkering trekken he.Zonder wrijving geen glans![]()
Morguh Kree,quote:Op maandag 7 september 2020 05:59 schreef kree het volgende:
Anyway ga nog wel ff slapen zo. Voordeel van uitkering trekken he.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Thx het is pure noodzaak btw want zou liever werken gewoon. Maar ok dat is nog ff een gedoe nuquote:Do what you love, love what you do!![]()
HOi FF. Had het al gelezen gisteren. Mooi he iWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook al zo vroege vogel.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen Dot,Haags begon er net over.quote:Op maandag 7 september 2020 06:01 schreef Dotteke het volgende:
HOi FF. Had het al gelezen gisteren. Mooi he i![]()
Zeker mooi.
Niet van nature, maar beetje gewend onderhand. Tis niet eens zo heel vroeg nuquote:Do what you love, love what you do!![]()
thnx lekker bakkiequote:Op maandag 7 september 2020 06:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot,Haags begon er net over.![]()
Zeker mooi.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, dat is waar. Het kan altijd vroegerquote:Op maandag 7 september 2020 06:05 schreef kree het volgende:
[..]
Niet van nature, maar beetje gewend onderhand. Tis niet eens zo heel vroeg nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit was al soort van uitslapen... normaal zat ik al lang in de trein of zelfs al mee voor werk. Dus naja dan wordt 4 uur opstaan het ding.quote:Op maandag 7 september 2020 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Het kan altijd vroegerDo what you love, love what you do!![]()
Vindt t niet echt leuk btw. Maar het went wel na een paar weken.Do what you love, love what you do!![]()
Heb mijn ass off gewerkt nl en hele lange dagen. Dus ok schaam me niet echt dat ik nu een uitkering krijg.Do what you love, love what you do!![]()
Dan is het ook alleen werken,eten en slapen.quote:Op maandag 7 september 2020 06:08 schreef kree het volgende:
Vindt t niet echt leuk btw. Maar het went wel na een paar weken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ook dat ja. Nu heb ik geen vrouw of kinderen dus kan allemaal. Maar ok met een gezin zou het vrij kut zijn denk ik. Teveel gewoon. En weet het eind vd dag te moe magnetron ding intieven. En nog wat tv kijken. En daarna totaal uitgeput zijn om dan de volgende dag weer de wekker te hooren om 4 uur.quote:Op maandag 7 september 2020 06:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan is het ook alleen werken,eten en slapen.Do what you love, love what you do!![]()
Die uitkering heb je voor gewerkt.quote:Op maandag 7 september 2020 06:10 schreef kree het volgende:
Heb mijn ass off gewerkt nl en hele lange dagen. Dus ok schaam me niet echt dat ik nu een uitkering krijg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mogguh allenOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
Heer Filo.quote:
Boyquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Alles chill hier?Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
Dat moet jij beter weten hoe het daar is.quote:
Het is momenteel ook erg lastig om werk te vinden in deze tijd.quote:Op maandag 7 september 2020 06:10 schreef kree het volgende:
Heb mijn ass off gewerkt nl en hele lange dagen. Dus ok schaam me niet echt dat ik nu een uitkering krijg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Filoquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Dvenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dven.quote:
quote:
Kan gebeuren.
Waarom neger je mequote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat is niet liev van Filo Dev.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik durf nog wel een stapje verder te gaan door het ronduit schandalig te noemen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Maar goed dat Paul er niet is
@Filosoofert Ik eis een verklaring"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
En terecht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
IK denk dat Filo onder de koeien hangt
quote:Op maandag 7 september 2020 06:48 schreef Dotteke het volgende:
IK denk dat Filo onder de koeien hangt
Leuke smiliequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo maar eens naar de ontbijtzaal lopen ja."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
maatquote:Op maandag 7 september 2020 06:58 schreef Dven het volgende:
Zo maar eens naar de ontbijtzaal lopen ja.Zonder wrijving geen glans![]()
Kiek, das nog eens lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow ja,fijne werkvakantie.quote:Op maandag 7 september 2020 06:58 schreef Dven het volgende:
Zo maar eens naar de ontbijtzaal lopen ja.
Altijd makkelijk als je ontbijt zo klaar staat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel het meest fijne aan een hotel.Vind ik dan.quote:Op maandag 7 september 2020 07:03 schreef Dotteke het volgende:
Altijd makkelijk als je ontbijt zo klaar staat.
De was niet hoeven doenquote:Op maandag 7 september 2020 07:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel het meest fijne aan een hotel.Vind ik dan.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Hey vriend,goedemorgen.quote:
Goedemorgen vriendquote:
quote:
Ja, dat vind ik ook. Lekker wakker worden, douchen en dan naar de eetkamer van het hotel en daar staat alles klaar. Kan daar echt van genieten.quote:Op maandag 7 september 2020 07:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel het meest fijne aan een hotel.Vind ik dan.EN de afwas en geen bedden opmakenquote:
Morguh Engine
Vrindjequote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Goed begin van de dagquote:![]()
![]()
Ja dat is ook wel prettigquote:Op maandag 7 september 2020 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Lekker wakker worden, douchen en dan naar de eetkamer van het hotel en daar staat alles klaar. Kan daar echt van genieten.
[..]
EN de afwas en geen bedden opmaken
Morguh Engine
Ontbijt geef ik niet zoveel om. Meestal kom ik toch niet verder dan wat yoghurt.
Morguh Dot
Hotel is verbazingwekkend aangenaam voor 30 euro inclusief ontbijt. Er was een slaapbank opgemaakt voor de honden en zelfs zij krijgen een ontbijtquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zo'n rijk Continental breakfastquote:Op maandag 7 september 2020 07:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel het meest fijne aan een hotel.Vind ik dan.
OMG,ik hoor net dat Johan Friso helemaal niet dood is,maar doodverklaard is omdat hij banden had met een Nederlandse maffia die kinderen misbruikten.En de maanlanding was ook fake.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 september 2020 07:17 schreef FreshFruit het volgende:
OMG,ik hoor net dat Johan Friso helemaal niet dood is,maar doodverklaard is omdat hij banden had met een Nederlandse maffia die kinderen misbruikten.En de maanlanding was ook fake.![]()
![]()
Het justientjequote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jij weet.quote:
Lange Frans is vroeg wakkerquote:Op maandag 7 september 2020 07:17 schreef FreshFruit het volgende:
De keer dat ik naar zo'n all-in in Turkije ging vond ik dan ook wel een genot, buiten hoogseizoen en was vrij rustig maar vakken met van alles en nog watquote:
At meester enkel salade die ik mixte met rijst en wat nootjes + een sausje maar toch
Overigens voor de rest weinig op het resort gezeten maar meer de omgeving ontdekt. Het resorthangen trekt me dan weer helemaal niet. Ja, als luidagje zo tussendoor
Zou ik ook niet willen.quote:Op maandag 7 september 2020 07:21 schreef Dven het volgende:
Overigens voor de rest weinig op het resort gezeten maar meer de omgeving ontdekt. Het resorthangen trekt me dan weer helemaal niet. Ja, als luidagje zo tussendoor“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze gaan nog veel verder.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar is dat dan?quote:
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-09-2020 07:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. FreshFruit / 321 / 1430
2. mario390 / 189 / 739
3. Maanvis / 182 / 519
4. kree / 156 / 641
5. Mrsloveable / 142 / 969
6. Ferrous / 133 / 538
7. Superbadeendje / 124 / 972
8. Dotteke / 124 / 1308
9. Jacquelinehasselbaink / 111 / 1716
10. ToT / 95 / 1488
11. Schakeltopia / 88 / 1379
12. aloa / 88 / 1247
13. Flory / 87 / 233
14. engine / 83 / 151
15. devzero / 77 / 395
16. murp / 75 / 12
17. jerney / 73 / 611
18. Rob / 66 / 346
19. Jippie / 59 / 699
20. maily / 56 / 612SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stelletje mafklappers lopen er toch ook rondquote:Op maandag 7 september 2020 07:17 schreef FreshFruit het volgende:
Gruß gott
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: