Lampje gaat branden bij >18G meen ik.quote:
Nee, dan geldt 4 uur max (waarvan 2 uur onder groen)quote:Op zondag 6 september 2020 15:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bij rood loopt de 2 uur voor GP nog door?
verstappen en bottas toch ook nietquote:Op zondag 6 september 2020 16:01 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En Hamilton komt er niet langs denk je?
En een Stop & Go. Dus erger dan een DTquote:
Nou...quote:Op zondag 6 september 2020 16:01 schreef BorisDeLul het volgende:
Wij gaan voor het eerst in jaren een niet-Mercedes, niet-Red Bull en niet-Ferrari winnaar krijgen
ik begrijp niks van deze zinquote:Op zondag 6 september 2020 16:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Is het tijdverlies van een S&G eigenlijk wel groter dan het voordeel van onder een SC pitten?
quote:Op zondag 6 september 2020 16:02 schreef hjansen82 het volgende:
Hamilton lost zijn step en go penalty in.
Ik denk het. Benieuwd wie het voor elkaar krijgt.quote:Op zondag 6 september 2020 16:01 schreef BorisDeLul het volgende:
Wij gaan voor het eerst in jaren een niet-Mercedes, niet-Red Bull en niet-Ferrari winnaar krijgen
Denken dat max wk kan worden bij rbquote:Op zondag 6 september 2020 16:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat het wat spanning zou terugbrengen in de WK stand. Of hou je niet van spanning?
Pure gok: De race wordt vaak stil gelegd na een zwaar ongeluk waarbij de baan bezaaid ligt met carbon fiber. Dan kan je coureurs onmogelijk op dezelfde set banden weer naar buiten sturen.quote:Op zondag 6 september 2020 16:02 schreef Libris het volgende:
Vreemd eigenlijk dat onder rood banden gewisseld mogen worden. Waarom eigenlijk?
Het is ook nooit goed.quote:Op zondag 6 september 2020 15:59 schreef Nattekat het volgende:
En weer uitgerekend in de race dat zowel Max als Bottas helemaal nergens zijn.
36seconden hadden ze het over met de +10. Dus hij zal compleet achteraan komen te rijden denk ik?quote:Op zondag 6 september 2020 16:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Is het tijdverlies van een S&G eigenlijk wel groter dan het voordeel van onder een SC pitten?
Volgens mij moet ie de straf binnen een x aantal ronden inlossen.quote:Op zondag 6 september 2020 16:02 schreef Kyran het volgende:
HAM rijdt dus straks een paar second achter de laatste auto na zijn S&G.
Saaie optocht gaat nog leuk worden zo.
Het is zo flauw en toch moest ik lachen.quote:Op zondag 6 september 2020 16:02 schreef hjansen82 het volgende:
Hamilton lost zijn step en go penalty in.
Dat lijkt me welquote:Op zondag 6 september 2020 16:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
36seconden hadden ze het over met de +10. Dus hij zal compleet achteraan komen te rijden denk ik?
Liefst wel ja, die stat er nu maar 3 punten achter.quote:
Zeker na een rode vlag. Iedereen zit weer bij elkaar dus die komen als laatste de baan weer op.quote:Op zondag 6 september 2020 16:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Binnen 2/3 ronden.quote:Op zondag 6 september 2020 16:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens mij moet ie de straf binnen een x aantal ronden inlossen.
Denk nou eens na voor je wat doms roept. Ik roep keer op keer dat hij moet uitvallen voor het kampioenschap, en nu schieten we er alsnog geen zak mee op.quote:
Helaas wel jaquote:Op zondag 6 september 2020 16:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
GIO heeft ook een stop and goquote:Op zondag 6 september 2020 16:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
36seconden hadden ze het over met de +10. Dus hij zal compleet achteraan komen te rijden denk ik?
3 toch ?quote:Op zondag 6 september 2020 16:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik dacht iets van 3 ronden, geen idee of dat nog altijd zo is.quote:Op zondag 6 september 2020 16:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Denken dat dat onmogelijk is.quote:
Drie volgens mij toch?quote:Op zondag 6 september 2020 16:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
belachelijke regelquote:Op zondag 6 september 2020 16:00 schreef Mothzor het volgende:
Iedereen mag nieuwe banden pakken, dus wordt een leuke rit naar de finish. Stroll, Gasly voor de overwinning.
De hele auto's worden gereviseerd?quote:Op zondag 6 september 2020 16:01 schreef S95Sedan het volgende:
Dat banden wisselen tijdens rood moeten ze ook afschaffen zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |