SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:44 schreef Coco. het volgende:
Jongens, slecht nieuws voor de haxballers onder ons
Niet echt slecht nieuws als hij bij de tegenstander zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:44 schreef Coco. het volgende:
Jongens, slecht nieuws voor de haxballers onder ons
KlootzakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
landverraderquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:45 schreef Zorro het volgende:
Zo volksliedjes eventjes geluisterd bij Italie - Bosnie.
Beter dan dit.
Jij krijgt op basis van status een like.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:47 schreef Bluedisplay het volgende:
Frenkie krijgt op basis van status een vrije trap
Dat vind ik erg liefquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jij krijgt op basis van status een like.
Veltman is een parodie op een voetballerquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slechte bal van Veltman
Het gras is groen
Dan kijk je toch nietquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hadden beter de Nations League kunnen afblazen...hier maak je niemand blij mee.
Ik snap niet dat ze niet gewoon in de Kuip spelen. Beste grasmat.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:49 schreef Belg het volgende:
Ze konden in theorie ook eens in het stadion van RKC spelen....
Ze spelen op gras, niet in theorie.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:49 schreef Belg het volgende:
Ze konden in theorie ook eens in het stadion van RKC spelen....
quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ze spelen op gras, niet in theorie.
dat is er wel alleen erg poverquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
De NOS is te incapabel om er achtergrondgeluid bij te zetten.
Ze hadden ook papier kunnen spelen, dan is Nederland sowieso de betere.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Verwacht je nu een like?quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Het is wat allemaalquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:51 schreef Bolasie het volgende:
Dat het competitievoetbal voor deze ongein moet wijken.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Verwacht je nu een like?Nee ik geil niet op likes, in tegenstelling tot bepaalde users.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem geen namen.What can change the nature of a man?
Voel je je nu stoer met deze reactiequote:Op vrijdag 4 september 2020 20:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:51 schreef michiel_merk het volgende:
Maar even stadion geluid van wk 2010 eronder gezet fuvoesela genot
Wanneer speelt België ?quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:52 schreef Belg het volgende:
[..]
Voel je je nu stoer met deze reactie
lul
Morgen met een Halve B ploegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
En terecht,quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:53 schreef TLC het volgende:
Hebben we eens een speler die 2 keer scoort in een Europese finale en dan stellen we hem niet op
Luuk moet je rustig brengen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:53 schreef TLC het volgende:
Hebben we eens een speler die 2 keer scoort in een Europese finale en dan stellen we hem niet op
Bedankt voor je meningquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:55 schreef Belg het volgende:
Ik blijf bij mening dat wedstrijden zonder publiek, gewoon wedstrijden zijn op neutraal terrein.
Leuk idee voor een topic!quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:55 schreef Belg het volgende:
Ik blijf bij mening dat wedstrijden zonder publiek, gewoon wedstrijden zijn op neutraal terrein.
Eng hequote:
Ja, doublepainquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:56 schreef Caland het volgende:
Heeft iemand al de grap gemaakt dat ze blijkbaar het stadiongeluid van de arena tijdens wedstrijddagen hebben gepakt?![]()
![]()
![]()
Oké Belgquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:55 schreef Belg het volgende:
Waarom heb je je naam veranderd?quote:
flodder.gifquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
hij zit gewoon even in Cees @:JanCees
Dus Belgie speelt altijd al op neutraal terrein?quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:55 schreef Belg het volgende:
Goedkoop bierquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kan niks leuks verzinnen als ik aan Polen denk, wat een kut land.
Was eigenlijk nog best een mogelijkheid.quote:
Goedkope hoerenquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
Dat is in wel meer landen zoquote:
Poolse vrouwtjesquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
Dus? Stranden ook, en toch reist half Nederland naar de Middelandse zeequote:
Ik ben er in Juli geweest. Als je goedkoop wil zuipen op cafe moet je naar Polen gaan.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
Gdańskquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
Heb er één in de straat wonen, zou haar wel doen jaquote:
crack ho'squote:Op vrijdag 4 september 2020 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier in de buurt ook
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)al-voor-20-euro.html
Auschwitz was een legende.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |