Halverwege Parabolica hoef je niet te remmen.quote:Op zondag 6 september 2020 15:51 schreef Zorro het volgende:
Die remmen van Ferrari zijn niet optimaal begrijp ik?
Ik wou net zeggen, er komt zelfs een punt dat het gewoon niet meer vertrouwd is om met een Ferrari de baan op te gaan.quote:Op zondag 6 september 2020 15:51 schreef tralalala het volgende:
Ferrari wil hun coureurs vermoorden, wtf.
Ik kijk de Tour zolang Hamilton geen straf heeft. Dus niet gezien.quote:Op zondag 6 september 2020 15:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Halverwege Parabolica hoef je niet te remmen.
Ik hoop het.quote:
Zal ook wel spannender zijn dan deze optocht.quote:Op zondag 6 september 2020 15:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kijk de Tour zolang Hamilton geen straf heeft. Dus niet gezien.
Rode vlag begrijp ik hieruit?quote:
Jawel. Dat moet welquote:
Dat mag niet zo zijnquote:
quote:Op zondag 6 september 2020 15:53 schreef heywoodu het volgende:
Stop and go mag tijdens rood niet neem ik aan?
Dan was Leclerc er nog harder vanaf gevlogenquote:Op zondag 6 september 2020 15:53 schreef Breekfast het volgende:
Van mij mag Ferrari weer hun trucje met de motor gebruiken. Dit is gewoon zielig
Linkerkant waar Leclerc eraf ging.quote:Op zondag 6 september 2020 15:53 schreef daNpy het volgende:
Ik zie overigens nergens dat ie gesloten is.
Of is dat dat kruis links.
Klopt ging toen ook net voor de pits dicht gingquote:Op zondag 6 september 2020 15:54 schreef tralalala het volgende:
Verstappen had destijds ook mazzel in Brazilië 2016
Zal wel moeten, maar is wel ontzettend vreemd dat ze het niet tegelijk met GIO bekend maken.quote:
Zelfde situatie, dus dat moet welquote:Op zondag 6 september 2020 15:52 schreef franklop het volgende:
HAM zal dan geen S&G krijgen, anders hadden ze die ook gelijk iets gegeven
lewis is ZWARTquote:Op zondag 6 september 2020 15:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waarom Gio meteen een straf en Lewis zo lang onder review?
Was er een verschil in situatie?
Hij is open en eerlijk geweest en heeft zijn fout toegegeven, dus geen straf.quote:
Nee, pitstraat was meteen dicht toen de SC naar buiten kwam.quote:Op zondag 6 september 2020 15:54 schreef wdn het volgende:
Lewis zat denk ik net aan de goede kant van de pit stop.
Lijkt mij ook hoor. Maar mogelijk was er toch net iets anders (pit lane entry closed, misschien was dat nog niet gecommuniceerd)quote:Op zondag 6 september 2020 15:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zelfde situatie, dus dat moet wel
Barrière reparerenquote:Op zondag 6 september 2020 15:55 schreef Breekfast het volgende:
Waarom is dit rode vlag eigenlijk? LeClerc is ok en je kunt tijdens de safety car toch de auto wegslepen?
Misschien was hij binnen voordat ze het sloten.quote:Op zondag 6 september 2020 15:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waarom Gio meteen een straf en Lewis zo lang onder review?
Was er een verschil in situatie?
Herstellen bandenstapel?quote:Op zondag 6 september 2020 15:55 schreef Breekfast het volgende:
Waarom is dit rode vlag eigenlijk? LeClerc is ok en je kunt tijdens de safety car toch de auto wegslepen?
Ga is YouTube kijken.quote:Op zondag 6 september 2020 15:55 schreef Breekfast het volgende:
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 6 september 2020 15:54 schreef Justevo het volgende:
Je gaat me toch niet zeggen dat Hamilton nu die straf mag nemen he??
Ik zag dezelfde schermen oplichten links van de baan, dus dat zegt mij dat de situatie identiek was...quote:Op zondag 6 september 2020 15:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Misschien was hij binnen voordat ze het sloten.
Rustig.quote:Op zondag 6 september 2020 15:57 schreef Tjacka het volgende:
GAAT DE RACE NU AFGEVLAGD WORDEN
heeft de keeper een helm op
Niet zomaar alles geloven wat OllieMollie roept.quote:Op zondag 6 september 2020 15:56 schreef Bluedisplay het volgende:
Volgens Olav zou dit de snelste race ooit worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |