Jammer dat ze niet even het dak in de AFAS gefixt hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:00 schreef Caland het volgende:
Die tribunes zijn wel strak behangen
Hebben die Polen dat voor de wedstrijd gedaan?
Ik was twee jaar terug in Poznan, dat is eigenlijk best een leuk stadje. En je kunt in de kroeg Gin Tonic voor een euro ofzo kopen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kan niks leuks verzinnen als ik aan Polen denk, wat een kut land.
tr gezetquote:
Nou, ik ben om, ik boek nu direct een ticket!quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dus? Stranden ook, en toch reist half Nederland naar de Middelandse zee
smaakt geheid smerigquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik was twee jaar terug in Poznan, dat is eigenlijk best een leuk stadje. En je kunt in de kroeg Gin Tonic voor een euro ofzo kopen.
Een variatie op deze grap is al zo'n 20 keer gemaakt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:01 schreef Keukendrol het volgende:
Hey die nummer 20 heeft vanochtend nog een wandje gestuct bij mij thuis.
Daar wil ik eigenlijk nog wel een keer heen ja, zal wel een vergelijkbare sfeer zijn als in de ArenAquote:
Ik vind zo een grappen niet kunnenquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar wil ik eigenlijk nog wel een keer heen ja, zal wel een vergelijkbare sfeer zijn als in de ArenA
21quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:02 schreef Caland het volgende:
Keeper zet een muurtje neer
Dat heeft ‘ie vaker gedaan
Ah,veel mensen met humor in dit topic dus.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een variatie op deze grap is al zo'n 20 keer gemaakt.
Ga ook eens een keer naar Choeung Ek.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar wil ik eigenlijk nog wel een keer heen ja, zal wel een vergelijkbare sfeer zijn als in de ArenA
Dat lus ik nietquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik was twee jaar terug in Poznan, dat is eigenlijk best een leuk stadje. En je kunt in de kroeg Gin Tonic voor een euro ofzo kopen.
Like gegevenquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:03 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ga ook eens een keer naar Choeung Ek.
Is dat de wind ofzo?quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:04 schreef gepromoveerT het volgende:
Zit een enorme ruis in; nos, zet eens een ruisfilter aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |