Halverwege Parabolica hoef je niet te remmen.quote:Op zondag 6 september 2020 15:51 schreef Zorro het volgende:
Die remmen van Ferrari zijn niet optimaal begrijp ik?
Ik wou net zeggen, er komt zelfs een punt dat het gewoon niet meer vertrouwd is om met een Ferrari de baan op te gaan.quote:Op zondag 6 september 2020 15:51 schreef tralalala het volgende:
Ferrari wil hun coureurs vermoorden, wtf.
Ik kijk de Tour zolang Hamilton geen straf heeft. Dus niet gezien.quote:Op zondag 6 september 2020 15:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Halverwege Parabolica hoef je niet te remmen.
Ik hoop het.quote:
Zal ook wel spannender zijn dan deze optocht.quote:Op zondag 6 september 2020 15:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kijk de Tour zolang Hamilton geen straf heeft. Dus niet gezien.
Rode vlag begrijp ik hieruit?quote:
Jawel. Dat moet welquote:
Dat mag niet zo zijnquote:
quote:Op zondag 6 september 2020 15:53 schreef heywoodu het volgende:
Stop and go mag tijdens rood niet neem ik aan?
Dan was Leclerc er nog harder vanaf gevlogenquote:Op zondag 6 september 2020 15:53 schreef Breekfast het volgende:
Van mij mag Ferrari weer hun trucje met de motor gebruiken. Dit is gewoon zielig
Linkerkant waar Leclerc eraf ging.quote:Op zondag 6 september 2020 15:53 schreef daNpy het volgende:
Ik zie overigens nergens dat ie gesloten is.
Of is dat dat kruis links.
Klopt ging toen ook net voor de pits dicht gingquote:Op zondag 6 september 2020 15:54 schreef tralalala het volgende:
Verstappen had destijds ook mazzel in Brazilië 2016
Zal wel moeten, maar is wel ontzettend vreemd dat ze het niet tegelijk met GIO bekend maken.quote:
Zelfde situatie, dus dat moet welquote:Op zondag 6 september 2020 15:52 schreef franklop het volgende:
HAM zal dan geen S&G krijgen, anders hadden ze die ook gelijk iets gegeven
lewis is ZWARTquote:Op zondag 6 september 2020 15:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waarom Gio meteen een straf en Lewis zo lang onder review?
Was er een verschil in situatie?
Hij is open en eerlijk geweest en heeft zijn fout toegegeven, dus geen straf.quote:
Nee, pitstraat was meteen dicht toen de SC naar buiten kwam.quote:Op zondag 6 september 2020 15:54 schreef wdn het volgende:
Lewis zat denk ik net aan de goede kant van de pit stop.
Lijkt mij ook hoor. Maar mogelijk was er toch net iets anders (pit lane entry closed, misschien was dat nog niet gecommuniceerd)quote:Op zondag 6 september 2020 15:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zelfde situatie, dus dat moet wel
Barričre reparerenquote:Op zondag 6 september 2020 15:55 schreef Breekfast het volgende:
Waarom is dit rode vlag eigenlijk? LeClerc is ok en je kunt tijdens de safety car toch de auto wegslepen?
Misschien was hij binnen voordat ze het sloten.quote:Op zondag 6 september 2020 15:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waarom Gio meteen een straf en Lewis zo lang onder review?
Was er een verschil in situatie?
Herstellen bandenstapel?quote:Op zondag 6 september 2020 15:55 schreef Breekfast het volgende:
Waarom is dit rode vlag eigenlijk? LeClerc is ok en je kunt tijdens de safety car toch de auto wegslepen?
Ga is YouTube kijken.quote:Op zondag 6 september 2020 15:55 schreef Breekfast het volgende:
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 6 september 2020 15:54 schreef Justevo het volgende:
Je gaat me toch niet zeggen dat Hamilton nu die straf mag nemen he??
Ik zag dezelfde schermen oplichten links van de baan, dus dat zegt mij dat de situatie identiek was...quote:Op zondag 6 september 2020 15:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Misschien was hij binnen voordat ze het sloten.
Rustig.quote:Op zondag 6 september 2020 15:57 schreef Tjacka het volgende:
GAAT DE RACE NU AFGEVLAGD WORDEN
heeft de keeper een helm op
Niet zomaar alles geloven wat OllieMollie roept.quote:Op zondag 6 september 2020 15:56 schreef Bluedisplay het volgende:
Volgens Olav zou dit de snelste race ooit worden
Nee, hij got in there too late. Uiterst links had je een rode lamp.quote:Op zondag 6 september 2020 15:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Misschien was hij binnen voordat ze het sloten.
Bandenstapel moet gerepareerd worden. Anders klapt de volgende op een muur.quote:Op zondag 6 september 2020 15:55 schreef Breekfast het volgende:
Yesquote:Op zondag 6 september 2020 15:57 schreef Tjacka het volgende:
hopelijk krijgt hamilton die straf wel
dan gaat dit nog wel eens genot worden
Prima jinxquote:Op zondag 6 september 2020 15:57 schreef Libris het volgende:
Het wordt dus niet de snelste race ooit..
Max gaat zo schroeien.quote:Op zondag 6 september 2020 15:59 schreef Newone82 het volgende:
Jammer dat Max nu niet kan profiteren.
Waarom is dat zuur? Auto is gewoon niet gemaakt hiervoor.quote:Op zondag 6 september 2020 15:58 schreef tja77 het volgende:
Woei!!!!
Zuur dat Max er zo slecht voor staat.
Nope, al mag de sessie (inclusief rood) in totaal niet meer dan een uur of 4 duren zo uit mijn hoofd. Brazilië toen met de regen kwam in de buurtquote:Op zondag 6 september 2020 15:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bij rood loopt de 2 uur voor GP nog door?
Dit ja. Gasly al naar binnen geweest?quote:Op zondag 6 september 2020 15:58 schreef beantherio het volgende:
Het lijkt erop dat we een fantasie-podium gaan krijgen zonder Mercedes en Max.
Hij moet binnen 3 ronden na vertrek van de safety car binnen komenquote:Op zondag 6 september 2020 15:58 schreef Dimachaerus het volgende:
nu met de rode vlag doet de S&G nog meer pijn toch
Is dat wel zo?quote:Op zondag 6 september 2020 15:58 schreef Mothzor het volgende:
Wel lullig voor Sainz. Alles wat voor hem staat mag nu nieuwe banden pakken en dan wordt het een rit naar de finish.
Als de baan groen is.quote:Op zondag 6 september 2020 15:58 schreef Zorro het volgende:
Nu de vraag: Wanneer moet die straf genomen worden,
Ja, dat hoort bij de max 4 uur totale duurquote:Op zondag 6 september 2020 15:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Anders had ie ook straf gehad.quote:Op zondag 6 september 2020 15:58 schreef Mothzor het volgende:
Wel lullig voor Sainz. Alles wat voor hem staat mag nu nieuwe banden pakken en dan wordt het een rit naar de finish.
natuurlijk nietquote:Op zondag 6 september 2020 16:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
HAM kan dit toch ondanks de penalty prima winnen?
Dit ja. Was al 10 seconden los van Sainz.quote:Op zondag 6 september 2020 16:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
Neequote:Op zondag 6 september 2020 16:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
Nee, want nog niet gepitquote:
Nee, kansloos nuquote:Op zondag 6 september 2020 16:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
ze starten toch opnieuw domme ezelquote:Op zondag 6 september 2020 16:00 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dit ja. Was al 10 seconden los van Sainz.
Dit ja.quote:Op zondag 6 september 2020 16:00 schreef SiGNe het volgende:
Verstappen moet ook nog wel binnen de punten rijden want anders heeft die straf van Hamilton alsnog geen invloed
Idd, normaal zit Max er als eerste bij en zou hij veel punten kunnen inlopen, nu niet.quote:Op zondag 6 september 2020 15:59 schreef Nattekat het volgende:
En weer uitgerekend in de race dat zowel Max als Bottas helemaal nergens zijn.
Ook niet bij de sc?quote:
Omdat het wat spanning zou terugbrengen in de WK stand. Of hou je niet van spanning?quote:Op zondag 6 september 2020 15:59 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waarom is dat zuur? Auto is gewoon niet gemaakt hiervoor.
En voor Bottas finishenquote:Op zondag 6 september 2020 16:00 schreef SiGNe het volgende:
Verstappen moet ook nog wel binnen de punten rijden want anders heeft die straf van Hamilton alsnog geen invloed
Lampje gaat branden bij >18G meen ik.quote:
Nee, dan geldt 4 uur max (waarvan 2 uur onder groen)quote:Op zondag 6 september 2020 15:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
verstappen en bottas toch ook nietquote:Op zondag 6 september 2020 16:01 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En Hamilton komt er niet langs denk je?
En een Stop & Go. Dus erger dan een DTquote:
Nou...quote:Op zondag 6 september 2020 16:01 schreef BorisDeLul het volgende:
Wij gaan voor het eerst in jaren een niet-Mercedes, niet-Red Bull en niet-Ferrari winnaar krijgen
ik begrijp niks van deze zinquote:Op zondag 6 september 2020 16:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Is het tijdverlies van een S&G eigenlijk wel groter dan het voordeel van onder een SC pitten?
quote:Op zondag 6 september 2020 16:02 schreef hjansen82 het volgende:
Hamilton lost zijn step en go penalty in.
Ik denk het. Benieuwd wie het voor elkaar krijgt.quote:Op zondag 6 september 2020 16:01 schreef BorisDeLul het volgende:
Wij gaan voor het eerst in jaren een niet-Mercedes, niet-Red Bull en niet-Ferrari winnaar krijgen
Denken dat max wk kan worden bij rbquote:Op zondag 6 september 2020 16:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat het wat spanning zou terugbrengen in de WK stand. Of hou je niet van spanning?
Pure gok: De race wordt vaak stil gelegd na een zwaar ongeluk waarbij de baan bezaaid ligt met carbon fiber. Dan kan je coureurs onmogelijk op dezelfde set banden weer naar buiten sturen.quote:Op zondag 6 september 2020 16:02 schreef Libris het volgende:
Vreemd eigenlijk dat onder rood banden gewisseld mogen worden. Waarom eigenlijk?
Het is ook nooit goed.quote:Op zondag 6 september 2020 15:59 schreef Nattekat het volgende:
En weer uitgerekend in de race dat zowel Max als Bottas helemaal nergens zijn.
36seconden hadden ze het over met de +10. Dus hij zal compleet achteraan komen te rijden denk ik?quote:Op zondag 6 september 2020 16:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Is het tijdverlies van een S&G eigenlijk wel groter dan het voordeel van onder een SC pitten?
Volgens mij moet ie de straf binnen een x aantal ronden inlossen.quote:Op zondag 6 september 2020 16:02 schreef Kyran het volgende:
HAM rijdt dus straks een paar second achter de laatste auto na zijn S&G.
Saaie optocht gaat nog leuk worden zo.
Het is zo flauw en toch moest ik lachen.quote:Op zondag 6 september 2020 16:02 schreef hjansen82 het volgende:
Hamilton lost zijn step en go penalty in.
Dat lijkt me welquote:Op zondag 6 september 2020 16:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
36seconden hadden ze het over met de +10. Dus hij zal compleet achteraan komen te rijden denk ik?
Liefst wel ja, die stat er nu maar 3 punten achter.quote:
Zeker na een rode vlag. Iedereen zit weer bij elkaar dus die komen als laatste de baan weer op.quote:Op zondag 6 september 2020 16:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Binnen 2/3 ronden.quote:Op zondag 6 september 2020 16:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens mij moet ie de straf binnen een x aantal ronden inlossen.
Denk nou eens na voor je wat doms roept. Ik roep keer op keer dat hij moet uitvallen voor het kampioenschap, en nu schieten we er alsnog geen zak mee op.quote:
Helaas wel jaquote:Op zondag 6 september 2020 16:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
GIO heeft ook een stop and goquote:Op zondag 6 september 2020 16:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
36seconden hadden ze het over met de +10. Dus hij zal compleet achteraan komen te rijden denk ik?
3 toch ?quote:Op zondag 6 september 2020 16:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik dacht iets van 3 ronden, geen idee of dat nog altijd zo is.quote:Op zondag 6 september 2020 16:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Denken dat dat onmogelijk is.quote:
Drie volgens mij toch?quote:Op zondag 6 september 2020 16:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
belachelijke regelquote:Op zondag 6 september 2020 16:00 schreef Mothzor het volgende:
Iedereen mag nieuwe banden pakken, dus wordt een leuke rit naar de finish. Stroll, Gasly voor de overwinning.
De hele auto's worden gereviseerd?quote:Op zondag 6 september 2020 16:01 schreef S95Sedan het volgende:
Dat banden wisselen tijdens rood moeten ze ook afschaffen zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |