En terecht,quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:53 schreef TLC het volgende:
Hebben we eens een speler die 2 keer scoort in een Europese finale en dan stellen we hem niet op
Luuk moet je rustig brengen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:53 schreef TLC het volgende:
Hebben we eens een speler die 2 keer scoort in een Europese finale en dan stellen we hem niet op
Bedankt voor je meningquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:55 schreef Belg het volgende:
Ik blijf bij mening dat wedstrijden zonder publiek, gewoon wedstrijden zijn op neutraal terrein.
Leuk idee voor een topic!quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:55 schreef Belg het volgende:
Ik blijf bij mening dat wedstrijden zonder publiek, gewoon wedstrijden zijn op neutraal terrein.
Eng hequote:
Ja, doublepainquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:56 schreef Caland het volgende:
Heeft iemand al de grap gemaakt dat ze blijkbaar het stadiongeluid van de arena tijdens wedstrijddagen hebben gepakt?![]()
![]()
![]()
Oké Belgquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:55 schreef Belg het volgende:
Waarom heb je je naam veranderd?quote:
flodder.gifquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
hij zit gewoon even in Cees @:JanCees
Dus Belgie speelt altijd al op neutraal terrein?quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:55 schreef Belg het volgende:
Goedkoop bierquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kan niks leuks verzinnen als ik aan Polen denk, wat een kut land.
Was eigenlijk nog best een mogelijkheid.quote:
Goedkope hoerenquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
Dat is in wel meer landen zoquote:
Poolse vrouwtjesquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
Dus? Stranden ook, en toch reist half Nederland naar de Middelandse zeequote:
Ik ben er in Juli geweest. Als je goedkoop wil zuipen op cafe moet je naar Polen gaan.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
Gdańskquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
Heb er één in de straat wonen, zou haar wel doen jaquote:
crack ho'squote:Op vrijdag 4 september 2020 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier in de buurt ook
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)al-voor-20-euro.html
Auschwitz was een legende.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:58 schreef R-woud93 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |