https://sportnieuws.nl/vo(...)live-nations-league/quote:Het Nederlands elftal voetbalt vrijdagavond voor het eerst in 9 maanden weer eens een wedstrijd. De ploeg van interim-bondscoach Dwight Lodeweges begint het nieuwe seizoen van de Nations League met 2 thuiswedstrijden. De duels worden gespeeld in de Johan Cruijff Arena in Amsterdam en er zijn geen fans welkom.
Dus wil je vast op tv de wedstrijden volgen. Dat kan gelukkig! Vrijdagavond 4 september om 20.45 uur begint Nederland-Polen. De wedstrijd is live te kijken op NPO 1. Vanaf 20.25 uur, na het Journaal van 20.00 uur, begint daar de voorbeschouwing. Op Ziggo Sport of FOX Sports is de wedstrijd NIET live te zien. Deze tekst leest niemand en staat er ook enkel om de OP een beetje te vullen.
Dit valt niet te lezen, dus niet gelezenquote:
Kijk, hier hebben we wat aan!quote:
Dat siert jequote:Op vrijdag 4 september 2020 19:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik wilde je die kop van Depay besparen.
Waar is dit op gebaseerd?quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:02 schreef Justin_Case het volgende:
Dit wordt een nederlaag voor ons aller oranje
Niet per se, nee.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hey vriend, heb je er een beetje zin in?
Dat is goed om te horen. Hopelijk verschijnt @Coco. ook nogquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet per se, nee.
Alhoewel dit de eerste wedstrijd sinds de hele corona-toestand is die ik weer volledig ga kijken samen met FOK
Dus nu toch wel een beetje
Dan ben je er dus ook met haxballquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet per se, nee.
Alhoewel dit de eerste wedstrijd sinds de hele corona-toestand is die ik weer volledig ga kijken samen met FOK
Dus nu toch wel een beetje
Hij heeft beloofd van welquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen. Hopelijk verschijnt @:coco. ook nog
kromme zin jaquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:32 schreef 3rr0r het volgende:
'de reden is misschien niet zo mooi maar wel dat ronald weg is'
Geen last van op de televisiequote:Op vrijdag 4 september 2020 20:36 schreef KennyPowers het volgende:
Al die zwakzinnige ManU fans die nu VdBeek gifjes spammen onder die opstelling
Als Lewa nou had gespeeld gaf ik ze een kans, maar die is er niet toch?quote:
klopt. scheelt wel jaquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Lewa nou had gespeeld gaf ik ze een kans, maar die is er niet toch?
Die oranje fans mis ik als kiespijnquote:
Kijk je ook mee?quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:41 schreef Justin_Case het volgende:
NU AL meer sfeer dan bij een gemiddelde wedstijd van ajax.
Ongelooflijk
Ik ga zo in de zetel zitten.quote:
Dat slaat HE-LE-MAAL nergens opquote:
Like gegeven.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:41 schreef Justin_Case het volgende:
NU AL meer sfeer dan bij een gemiddelde wedstijd van ajax.
Ongelooflijk
Vanavond weer de mondjes snoeren.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:41 schreef T3hTommay het volgende:
Depay die na een week in Spanje smeekt of 'ie weer naar Frankrijk kan om tegen Dijon en Nantes te spelengod
Net al gepakt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan pak ik nu een Hertog Jan Grand Prestige.
Lekker maatquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vanavond weer de mondjes snoeren.
Ik heb Brand in mijn koelkast. Maar GEEN paniek!!!quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
Allen op jou tijdens de rust.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vanavond weer de mondjes snoeren.
Doe dit maar niet meerquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb Brand in mijn koelkast. Maar GEEN paniek!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:44 schreef Coco. het volgende:
Jongens, slecht nieuws voor de haxballers onder ons
Niet echt slecht nieuws als hij bij de tegenstander zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:44 schreef Coco. het volgende:
Jongens, slecht nieuws voor de haxballers onder ons
KlootzakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
landverraderquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:45 schreef Zorro het volgende:
Zo volksliedjes eventjes geluisterd bij Italie - Bosnie.
Beter dan dit.
Jij krijgt op basis van status een like.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:47 schreef Bluedisplay het volgende:
Frenkie krijgt op basis van status een vrije trap
Dat vind ik erg liefquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij krijgt op basis van status een like.
Veltman is een parodie op een voetballerquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slechte bal van Veltman
Het gras is groen
Dan kijk je toch nietquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hadden beter de Nations League kunnen afblazen...hier maak je niemand blij mee.
Ik snap niet dat ze niet gewoon in de Kuip spelen. Beste grasmat.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:49 schreef Belg het volgende:
Ze konden in theorie ook eens in het stadion van RKC spelen....
Ze spelen op gras, niet in theorie.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:49 schreef Belg het volgende:
Ze konden in theorie ook eens in het stadion van RKC spelen....
quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ze spelen op gras, niet in theorie.
dat is er wel alleen erg poverquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
De NOS is te incapabel om er achtergrondgeluid bij te zetten.
Ze hadden ook papier kunnen spelen, dan is Nederland sowieso de betere.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Verwacht je nu een like?quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Het is wat allemaalquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:51 schreef Bolasie het volgende:
Dat het competitievoetbal voor deze ongein moet wijken.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Verwacht je nu een like?Nee ik geil niet op likes, in tegenstelling tot bepaalde users.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem geen namen.What can change the nature of a man?
Voel je je nu stoer met deze reactiequote:Op vrijdag 4 september 2020 20:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:51 schreef michiel_merk het volgende:
Maar even stadion geluid van wk 2010 eronder gezet fuvoesela genot
Wanneer speelt België ?quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:52 schreef Belg het volgende:
[..]
Voel je je nu stoer met deze reactie
lul
Morgen met een Halve B ploegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
En terecht,quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:53 schreef TLC het volgende:
Hebben we eens een speler die 2 keer scoort in een Europese finale en dan stellen we hem niet op
Luuk moet je rustig brengen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:53 schreef TLC het volgende:
Hebben we eens een speler die 2 keer scoort in een Europese finale en dan stellen we hem niet op
Bedankt voor je meningquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:55 schreef Belg het volgende:
Ik blijf bij mening dat wedstrijden zonder publiek, gewoon wedstrijden zijn op neutraal terrein.
Leuk idee voor een topic!quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:55 schreef Belg het volgende:
Ik blijf bij mening dat wedstrijden zonder publiek, gewoon wedstrijden zijn op neutraal terrein.
Eng hequote:
Ja, doublepainquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:56 schreef Caland het volgende:
Heeft iemand al de grap gemaakt dat ze blijkbaar het stadiongeluid van de arena tijdens wedstrijddagen hebben gepakt?![]()
![]()
![]()
Oké Belgquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:55 schreef Belg het volgende:
Waarom heb je je naam veranderd?quote:
flodder.gifquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
hij zit gewoon even in Cees @:JanCees
Dus Belgie speelt altijd al op neutraal terrein?quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:55 schreef Belg het volgende:
Goedkoop bierquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kan niks leuks verzinnen als ik aan Polen denk, wat een kut land.
Was eigenlijk nog best een mogelijkheid.quote:
Goedkope hoerenquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
Dat is in wel meer landen zoquote:
Poolse vrouwtjesquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
Dus? Stranden ook, en toch reist half Nederland naar de Middelandse zeequote:
Ik ben er in Juli geweest. Als je goedkoop wil zuipen op cafe moet je naar Polen gaan.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
Gdańskquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
Heb er één in de straat wonen, zou haar wel doen jaquote:
crack ho'squote:Op vrijdag 4 september 2020 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier in de buurt ook
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)al-voor-20-euro.html
Auschwitz was een legende.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
Jammer dat ze niet even het dak in de AFAS gefixt hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:00 schreef Caland het volgende:
Die tribunes zijn wel strak behangen
Hebben die Polen dat voor de wedstrijd gedaan?
Ik was twee jaar terug in Poznan, dat is eigenlijk best een leuk stadje. En je kunt in de kroeg Gin Tonic voor een euro ofzo kopen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
tr gezetquote:
Nou, ik ben om, ik boek nu direct een ticket!quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dus? Stranden ook, en toch reist half Nederland naar de Middelandse zee
smaakt geheid smerigquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik was twee jaar terug in Poznan, dat is eigenlijk best een leuk stadje. En je kunt in de kroeg Gin Tonic voor een euro ofzo kopen.
Een variatie op deze grap is al zo'n 20 keer gemaakt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:01 schreef Keukendrol het volgende:
Hey die nummer 20 heeft vanochtend nog een wandje gestuct bij mij thuis.
Daar wil ik eigenlijk nog wel een keer heen ja, zal wel een vergelijkbare sfeer zijn als in de ArenAquote:
Ik vind zo een grappen niet kunnenquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar wil ik eigenlijk nog wel een keer heen ja, zal wel een vergelijkbare sfeer zijn als in de ArenA
21quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:02 schreef Caland het volgende:
Keeper zet een muurtje neer
Dat heeft ‘ie vaker gedaan
Ah,veel mensen met humor in dit topic dus.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een variatie op deze grap is al zo'n 20 keer gemaakt.
Ga ook eens een keer naar Choeung Ek.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar wil ik eigenlijk nog wel een keer heen ja, zal wel een vergelijkbare sfeer zijn als in de ArenA
Dat lus ik nietquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik was twee jaar terug in Poznan, dat is eigenlijk best een leuk stadje. En je kunt in de kroeg Gin Tonic voor een euro ofzo kopen.
Like gegevenquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ga ook eens een keer naar Choeung Ek.
Is dat de wind ofzo?quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:04 schreef gepromoveerT het volgende:
Zit een enorme ruis in; nos, zet eens een ruisfilter aan?
Klopt wel zo’n beetje, maar dan pre-corona natuurlijk. Vond het persoonlijk ook weinig aan, veel te toeristisch en er hangt gewoon een grafsfeer. Het echt indrukwekkende sfeertje kan je meemaken bij Birkenau, wat heel doods en kil is. Een beetje alsof je Vitesse bezoekt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De moffen deden dat toch een stuk sneller ja.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:05 schreef Caland het volgende:
Nog steeds geen goal
Terwijl je die Polen toch altijd in het begin moet overrompelen.
Dit is de 2e (wereld)oorlogsgrap.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:05 schreef Caland het volgende:
Nog steeds geen goal
Dat hoeft pas in de 39e minuutquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:05 schreef Caland het volgende:
Nog steeds geen goal
Nee man met verschroeide rozemarijn en bloedsinaasappel dit dat alles.quote:
Dit ga ik onthoudenquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt wel zo’n beetje, maar dan pre-corona natuurlijk. Vond het persoonlijk ook weinig aan, veel te toeristisch en er hangt gewoon een grafsfeer. Het echt indrukwekkende sfeertje kan je meemaken bij Birkenau, wat heel doods en kil is. Een beetje alsof je Vitesse bezoekt.
Het is nog geen blitzkrieg.quote:
Nederland - Polenquote:
Neequote:Op vrijdag 4 september 2020 21:06 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik ben benieuwd of er ook Haxball komt bij een 0-0 ruststand
hij blijft alquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat denken jullie, moet Messi bij Barcelona blijven of weg daar?
Zou 't wat uit maken?quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook een keer geweest (Auschwitz dan). Vond het wel indrukwekkend, maar dat kwam toen meer omdat er zoveel huilende mensen rondliepen dan dat werkkampje zelf kan ik me nog herinneren.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt wel zo’n beetje, maar dan pre-corona natuurlijk. Vond het persoonlijk ook weinig aan, veel te toeristisch en er hangt gewoon een grafsfeer. Het echt indrukwekkende sfeertje kan je meemaken bij Birkenau, wat heel doods en kil is. Een beetje alsof je Vitesse bezoekt.
hij moet blijven ze moeten gvd van onze tradities afblijvenquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Messi moet naar Fc Dordrechtquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een positieve 3quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:08 schreef Slobeend het volgende:
Welk cijfer geven jullie deze kit van Nederland?
Als ie niet minimaal zichzelf kan parkeren, is het een matige Kitt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:08 schreef Slobeend het volgende:
Jetrogod. Elke keer weer hardop lachen om deze foto en die quotequote:
Maar met flinke tegenzin.quote:
Ik ben even abuis, maar was de quote echt dat Auschwitz een legende was?quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Jetrogod. Elke keer weer hardop lachen om deze foto en die quote
Geen idee maar die Polen zijn meestal beter met kit.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:08 schreef Slobeend het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ben even abuis, maar was de quote echt dat Auschwitz een legende was?
Dan moet er eerst een TR geplaatst worden, denk niet dat users zo flauw zijn.quote:
Daarover gesproken, ik heb wel zin in een stuk fruit. Zal ik gaan voor een appel of een kiwi?quote:
Om in de sfeer van dit topic te blijven noem ik je nu een NSB'erquote:
Een kiwi (met schil)quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ik heb wel zin in een stuk fruit. Zal ik gaan voor een appel of een kiwi?
Jeetjequote:Op vrijdag 4 september 2020 21:10 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Waarom zijn ze krom?
Vaarwel allemaal.
Welke vraag over bananen heb je dan?quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:11 schreef Belg het volgende:
[..]
Welke vraag over bananen heb je dan?
Als het maar geen Zespri is. #boycotzespriquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ik heb wel zin in een stuk fruit. Zal ik gaan voor een appel of een kiwi?
Hij geeft die kist aan de verkeerde.quote:
TR geplaatstquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij geeft die kist aan de verkeerde.
Ja, die was allang uit de kist.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoelde die jongen die net de bus uit kwam he, die zag er uit alsof hij hem graag wilde hebben.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind je deze grap grappiger dan Promenade?quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee maar die Polen zijn meestal beter met kit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |