Lampje gaat branden bij >18G meen ik.quote:
Nee, dan geldt 4 uur max (waarvan 2 uur onder groen)quote:Op zondag 6 september 2020 15:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bij rood loopt de 2 uur voor GP nog door?
verstappen en bottas toch ook nietquote:Op zondag 6 september 2020 16:01 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En Hamilton komt er niet langs denk je?
En een Stop & Go. Dus erger dan een DTquote:
Nou...quote:Op zondag 6 september 2020 16:01 schreef BorisDeLul het volgende:
Wij gaan voor het eerst in jaren een niet-Mercedes, niet-Red Bull en niet-Ferrari winnaar krijgen
ik begrijp niks van deze zinquote:Op zondag 6 september 2020 16:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Is het tijdverlies van een S&G eigenlijk wel groter dan het voordeel van onder een SC pitten?
quote:Op zondag 6 september 2020 16:02 schreef hjansen82 het volgende:
Hamilton lost zijn step en go penalty in.
Ik denk het. Benieuwd wie het voor elkaar krijgt.quote:Op zondag 6 september 2020 16:01 schreef BorisDeLul het volgende:
Wij gaan voor het eerst in jaren een niet-Mercedes, niet-Red Bull en niet-Ferrari winnaar krijgen
Denken dat max wk kan worden bij rbquote:Op zondag 6 september 2020 16:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat het wat spanning zou terugbrengen in de WK stand. Of hou je niet van spanning?
Pure gok: De race wordt vaak stil gelegd na een zwaar ongeluk waarbij de baan bezaaid ligt met carbon fiber. Dan kan je coureurs onmogelijk op dezelfde set banden weer naar buiten sturen.quote:Op zondag 6 september 2020 16:02 schreef Libris het volgende:
Vreemd eigenlijk dat onder rood banden gewisseld mogen worden. Waarom eigenlijk?
Het is ook nooit goed.quote:Op zondag 6 september 2020 15:59 schreef Nattekat het volgende:
En weer uitgerekend in de race dat zowel Max als Bottas helemaal nergens zijn.
36seconden hadden ze het over met de +10. Dus hij zal compleet achteraan komen te rijden denk ik?quote:Op zondag 6 september 2020 16:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Is het tijdverlies van een S&G eigenlijk wel groter dan het voordeel van onder een SC pitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |